• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


هتل های معروف که مالکان آنها افرادی بسیار مشهور هستند

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۷/۲۲   تعداد بازدید : 4964   گروه مطلب : دیدنی ها


هتل های معروف که مالکان آنها افرادی بسیار مشهور هستند

آیا در زندگی تان به اندازه ای که دوست دارید با افراد مشهور ارتباط ندارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، می توانید به یکی از این هتل ها که توسط افراد مشهور اداره می شوند بروید و از نزدیک صاحب آن و دوستان معروفش را تماشا کنید. از یک مسافرخانه بازسازی شده در نیویورک که توسط بازیگر معروف، ریچارد گی‌یر (Richard Gere) اداره می شود گرفته تا یک بوتیک هتل امروزی و جذاب که توسط آهنگساز بزرگ بونو و اج (Bono and The Edge) پایه گذاری شده، این هتل های لوکس تمام آسایش و امکانات موجود در خانه را برای شما فراهم می کنند.


مسافرخانه بدفورد پست این (Bedford Post Inn)
باید از بازیگر معروف هالیوودی ریچارد گی‌یر و همسرش به خاطر نگهداری از این ساختمان تاریخی تشکر کنیم. سازه ای از سال 1762 که در طول جنگ انقلابی سالم مانده است. این زوج در سال 2007 این ساختمان را به یکی از خودمانی ترین بوتیک هتل های نیویورک تبدیل کردند. این هتل که توسط همسر ریچارد، کری لوول (Carey Lowell) طراحی شده، مکانی رمانتیک و خوش استیل است که در اتاق های بالایی اش دارای امکاناتی مانند وان حمام، پارچه های کتان و شومینه های قابل استفاده می باشند.
اما باید بدانید که در این هتل تنها 8 اتاق برای میهمان ها وجود دارد و به دلیل استقبال زیاد قرار است تا سال 2013، 12 اتاق دیگر نیز ساخته شود. در این هتل شما برای میل کردن غذا باید به خانه ای روستایی بروید که غذاهای آمریکایی با حال و هوای مدیترانه ای تهیه شده از مواد محلی را سرو می کند. پیشنهاد می کنم پیش از رفتن به سراغ ماجراجویی هایی مانند قایق سواری، اسب سواری و قدم زنی به کافه بارن (The Barn) بروید و یک فنجان قهوه بنوشید. ریچارد در این مکان نقشی پررنگ دارد و معمولاً در هتل دیده می شود. تاکنون در این هتل افراد معروفی مانند مارتا استوارت (Martha Stewart) و رالف لورن (Ralph Lauren) اقامت داشته اند.

مسافرخانه بدفورد پست این (Bedford Post Inn)


اقامتگاه گوینگانا لایف استایل ریتیریت (Gwinganna Lifestyle Retreat)
بازیگر معروف، هیو جکمن (Hugh Jackman) نه تنها می تواند آواز بخواند، برقصد و فیلم بازی کند، بلکه به نظر می رسد، می تواند یک هتل را نیز بچرخاند. هتل گوینگانا که به معنی چشم انداز است، در سال 2006 افتتاح شد، نام این هتل با منطقه ای که در آن قرار دارد یکسان می باشد، نامی که در حقیقت مردم بومی به این منطقه داده اند. این اقامتگاه به مراجعه کنندگان این امکان را می دهد تا با کلاس های تناسب اندام، باشگاه های کاملاً مجهز و دارای مربی، دو استخر بزرگ، یوگا، مشاوره جامع و متخصصان تغذیه، سلامتی و تندرستی خود را به آغوش بکشند.
شانزده اقامتگاه هتل شامل چندین ویلا و اتاق موجود در این مکان، حس زندگی ای روستایی اما مدرن را به شما منتقل می کنند. در این هتل حتی آیپاد نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد و در کنار آن می توانید از مناظره اقیانوس آرام و دره تاله بوجِرا (Tallebudgera Valley) نیز لذت ببرید. تمامی غذاها به صورت تضمینی ارگانیک هستند حتی برخی از مواد اولیه از باغچه موجود در این اقامتگاه می آیند و چشمه آب معدنی موجود در اینجا نیز مانند بهشت است. درمان "روح صدای استرالیایی" (Australian Spirit of Sound) را رزرو کنید چون دارای امکاناتی مانند اجرای موسیقی زنده و تکنیک های پیشرفته ماساژ می باشد.

اقامتگاه گوینگانا لایف استایل ریتیریت (Gwinganna Lifestyle Retreat)


اقامتگاه سان دنس (Sundance Resort)
در اقامتگاه سان دنس که تنها 40 دقیقه با شهر پارک در یوتا فاصله دارد، مراسم جشنواره سالانه فیلم سان دنس برگزار می شود. این اقامتگاه توسط رابرت ردفورد (Robert Redford) هنرپیشه، کارگردان، تهیه کننده و بازرگان آمریکایی بنا شده است و در دامنه کوه تیمپِنوگاس (Timpanogos) قرار دارد. در این مکان همه چیز بر پایه سرگرمی در فضای باز است. نمایش، کنسرت و فیلم در آمفی تئاتر اکلس (Eccles) نمایش داده می شود و همچنین در این منطقه جاذبه هایی مانند پیاده روی، اسکی، قایق سواری و دوچرخه سواری در کوهستان وجود دارند.

اقامتگاه سان دنس (Sundance Resort)
هتل کاستا دیئست ریزورت اند اسپا (Costa d'Este Beach Resort & Spa)
اینکه نخواهید در هتل کاستا دیئست ریزورت اند اسپا فعالیت جذابی به نام کانگا را انجام دهید، بسیار دور از ذهن است. این ملک متعلق به خواننده معروف، گلوریا استفان (Gloria Estefan) و شوهرش امیلیو (Emilio) می باشد و در سال 2008 افتتاح شده است. این اقامتگاه در ساحل ورو (Vero) که حدود 185 کیلومتر از ارلاندو فاصله داشته و در 250 کیلومتری شمال میامی قرار دارد، یک مکان عالی برای فرار از مکان های معروف و پر ترافیک فلوریدا می باشد. تنها کاری که در این مکان باید انجام دهید ریلکس کردن است.
ظاهر آشپزخانه هتل کاستا دیئست ریزورت اند اسپا شبیه به آشپزخانه های کوبایی و غذاهایش اروپایی و پرویی است و استخر و نمای ساحلی اش توسط طراحان حرفه ای پیاده سازی شده که ضمانت می کنند بهترین سرویس به شما ارائه شود. مرکز اسپا هتل یک ورودی مخصوص برای افراد معروف دارد و تمام اتاق های این مکان طوری طراحی شده اند تا حس و حال اتاق های موجود در قایق های مدرن را به شما القا کنند.

هتل کاستا دیئست ریزورت اند اسپا (Costa d'Este Beach Resort & Spa)


اقامتگاه بلانکانو (Blancaneaux Resort)
هنگامی که کارگردان معروف، فرانسیس فورد کوپولا (Francis Ford Coppola) در سال 1980 به بلیز (Belize) سفر کرد، آنقدر مجذوب این مکان شد که اقدام به تاسیس چند هتل در آن کرد. اقامتگاه بلانکانو که معروف ترین اقامتگاه او است، در اعماق یک جنگل سرسبز و پر تراکم و در کنار حوضچه های پرشیب، آبشارهای بزرگ و رودهای پر سرعت قرار دارد. این هتل 20 اتاقه و دوست دار محیط زیست مکانی عالی و محبوب برای خانواده ها و زوج هایی است که قصد رفتن به ماه عسل را دارند و می خواهند کاملاً از انسان های دیگر جدا شوند.
اتاق ها و ویلاها فاصله بسیار زیادی از یکدیگر دارند و مرکز اسپا و استخر که با نیروی برق آبی گرم می شوند و باغی ارگانیک و 2 هکتاری که مواد اولیه تمام غذاها را تامین می کند، به بهترین شکل در کنار هم قرار گرفته اند. به هر حال این ملک به اندازه ای خوب بوده که کوپولا آن را قبل از عمومی شدنش در سال 1993، مخصوص سفرهای خانوادگی انتخاب کرده بود.

اقامتگاه بلانکانو (Blancaneaux Resort)


هتل گرینویچ (The Greenwich Hotel)
مراجعه کنندگان به نیویورک که اقامتگاهی اختصاصی و لوکس می خواهند، باید به هتل گرینویچ که مالک آن رابرت دنیرو می باشد و در ترایبکا (Tribeca) واقع شده، مراجعه کنند. امکانات این هتل شامل رستوران لوکاندا ورد (Locanda Verde)، مرکز اسپای ژاپنی شیبوی (Shibui)، یک اتاق نقاشی و یک حیاط می باشد که دو مورد آخر تنها مخصوص میهمانان هتل است.
این هتل 88 اتاقه به همه افراد حاضر در آن احساس سلبریتی بودن را می دهد چراکه دارای تخت هایی است که توسط دوکسیانا (Duxiana) از سوئد ساخته شده اند. از دیگر امکانات اصلی هتل گرینویچ می توان به سرویس 24 ساعته اتاق، حمامی مجلل، محصولات حفاظت از بدن و اسباب و اثاثیه ای که مختص این هتل ساخته شده اند اشاره کرد. تمام آجرهای این ساختمان دست ساز هستند و طراحی داخلی آن نیز از چوب های بازیافتی، شیشه های مخصوص، برنز و آینه هایی است که از شیشه های آنتیک ساخته شده اند.

هتل گرینویچ (The Greenwich Hotel)


هتل کلارنس (The Clarence)
اینکه وارد این هتل که در دوبلین (Dublin) قرار دارد شوید و یکی از آهنگ های گروه یوتو (U2) را زمزمه نکنید، کار سختی است. هتل کلارنس متعلق به آهنگساز معروف بونو (Bono) و همکارش اج (The Edge) است. این دو نفر در سال 1992 به بازسازی این ساختمان که در سال 1852 و در کنار رود لیفی (River Liffey) و در مرکز شهر دوبلین ساخته شده و 49 اتاق دارد، پرداختند. در میان جاذبه های این هتل یک مکان تفریحی به شکل هشت ضلعی قرار دارد که مقصدی شبانه برای مردم محلی است که برای تفریح در آنجا جمع می شوند. این مکان همان مکانی است که بونو و اج قبل از تصاحب هتل در آن وقت می گذراندند.
در این هتل غذاهای متنوعی وجود دارد. شما می توانید در هتل کلارنس از یک صبحانه کامل ایرلندی در اتاق چایخوری لذت ببرید و یا یک غذای غیر رسمی تر مانند چیزبرگر ایرلندی را در اتاق مطالعه میل کنید. تمام اتاق ها توسط هنرمندان ایرلندی طراحی شده اند و دارای همه امکانات از تخت های بسیار بزرگ گرفته تا چراغ مطالعه هایی با روکش نیکل هستند.

هتل کلارنس (The Clarence)


منبع: travelchannel




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید