• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 10 مورد از بهترین کافه های کوالالامپور آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۸/۱   تعداد بازدید : 6848   گروه مطلب : ترین ها


برترین کافه ها در کوالالامپور

بهترین کافه های کوالالامپور از فرهنگ پر جنب و جوش کافه ها در شهرهایی مانند ملبورن در استرالیا و سیاتل در آمریکا الهام گرفته اند. کافی شاپ های محبوب در پایتخت مالزی معمولاً ترکیبی از کافه و نانوایی هستند که وعده های غذایی اشتها آور، قهوه و چای با کیفیت و دسرهایی خارق العاده و شیرین را در مکان هایی با حس و حالی خاص و دل انگیز ارائه می دهند. اکثر این ساختمان ها در مرکز شهر کوالالامپور و بنگسار (Bangsar) قرار دارند، البته چندین کافه عالی نیز در مرکز خرید پابلیکا (Publika) و پتالینگ جایا (Petaling Jaya) مخفی شده اند.
این کافه ها که برای خوب کردن حال غمگین شما و یا وقت گذرانی با دوستانتان عالی هستند، باعث می شوند تا محلی ها و گردشگران انتخاب های فراوانی برای غذاخوری در آخر هفته ها داشته باشند. از کافه های محبوب با دکوراسیون هایی که از کافه های نیویورک الهام گرفته شده تا بیستروهایی با سبک های اروپایی، در لیستی که برای شما تهیه کرده ایم، سرویس های باکیفیت، غذا و نوشیدنی های عالی وجود دارند که حتماً از آنها لذت خواهید برد.
برای تجربه کردن جاذبه های زیبای کوالالامپور و لذت صرف غذا و نوشیدنی در یکی از کافه های زیر می توانید همین حالا ارزانترین قیمت تور کوالالامپور را مشاهده و آنلاین خرید نمایید.


1. کافه اکمی (Acme)
کافه اکمی که در توریکا (Torika) واقع شده در حقیقت نوعی غذاخوری است که به علت منوی گسترده و محیط شیکش برنده جایزه های فراوانی بوده. این ساختمان که شبیه به یک پشت بام نیویورکی می باشد، دارای طراحی داخلی و محیطی دلچسب است که از ترکیب سیم های فولادی، صندلی های راحت، کوسن های مخملی و دیوارهای شیشه ای که از کف تا سقف ادامه دارند به وجود آمده. همچنین در کافه اکمی موسیقی جازی نیز در پس زمینه پخش می شود که جذابیت آن را دوچندان کرده است. این کافه از ساعت 9:30 تا 17، صبحانه های کامل و خوشمزه ای سرو می کند که از میان آنها، ما گوشت گاو نمکی و مقوی را به همراه پنکیک های ارگانیک پیشنهاد می کنیم که از گندم سیاه درست شده اند. علاوه بر یک نوشیدنی سم زدا که از ترکیب سیب، هویج، کرفس و زنجبیل درست شده، چای و نوشیدنی های کاکائویی نیز در اینجا ارائه می شود.
ساعات کاری: دوشنبه تا پنجشنبه ها از ساعت 11 تا 24، جمعه ها 11 تا 1 شب، شنبه ها از 9:30 تا 1 شب و یکشنبه ها 9:30 تا 24
آدرس: کوالالامپور، تفرجگاه کی ال سی سی (KLCC)، توریکا، پلاک G1

1. کافه اکمی یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


2. کافه آنتی پودین (Antipodean)
کافه آنتی پودین در کنار جالان تلاوی (Jalan Telawi) در بنگسار قرار دارد. این کافه با کاشی های نارنجی، اسباب اثاثیه ای که از چوب سیاه ساخته شده اند و دیوارهای قرمزش، برای شما یک بیستروی فریبنده اسپانیایی را تداعی می کند. منوی گسترده این کافه که شامل غذاهای غربی و شرقی می شود، با گچ های رنگی بر روی یک دیوار که مانند یک تخته سیاه بزرگ است، نوشته می شود. کافه آنتی پودین تمام روز صبحانه سرو می کند که به افراد علاقمند اجازه لذت بردن از غذاهایی خوشمزه مانند املت سالمون دودی و همچنین پنکیک موزی و کره ای را می دهد. در اینجا مجموعه ای از کیک ها مانند کیک شکلاتی بدون کره، کیک هویج و پای لیمو سرو می شود. نوشیدنی هایی که در کافه آنتی پودین سرو می شوند نیز شامل انواع مختلف قهوه و چای، میلک شیک و آب میوه های سالم می شوند که از میان آنها لاته شیری و قوی را به شما پیشنهاد می کنیم.
ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 22، جمعه و شنبه از ساعت 8 تا 23
آدرس: کوالالامپور، بانگسار بارو (Bangsar Baru)، جولان تلاوی 2، پلاک 20

2. کافه آنتی پودین یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


3. کافه گود بچ (Good Batch)
گود بچ رستورانی دنج در دامانسارا اوتاما (Damansara Utama) است که تمام روز صبحانه های گرانقیمت و عالی، سالادهای ترد و اسنک های سبک و همچنین طیف وسیعی از نوشیدنی ها را سرو می کند. در این رستوران ترکیبی موزون از مزه های مالزیایی در قالب غذاهای غربی ارائه می شود که از میان آنها ما به شما دِ گود استاف (The Good Stuff) که شامل نان تست فرانسوی که با آجیل خرد شده، گولا ملاکا (Gula Melaka) است و با سس کارامل تزئین شده و در کنار بستنی وانیلی سرو می شود و همچنین غذای مالزیایی لاه (Lah) که شامل گوشت ترد بره که در ادویه های مالزیایی خیس شده و در کنار مکعب های سیب زمینی و سبزیجات تازه در یک روتی کانای (Roti Canai) پیچیده شده را پیشنهاد می کنیم. گود بچ در پتالینگ جایا واقع شده و به اندازه یک رانندگی سی دقیقه ای از طریق بزرگراه اسپرینت (Sprint) با مرکز شهر فاصله دارد.
ساعات کاری: سه شنبه تا پنجشنبه از 11 صبح تا 12 شب، جمعه ها 11 صبح تا 1 شب، شنبه ها 10 صبح تا 1 شب، یکشنبه ها 10 صبح تا 23
آدرس: پتالینگ جاوا، دامانسارا اوتاما، SS21/1A، پلاک 53

3. کافه گود بچ یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


4. رد بین بگ (Red Beanbag) در پابلیکا
رد بین بگ که در مرکز خرید پابلیکا در سولاریس دوتاماس (Solaris Dutamas) واقع شده، یک کافه مدرن است که از کافه های استرالیا الهام گرفته و تمام روز صبحانه و غذاهای لذیذ غربی را سرو می کند. این مکان در آخر هفته ها پر از جوان ها و خانواده ها است و برای اینکه در صف های طولانی گیر نکنید، باید حتماً در حدود ساعت 10 خود را به آنجا برسانید. نان تست فرانسوی، تخم مرغ و پنکیک ها برای صبحانه سرو می شوند و غذاهای اصلی نیز مانند ریزوتوز، پاستا و همبرگر از ساعت 12 به بعد ارائه می گردند. به عنوان یکی از غذاهایی که برای میان وعده و دسر عالی است، اسکای اسکریپر به معنی آسمان خراش را به شما پیشنهاد می کنیم. این غذا شامل تعدادی پنکیک داغ است که بر روی هم چیده شده اند و مقدار زیادی شیره افرای کانادایی و سس شکلات تلخ بر رویشان ریخته شده و در کنار میوه های کاراملی سرو می شود.
ساعات کاری: سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 22، جمعه 10 صبح تا 12 شب، شنبه 9:30 تا 12 شب، یکشنبه 9:30 صبح تا 12 شب
آدرس: کوالالامپور، جالان دوتاماس 1، سولاریس دوتاماس، پلاک A4-1-8

4. رد بین بگ یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


5. ییست بیسترونومی (Yeast Bistronomy)
ییست بیسترونومی که در کنار جالان تلاوی در بنگسار واقع شده، یک بیستروی فرانسوی شیک است که دارای یک نانوایی می باشد و به علت نان های سنتی و خوشمزه فرانسوی اش معروف شده است. از نان پرفروش این رستوران یعنی آلموند کروسان (کروسان بادامی) گرفته تا پاف کمیاب اردک و پنیر همه خوراکی ها در این مکان بی نظیر هستند. منوی این رستوران اکثراً شامل غذاهای فرانسوی می باشد اما در آن غذاهای خاصی مانند بامبو و شاه میگوی گریل شده با ریزوتوی زعفران و اسکالوپ هوکایدو (Hokkaido Scallop) نیز وجود دارد و همچنین منوی صبحانه نیز دارای صفی از کروسان ها و شیرینی های دانمارکی است. کیفیت غذاها و نوشیدنی های ییست بیسترونومی که به عنوان یک مکان عالی برای دوستداران غذا، چه مسافران و چه محلی ها شناخته می شود، قیمت نسبتاً زیاد آنها را توجیه می کند.
ساعات کاری: سه شنبه تا پنجشنبه، یکشنبه ها 8 صبح تا 10 شب، جمعه تا شنبه ها از 8 صبح تا 22:30
آدرس: کوالالامپور، بنگسار بارو، تلاوی 2، پلاک 24G

5. ییست بیسترونومی یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


نقشه و ایستگاه های مونوریل کوالالامپور



6. کافه وی سی آر (VCR)
کافه وی سی آر که به اندازه یک رانندگی 15 دقیقه ای با مرکز شهر شلوغ کوالالامپور فاصله دارد، مکانی عالی برای قهوه دوستان و علاقمندان به غذاهای متنوع است. این کافه جذاب که یک ساختمان بازسازی شده در آخر خیابان می باشد، قسمت زیادی از جذابیت اصلی و حس قدیمی بودنش را با حس و حال واهی، شادی بخش و با صندلی های خاص که طبقه اول را اشغال کرده اند، حفظ کرده است. در کافه وی سی آر انواع قهوه مانند قهوه هایی که همه دانه هایش تولید یک مزرعه اند و ترکیبات خاص، به علاوه هات چاکلت هایی از کاکائوی با کیفیت والرهونا (Varlhona)، سرو می شود. شما همچنین می توانید نوشیدنی کافئین دار مورد نظر خود را با یک کیک خانگی خوشمزه تکمیل کنید. ما به شما کیک پادشاه که یک کیک موزی با لایه هایی از کره بادام زمینی، تکه های موز و شکلات می باشد را پیشنهاد می کنیم.
ساعات کاری: هر روز 8 تا 23
آدرس: کوالالامپور، جالان گالووی (Jalan Galloway)، پلاک 2

6. کافه وی سی آر (VCR) یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


7. پالپ بای پاپا پالهتا (Pulp by Papa Palheta)
پالپ بای پاپا پالهتا یک کافه مخصوص می باشد که درون یک چاپخانه قدیمی در بنگسار ساخته شده است. این مکان که در سنگاپور ریشه دارد، دارای نمای داخلی ویژه و شیکی بوده و بنای آن ترکیبی از معماری روستایی و صنعتی است. کافه پالپ بای پاپا پالهتا دارای سقف هایی بلند، پنل هایی از چوب سیاه و اسباب و اثاثیه فولادی می باشد. همچنین پنجره های شیشه ای و بزرگش نور طبیعی زیادی را به داخل کافه می کشانند. کافه پالپ بای پاپا پالهتا با ترکیب قهوه های با کیفیت، کیک ها و شیرینی های خانگی، حس و حالی دلگرم کننده و خدمه خوش برخورد، هر آخرهفته جمعیت زیادی از قهوه دوستان و جوانان مد روز را، چه محلی و چه خارجی، به خود جذب می کند.
ساعات کاری: سه شنبه تا جمعه ۹ تا ۱۹، شنبه و یکشنبه ۹ تا ۲۲
آدرس: کوالالامپور، بنگسار، جالان ریونگ (Jalan Riong)، پلاک 29-01

7. پالپ بای پاپا پالهتا یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


8. کافه فیکاروسترز (Feeka Coffee Roasters)
این کافه که در کنار کلوپ نو بلک تای جاز (No Black Tie Jazz Club) قرار دارد، مکانی عالی است که در جالان مسوی (jalan mesui)، چانگکات بوکیت بینتانگ (Changkat Bukit Bintong) واقع شده و صبحانه هایی دلچسب، دسرهای خانگی و قهوه های باکیفیت سرو می کند. این کافه وسیع با اسباب و اثاثیه ناهماهنگ، گیاهان و گلدان های کوچک، چراغ های آویزان و عناصر چوبی، به خوبی تزئین شده است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای صرف یک میان وعده لذیذ در روز یکشنبه، قهوه مخصوص اروپرس (Aeropress) شده ال سالوادور، که برنده جایزه نیز است را با املت فیکا که دارای قارچ سرخ شده با گیاهان، گل کلم سرخ شده، رب گوجه و چدار وحشی می باشد ترکیب کنید. اما اگر حس و حال قهوه نوشیدن ندارید، در این کافه چای و آب میوه های بطری ای نیز سرو می شود.
ساعات کاری: هر روز ۹ تا ۲۳
آدرس: کوالالامپور، جالان ناگاساری (Jalan Nagasari)، جالان مسوی، پلاک 19

8. کافه فیکاروسترز یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


۹. کافه پلن بی (Plan B) در روستای بنگسار
کافه پلن بی در حقیقت یک قهوه فروشی است که بسیار شبیه به یک اغذیه فروشی مدرن و صنعتی در نیویورک طراحی شده. این کافه برای خوردن یک میان وعده در صبح، ناهاری سریع در وقت کار و یا حتی یک شام دلچسب با خانواده مناسب می باشد و دارای ترکیبی عالی از اسباب و اثاثیه روستایی، موقعیتی خوب، غذاهای لذیذ و سبکی خاص است. در حالی که این کافه در غذاهای غربی مانند پاستاها، همبرگرها و ساندویچ ها تخصص دارد، غذاهایی آسیایی مانند نازی لمک (Nasi Lemek) و نیونیا لاکسا (Nyonya Laksa) را نیز ارائه می دهد. در این مکان برای دسر دوستان نیز تکه های شیرین تافی بادامی و همچنین تارت سیب خرد شده که در دهان آب می شود و طعمی شیرین و تیزی دارد موجود است.
ساعات کاری: هر روی 8 صبح تا 1 شب
آدرس: کوالالامپور، بنگسار بارو 1، جالان تلاوی 1، روستای بانگسار، جی اف، پلاک 65

۹. کافه پلن بی یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


10. کافه جم اند کایا (Jam & Kaya)
کافه جم اند کایا مکانی فریبنده در پتالین جایا است که تمام روز صبحانه های ساده اما خوشمزه و نوشیدنی های کاکائویی سرو می کند. اما تخصص این کافه در پنکیک های پف دارش است، پنکیک جم اند کایا یکی از خوردنی هایی می باشد که در منو این کافه یافت می شود. این پنکیک بسیار شیرین بوده و از پنکیک های روی هم چیده شده ای تشکیل شده که با دارای ترکیب مخصوص کافه جم اند کایا، توت فرنگی تازه و بلوبری می باشد. همچنین بر روی این پنکیک ها اسکوپی بزرگ از بستنی وانیلی قرار گرفته است. در حالیکه کافه جم و کایا دارای مجموعه ای از نوشیدنی ها بر پایه اسپرسو است و اکثر قهوه دوستان را راضی نگه می دارد، ما بیشتر طرفدار هات چاکلت معروفش هستیم که دارای توپ های کاکائویی می باشد و طعمی عالی دارد و به همراه کیک خانگی، آخر هفته ای عالی را برای شما به ارمغان می آورد.
ساعات کاری: سه شنبه تا جمعه 10 تا 19، شنبه و یکشنبه 9 تا 18
آدرس: پتالینگ جایا، لورونگ سلطان (Lorong Sultan)، پلاک 1

10. کافه جم اند کایا یکی از برترین کافه ها در کوالالامپور


منبع: kuala-lumpur





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید