• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


هیجان انگیزترین و متفاوت ترین ترن هایی که در سال 2017 وارد شهر بازی ها می شوند

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۱/۱۷   تعداد بازدید : 15881   گروه مطلب : ترین ها


هیجان انگیزترین و متفاوت ترین ترن هایی که در سال 2017 وارد شهر بازی ها می شوند

در سال 2017 با ترن های هوایی روبه رو خواهیم شد که به شدت با دستگاه های قبلی متفاوت هستند. بازدید کنندگان پر و پا قرص پارک های تفریحی به زودی سوار جت اسکی هایی می شوند که آنها را سوار بر آب می کند، دستگاه هایی پیدا می شود که آنها را به داخل هسته یک آتشفشان پرتاب می کند یا اینکه به طور همزمان، از بالا و پایین دریا عبور می دهد. همه اینها به لطف سوار شدن بر روی دستگاه های جدیدی که در راه هستند فراهم می شود. اما این همه ماجرا نیست چرا که دستگاه های پر طرفدار قدیمی تری مثل ترن های هوایی چوبی، پارک های آبی پر از سرسره و حتی دستگاه های سرگرمی دیگری که با استفاده از فناوری واقعیت مجازی بهینه سازی شده اند، همگی به زودی سر از شهر بازی های کشور آمریکا در می آورند. این دستگاه های مدرن با تکنولوژی های امروزی، قرار است جان تازه ای به قالب های قدیمی و همینطور جمعیت مشتاق حاضر در این پارک ها ببخشند.
با در نظر گرفتن پارک های تفریحی، سواری های جدید، زمین های تازه و ترن هایی که امسال رونمایی می شوند، باید گفت که در کنار پیدا کردن عزم راسخ برای سال جدید، حتماً باید زمانی را به سر زدن به این دستگاه های جدید اختصاص داد. هیچکس خبر ندارد که سال جدید با خود چه اتفاقاتی را به همراه خواهد داشت اما هیجان حسی است که بدون شک در زمان مواجه با اتفاقات تازه به ما دست می دهد. مطمئنا از تماشای دستگاه های سواری و تفریحات سرگرم کننده این مطلب به وجد خواهید آمد.
 
بوش گاردِنز (Busch Gardens)
ویلیامز بِرگ (Williamsburg)، ایالت ویرجینیا (Virginia)
با رونمایی از دستگاه اینوِیدِر (InvadR) در بهار امسال، اولین ترن هوایی تماماً ساخته شده از چوب جای تازه ای را برای خود در پارک سواحل شرقی (East Coast park) پیدا خواهد کرد. این جاذبه تفریحی جدید که دارای تمی به سبک وایکینگ ها است، پیش از این توسط طرفدارانش به چنین اسمی نام گذاری شده و قرار است مسافران خود را با سرعت 77 کیلومتر بر ساعت تا ارتفاع 2 هزار پایی ریل هایش به بالا ببرد. مسافران در قسمت مشهوری از ریل های این ترن هوایی، از یک ارتفاع 74 پایی به سمت پایین سقوط می کنند.
ویلیامز بِرگ (Williamsburg)، ایالت ویرجینیا (Virginia)


سیدار پوینت (Cedar Point)
سَندوسکی (Sandusky)، ایالت اوهایو (Ohio)
این پارک تفریحی سنگین وزن قصد ندارد تا سواری تازه ای را در سال 2017 معرفی کند، در عوض تصمیم گرفته که پارک آبی سوک سیتی (Soak City) خود را حسابی نو سازی کند. نام این پارک آبی به سیدار پوینت شورز (Cedar Point Shores) تغییر پیدا می کند و در عوض فضای آن در حدود 8 هزار متر مربع گسترش پیدا می کند و به سه جاذبه تفریحی جدید مجهز خواهد شد. سرسره آبی پوینت پلامِت (Point Plummet) در آن واحد به چهار سرسره تجهیز می شود. همینطور به بخش لِیک ساید لَندینگ (Lakeside Landing) نیز یک بخش تمام عیار برای آب بازی و 12 سرسره مناسب استفاده کودکان اضافه می شود. همچنین دو سرسره لوله ای شکل به نام های استار بورد سِرج (Starboard Surge) و پورت ساید پلانج (Portside Plunge) پس از اضافه شدن، این امکان را فراهم می کنند که افراد به صورت تکی یا دو نفره دل خود را به سفر مارپیچ این سرسره های لوله ای بزنند.

سَندوسکی (Sandusky)، ایالت اوهایو (Ohio)


سی وُرلد اورلاندو (SeaWorld OrlandoCedar Point)
اورلاندو، ایالت فلوریدا (Florida)
این پارک تفریحی امسال برای اولین بار است که به سمت دنیای واقعیت مجازی هجوم برده و بروزرسانی های قابل توجهی را برای دستگاه های خود در نظر گرفته است. کراکِن (Kraken) یکی از ترن های هوایی 17 ساله این شهربازی است که پس از بروزرسانی شدن و مجهز شدن به هدست هایی که روی گوش مسافرانش قرار می دهد، آنها را به عمق صدا و مناظر زیر دریا و جانوران افسانه ای ساکن در آن می برد. این ترن فولادی و فاقد کف دارای هفت بخش کاملاً وارونه کننده و همینطور یک سقوط آزاد 144 پایی می باشد تا مسافرانش در یکی از این وارونگی ها، برخورد تاثیر گذارتری با هیولای اسطوره ای آن داشته باشند. این تجربه جدید ارزش صبر کردن را دارد اما این امکان نیز فراهم است تا در صورت اختیار، مسافران بتوانند کراکِن را بدون این تجهیزات جدید سوار شوند.

سی وُرلد اورلاندو (SeaWorld OrlandoCedar Point)


سی وُرلد اورلاندو (SeaWorld San Diego)
سَن دیِگو (San Diego) ایالت کالیفرنیا (California)
تازه ترین تلاش این پارک تفریحی نه تنها یک جاذبه دیدنی است، بلکه برای خود یک سرزمین تفریحی مستقل به حساب می آید. بهار امسال با افتتاح اوشِن اِکسپلورِر دیپ سی دیسکاوِری (Ocean Explorer Deep Sea Discovery)، این بخش جدید با خود فناوری های تازه، کلی دستگاه سوار شدنی، آکواریوم های مختلف و البته قسمت غذاخوری، زمین بازی و یک پارک تفریحی 12 هزار متر مربعی را در پارک کالیفرنیا به راه خواهد انداخت. در قسمت آکواریوم این پارک تفریحی، محفظه هایی تعبیه شده که مناسب سوار شدن کودکان نیز می باشند و این اجازه را می دهند تا میهمانان وارد آنها بشوند و در کنار ساکنین منحصر به فرد اینجا مثل خرچنگ های عنکبوتی و مار ماهی ها قرار بگیرند. در همین حال عده دیگری از میهمانان سوار بر جاذبه اصلی این پارک می شوند و در نقش دانشمندان، به یک ماجراجویی زیر آبی می روند تا در ماموریت خود، به حل چالش هایی بپردازند که اکوسیستم جانوران دریایی با آنها مواجه هستند.

سی وُرلد اورلاندو (SeaWorld San Diego)


سی وُرلد سَن آنتونیو (SeaWorld San Antonio)
سَن آنتونیو، ایالت تگزاس (Texas)
دستگاه جدید این پارک تفریحی به نام وِیو برِیکِر (Wave Breaker): رِسکیو کوستر (The Rescue Coaster) به این هدف طراحی شده تا القا کننده حس و تجربه پر مخاطره نجات حیوانات ساکن دریا باشد. این ترن با چرخش های تند و تیزی که از کنار ساحل عبور می کند، در مسیری ریلی به طول 2600 پایی گسترش یافته و چشم اندازی از قسمت دریاچه اسکی لِیک (Ski Lake) و همچنین پارک تفریحی تگزاسی را به نمایش می گذارد. برای هر چه واقع گرایانه تر شدن این سواری، صندلی های آن به شکل صندلی های جت اسکی طراحی شده اند و این اجازه را به مسافران خود می دهد تا به خوبی حس هیجان ناشی از برخورد به امواج آب را به هنگام سوار شدن به این دستگاه تازه افزوده شده درک کنند.

سی وُرلد سَن آنتونیو (SeaWorld San Antonio)


یونیوِرسال اورلاندو ریزورت (Universal Orlando Resort)
اورلاندو، ایالت فلوریدا
میهمانان این پارک به زودی این امکان را خواهند داشت تا به استودیوهای مشهور شبکه ان بی سی (NBC) و دیگر قسمت های آن سفر کنند. بهار امسال برنامه مشهور رِیس ترو نیویورک (ace Through New York) با هنر نمایی جیمی فُلِن (Jimmy Fallon) در این محل افتتاح می شود تا همان انرژی و شوخی های افسانه این برنامه شبانه در این پارک تفریحی را بتوان به شکل سینمایی با صندلی های معلق در هوا تماشا کرد. این پارک امسال میزبان وُلکینو بِی (Volcano Bay) نیز خواهد بود که نه فقط جایگزین پارک آبی وِت اَند وایلد (Wet ‘n Wild) می شود، بلکه همین تابستان کار خود را آغاز خواهد کرد. پارک تفریحی وُلکینو بِی به هزینه یونیورسال اورلاندو و به عنوان پارک سوم ساخته شده و قرار است به قسمت های مختلفی از جمله استخر با امواج چند جهته، قایق و سرسره سواری و حتی به یک سیستم رزرو دیجیتالی سواری ها تجهیز بشود و در فضایی به ابعاد 121 هزار متر مربع از میهمانانش پذیرایی کند. به میهمانان توصیه می شود که نیم نگاهی هم به رونمایی از ترن کراکاتا آکوا (Krakatau Aqua Coaster) داشته باشند. این ترن یک سواری نو آورانه است که سرتاسر پارک را بالا پایین می رود و از کنار آتشفشان نام آشنا و 200 پایی موجود در این فضا نیز عبور می کند.

یونیوِرسال اورلاندو ریزورت (Universal Orlando Resort)


ترن هوایی سیکس فِلَگز گِرِیت اِمِریکا (Six Flags Great America)
شیکاگو (Chicago)، ایالت ایلینوی (Illinois)
قرار است این پارک خانه ای برای جوکر (The Joker) و یک ترن هوایی خیره کننده که به شکل آزادانه می چرخد باشد. مسافران این سواری در امتداد مسیر پیچ خورده آن پشتک می زنند و مادامی که در حال چرخش هستند، به سمت شیب های 90 درجه ای سقوط خواهند کرد.
این جاذبه به زودی به پارک تفریحی سیکس فِلَگز نیو اِنگلَند (Six Flags New England) واقع در شهر اسپرینگفیلد (Springfield) از ایالت ماساچوست (Massachusetts) و همینطور پارک تفریحی سیکس فلَگز اُوِر تِگزاس (Six Flags Over Texas) واقع در شهر آرلینگتون از ایالت تگزاس نیز راه پیدا خواهد کرد.

ترن هوایی سیکس فِلَگز گِرِیت اِمِریکا (Six Flags Great America)


 هیجان انگیزترین و متفاوت ترین ترن هایی که در سال 2017 وارد شهر بازی ها می شوند



ترن هوایی سیکس فِلَگز مَجیک مَون تِین (Six Flags Magic Mountain)
لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا
سوپرمن، فلَش (the Flash) و زن شگفت انگیز (Wonder Woman) شخصیت هایی هستند که همراه با شروع نمایش نبرد لیگ عدالت برای تصاحب شهر مِتروپلیس چهار بعدی (Justice League Battle For Metropolis 4D) به این پارک راه پیدا می کنند. جلوه های ویژه انفجاری، صحنه های هیجان انگیز واقعی و رویارویی از نزدیک با شخصیت اصلی جوکر همگی از جمله اتفاقاتی هستند که میهمانان این محل با آنها روبه رو خواهند شد. سواری پر از تیر اندازی و همه فن حریف این پارک، یکی از جاذبه هایی است که سال گذشته همزمان با چندین پارک تفریحی سیکس فِلَگز دیگر رونمایی شد. این سواری بعد از یک شروع موفق و جلب نظر تمامی منتقدان، توانست جایزه معتبر بهترین سواری (Best New Ride) را از طرف انجمن بین المللی جاذبه ها و پارک های تفریحی  (International Association of Amusement Parks and Attractions) کسب کند.
این جاذبه مهم قرار است به پارک سیکس فِلَگز گرِیت اَدوِنچِر (Six Flags Great Adventure in) در شهرهای جَکسون (Jackson)، نیوجِرسی (New Jersey)، و سیگس فِلَگز اُوِر جورجیا (Six Flags Over Georgia) در شهر آتلانتا، از ایالت جورجیو هم راه پیدا کند.

ترن هوایی سیکس فِلَگز مَجیک مَون تِین (Six Flags Magic Mountain)


ترن هوایی سیکس فِلَگز اِمِریکا (Six Flags America)
مارلبوروی (Marlboro) بالا، ایالت مریلند (Maryland)
هر دوی این پارک ها قرار است میزبان حضور جاذبه تازه ای به نام طناب حقیقت یاب زن شگفت انگیز (Wonder Woman Lasso of Truth) باشند که با وجود داشتن نامی مشابه، تجربه های کاملاً متفاوتی را برای میهمانان به ارمغان می آورند. سواری های موجود در کالیفرنیا شامل ماجراجویی هایی می شود که پر است از حرکات چرخشی در ارتفاع بالا و پاندول مانند که سرعت آن به 110 کیلومتر بر ساعت می رسد. این در حالی است که ترن هوایی سیکس فِلَگز اِمِریکا تا ارتفاعی در حدود یک ساختمان 24 طبقه از سطح زمین به هوا می رود و با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت، مسافران را در هوا پیچ و تاب می دهد. این جاذبه جدید قرار است به پارک سیکس فِلَگز دیسکاوری کینگدام ساکرامِنتو (Six Flags Discovery Kingdom Sacramento) واقع در ایالت کالیفرنیا نیز راه پیدا کند.

ترن هوایی سیکس فِلَگز اِمِریکا (Six Flags America)


ترن هوایی سیکس فِلَگز سَنت لوئیز (Six Flags St. Louis)
سنت لوئیس، ایالت میزوری (Missouri)
امسال اِسپین سَنیتی (Spinsanity) به پارک تفریحی سَنت لوئیز می آید. این سواری یک جاذبه کاملاً خانوادگی می باشد که میهمانان خود را روی صفحه ای چرخان و عظیم قرار می دهد و در میان مسیر نیمه منحنی، به هر طرف که فکر کنند می چرخاند.

ترن هوایی سیکس فِلَگز سَنت لوئیز (Six Flags St. Louis)


هِرشی پارک (Hersheypark)
هِرشی، ایالت پنسیلوانیا (Pennsylvania)
میهمانان این پارک تفریحی طعم واقعی هیجان را با سوار شدن به ترن هوایی سه طبقه ای هِرشی حس خواهند کرد. این ترن دارای دو پرتگاه 80 پایی در برج هِرشی کیسِز (Hershey Kisses) و یک شیرجه 40 متری در برج ریس (Reese) می باشد. همینطور یک پرتگاه باورنکردنی 58 متری در قسمت برج هِرشی کیسِز برای میهمانان تدارک دیده شده است. مورد آخر مسافران خود را به مانند یک تیرکمان، پس از فرستادن به بالاترین نقطه ممکن، برای بار دوم آنها را به پایین پرتاب می کند. 

هِرشی، ایالت پنسیلوانیا (Pennsylvania)


پارک تفریحی نات بِری فارم (Knott’s Berry Farm)
آناهایم (Anaheim)، ایالت کالیفرنیا
این پارک تفریحی امسال قرار است میزبان سواری سول اِسپین (Sol Spin)، یک جاذبه تفریحی پاندول مانند باشد که مسافران خود را توسط یکی از شش بازوی در حال چرخشش، در آسمان می گرداند. در قسمت پارک آبی سوک سیتی (Soak City Waterpark) نیز قرار است دو برج سرسره آبی رونمایی شوند که زمان آن به ماه مه موکول شده است. این سرسره ارائه کننده تعداد هفت تجربه جدید است که شامل سقوط های آزاد تک نفره، سرسره سواری های تن به تن و همینطور سواری وِج (The Wedge) که یک قایق سواری مناسب استفاده خانواده ها است می شوند.

پارک تفریحی نات بِری فارم (Knott’s Berry Farm)


کینگز آیلَند (Kings Island)
شهر میسون (Mason)، ایالت اوهایو
این شهر بازی که در میان علاقمندان خود از جایگاه خاصی برخوردار می باشد، قرار است میزبان مَجِستیک تیمبِرز (Mystic Timbers)، یک ترن هوایی تماماً ساخته شده از چوب باشد که با سرعتی بالغ بر 85 کیلومتر بر ساعت، از میان پارک کینگز آیلند عبور می کند. مسیر این ترن هوای دارای 16 نقطه است که دل مسافران در آن قسمت ها خواهد ریخت و از میان دره ها و مسیرهای آبی متفاوتی عبور می کند تا بیانگر داستان طبیعت و تلاش آن برای بازپس گیری زمین باشد. داستان این سواری از این قرار است که طبیعت در حال باز پس گیری زمینی است که در آن یک کارخانه برش الوار احداث شده است. در مجموع این جاذبه مسافران خود را حسابی میخ کوب خواهد کرد. تابستان بعدی نیز مصادف است با افتتاح تروپیکال پلانج (Tropical Plunge)، یعنی برجی 5 طبقه ای که شش سرسره آبی متفاوت را به دیگر سرگرمی های قابل استفاده در پارک آبی سوک سیتی خواهد افزود.

کینگز آیلَند (Kings Island)


منبع: travelandleisure




نظرها

  • 0 0

    چقدر باحاله 😀

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید