• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


جنگل مرموز سیاه آلمان که حتماً باید در لیست سفر تمام افراد قرار گیرد

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۲/۲۵   تعداد بازدید : 28846   گروه مطلب : دیدنی ها


جنگل مرموزسیاه آلمان که حتماً باید در لیست سفر تمام افراد قرار گیرد

در آغوش جنگل های سیاه آلمان باقی مانده هایی از یک شهرک که به مدت صدها سال بدون تغییر مانده است، یافت می شود. خانه های شگفت انگیز سوآبی Swabian در این منطقه یادآور تصاویر رنگارنگ کتاب داستان های کودکان است، اما به یاد داشته باشید که در پشت هر تصویر افسانه ای، سردی و حضوری شوم نهفته است.

یک ورودی دنج
نام این جنگل به طور قطع یک حلقه شوم را در ذهنتان می پروراند، اما در هنگام ورود به آن با صحنه ای بسیار زیبا و شبیه به رویاهای کودکانه تان روبرو خواهید شد. ورودی بسیار زیبا با کف اسفنجی سبز رنگ و درختان کم ارتفاع.

یک ورودی دنج برای جنگل مرموزسیاه آلمان


مکانی خیره کننده برای زندگی
تراکم انبوه بوته ها و درختان کوچک روینده در زیر درختان بزرگ چشم اندازی بسیار دیدنی و شبیه به زیبایی های بهشت را ایجاد کرده است. علاوه بر این زیبایی های طبیعی دهکده های ستودنی ساخته شده با توجه به سبک معماری قرون وسطایی بر روی تپه های آفتاب گیر، منظره ای شگفت انگیز و خارق العاده ای را به وجود آورده اند. 

مکانی خیره کننده برای زندگی


دهکده های اِستوری بوک (Storybook Villages)
می توان از هر یک از این شهرها به عنوان سکوی پرشی مستقیم برادران گریم (دانشورانی آلمانی که انتشار دهنده قصه های فولکلور پریان بودند) نام برد. حتی مجموعه ای از کارخانه های ساعت زنگدار دیواری نیز در این منطقه وجود دارد.

دهکده های اِستوری بوک (Storybook Villages)


مه پنهان
همه چیز از این زیستگاه دوستانه شروع می شود، مکانی خارق العاده که در زیر آن قلعه هایی مربوط به دوران گذشته یافت می شود، قلعه ای که توسط انبوه درختان و رشته کوه ها احاطه و پنهان شده و در طول روز دسترسی به آنها امکان پذیر نخواهد بود.

مه پنهان در جنگل سیاه مرموز آلمان


یک مسیر شوم
مسیر مارپیچ تیمبرلند مکانی است خارق العاده، منطقه ای متروکه که برگ های قرمز صنوبر مانند فرش در کف آن گسترانیده شده اند. محیطی با رنگ قرمز احتمالِ به حقیقت پیوستن افسانه فِرای شوتزِن (Freischützen) را که جادوگری است که برای شکار و انجام کارهای شگفت انگیز به گرگ تبدیل می شد، را قوت می بخشد.

یک مسیر شوم در جنگل سیاه مرموز آلمان


جنگل مرموزسیاه آلمان که حتماً باید در لیست سفر تمام افراد قرار گیرد



پوشانده شده در سایه
درختان کاج شاخه دار این جنگل حس اضطراب و نگرانی را در تمام زمان ها حتی هنگام بعدازظهر که خورشید در مرتفع ترین سطح آسمان قرار دارد را القا می کند. به همین دلیل رومیان به این منطقع سیلوا نیگرا (Silva Nigra) به معنای جنگل تاریک و سیاه می گویند.

پوشانده شده در سایه


قلعه کِرامبینگ کلیف ساید Crumbling Cliff-Side Castle
این قلعه با شکوه تصویر تخیلی ملکه های شیطانی و شوم عاشق قدرت که برای منافع خود از روستاییان نزدیک استفاده می کرتد و آنها را طعمه خود قرار می دادند را تداعی می کند. در حالیکه هیچ یک از این موارد در قلعه لیختِن اِشتاین (Lichtenstein) یافت نشده و تنها تخیلات و افسانه هایی هستند که در ذهن ها پرورانده شده اند. این قلعه با شکوه انبار و محل نگهداری زره ها و سلاح های بزرگ قدیمی و محل نمایش آنهاست.

قلعه کِرامبینگ کلیف ساید Crumbling Cliff-Side Castle


فضای دوستانه و پر رفت و آمد پاییز
در فصل پاییز لایه هایی متعدد از برگ درختان سطح زمین را می پوشانند و صدای خش خش برگ ها هنگام عبور گروه گوزن ها بسیار زیباست. خوشبختانه در این منطقه خرس وجود ندارد.

فضای دوستانه و پر رفت و آمد پاییز


در آغوش آرام زمستان
در هنگام زمستان زمانیکه همه جا با رنگ های سفید پوشانده شده اند، سکوتی قدرتمند سراسر این منطقه را در آغوش می گیرد. تپه های هموار این مکان برای سورتمه و اسکی نیز بسیار مناسبند.

در آغوش آرام زمستان


قلعه با شکوه هوهنزاولرِن (The Magnificent Hohenzollern Castle)
در انتها، جنگل های سیاه احساساتی جادویی منتشر می کنند. انرژی هایی شگفت انگیز که در محیطی رعب آور و ترسناک احساسات بی نظیر سبکبالی و آرامش را به دیگران القا می کند و در انجام این کار هرگز شکست نخورده اند. آیا مکانی دیگر برای تجربه پیاده روی در مسیرهای کم نور و نهایتاً رسیدن به قلعه ای باشکوه را خواهید یافت؟ با تمام این تفاسیر ساکنین جنگل های سیاه همیشه زندگی خوش و خرمی را تجربه کرده اند. چه کسی می داند، شاید افسانه ها نیز واقعی باشند.

قلعه با شکوه هوهنزاولرِن (The Magnificent Hohenzollern Castle)

منبع: allday





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید