• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 4 مورد از لوکس ترین هتل های دبی

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۹/۲۰   تعداد بازدید : 10968   گروه مطلب : ترین ها


معرفی هتل های  5 ستاره دبی

دبی با دارا بودن بهترین مراکز خرید با طراحی های مدرن روح نواز، آسمان خراش های خیره کننده و سواحل شنی خاطره انگیز یکی از بهترین مقاصدی است که می توانید برای مسافرت انتخاب کنید، البته اگر اهل گشت و گذار در خارج از شهر نیز باشید، گشت زنی و پرواز در بیابان های اطراف این شهر به همراه تابش پرتوهای طلایی رنگ نور خورشید نیز حال و هوای خاص خود را دارد و می تواند تبدیل به تجربه ای به یاد ماندنی برای شما شود. علاوه بر آنچه گفته شد، این شهر در امارات متحده عربی میزبان لوکس ترین هتل ها در سطح جهانی است که از امکاناتی نظیر مناظر و چشم اندازهای رو به دریا، معماری های خاص عربی و رستوران ها و کافه های مدرن برخوردار هستند. شما نیز می توانید برای سفر به دبی و اقامت در این هتل ها، بهترین قیمت تور دبی را در سایت توریستگاه مشاخده و آنلاین رزرو نمایید. 
در این مقاله شما با چهار مورد از لوکس ترین هتل های دبی آشنا می شوید.


هتل وان اند اونلی رویال میریج (One&Only Royal Mirage)
هتل وان اند اونلی رویال میریج با قرار گرفتن در زمینی سرسبز به وسعت 65 جریب، حس شکوه و شادابی خاصی را به شما می بخشد! اگر به دنبال مکانی آرامش بخش هستید، هتل پنج ستاره وان اند اونلی رویال میراژ با دارا بودن درختان نخل، ساختمان هایی با معماری لو-لول (low-level architecture)، زمین های سرسبز و فواره های آب یکی از بهترین مکان هایی است که می تواند به القای حس آرامش در شما کمک کند. اتاق های هتل وان اند اونلی رویال میریج در سه نوع بارگاه عربی (Arabian Court)، قصر (Palace) و اقامتگاه‌ هایی با مرکز اسپا (The Residence and Spa) قابل رزرو هستند که همگی دارای بالکن هایی با چشم اندازی رو به دریا می باشند. البته شما می توانید در صورت تمایل اتاق هایی را با تراس های مزین شده به گل و گیاه و چشم انداز باغ و بوستان انتخاب کنید. گفتنیست که مبلمان این اتاق ها سفارشی بوده و هر اتاق با کاشی کاری شیکی تزیین شده است. از دیگر امکانات هتل وان اند اونلی رویال میراژ می توان به وجود مرکز اسپا اشاره کرد. شما می توانید برای میل غذا به  هشت رستوران هتل مراجعه کنید و در این مورد انتخاب های زیای پیش رویتان قرار دارد، پیشنهاد ما به شما انتخاب رستوران تاجین (Tagine) برای چشیدن غذاهای لذیذ مراکشی و رستوران اویزون (Eauzone) برای میل کردن غذاهای آسیایی است. همچنین شما می توانید در فضای چوبی بیرونی و البته زیر سایه بان تعبیه شده آن، بر روی صندلی بنشینید و در فضای باز از غذای خود لذت ببرید. اگر به دنبال فعالیت های هیجانی و ورزش های سرگرم کننده هستید، در این هتل امکانات مناسبی برای انجام ورزش های آبی و زمین های تنیس متعددی وجود دارد که اوقات فراغت شما را پر کند، همچنین انجام بازی والیبال ساحلی بر روی شن و ماسه های جزیره مصنوعی نخل نیز خالی از لطف نیست. باشگاه کیدزاونلی (KidsOnly) در طول سفر به شما در نگهداری کودکتان نیز کمک خواهد کرد. شما می توانید کودک خود را به این باشگاه که در هتل قرار دارد بسپارید تا او را به خوبی  سرگرم کنند. پارک آبی آکوآونچر (Aquaventure) واقع در پالم جمیرا نیز می تواند میزبان شایسته ای برای آنها باشد. 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ (One&Only Royal Mirage)


هتل سوفیتل دِ پالم ریزورت اند اسپا (Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa) 
اگر به دنبال مکانی برای اقامت هستید که به دور از هیاهو و در عین حال مجلل و لوکس نیز باشد، هتل سوفیتل د پالم ریزورت اند اسپا واقع در بخش شرقی جزیره نخل جمیرا یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. در این مکان یک طرح جادویی فرانسوی برای طراحی پلی‌نزی (Polynesian) اعمال شده است. اتاق های هتل سوفیتل د پالم ریزورت اند اسپا با مواد برجسته و ظریفی همچون چوب جلا یافته، سنگ مرمر و چرم مزین شده اند. حمام این اتاق ها نیز با سنگ های مخصوص طراحی شده و وجود محصولات معطر و عطراگین لاوین (Lanvin) نیز جذابیت ویژه ای به آن بخشیده است. سوئیتی که برای شما تدارک دیده شده است شامل خدمات 24 ساعته، یخچال و فریزر، سالن اختصاصی نوشیدنی های گوارا و دسرهای پیش از شام است. شما می توانید از استراحتگاه کنار ساحل اختصاصی سو اسپا (So Spa) که در سبک هنری اقیانوس آرام طراحی شده لذت ببرید. همچنین پیشنهاد می کنیم تا ماساژ تاورومی (taurumi) را نیز حتما امتحان نمایید. این نوع از ماساژ بسیار طولانی بوده و با الهام از تکنیک های سنتی تاهیتی انجام می پذیرد. پس از آن نیز برای صرف ناهار از تازه ترین انواع ساشی می میل کنید. ساشی‌ می در حقیقت نوعی غذای ژاپنی است که از گوشت های ورقه ورقه شده ماهی های خام آماده سرو می گردد. در هتل سوفیتل دِ پالم ریزورت اند اسپا، 6 رستوران وجود دارد که می توانید در آنها وعده های غذایی خود را میل کنید. حداقل یکی از این رستوران ها نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. پیشنهاد ما به شما این است که به سادگی از کنار مزه فراموش نشدنی استیک ها نگذرید و حتما چای بعد از ظهر را در منوی خود قرار دهید.

هتل سوفیتل دِ پالم ریزورت اند اسپا (Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa)


آشنایی با بهترین هتل ها و ریزورت های آنتالیا



برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah)
چشم اندازی که از این برج به دریا خواهید داشت، بسیار متفاوت است. هتل برج العرب جمیرا که بلند قامت ترین هتل مجلل در جهان به شمار می رود، معروف ترین آسمان خراش دبی است. البته بی شک لوکس ترین آسمان خراش این شهر نیز به شمار می آید. در مرکز جزیره مصنوعی، پنج استخر تعبیه شده است، اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود! یک مرکز اسپا و 9 کافه و رستوران نیز در این مکان به چشم می خورد که از برجسته ترین آنها می توان به  رستوان ال مهارا (Al Mahara) اشاره داشت که توسط  سرآشپز بریتانیایی نیتن اوتلاو (Nathan Outlaw) اداره می شود. رستوران آسیایی جونسویی (Junsui) هم با انواع غذاهای آسیایی و فضایی بسیار زیبا که در سقف آن کریستال های بلوری کوچک برق می زند آماده ارائه خدمات به میهمانان هتل می باشد. همچنین در قسمت تراس هتل برج العرب جمیرا که متراژی معادل 100 متر دارد و رو به دریا می باشد، رستوران کالیفرونیان-فیوژن اسکیپ (Californian-fusion Scape) قرار دارد که برگرها و سالادهای خوش طعمی را برای میهمانان هتل طبخ می کند. میهمانان می توانند غذای سفارش داده خود را روی صندلی های مخصوص استراحت و آفتاب گرفتن میل کرده و یا در کابین های مخصوص همراه با پیشخدمت نوش جان کنند. اقامت در هتل برج العرب مزیا و امکانات دیگری را نیز برای شما به همراه دارد. بطور مثال راننده ای اختصاصی با خودرو رولز رویس شما را به مراکز خرید مختلف خواهد برد و یا اینکه شما می توانید با استفاده از قایق بادبانی خصوصی و البته در چارچوب قوانین رفت و آمد در طول خط ساحلی گشت و گذاری داشته باشید. همچنین تور هلی کوپتر گشت زنی بر فراز آسمان را نیز از دست ندهید. به عنوان پیشنهاد آخر در هنگام اقامت در این هتل باید گفت که سری هم به کافه و بار مخصوص طبقه 27 بزنید، چرا که می توانید در این مکان علاوه بر لذت بردن از انواع نوشیدنی ها، چشم انداز متفاوتی از شهر را نیز مشاهده کنید.

برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah)


هتل رافلز اند فِرمونت (Raffles & Fairmont)
شاید زیبایی هتل هایی که تا کنون معرفی کرده ایم آن چیزی نباشد که همه مسافران به دنبالش باشند. از هتل رافلز که مجهز به بزرگ ترین سوئیت های شهر است گرفته تا فِرمونت پالم که اتاق های تو در تو و محیطی برای نگهداری کودکان را برای خانواده ها فراهم می کند، همه و همه می تواند انتخابی شایسته برای میزبانی شما به شمار آید. اما اگر قصد دارید تا کمی از این انتخاب ها فاصله بگیرید، سری به ساحل دیبا (Dibba) بزنید. در این مکان یک هتل فِرمونت جدید ساخته شده است. اقامتگاه ساحلی فِرمونت فجیره (Fairmont Fujairah Beach Resort) مانند نگینی در کوه های الحجر (Al Hajar) می درخشد.  شما نمی توانید هتل فرمونت عجمان در خلیج فارس را نادیده بگیرید و یا همینطور فرمونت باب البحر (Bab Al Bahr) در ابوظبی که چشم انداز زیبایی رو به مسجد بزرگ شیخ زاید خواهید داشت و تنها به اندازه یک رانندگی 20 دقیقه ای تا پارک فراری فاصله دارید. همچنین شما می توانید با اقامت در این هتل به سادگی سریعترین ترن های هوایی در جهان را امتحان کنید. اگر شما نیز از آن دسته از افراد علاقمند به چشیدن غذاهای جدید هستید رستوران نویر (Noire) یکی از بهترین انتخاب ها برایتان محسوب می شود. در این رستوران که داری کانسپت تاریکی است انواع غذاهای خاورمیانه ای سرو می شود. در رستوران نویر چشم های میهمانان بسته خواهد شد و آنها باید غذای خود را در تاریکی میل کنند. حتی پیشخدمت ها نیز برای اینکه بتوانند غذای شما را سرو کنند از عینک دید در شب استفاده می کنند.

هتل رافلز اند فِرمونت (Raffles & Fairmont)


منبع: cntraveller





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید