• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین مکان ها برای بازدید در سفر به هند در ماه اوت

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۵/۲۴   تعداد بازدید : 8572   گروه مطلب : ایده های سفر

اگر منتظر باران بودید تا سفرتان را آغاز کنید، زمان سفر رسیده است. اما اگر قصد دارید تا به نقاط کم باران سفر کنید، باز هم زمان سفر فرا رسیده است! اگر هنوز برای سفرتان در ماه اوت به هند را برنامه ریزی نکرده اید، زمان را بیش از این هدر ندهید. اکنون بهترین زمان برای لذت بردن از باران های موسمی و تخفیفات فصلی می باشد.

1- مونار (Munnar) در ایالت کرلا (Kerala)
مونار در ماه اوت چیزی کم از بهشت طبیعت ندارد، باغ های خوشبوی چای و ادویه جات و ترشی هایی که با برگ های گیاهان درست شده اند در همه جای این سرزمین به چشم می خورد. کوه های بلندی که نیمی از آنها در مه پوشیده شده است نیز از بارش باران در امان نمی مانند. مونار بسیار محل مناسبی برای کسانی است که می خواهند زمان خود را در آرامش، جایی در میان کوهستان سپری کنند. علاوه بر آن، اوت فصل گردشگری نیست و شما گردشگران زیادی را در این شهر نمی بینید. بنابر این می توانید با خیالی آسوده از قیمت های پایین در مونار استفاده کنید. 

1- مونار (Munnar) در ایالت کرلا (Kerala)


2- چراپونجی (Cherrapunjee) در ایالت مگالایا (Meghalaya)
دومین مکان مرطوب در این سیاره چراپونجی است که در آن در تمام طول سال باران می بارد. اگر شما عاشق تنفس در هوای بارانی هستید از این مکان در زمان بادهای موسمی بازدید کنید. چراپونجی با چشم اندازهای وسیع و تپه های کوچ و بزرگ، سفر هیجان انگیزی را برایتان رقم خواهد زد. همچنین شما می توانید عسل طبیعی از گل های منطقه را نیز پیدا کنید و فراموش نکنید که چای مگالایا (Meghalaya) را نیز امتحان نمایید. این چای نسبت به چای آسام یا دارجیلینگ (Darjeeling) دارای تفاوت هایی است. پل های دو طبقه درختی یکی از تجربه های متقاوت دیگری در چراپونجی است که در زمان بادهای موسمی به رنگ سبز در می آیند و به نوعی می توان گفت که شکوفه باران می شوند.

2- چراپونجی (Cherrapunjee) در ایالت مگالایا (Meghalaya)


3- آگومبه (Agumbe) در ایالت کارناتاکا (Karnataka)
آگومبا یکی از محبوب ترین دیدنی های جنوب هند در ماه اوت است. کوه ها و دره ها با آبشارهای متعدد زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده اند. در این منطقه خرابه هایی از معابدی وجود دارد که قدمت آن به امپراطوری هویسالا (Hoysala) می رسد. شما می توانید در این مکان از بالای تپه ها طلوع و غروب خورشید بر فراز دریای عرب را تماشا کنید. یک بازدید در آگومبه زمانی کامل می شود که در آن یک چای داغ با طعم وانیل بنوشید. جالب است بدانید که سریال معروف روزهای مالگودی (Malgudi Days) در آگومبه فیلم برداری شده است.

3- آگومبه (Agumbe) در ایالت کارناتاکا (Karnataka)


4- کودای کانال (Kodaikanal) در ایالت تامیل نادو (Tamil Nadu)
یکی از پر بازدید ترین مکان های ایالت تامیل نادو، کودای کانال است. در کودای کانال هوا معمولاً بارانی می باشد. در ماه اوت و زمان بادهای موسمی، کوهستان های منطقه پی در پی ابری و آفتابی می شوند. هوای گرم منطقه هنگام بادهای موسمی قابل تحمل است و در کوهستان های آن آبشارهای کوچک و بزرگ به چشم می خورد که حتما از تماشای آنها لذت خواهید برد.

4- کودای کانال (Kodaikanal) در ایالت تامیل نادو (Tamil Nadu)


5- لاهاول اسپیتی (Lahaul- Spiti) در ایالت هیماچال پرادش (Himachal Pradesh)
دره های لاهاول اسپیتی با زیباترین موهبت های طبیعت زینت بخشیده شده اند. این منطقه کم جمعیت برای زندگی دور از هیاهو بسیار مناسب است. بسیاری از فعالیت های ماجراجویی همچون اسکی و سفر به حیات وحش حیوانات در لاهاول اسپیتی قابل انجام است. صومعه های زیادی در کنار زیارتگاه های منحصر به فرد واقع شده اند که بیانگر دین و آداب و رسوم مخصوص منطقه است. لاهاول اسپیتی در زمستان برای اکثر مردم قابل دسترسی نیست زیرا مسیرها اغلب مسدود هستند و برف سنگینی می بارد. از این رو بهترین زمان بازدید ماه اوت است.

5- لاهاول اسپیتی (Lahaul- Spiti) در ایالت هیماچال پرادش (Himachal Pradesh)

 
6- آندامان (Andaman) در جزایر نیکوبار (Nicobar Islands)
در جزایر نیکوبار و آندامان باران همواره نم نم می بارد و هر از گاهی نیز قطع می شود. اما در اغلب روزها هوا آفتابی است. اگر هوا آفتابی بود ساحل بلادارو (Beladaru ) در جزیره باتارانگ (Batarang) را تماشا کنید. سرگرمی های زیادی برای روزهای بارانی در این منطقه وجود دارد که می توانید در محیط سربسته انجام دهید. از مکان های دیدنی آندامان می توان به رادانگار (Radhanagar)، پیست دلفین، سلولار جیل (Cellular jail) و فونیکس بی (Phoenix Bay) اشاره کرد. ماه اوت زمان خلوتی در آندامان می باشد و بنابراین قیمت ها برای سفرمناسب است.

6- آندامان (Andaman) در جزایر نیکوبار (Nicobar Islands)

 
7- بیکانر (Bikaner) در ایالت راجستان (Rajesthan)
با کمی باران، هوای بیکانر قابل تحمل تر از گرمای داغ فصل تابستان می شود. باران بر فراز کاخ های پر زرق و برق جوناگار (Junagarh)، لالگار (Lallgarh) و گاجنر (Gajner) می بارد و آنها را زیباتر از پیش می کند. معبد جین (Jain) و کارنی ماتا (Karni Mata) از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه هستند. بیکانر زیبایی های بسیاری دارد اما فراموش نکنید که در سفر به این شهر حتما باید سری به بازار بزنید. در بازارهای بیکانر همه چیز از جواهرات اصل راجستانی، تا لباس و نقره را ارزان تر از مکان های دیگر پیدا می کنید.

7- بیکانر (Bikaner) در ایالت راجستان (Rajesthan)


8- موسوری (Mussoorie) در ایالت اوتاراکند (Uttarakhand)
موسوری در میان قله های هیمالیا قرار گرفته است و در ماه اوت منظره ای واقعاً دیدنی به وجود می آورد. رانندگی از منطقه دهرادون (dehradun) تا موسوری به تنهایی سفری شگفت انگیز است. تپه های زیبای موسوری در کنار مناظر کوه های هیمالیا تعطیلات زیبایی را برای شما رقم می زند. آبشارهایی همچون بتا (Battha) و کمپتی (Kempty) را هم در برنامه سفرتان بگذارید. تعدادی معبد و کلیسای دیدنی در موسوری وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. معبد ناگا دوتا (Naga Devta) یکی از معابد زیبای منطقه است.

8- موسوری (Mussoorie) در ایالت اوتاراکند (Uttarakhand)


9- پوندیچری (Pondicherry)
در هنگام بادهای موسمی هوای این منطقه بسیار خنک می شود و به شما اجازه می دهد که از زمین های سرسبز و تپه های زیبای پوندیچری لذت ببرید. یکی از جاذبه های اصلی این مکان زمین های گسترده کاشت قهوه است که عطر خوشبوی قهوه در آن به مشام می رسد. خاطره جنگ فرانسه، موزه پوندیچری و موزه جواهرات از دیگر دیدنی های این منطقه هستند. علاوه بر اینها ساحل بهشت، باغ گیاه شناسی و ساحل پوندیچری نیز ارزش دیدن را دارند.

9- پوندیچری (Pondicherry)


10- ماندو (Mandu) در ایالت مادیا پرادش (Madhya Pradesh)
ماندو، شهر ویرانه های معماری، در هنگام بادهای موسمی رنگ زعفرانی به خود می گیرد و گشت و گذار در گنبدها و مناره های این شهر را لذت بخش تر می کند. داستان عاشقانه معروف راجپوت روپماتی و آخرین سلطان مالوآ (Rajput Rani Roopmati and last Sultan of Malwa) در این منطقه اتفاق افتاده است. به همین دلیل حیاط خانه تاریخی روپماتی هنوز هم فضایی عاشقانه دارد. همچنین مقبره هوشنگ سینگ (Hoshang Singh)، دومین پادشاه مالوآ و نخستین بنای یادبود مرمری در هند هم در این خانه باستانی واقع شده است.

10- ماندو (Mandu) در ایالت مادیا پرادش (Madhya Pradesh)


11- کورگ (Coorg) در ایالت کارناتاکا (Karnataka)
کورگ یک منطقه زیبای تپه ای در منطقه کوداگو (Kodagu) در کارناتاکا است که به اسکاتلند هند معروف است. در هنگام بادهای موسمی، خصوصاً در ماه اوت و ژوئیه، کل منطقه به بهشتی سرسبز تبدیل می شود. بخصوص آب و هوا به دلیل بارندگی های زیاد، خنک و دلچسب است. باید گفت که اوایل پاییز بهترین زمان برای بازدید از آبشارهای منطقه می باشد. همچنین برای علاقمندان به قایق سواری نیز پاییز زمان مناسبی برای سفر خواهد بود.

11- کورگ (Coorg) در ایالت کارناتاکا (Karnataka)


12- ماهابالشوار (Mahabaleshwar) در ایالت ماهاراشترا (Maharashtra)
ماهابالشوار واقع در منطقه ساتارای (Satara) ماهاراشترا، یکی از مجبوب ترین مکان های گردشگری در ماه اوت در کشور هند است و بزرگ ترین تپه های منطقه سایادری (Sayadri) را در خود جای داده است. اغلب گردشگران در فصل بادهای موسمی از این منطقه دوری می کنند زیرا اغلب بارندگی های سنگینی رخ می دهد اما به علت بارندگی مناظر زیبایی به وجود می آید که شمال را شگفت زده خواهد کرد. اگر قصد دارید از سرسبزی و هوای خنک این منطقه لذت ببرید ماه اوت به این شهر سفر کنید.

12- ماهابالشوار (Mahabaleshwar) در ایالت ماهاراشترا (Maharashtra)
13- اوتاراکند (Uttarakhand) در دهکده گل ها
بخشی از میراث جهانی، دهکده گل ها در نقطه تلاقی زانسکار (Zanskar) و دامنه کوه های هیمالیای شرقی و غربی واقع شده است. قله های بلند و آرام هیمالیا این بهشت زمینی را پوشانده اند. در حالی که اغلب به علت گل ها و مراتع سرسبزش معروف است، حیوانات این منطقه نیز از جمله خاص ترین و نادرترین حیوانات در معرض خطر هستند که در این بین می توان به پلنگ برفی، گوزن مشک و خرس قهوه ای اشاره کرد. اوتاراکند یکی از زیباترین مکان ها برای بازدید در ماه اوت است زیرا گلدهی گیاهان تازه آغاز شده و طبیعت، سرزندگی خاصی دارد.

13- اوتاراکند (Uttarakhand) در دهکده گل ها


14- اودی پور (Udaipur) در ایالت راجستان (Rajesthan)
اودی پور به عنوان یکی از رمانتیک ترین شهرهای دنیا شناخته شده است و از آن با نام ونیز شرق نام برده اند. این منطقه که یکی از تاریخی ترین شهرهای هند است، به شهر برکه ها نیز مشهور می باشد و برای قرن ها پایتخت میوار (Mewar) بوده است. از جذابیت های شهر اودی پور می توان به کاخ شهر و کاخ برکه اودی پور اشاره کرد که در میان برکه پیچولا (Pichola) واقع شده است. یکی از بهترین زمان ها برای بازدید از اودی پور ماه اوت می باشد. زیرا شما در این ماه از جنب و جوش راجستان لذت خواهید برد.

14- اودی پور (Udaipur) در ایالت راجستان (Rajesthan)


15- کانیاکوماری (Kanyakumari) در ایالت تامیل نادو (Tamil Nadu)
جنوبی ترین ناحیه در شبه قاره هند کانیاکوماری است که بخش مهمی از سفر به جنوب هند در این منطقه است. آب های آزاد سه طرف این شهر را احاطه کرده اند و آب و هوای منطقه معمولاً خنک و دلچسب است. اولین بادهای موسمی از این ناحیه آغاز می شود. اگر به باران علاقه دارید، سفر به این منطقه در ماه اوت را پیشنهاد می کنیم. همچنین در این ماه تخفیف های خوبی در هتل ها و رستوران ها وجود دارد.

15- کانیاکوماری (Kanyakumari) در ایالت تامیل نادو (Tamil Nadu)


16- خاجورا (Khajurao) در ایالت مادیا پرادش (Madhya Pradesh)
معابد خاجورا از معابد هندو است و نشان دهنده یک شکل متمایز اما عنی از هنر و معماری دوره چاندلا (Chandella) می باشد. این معابد یکی از میراث جهانی ثبت شده در یونسکو هستند و به علت سبک معماری و مجسمه های حکاکی شده اش معروف می باشند. در ماه اوت این معابد زیباتر از قبل می شوند زیرا آبشارهای زیادی در طبیعت به راه می افتند. آبشار رانه (Raneh) در این مدت از سال پر آب و پر طراوت است و رنگ و نور معابد به این آبشارها زیبایی دو چندان می بخشد.

16- خاجورا (Khajurao) در ایالت مادیا پرادش (Madhya Pradesh)


17- پاهالگام (Pahalgam) در ایالت جامو و کشمیر (Jammu and Kashmir)
یک منطقه تپه ای معروف در جهان در جامو و کشمیر، پاهالگام است که هر سال هزاران گردشگر به آنجا سفر می کنند. این منطقه در تعطیلات گردشگران بسیاری را جذب می کند و در مجاورت دریاچه ششنگ (Sheshnag) و رود لیدار (Lidder) واقع شده است. خارج از شلوغی روزمره زندگی شهری، فضای آرامش بخش شهر بسیار دلچسب است. آب و هوای خنک و دلپذیر این منطقه در فصل باران های موسمی، فصل خوبی برای بازدید از این منطقه می باشد.

17- پاهالگام (Pahalgam) در ایالت جامو و کشمیر (Jammu and Kashmir)


18- مونت آبو (Mount Abu) در ایالت راجستان 
کوه ابو تنها منطقه تپه ای در راجستان است. این منطقه به علت آب و هوای گرمش مانند واهه ای در راجستان می باشد. عمده جذابیت منطقه به علت تپه های زیبا و معماری معبد دلوارا جین (Delwara Jain) است. در ماه اوت بارندگی بسیار کم می شود اما کوهستان های اطراف سرسبز و چشم نواز خواهند شد. معمولاً علاقمندان به پیاده روی در طبیعت به این منطقه سفر می کنند.

18- مونت آبو (Mount Abu) در ایالت راجستان


19- کاسانی (Kausani) در ایالت اوتاراکند (Uttarakhand)
مناطق کمی در هیمالیا وجود دارد که به زیبایی کاسانی باشند. این منطقه در اوتاراکند بیشتر به علت مناظر چشمگیر 350 کیلومتری کوه های برفی هیمالیا معروف است که شامل قله های تریشول (Trishul)، پنچولی (Panchchuli) و ناندا دوی (Nanda Devi) می باشد. در ماه اوت و ژوئیه که باران های موسمی در اوج خود قرار دارند، بازدید از این منطقه بسیار دلچسب است.

19- کاسانی (Kausani) در ایالت اوتاراکند (Uttarakhand)


20- گوآ (Goa)
اگرچه ماه اوت فصل باران های موسمی است و شما نمی توانید از ورزش ها و فعالیت های ساحلی لذت ببرید اما سرگرمی و دیدنی های بیشتری برای لذت بردن در گوآ وجود دارد. مکان هایی برای گشت و گذار در این شهر وجود دارد که در امتداد گردنه غربی و مرز کارناتاکا (Karnataka) واقع شده است. اما اکثر افرادی که در ماه اوت به گوآ می روند تنها برای لذت بردن از باران و آرامش به آنجا پناه آورده اند. در طول ماه اوت گوآ زیباترین چهره خود را نشان می دهد و روزهای آفتابی، ابری و بارانی را به گردشگران عرضه می کند.

20- گوآ (Goa)


21- آبشارهای آتیراپالی (Athirapally falls) در ایالت کرلا (Kerala)
آبشارهای آتیراپالی بزرگ ترین آبشارهای کرلا هستند که این مکان را تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ماه اوت می کنند. در فصل باران های موسمی این آبشارها بی نظیر می شوند. آبشارهای آتیراپالی در 5 کیلومتری وازاچال (Vazhachal) واقع شده اند و از ساعت نه و نیم صبح تا پنج و نیم عصر برای مسافران باز هستند. غیر از این آبشارها جاذبه های گردشگری زیادی در این منطقه وجود دارد، از بین این دیدنی ها می توان به پارک کاتوکا (Kauthuka)، باغ ریور ویو (Riverview)، سد تامبورموزی (Thumboormuzhy)، باغ پروانه، باغ گیاه شناسی، آبشار چاپرا (Chapra)، آبشار وازاچال، پارک تفریحی دریم وورلد (Dream World) و پارک آبی سیلور استورم (Silverstorm) اشاره کرد که حتماً از بازید از آنها لذت خواهید برد.

21- آبشارهای آتیراپالی (Athirapally falls) در ایالت کرلا (Kerala)


22- وایاناد (Wayanad) در ایالت کرلا 
وایاناد تنها 76 کیلومتر از سواحل دریای کالیکوت (Kozhikode) فاصله دارد. در ماه اوت باران خوبی در این منطقه می بارد و آن را تبدیل به یک تجربه خوب سفر می کند. اکثر مردم در ماه اوت به وایاناد سفر می کنند تا از فصل باران های موسمی لذت ببرند. باران، صخره ها، سرزمین های سرسبز، باد خنک، فعالیت های ماجراجویانه و طبیعت گردی از دلایل سفر گردشگران به این منطقه در ماه اوت است.

22- وایاناد (Wayanad) در ایالت کرلا


23- کوماراکوم (Kumarakom) در ایالت کرلا 
کوماراکوم در سرزمین های سبز کرلا با چشم اندازهای متنوع و جذاب واقع شده است که به واسطه امکانات گردشگری اش مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند. کوماراکوم با آب و هوای گرمسیری و باران های موسمی اش، آب و هوای خوبی را در طول سال ارائه می کند. بزرگ ترین برکه آبی کرلا با نام ومباناد (Vembanad) در این منطقه واقع شده است و آن را به یک مقصد گردشگری محبوب در ماه اوت تبدیل می کند. باران های موسمی همچنین تماشای پرندگان را در کوماراکوم جذاب و دیدنی کرده اند.

23- کوماراکوم (Kumarakom) در ایالت کرلا


24- لوناوالا (Lonavala) در ایالت ماهاراسترا (Maharastra)
لوناوالا در فواصل نسبتاٌ نزدیک به پون (Pune) و بمبئی (Mumbai) قرار دارد و مقصد گردشگری محبوبی برای اهالی سواحل غربی است که قصد دارند تعطیلات آخر هفته خود را سپری کنند. در فصل باران های موسمی تپه های شهر سرسبز می شوند و هوا مرطوب و دلپذیر است. لوناوالا دیدنی هایی برای آن دسته از افراد که به طبیعت گردی علاقمند هستند نیز دارد.

24- لوناوالا (Lonavala) در ایالت ماهاراسترا (Maharastra)


25- پانچگانی (Panchgani) در ایالت ماهاراسترا
پانچگانی همانند همه مکان های زیبا که در ارتفاعات ماهاراسترا قرار دارند، در فصل باران های موسمی ملکه عشق و زیبایی است. با مناظر چشم نواز، صدای طبیعت، آرامش و سکون، پانچگانی یکی از مکان های دیدنی هند است. اگر این ها برای متقاعد کردن شما به سفر کافی نیست، باید بدانید که در پاچگانی تا چشم کار می کند جنگل های توت فرنگی وجود دارد.

25- پانچگانی (Panchgani) در ایالت ماهاراسترا


منبع: holidify




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید