• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


فوق العاده ترین فستیوال های بالون سواری در دنیا

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۸/۶   تعداد بازدید : 14026   گروه مطلب : ترین ها

فستیوال بالون بین المللی البوکرکی
مکان: البورکرکی، نیومکزیکو
زمان: هفته اول ماه اکتبر
فستیوال بالون البوکرکی یکی از بزرگ ترین فستیوال های بالن در دنیا است و در این فستیوال بیش از 500 بالون به پرواز در می آیند. اما چرا البوکرکی؟ به علت دمای هوای ملایم در ماه اکتبر و الگویی که معروف به جعبه البوکرکی می باشد یا همان مجموعه بادهایی که قابل پیش بینی هستند و به خلبان اجازه می دهند در همان نقطه ای که پرواز را شروع کرده فرود بیاید. این شهر در جنوب غرب برای بالون سواری بسیار مناسب است. همه شرکت کنندگان از پارک فستیوال بالون به پرواز در می آیند که مساحت آن به اندازه 54 زمین فوتبال می باشد. 

فستیوال بالون بین المللی البوکرکی


پرواز روز کارگر در کلورادو اسپرینگز (Colorado Springs)
مکان: کلورادو اسپرینگز، کلورادو
زمان: هفته کارگر
روز کارگر را با تماشای پرواز بیش از 70 بالون بگذرانید که روی پارک مموریال (Memorial Park) به پرواز در می آیند. این رسم بیش از 40 سال است که پابرجا مانده. در این فستیوال برنامه های متنوع دیگری مانند مسابقه حکاکی با اره برقی، مسابقه دونات خوری و نمایش چتربازی هم اجرا می شود. آخر هفته خود را با تماشای پرواز بالون های زیبا تمام کنید.

پرواز روز کارگر در کلرادو اسپرینگز (Colorado Springs)


مسابقه بزرگ بالون در شهر رنو (Reno) 
مکان: رنو، نوادا
زمان: اوایل ماه سپتامبر
مسابقه بزرگ بالون در شهر رنو از شروع خود در سال 1982 فراز و نشیب های زیادی داشته است. این مسابقه ابتدا با 20 بالون شروع شد و اکنون 100 بالون در آن شرکت می کنند و به طور متوسط 120 هزار تماشاگر برای تماشای مسابقه به این مکان می آیند. داون پاترول (The Dawn Patrol) یکی از رویدادهای این مسابقه است که ارزش زود بیدار شدن را دارد زیرا در آن می توانید سوار بالون شوید و در تاریکی پرواز کنید. پس از آن کم کم سیل عظیم جمعیت را می بینید که به پارک رانچو سان رافائل می آیند. 

مسابقه بزرگ بالون در شهر رنو (Reno)


فستیوال بالون سواری کوئیک چک (QuickCheck) نیو جرسی
مکان: ریدینگتون، نیوجرسی
زمان: آخرین هفته ژوئیه
این فستیوال بزرگ ترین فستیوال موسیقی و بالون سواری در طول تابستان است که در شمال آمریکا برگزار می شود. فستیوال بالون سواری کودیک چک نیوجرسی پذیرای بیش از 100 بالون از سراسر دنیا است که هر روز دوبار در حومه شهر هانتردون به پرواز در می آید. سالانه 165 هزار نفر برای دیدن این فستیوال می آیند . میهمانان می توانند شب ها سوار بالون شوند و یا به تماشای کنسرت، آتش بازی و مسابقات دوی 5 کیلومتری بپردازند.

فستیوال بالون سواری کوئیک چک (QuickCheck) نیو جرسی


فستیوال بین المللی سن ژان سور ریشولیو (Saint Jean Sur Richelieu)
مکان: سن ژان سور ریشولیو، کبک، کانادا
زمان: ماه اوت
سالانه نزدیک به 100 بالون و 450 هزارنفر به این فستیوال می آیند. این فستیوال بزرگ ترین گرد هم آیی کانادا محسوب می شود. علاوه بر پرواز بالون ها در شب و روز، موسیقی زنده، بالون سواری و نمایشگاه صنایع دستی هم برگزارمی شود. در سال 2017 بخش جدیدی به فستیوال اضافه شد به نام چالش پاپ که در آن 20 نفر با سازه هایی که مانند بالون به پرواز در می آیند با یکدیگر مسابقه دادند.

فستیوال بین المللی سن ژان سور ریشولیو (Saint Jean Sur Richelieu)


فستیوال بین المللی بالون در بریستول
مکان: بریستول، انگلیس
زمان: اوت
این فستیوال در طول 4 روز در اشتون کورت (Ashton Court) برگزار می شود. فستیوال بین المللی بالون در بریستول بزرگ ترین گردهم آیی بالون ها در اروپا است که در آن بیش از 130 بالون به پرواز در می آیند. علاوه بر بالون سواری مردم می توانند از تماشای موسیقی زنده، بالون سواری در شب و آتش بازی اختتامیه لذت ببرند.  

فستیوال بین المللی بالون در بریستول


عکس های باورنکردنی از کاپادوچیا ترکیه



فستیوال بالون اروپا
مکان: ایگوالادا، اسپانیا
زمان: دو هفته اول ماه ژوئیه
در این فستیوال چهار روزه 50 بالون به پرواز در می آیند و بیش از 25 هزار نفر برای بازدید به این مکان می آیند. فستیوال بالون اروپا بزرگ ترین فستیوال بالون اسپانیا و یکی از بزرگ ترین فستیوال های بالون در کل قاره اروپا است. در این فستیوال ترکیبی از مسابقات بالون سواری و نمایش با بالون به اجرا در می آید و بازدیدکنندگان می توانند از پرواز شبانه با بالون و آتش بازی لذت ببرند.

فستیوال بالون اروپا


بالون های هوایی موندیال (Mondial)
مکان: لورن، فرانسه
زمان: ماه ژوئیه
این فستیوال در پایگاه هوایی چامبلی بوسیرس (Chambley-Bussières Air Base)  برگزار می شود. بالون های هوایی موندیال در سال 2017 رکورد جهانی را شکستند و 456 پرواز در عرض یک ساعت انجام دادند. این رویداد از سال 1989 به منظور جشنی برای پیروزی انقلاب فرانسه آغاز به کار کرد و اکنون بیش از 400 هزار نفر به این فستیوال می آیند.   

بالون های هوایی موندیال (Mondial)


فستیوال بین المللی بالون سواری
مکان: شاتودیکوس (Château-d'Oex )، سوئیس
زمان: اواخر ژانویه
این فستیوال 9 روزه در چشم انداز کوه های آلپ برگزار می شود و در آن بیش از 100 بالون از 20 کشور دنیا به پرواز در می آیند. گردشگران می توانند از موزه بالون در شهر بازدید کنند که نشان دهنده اولین تلاش برای پرواز دور زمین با بالون است البته باید بدانید که این سفر از شهر شاتودیکس شروع شد.

فستیوال بین المللی بالون سواری


فستیوال بین المللی بالون تایوان
مکان: تیتونگ، تایوان
زمان: ماه ژوئن
در سال 2017 این فستیوال شاهد بالون هایی با شکل های عجیب بود، یک خوک صورتی بزرگ و یک طوطی از کشور آمریکا در این فستیوال به پرواز در آمدند. در این فستیوال که در تایوان برگزار میشود به مدت 6 شب کنسرت هایی برگزار می شود که در آن مردم می توانند پرواز این بالون ها با تم ها و شکل های مختلف را ببینند. 

فستیوال بین المللی بالون تایوان


فستیوال بین المللی بالون ساگا
مکان: ساگا، ژاپن
زمان: اوایل نوامبر
حدود 100 بالون در کنار رودخانه کیس (Kase) برای برپایی فستیوال بین المللی بالون ساگا جمع می شوند و 800 هزار نفر برای تماشای این فستیوال می آیند. یکی از مهم ترین رویداد های این فستیوال این است که خلبانان به مردم اصول اولیه بالون سواری را آموزش می دهند و آنها می توانند از نزدیک به بالون ها دست بزنند. همچنین بالون هایی با شکل های مختلف همچون حیوانات و شخصیت های کارتونی هم به پرواز در می آیند.

فستیوال بین المللی بالون ساگا


نمایش بالون کانبرا
مکان: کانبرا، استرالیا
زمان: ماه مارس
در این نمایش بیش از 50 بالون از ساختمان قدیمی پارلمان به پرواز در می آیند. در این فستیوال که 9 روز طول می کشد بالون هایی با شکل های منحصر به فرد هم در معرض نمایش گذاشته می شوند.

نمایش بالون کانبرا


منبع: travelchannel





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید