• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


تاثیر سفر بر روی موفقیت در محل کار

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۴/۱۰   تعداد بازدید : 5148   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


تاثیر سفر بر روی موفقیت در محل کار

همه ما لااقل سالی یک بار نیاز داریم تا به مسافرت برویم. چه بهتر که این اتفاق دو بار رخ بدهد. اینکه تصمیم داشته باشیم به یک سفر داخلی برویم و یا به خارج از کشور محل زندگیمان سفر کنیم به میزان بودجه ما بستگی دارد. اما در نهایت اگر قصد داشته باشیم که حسابی خستگی در کنیم و مزه تازه ای به زندگی امروز که پر شده از فشار و شلوغی های روزمره بدهیم و از فشارهای مداوم محل کارمان کمی دور شویم، نیاز داریم تا کمی به خود استراحت بدهیم. کار کردن مداوم و نداشتن تفریح از ما یک انسان کسل کننده خواهد ساخت. در اینجا منظور از کلمه تفریح همان چمدان، مقداری لباس، برداشتن اقلام ضروری، بلیط ها، گذرنامه و یک شروع برای گشت و گذار در جهان است. 
دلیل اینکه چرا افرادی که تمایل بیشتری به سفر کردن دارند، عموماً در مشاغل خود نسبت به آنهایی که این تمایل را ندارند موفق تر هستند به این علت است که سفر کردن ذهن فرد را باز می کند. می خواهید جزییات بیشتری را در این مورد بدانید؟ پس مطلب زیر را تا انتها مطالعه کنید. 

1- این افراد ذهن بازتری دارند

این افراد ذهن بازتری دارند

افرادی که درگیر وظایف محل کار خود هستند، به ویژه افرادی که در سطح بالاتری از هدایت سازمان ها قرار دارند، بر سر این موضوع توافق دارند که به محض بازگشت از تعطیلات، تمرکز به مراتب بیشتری را بر روی کار خود پیدا می کنند. ذهنشان نسبت به جهان تازه شده و بازتر می شود. این دسته از افراد جاه طلب تر از قبل می شوند و دید واضح تری را نسبت همه چیز پیدا می کنند و مهمتر از همه، افراد خوش بین تری هستند.

2- این افراد روابط اجتماعی وسیع تری دارند

این افراد روابط اجتماعی وسیع تری دارند

هنگامی که برای شرکت در یک کنفرانس یا اتاق های کاری به دیدن کشور دیگری می روید، تمایل دارید تا با افرادی از سایر کشورهای مختلف جهان آشنایی پیدا کنید. از این طریق می توانید خود را بیشتر به دیگران شناسانده و ارتباطات اجتماعی تازه ای را بسازید. این افراد و دوستان تازه، همیشه در لیست مخاطبان شما باقی می مانند و در صورتی که نیاز مبرمی به گسترش روابط اجتماعی خود دارید این موضوع یک نکته بسیار مهم خواهد بود.   

3- این افراد، افراد موفقی در سازماندهی کردن هستند

این افراد، افراد موفقی در سازماندهی کردن هستند

اگر کار شما شامل مشکلات منطقی، مدیریت منابع انسانی، حسابداری و یا مرتبط با هر گونه رسیدگی به پول و در آمد باشد، علاقمند بودن به سفر به شما کمک می کند که به خوبی مشکلات را سر و سامان بدهید. لابد می پرسید چگونه؟ 
اگر شما برای سفر به کشوری دیگر برنامه ریزی کرده باشید، بدون در نظر گرفتن این موضوع که تنها سفر می کنید و یا به همراه خانوده، دوستان و یا حتی قصد انجام یک سفر کاری را داشته باشید، در این حالت وادار می شوید تا به نکات بسیاری از جمله مراقبت کردن از گذرنامه تان، واحد پولی متفاوت، محلی که باید در آن اقامت داشته باشید، کارهایی که باید انجام دهید، جایی را که برای صرف وعده های غذایی انتخاب می کنید، مراقبت کردن از همکاران و بسیاری موارد دیگر توجه بیشتری داشته باشید. به محض اینکه به دفتر کاری خود باز می گردید، کامل کردن وظایف و کارها به چشمتان آسان تر از قبل خواهند بود.








4- این افراد اطلاعات بسیار بیشتری در مورد سایر فرهنگ ها دارند

این افراد اطلاعات بسیار بیشتری در مورد سایر فرهنگ ها دارند

هنگامی که در یک سفر خارج از کشور به سر می برید، چشمان شما رو به فرهنگ های متفاوتی گشوده خواهد شد. در اختیار داشتن تجارب دسته اول از فرهنگ های متفاوت به شما کمک خواهد کرد تا بهتر درک کنید که افراد دیگر، چگونه در شرایط متفاوت به حل مشکلات مرتبط با زندگی یا محل کار خود می پردازند. مشاهده روش های ملل مختلف به شما کمک می کند تا برخی از آنها را در کار و زندگی خود هم به کار ببندید.

5- این افراد در روابط اجتماعی عملکرد بهتری دارند

این افراد در روابط اجتماعی عملکرد بهتری دارند

یک سفر بین المللی به معنای فرصتی برای کسب دانش در مورد فرهنگ ها و زبان ها و اطلاعات مختلف دیگر است. آن فرهنگ ها، زبان ها و جامعه ها کاملاً متضاد با فرهنگ و جامعه شما می باشند. می توانید پیش از رفتن به دیدار کشوری دیگر، دوره های کوتاهی از یادگیری زبان آن کشور را بگذرانید و یا کتاب ترجمه شده ای را خریداری کنید، اما هر کاری را هم که انجام بدهید، همیشه این توانایی های شما هستند که در برخوردهای اجتماعی به مرحله آزمون گذاشته خواهند شد. این موضوع شامل نحوه ارتباط برقرار کردنتان با مردمی بومی آن کشور، میزان تحمل، ادب، نزاکت و آدام معاشرت شما می شود. اگر در این آزمون موفق باشید، می توانید به راحتی در کار خود پیشرفت کنید.

6- این افراد بعد از هر یک از سفرهای خود شروعی تازه دارند

این افراد بعد از هر یک از سفرهای خود شروعی تازه دارند

اگر دستگاه های الکترونیکی شما با مشکل برخورد کرده و یا هنگ کنند چه کاری را انجام می دهید؟ قطعاً آن را ریستارت کرده و یا از نو روشن می کنید و آن دستگاه هم دوباره به شکل صحیح کار خواهد کرد. ما هم به طور مشابه نیاز داریم تا هرزگاهی به مغزمان اجازه تجدید قوا بدهیم. بهترین روش برای انجام این کار استراحت کردن است حتی اگر برای مدت زمانی بسیار کوتاهی باشد. تازه از آن بهتر، رفتن به یک سفر خارج از کشور است. یک سفر لذت بخش، فکر شما را از کارها و وظایف روزمره خالی کرده و باعث می شود تا خسته کننده بودن زندگی را فراموش کنید. چنین سفرهایی باعث می شوند تا شیفته جهان بشوید و با انرژی دادن به شما، از شما انسان بهتری می سازد. هنگامی که به خانه باز می گردید مطمئن هستید که با ذهنی تازه آماده برخورد با واقعیت خواهید بود. 





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید