• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


10 مقصد محبوب برای ماه عسل

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱/۲۳   تعداد بازدید : 14013   گروه مطلب : ایده های سفر

مقصد سفر ماه عسل به شخصيت، اشتياق و علاقه کسانی که به تازه گی ازدواج کرده اند بستگی دارد، سواحلی با شنهای سفيد و آب و هوايی استوايی، قله های پوشيده از برف، حيات وحش و يا شهرهايی پر از هنر. همه اين مکانها مقاصدی عالی برای زوجهای عاشق می باشند. در اينجا به معرفی ١٠ مکان از محبوب ترين ها می پردازيم. 


10- آکاپولکو، اورگان، آمريکا


آکاپولکو، اورگان، آمريکا


آکاپولکو يکی از مکانهای محبوب برای زوجهای تازه ازدواج کرده ای است که می خواهند زندگی جديدشان را در کنار هم جشن بگيرند. در اينجا دمای هوا در تمام سال عاليست و آب گرم، صاف و آبی آن برای شنا و غواصی ايده آل می باشد. از پس قيمت در آکاپولکو بر خواهيد آمد، پس حتی اگر بودجه محدودی داريد می توانيد ماه عسلی شگفت انگيز را سپری کنيد. شب زنده داری های اين مکان نيز بسيار عاليست پس خوش گذراندن در اين مکان فراموش نشدنی، تضمينی خواهد بود.


9- درياچه لولئيس


درياچه لولئيس


درياچه لوئيس برای کسانيکه دريا و آفتاب را زياد دوست ندارند مقصدی عالی برای گذراندن ماه عسلشان خواهد بود. درياچه لوئيس رودخانه ای يخی است که منظره ای بی نظير را برای شما رقم خواهد زد که هيچگاه فراموشش نخواهيد کرد. در اينجا ورزش های زمستانی فراوانی برای آنان که عاشق برف هستند وجود دارد و شما می توانيد به اسکی، پیاده روی برف با کفشهای مخصوص و اسکیت روی یخ بپردازيد و یا حتی سورتمه سواری کنيد. اگر ترجيح می دهيد که در تابستان به اينجا بياييد، می توانيد از فعاليتهای خوب ديگری نظير اسب سواری، قايق سواری در رودخانه خروشان و کوهنوردی لذت ببريد.


8- بالی، اندونزی


بالی، اندونزی


بالی پر از فرهنگ، آرامش، عشق و چيزهای های عجيب و غريب است.  بيشتر از اين چه می می خواهيد؟ بالی به خاطر فريبندگی و زيبايی منحصر به فردش در ميان کسانيکه به ماه عسل می روند بسيار محبوب است. هتلهای مجلل و سواحل شگفت انگيز بالی برای زوج های عاشقی که می خواهند عشق خود را جشن بگيرند عاليست. 


7- فلورانس، ايتاليا


فلورانس، ايتاليا


برای آنان که عاشق تاريخ و هنر هستند، قطعاً فلورانس ايتاليا بهترين انتخاب برای سفر ماه عسلشان است. معماری فلورانس، رستورانهای رومانتيک کوچک و خيابانهای باريک آن باعث خواهند شد که عاشق فلورانس شويد. فلورانس شهری است که در ميان تازه ازدواج کرده ها از محبوبيت بالايی برخوردار می باشد. 


6- بورا بورا، پولينزيا فرانسه


بورا بورا، پولينزيا فرانسه


سواحل سفيد پودری و مرداب های آبی کريستالی، بورا بورا را به بهشتی کوچک برای تازه ازدواج کردها تبديل کرده است. شما می توانيد در طول سفرتان در خانه های ييلاقی ثابت روی آب به آرامش برسيد. غواصی و شنا کنيد، به اسپاهای لوکس برويد و در ساحل غذا بخوريد. همچنين برای آنان که بورا بورا را برای سفر ماه عسلشان انتخاب می کنند، فعاليت های محبوب ديگری نيز موجود است. 


5- کنيا


کنيا


کسانيکه عاشق حيات وحش آفريقا هستند و می خواهند ماه عسلی ديوانه وار را سپری کنند، قطعاً بايد به کنيا بروند. کنيا خانه جلگه های پهناور و حيواناتی نظير کل يالدار، غزال، گورخر و گربه سانان بزرگی است که با مواجه شدن با آنان سفرتان پر حاشيه خواهد شد. 


4- کو ساموئی، تايلند


کو ساموئی، تايلند


مطمئناً تايلند محبوب ترين مکان برای سفر ماه عسل است. کو ساموئی جزيره بزرگی در خليج سيام می باشد که سواحل خيره کننده و مناظر نفس گيری دارد. اين جزيره قسمتی از پارک ملی دريايی آنتونگ است که سیاحت و ماجراجويی هايی نظر قايق سواری، غواصی و شنا را برای مسافرانی که به قصد سفر ماه عسلشان به اينجا می آيند، تضمين خواهد کرد.


3- جزاير کوک


جزاير کوک


اين جزاير در اقيانوس آرام، بين نيوزلند و هاوايی قرار دارند. ١٥ جزيره کوک در مرداب های آبی آرام، منطقه بومی طبيعی دست نخورده، آب و هوايی عالی و فضايی آرامش بخش خودنمايی می کنند. اگر ماه عسلتان را در اينجا  با مناظر فراتر از واقعيتش سپری می کنيد، حس بودن در بهشت را خواهيد داشت. 


2- کاستاريکا


کاستاريکا


کاستاريکا، بوتيک هتلهای منحصر به فرد، اقامتگاه های مجلل، بهار گرم باشکوه، سواحل زيبا و زيبايی طبيعی خيره کننده ای را برای زوج ها به ارمغان می آورد. کسانی که برای گذراندن ماه عسلشان به اينجا می آيند می توانند به پياده روی در غارها و جنگلهای بارانی استوايی زيبا که محل زندگی عجيب و غريب ترين جانوران دنياست بپردازند. کاستاريکا جای است که از گذراندن ماه عسلتان در آنجا هيچگاه پشيمان نخواهيد شد.


1- هاوايی


هاوايی


قطعاً بهترين مقصد در دنيا برای ماه عسل هاوايی است. هاوايی محيطهای طبيعی بی مانندی نظير کوه های آتشفشان، سواحل و مکان های دوردستی دارد. شما می توانيد از جزايری مانند کوآی، مائوئی، هاوايی، مولوکای و لانای که فضاهای متعددی برای سیاحت غواصان دارد، بازديد کنيد. خلاصه اینکه هاوايی بی نظير است.







نظرها

  • 2 0

    عالی بود دوباره از این مطالب بفرستید

    • 0 0

      سلام، چشم. حتما

  • 0 0

    بسیار عالی خوشحا لم که عضو شدم

    • 0 0

      بسیار ممنونیم محمد جان

  • 0 0

    مختصر و مفید

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید