• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در ماه نوامبر

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۸/۲۹   تعداد بازدید : 6450   گروه مطلب : ایده های سفر


مقاصد برتر برای سفر در ماه نوامبر

در کشور انگلستان با آمدن فصل زمستان ذخایر ویتامین دی در بدن بسیاری از مردم کم شده و زمان آن فرا می رسد که لباس های گرمی به تن کنند. در این میان اما هوا هنوز در سواحل دریای کارائیب گرم می باشد. پس زمان آن است که قبل از شلوغی تعطیلات جشن کریسمس و افزایش قیمت ها سری به آنجا زده و یا گشتی در آسیای شرقی بزنید که هنوز نشستن در رستوران های روباز و کوهنوردی که تمام سال به دنبال ماجراجوییش بودید لذت بخش است.
همینطور بخش هایی از اروپای جنوبی خلوت تر و دوست داشتی تر هستند. همچنین در این منطقه آسمان آبی، روزهای خنک و مناظری ایده آل برای گشت زنی وجود دارد. در این مقاله با 10 مقصد گرم و دوست داشتنی که در ماه نوامبر باید به آنجا سفر کرد آشنا خواهید شد.


1- اندلس (Andalucia)
نوامبر ماه فوق العاده ای برای یک سفر کوتاه به اسپانیای جنوبی می باشد که دیگر شلوغی تابستان در آن دیده نمی شود اما هنوز می توان لباس هایی با آستین کوتاه پوشید. کادیس (Cadiz) منطقه ای سحرانگیز در گوشه ای ترین نقطه اسپانیا می باشد که پر از صدای فلامینگوها در آسمان می باشد. یک هتل تازه سازمنظره ای جدید از سویا (Seville) را در معرض دیدگان همه قرار داده است. اما هردوی این شهرها از شهرهای توریستی کردبا (Cordoba) و گرانادا (Granada) کم رفت و آمدتر هستند. شما می توانید در کنار رفتن به کلوب های ساحلی ماربلا (Marbella) در پارک جنگلی سیرا دولاس نیوس (Sierra de las Nieves) در استخر سنگی طبیعی تنی به آب بزنید و یا در سد قایقرانی کنید. مالاگا (Malaga) با شبیه سازی مکانی مانند مرکز پامپیدو پاریس (Pari’s Pompidou) که مکعبی شیشه ای در کنار اسکله می باشد، پیکاسو، کارمن تایسن (Carmen Thyssen) و موزه های هنر معاصر را گرد هم آورده و اعتبار جدیدی برای خود رقم زده است.

1- اندلس (Andalucia)


2- آنتیگوا و باربودا (Antigua & Barbuda)
بطورکلی شب های جمعه در آنتیگوا به این شکل پیش می رود: نوشیدنی و شاه میگوی کبابی، حرکات نمایشی با پای برهنه در ساحل و زیر نور مهتاب و در آخر هم به خانه بازگشتن البته سراپا شنی و خسته، اما راضی و آماده برای آغاز روز بعد. این جزیره که در عین حال بدور از هتل های 5 ستاره و قایق های تفریحی پر زرق و برق است، طبیعت زیبا و دیدنی دارد و هنوز هم ممکن است سواحل شنی سفید دست نخورده ای در آن بیابید. اما خواهر خوانده انتیگوآ یعنی باربودا کم هیجان تر به نظر می رسد و فقط چند هتل کوچک و ارزان قیمت در آن به چشم می خورد. البته تقریباً از اوایل سال 2017 رابت دنیرو کلوب کِی (k) را در این منطقه بازگشایی کرده و دیانا (Diana) شاهزاده کشور ولز یکی از میهمان های دائمی آن است. پیشنهاد می کنیم تا پیش از اینکه این مکان شلوغ تر شود سفری به آن داشته باشید.

2- آنتیگوا و باربودا (Antigua & Barbuda)


3- صویره (Essaouira) و ساحل مراکش (the Moroccan Coast)
اگر به دنبال آفتاب زمستانی در یک سفر کوتاه هستید، مراکش برای شما ایده آل است. حتی اگر فقط به اندازه تعطیلات آخر هفته فرصت دارید سفر به این کشور می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد. در سراسر مراکش سواحل بادخیز و شهرهای بین راهی همچون تاغازوت (Taghazoute) و تامراغت (Tamraght) وجود دارند که تنها مناسب آفتاب گرفتن می باشند. صویره مکانی است که در آن هوش و حواس از سرتان پر می کشد. ماهی های تازه که بر روی زغال های داغ کنار دریا کباب می شوند و دود قلیان هایی که از رستوران هایی در فضای باز به آسمان می روند حتماً شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. جیمی هندریکس و کت استیونز از اشخاص معروفی هستند که به این شهر رفت و آمد دارند. در شهر صویره چندین نمایشگاه و بوتیک مشغول فروختن محصولات محلی و همچنین سفال های دست ساز هستند.

3- صویره (Essaouira) و ساحل مراکش (the Moroccan Coast)


4- نیوزلند (New Zealand)
شما می توانید در جزیره جنوبی نیوزلند، صبح ها به اسکی بروید و عصرها حمام آفتاب بگیرید. در این مکان امکاناتی برای انجام انواع تفریحات پرهیجان همچون شنا در آب های خروشان، قایق رانی، یخ نوردی، بانجی جامپینگ، سقوط آزاد و اسب سواری ارائه می شود. در جزیره شمالی نیز چشمه های آب گرم آرامش محض را تجربه خواهید کرد و در آوکلند (Auckland) زیباترین سواحل را خواهید یافت. چند هفته زمان بگذارید و زمانی به این جزایر سفر کنید که در استوایی ترین حالت خود قرار دارند. نیوزلند اقامتگاه هایی منحصربفرد را درون خود جای داده است. در این کشور شما می توانید لب دریا اقامت داشته باشید و یا اینکه هتلی در میانه های کوه برای خود رزرو کنید. همینطور دریاچه هایی در نیوزلند به چشم می خورند که عظمت آنها شما را انگشت به دهان می گذارد.

4- نیوزلند (New Zealand)


5- آتن (Athens)
شهر آتن می تواند تعطیلاتی گرم و لذت بخش را برای شما فراهم کند. در این شهر تاریخی فرهنگ جوانان زندگی جدیدی به روح شهر دمیده و در بین ریاضت های اقتصادی آن استارت آپ های کوچکی در حال رشد و شکوفایی هستند. تئاترهای نمایشی، گالری های هنری و کافه های دوست داشتنی در محله های رنگ و رو رفته سر بر می آورند و به جای مغازه های گران قیمت، رستوران هایی متولد شده اند که جذابیت های خاصی دارند. در ماه نوامبر سفری به شهر آتن داشته باشید که در این ماه هوا برای گشت و گذار در آکروپولیس (Acropilis) و پارتنون (Parthenon) خنک است و آسمان نیز برای عکس های شما کاملاً آبی می باشد. احتمالاً در این ماه دیگر به شلوغی و جمعیت دیگر گردشگران بر نمی خورید و این موضوع یک مزیت به شمار می آید.

5- آتن (Athens)


بهترین مکان ها برای مسافرت در ماه ژوئیه



6- لاس وگاس و گرند کنیون
هیچ چیزی چشم گیر تر از چراغ های روشن و آتش گون شهر لاس وگاس در شب نیست. در هیچ جای جهان به اندازه شهر لاس وگاس افراط و جنون خوشحالی پیدا نمی کنید و هر اتفاقی که در وگاس بیوفتد در وگاس می ماند سپس سریعاً وگاس را از میان گردنه های ایالت یوتا (Utah) و گرند کنیون حیرت انگیز به مقصد نیومکزیکو ترک کنید.

6- لاس وگاس و گرند کنیون


7- بوینس آیرس (Buenos Aires)
استیک، موسیقی تانگو، انواع نوشیدنی ها و البته در کنار این ها فوتبال و کفش! درست است، بوینس آیرس بدون شک سرزمین مادری گوشت و انواع نوشیدنی هاست. این شهر بسیار رنگارنگ به نظر می رسد و در ماه نوامبر در بخش شمالی اش برگ ریزان را می توان مشاهده کرد. در این بخش از شهر خانه های رنگ و رو رفته که نماهای زیبای ایتالیایی دارد به چشم می خورند. در جنوب این شهر در لابوکا (La Boca) نزدیک به بندر قدیمی نیز خانه های بزرگ و جذابی قرار دارند. در سانتلمو (Santelmo) موسیقی تانگو در همه جا شنیده می شود و مردم بوکا چنان شیفته فوتبال هستند که خانه های خود را به رنگ تیمشان درآورده اند. کمتر کسی می داند که کشور آرژانتین یکی از بهترین نقاط دنیا برای خرید کردن به شمار می آید. خصوصاً امروزه که فروشندگان خلاق مغازه های خاص خود را در ساختمان های مخروبه پالرمو (Palermo) باز می کنند.

7- بوئنوس آیرس (Buenos Aires)


8- عمان (Oman)
اگر به دنبال آفتاب زمستانی، محلی بکر با مناطقی زیبا و خلوت هستید که سفری کوتاه به آن داشته باشید عمان جاییست که به دنبالش می گردید. در این کشور، شهر مسقط (Muscat) مکانی است که در آن مسجدها و بازارهایی قدیمی و سنتی را پیدا می کنید. در سواحل غربی در شبه جزیره مسندم (Musandam Peninsula) غارهای بی نظیر و دریایی به رنگ سبز و آبی پنهان شده که توسط کوه های حجر احاطه شده اند. اگر به دنبال مناظر حیرت انگیزتری هستید، به سواحل جنوبی سفر کنید و میان اسب ها و چادرهایی از جنس پشم بز اطراق کنید.

8- عمان (Oman)


9- هنگ کنگ (Hong Kong)
نوامبر ماه خوبی برای سفر به هنگ کنگ است. شما می توانید در این شهر جزیره ای به شب نشینی در یکی از کافه های مشرف به بندر ویکتوریا بپردازید. در این مکان با نور پردازی ویژه ای که وجود دارد هر شب ساعت هشت جشن نورها برپا می شود. افرادی که به چشیدن غذاهای مختلف علاقمند هستند حتماً از سفر به هنگ کنگ لذت خواهند برد. در محله وان چای (Wan chai) بسیاری از مردم محلی در داخل کیوسک هایی، انواع غذاهای خیابانی را سرو می کنند. در این میان آن چیزی که شگفتی ساز است سواحل زیبا و مسیرهای کوهستانی می باشد که در جزیره لانتانو (Lantau) و لاما (Lamma) قرار دارند.

9- هنگ کنگ (Hong Kong)


10- نپال (Nepal)
ماه نوامبر بهترین زمان گشت و گذار در هیمالیا محسوب می شود. در این موقع از سال دما خیلی بالا نیست و بطورکلی آب و هوای خوبی مشاهده می شود. همچنین قله ها و مسیرهای کوهستانی برای گشت و گذار باز هستند و از سوی دیگر نیز فصل توریستی به پایان رسیده و منطقه خلوت تر شده است. در این وقت از سال از هر مسیری که بروید مدار آناپورنا (Annapurna Circuit) و اورست بی نهایت زیبا هستند. بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به کشور نپال از داخل شهر کاتمانکدو (Kathmandu) عبور می کنند. این شهر برای اقامت چند روزه قبل یا بعد از گشت و گذار مکانی فوق العاده است. چراکه معابد ، گنبدها و باغ های بودایی ساختمان های قدیمی محصورکننده، آب و هوای مطبوع، مراکز خرید و غذاهای خیابانی بسیاری لذیذی در آن به چشم می خورد.

10- نپال (Nepal)


منبع: cntraveller




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید