• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


تصاویر جذاب از مناطق زیبا و دور افتاده استرالیا

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۶/۲۱   تعداد بازدید : 11273   گروه مطلب : دیدنی ها


تصاویری از مناطق زیبا و دور افتاده استرالیا

جذابیت بی همتای مناطق دور افتاده استرالیا چندین دهه است که گردشگران را به سمت خود جذب می کند. شهرت این مناطق به دلیل داشتن حیات وحش خشن، بسیار جذاب تر بنظر می رسند. این عکس ها زیبایی هر آنچه که ما درباره استرالیا فکر می کنیم را به تصویر کشیده است، طبیعت بکر با حیوانات  وحشی، فضای باز و چشم اندازهایی رویایی که گویی از سیاره دیگری آمده اند. 

1. کانگوروها در سراسر استرالیا به وفور یافت می شوند اما آنها در نقاط دور افتاده بیشتر به صورت گروهی به چشم می خورند و همچنین آزادانه می توان زندگی آنها را رصد کرد. یک واقعیت جالب درباره کانگوروها این است که کانگوروی سرخ، بزرگ ترین جانور کیسه دار دنیاست که وزن آن تا ۱۰۰ کیلوگرم می رسد و می تواند از ۳ متر تا ۷.۵ متر بالا بپرد.

کانگوروها در سراسر استرالیا


2. سنگ های عجیب و غریب و زیبایی در مناطق بکر استرالیا وجود دارد. بعضی از این سنگ ها بیش تر معروف هستند اما همه آنها داستانی درباره اینکه چرا به وجود آمده اند دارند، که معمولاً این داستان ها مربوط به مردم محلی استرالیا و ارواح بومی در اطراف این مناطق می باشند.

سنگ های عجیب و غریب


3. این سنگ آهک ها با نام پیناکل ها (Pinnacles) شناخته شده هستند و در غرب استرالیا در پارک ملی نامبونگ (Nambung) یافت می شوند. یک نظریه درباره نحوه شکل گیری آنها این است که سال ها قبل این سنگ آهک ها توسط صدف های دریایی که شکسته شده بودند ساخته شده اند و این صدف ها به مرور در سنگ آهک ها نفوذ کرده و تپه های آهکی، مانند آنچه که امروز در استرالیا دیده می شود را ساخته اند.

سنگ آهک با نام پیناکل ها (Pinnacles)


4. اولورلو (Uluru)، سنگ بزرگ قرمزی، که بیشتر با نام سنگ آیر شناخته می شود، از وسط مناظر خشک و مسطح استرالیا بیرون آمده است. این ماسه سنگ برای بومیان استرالیا مقدس به شمار می آید و اعتقاد آنها بر این است که قدمت آن به بیش از ۷۰۰ میلیون سال پیش می رسد.

اولورلو (Uluru)، سنگ بزرگ قرمز


5. شترمرغ استرالیایی، پرنده های بزرگ بومی استرالیا هستند. این پرنده ها در همه جای این کشور یافت می شوند و ممکن است هنگام رانندگی در طبیعت با گروهی از این پرنده ها مواجه شوید.

شترمرغ استرالیایی


آشنایی با دریاچه صورتی شگفت انگیز در استرالیا



6. تصویر زیر مدرکی بر این است که در مناطق دور افتاده استرالیا همیشه باید آماده مواجهه با ناشناخته ها باشید.

در مناطق دور افتاده استرالیا همیشه باید آماده مواجهه با ناشناخته ها باشید


7. شغل خطرناک و محبوبی در مناطق دورافتاده استرالیا وجود دارد که "جمع آوری" نام گرفته است. این شغل درحقیقت فرآیند جمع آوری گاو و گوسفند هاست. شغل جمع آوری می تواند با پای پیاده، روی اسب یا با وسیله نقلیه انجام شود.

شغل خطرناک و محبوب در مناطق دورافتاده استرالیا


8. شما هیچ وقت نمی دانید که با چه حجمی از آشغال و فلزات در نقاط دور افتاده استرالیا مواجه خواهید شد.

آشغال و فلزات در نقاط دور افتاده استرالیا


9. در سال 2008 یک میلیون شتر وحشی در نقاط دور افتاده استرالیا وجود داشت. اما یک تحقیق در رابطه با این گونه جانوری انجام شد و در آن مشخص شد که شترهای وحشی برای گونه های جانوری دیگر تهدید محسوب می شوند. به همین دلیل در سال 2013 تعداد این شترها به 300 هزار نفر کاهش یافت.

شتر وحشی در نقاط دور افتاده استرالیا


10. در فضاهای باز و وسیع معمولاً می توان طوفانی که از کیلومترها دورتر به شما نزدیک می شود را تماشا کرد.

تماشای طوفان در فضاهای باز و وسیع


11. شترها، وامبت ها (Wombat) و کانگوروها تنها بخشی از جانوران وحشی هستند که هنگام گشت و گذار در مناطق دور افتاده استرالیا به آنها بر می خورید.

شترها، وامبت ها (Wombat) و کانگوروها


منبع: escapehere





نظرها

  • 0 0

    چقدر زیباست .سپاس از شما بابت انتخاب تصاویر

    • 0 0

      سلام، ممنون از شما. لطف دارید

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید