• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آشنایی با بهترین هتل ها و ریزورت های آنتالیا

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۶/۲۰   تعداد بازدید : 12315   گروه مطلب : ترین ها


آشنایی با بهترین هتل ها و ریزورت های آنتالیا

آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری مسافران در کشور ترکیه است، این شهر بزرگترین شهر کشور ترکیه در ساحل مدیترانه به حساب می آید. آنتالیا در ساحل سرسبز جنوب غربی ترکیه واقع شده است و به وسیله‌ کوه های توروس (تاروس) احاطه شده.
بدون اغراق آنتالیا یکی از زیباترین شهرهایی است که می توانید ماه عسل و یا اوقات فراغت خود را در آن تجربه کنید، چراکه این شهر صاحب بزرگترین ساحل تفریحی بین المللی کشور ترکیه است. این ساحل تفریحی بزرگ با سرمایه گذاری های انجام شده در بخش گردشگری و دریافت بودجه دولتی تبدیل به قطب گردشگری محبوبی برای بسیاری از مردم شده است.
هتل های ساخته شده در آنتالیا یکی از زیباترین نمونه هتل های کشور ترکیه هستند که زیبایی آنها تنها محدود به این کشور نیست بلکه در سطح جهانی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند. اگر شانس حضور در این شهر را به دست آوردید، اجاره اتاق در هتل های بلک (Belek) را از دست ندهید، این مجموعه هتل های زیبا در منطقه سریک (Serik) و در استان آنتالیای ترکیه قرار دارند، حال در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین هتل ها و ریزورت های آنتالیا آشنا کنیم.

کرملین پالاس آنتالیا (Kremlin Palace):
این کاخ در حقیقت نمونه و نمادی از کاخ اصلی کرملین در کشور روسیه است که فضایی باشکوه از نمونه اصلی را برای شما پدید می آورد تا با سبک و سیاق زندگی سزارهای روسی آشنا شده و آن را از نزدیک لمس کنید. هتل کرملین پالاس در ساحل واقع شده، درست جاییکه می توانید از تماشای ماسه های زیبا و آب دریا لذت ببرید.

کرملین پالاس آنتالیا (Kremlin Palace):


هتل تایتانیک آنتالیا (Titanic Hotel):
نام دیگر این هتل، تایتانیک بیچ لارا (Titanic Beach Lara) می باشد که می توان گفت یکی از ویژگی های برجسته این هتل، موقعیت قرارگیری آن است. هتل تایتانیک در نزدیکی شهر قرار گرفته و از دسترسی بسیار مناسبی بهره می برد. میهمانان این هتل علاوه بر لذت بردن از طراحی و معماری ساختمان هتل که همانند کشتی تایتانیک است، از دکوراسیون شیک و اتاق های دلپذیر، در کنار جو گرم و صمیمی آن نیز بهره مند خواهند شد و تعطیلاتی خاطره انگیز را سپری خواهند کرد.

هتل تایتانیک آنتالیا (Titanic Hotel):


هتل لارا آنتالیا (Lara Hotel):
این هتل در مکانی بسیار زیبا و چشم نواز بنا شده و از تمیزترین سواحل دریایی منطقه برخوردار است. هتل لارا را می توان هتلی زیبا و بسیار مدرن دانست که در منطقه ای مناسب بنا شده. 

هتل لارا آنتالیا (Lara Hotel):


آی سی هتل رزیدنس (IC Hotels Residence):
آی سی هتل رزیدنس در منطقه کندو و در ساحل قرار دارد. شما می توانید در ساحل به حمام آفتاب گرفتن مشغول شوید و یا روی ساحل شن و ماسه اختصاصی هتل به استراحت بپردازید، شنا در استخرهای شنای فضای باز (روباز) را امتحان کنید و از خدمات اسپای هتل لذت وافر را ببرید.

آی سی هتل رزیدنس (IC Hotels Residence):


ده حقیقت جالب و جذاب در مورد آنتالیا که نمی دانستید



هتل اوتوپیا ورلد (Utopia World Hotel):
اگر تصمیم به اقامت در هتل اوتوپیا را گرفتید، شاید جالب باشد که بدانید پارک گلد کیبل (Gold Cable) در نزدیکی این هتل قرار دارد و انتظار شما را می کشد. همچنین هتل زیبای اوتوپیا در کنار منطقه تفریحی محموتلار (Mahmutlar) و ساحل محمودلار واقع شده است.

هتل اوتوپیا ورلد (Utopia World Hotel):


سوسسی لاکچری ریزورت (Susesi Luxury Resort):
این هتل در کنار دریا و در فاصله 2  کیلومتری از بلک سنتر بنا شده است. بی شک ساحل 300 متری اختصاصی سوسسی لاکچری شما را مجذوب خود خواهد کرد.

سوسسی لاکچری ریزورت (Susesi Luxury Resort):


مردان پالاس (Mardan Palace):
از هتل مردان پالاس به عنوان لوکس ترین هتل منطقه مدیترانه یاد می کنند. این هتل با ظاهری مجلل و امروزی به همراه مدیریتی قوی میزبان گردشگرانی است که قصد سفر به آنتالیا را دارند. جالب است بدانید که هتل مردان پالاس از زمان تاسیس خود توانسته افتخارات مهمی را کسب کند و جوایز ویژه ای را دریافت نماید. همچنین این هتل توانست جوایز و عناوین ارزشمندی همچون عنوان لوکس ترین هتل اروپایی، بهترین مرکز اسپا در اروپا و بزرگترین استخر شنا را از آن خود کند. شایان ذکر است که این جوایز توسط سازمان ورلد توریسم اِواردز (World Tourism Awards) نصیب هتل مردان پالاس شده است.

مردان پالاس (Mardan Palace)


هتل رویال پالاس (Royal Palace Hotel):
از ویژگی های برجسته این هتل شاهانه می توان به سبک معماری شاتو به کار رفته در طراحی آن و اتاق های گرم، نرم و بسیار لوکسی که دارد اشاره داشت. طراحی این هتل زیبا در واقع ترکیبی از معماری کهن در کنار معماری امروزی است که می تواند حس رمزآلود بودن معماری های تاریخی را در کنار حس آرامش و راحتی معماری امروزی، برای مسافران هتل تداعی کند. رویال پالاس هتل یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای سپری کردن یک تعطیلات غیر معمول داشته باشید. 

هتل رویال پالاس (Royal Palace Hotel)

برای سفر به آنتالیا و اقامت در بهترین هتل ها و ریزورت ها می توانید ارزان ترین قیمت تور آنتالیا را مشاهده و آنلاین خرید نمایید

منبع: arabiaweddings





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید