• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


راهنمای سفر به بهترین جزایر فیلیپین

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۱/۱   تعداد بازدید : 8432   گروه مطلب : ایده های سفر


راهنمای سفر به بهترین جزایر فیلیپین

سواحل سفید و دنج، صخره هایی در کنار دریا و تراس‌ های برنج کاری شده فیلیپین را به یک بهشت گرمسیری تبدیل کرده است و تنها اینها نیستند که در فیلیپین به چشم می ‌خورد، از کوچکترین جانداران دنیا تا شیوه منحصر به فرد تابوت ‌ها ملقب به ساگادا (Sagada) در فیلیپین گرشگران را به سمت خود جذب می کنند. با وجود بیش از هفت هزار جزیره کوچک و بزرگ، انتخاب کمی سخت است. به دنبال هر نوع سفری باشید ما در این مقاله بهترین جزایر فیلیپین را معرفی می ‌کنیم. 

بهترین انتخاب از لحاظ سواحل و لذت بردن از حیات وحش: جزیره پالاوان (Palawan)
جزیره پالاوان برای کوله گردان یک مقصد محبوب است. پایتخت پاوالان یعنی پورتوپرنسس (Puerto Princesa) هیچ نوع آلاینده ‌ای تولید نمی‌ کند. این جزیره به علت سواحل زیبایی همچون ناکپان (Nacpan) در نزدیکی ال نیدو (El Nido) معروف می ‌باشد. در پالاوان گردشگران تمام مدت را درون آب های تمیز هستند یا در غارهای مخفی ساحلی در حال گشت و گذار می باشند. برخی هم برای غواصی میان صخره های مرجانی به آنجا سفر می کنند. یکی از جذابیت ‌های اصلی این جزیره رودخانه زیر زمینی آن است که یکی از هفت شگفتی طبیعت محسوب می ‌شود. این رودخانه 8.2 کیلومتر زیر کوه سنت پاول (St Paul Mountain) در جریان است.

بهترین انتخاب از لحاظ سواحل و لذت بردن از حیات وحش: جزیره پالاوان (Palawan)


بهترین انتخاب برای غواصی میان صخره‌ ها: جزیره میندورو (Mindoro)
در فیلیپین جزایر زیادی برای غواصی وجود دارد اما میندورو فراتر از غواصی است. 30 کیلومتر دورتر از ساحل، پارک ملی آپو ریف (Apo Reef National Park) یکی از مهمترین صخره‌ های دیدنی جهان می‌ باشد. در این منطقه بیش از 450 گونه مرجانی زندگی می ‌کند. این مرجان‌ ها همه نوع جانور دریایی را به خود جذب می ‌کند. از حیوانات بزرگ تا کوترماهیان، کوسه، لاک پشت و سفره ماهی در اینجا یافت می ‌شود. دیگر مکان‌ های غواصی در این جزیره را می ‌توان از طریق شهر پورتوگالرا (Puerto Galera) در شمال جزیره یافت. 

بهترین انتخاب برای غواصی میان صخره‌ ها: جزیره میندورو (Mindoro)


بهترین انتخاب برای طبیعت گردی: بوهول (Bohol)
بخشی از مجمع الجزایر ویسایا (Visaya) جزیره بوهول است که به علت طبیعتش معروف می‌ باشد. طبیعت بوهول با پارک ‌های ملی، سواحل دیدنی و آبشارهای فراوان پوشیده شده است. یکی از زیباترین قسمت ‌های دیدنی طبیعت بوهول تپه ‌های شکلاتی آن می‌ باشد که شامل تپه ‌های زیادی است و در فصل‌ های خشک سال به رنگ قهوه‌ ای شکلاتی در می ‌آید. بوهول حیات وحشی دیدنی نیز دارد که نباید آن را از دست داد. از میمون هندی تا موجودات کوچک با چشمان گرد که به عنوان کوچکترین پستاندار دنیا شناخته شده اند در این جزیره پیدا می ‌شود. 

بهترین انتخاب برای طبیعت گردی: بوهول (Bohol)


 سفری جالب به جزیره کامیگوئین در کشور فیلیپین



بهترین انتخاب برای غواصی اکتشافی زیر دریا: جزیره کورون (Coron)
یکی از جزایر مجمع الجزایر کالامیان (Calamian) کورون نام دارد که به علت فرصت‌ هایی که برای غواصی اکتشافی زیر دریا فراهم کرده مشهورشده است. شما می‌ توانید در این جزیره یک کشتی ژاپنی متعلق به جنگ جهانی دوم را بگردید. علاوه بر این مناطق دیدنی دیگری هم در اطراف جزیره وجود دارد که شامل برکه‌ باراکودا (Lake Barracuda) و جنگل‌ های اطرافش و صخره‌ آبی سیته پیکادوس (Siete Picados Reef) می‌ باشد. همچنین در این مناطق شما می ‌توانید انواع گونه ‌های جانوری همچون لاک پشت و مرجان را نیز تماشا کنید. در کنار این موارد غواصان نیز می‌ توانند به برکه کایانگان (Kayangan Lake) بروند که در زیر آب‌ های این برکه صخره‌ های عجیب و غریب و منقار ماهیان یافت می ‌شود و جذابیت ویژه ای دارد.

بهترین انتخاب برای غواصی اکتشافی زیر دریا: جزیره کورون (Coron)


بهترین انتخاب برای تجربه ورزش‌ های هیجان انگیز: جزیره بوراکای (Boracay)
این جزیره در مناطق مرکزی مجمع الجزایر ویسایا واقع شده است. بوراکای یکی از کوچکترین جزیره ‌های لیست ما و در عین حال یکی از پیشرفته ‌ترین جزیره‌ های فیلیپین از لحاظ صنعت توریسم می ‌باشد. در این جزیره شما هر چیزی اعم از بهترین هتل‌ ها و اقامتگاه ‌های بین المللی تا رستوران‌ ها و کافه‌ های ساحلی را خصوصا اطراف ساحل سفید (White beach) و ساحل بولابوگ (Bulabog) می‌ توانید بیابید. کسانی که به دنبال ورزش ‌های هیجان انگیز می ‌گردند بوراکای را از دست ندهند. در بوراکای ورزش‌ های هیجانی زیادی همچون باد موج ‌سواری، کایت سواری و پاراسیلینگ تا شیرجه ‌های هیجان انگیز را می ‌توان تجربه کرد. 

بهترین انتخاب برای تجربه ورزش‌ های هیجان انگیز: جزیره بوراکای (Boracay)


بهترین انتخاب برای کسانی که به دنبال تنوع هستند: جزیره لوزون (Luzan)
بزرگترین و پر تراکم‌ ترین جزیره فیلیپین لوزون می ‌باشد که پایتخت فیلیپین هم در این جزیره است. در این جزیره خیابان‌ های پر ترافیک و فروشگاه‌ های بزرگ به چشم می‌ خورد. شمال جزیره بزرگ مانیل (Manila) مناظری باستانی از تراس‌ های برنج کاری شده 2000 ساله و تابوت‌ های آویزان ساگادا تا شهر تاریخی و مستعمره ویگان (Vigan) دیده می ‌شود. در عین حال جنوب لوزون به علت غذاهای محلی که با نارگیل پخته شده، سواحل بادی و کوه آتشفشانی و فعال مایون (Mt Mayon) معروف است. 

بهترین انتخاب برای کسانی که به دنبال تنوع هستند: جزیره لوزون (Luzan)


بهترین انتخاب برای کسانی که به دنبال مکانی آرام و دنج هستند: جزیره تیکاو (Ticao)
جزیره کوچک تیکاو بخشی از استان ماسباته (Masbate) می‌ باشد و در جنوب لوزون و در منطقه بیکول (Bicol) واقع شده است. بطورکلی تنها دو اقامتگاه و تعدادی روستای کوچک و یک شهر کوچک در این جزیره وجود دارد و باقی آن را سواحل طلایی، جنگل‌ های بارانی و آبشارها تشکیل می ‌دهد. در این جزیره احتمال اینکه گردشگران دیگر را ببینید بسیار کم است و سواحل آن معمولا خلوت است و شما می ‌توانید برای خودتان از آن لذت ببرید. علاوه بر آن مکان ‌های دنج و آرامی برای غواصی وجود دارد. آب ‌های دورتر از ساحل محل زندگی جانوران دریایی همچون سفره ماهی، کوسه سر چکشی و نهنگ کوسه است. 

بهترین انتخاب برای کسانی که به دنبال مکانی آرام و دنج هستند: جزیره تیکاو (Ticao)


منبع: roughguides





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید