• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


11 مکان در آمریکا که در هالووین باید از آنها دیدن کرد

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۸/۸   تعداد بازدید : 16057   گروه مطلب : ایده های سفر


11 مکانی که در هالووین باید از آنها دیدن کرد

بعضی اوقات به نظر می رسد که در روز هالووین علاوه بر پوشیدن لباس و گرفتن یک میهمانی کوچک دو نفره باید کارهای هیجان انگیز دیگری مانند اقامت در یک خانه خالی از سکنه و یا رفتن به درون پیچ های یک کدو تنبل انجام داد. اما اگر واقعاً عاشق این زمان وحشتناک و مخوف در طول سال هستید، کارهای متنوع و هیجان انگیز بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. در اینجا 11 رویداد و جشنواره که می توانید امسال در آن شرکت کنید، معرفی می شود.

مشعل درخشان و شگفت انگیز جَک اُ لانتِرن – کوروتون آن هادسون، نیویورک (Great Jack O’Lantern Blaze - Croton–on-Hudson, NY)
به خارج از شهر روید و وارد جهانی پر از کدو تنبل شوید. این مشعل درخشان سالیانه جایگاه بیش از هزار فانوس دست ساز همراه با ساختارهای باورنکردنی مانند مجسمه های دایناسورها و اژدها تا اسکلت و تور عنکبوت می باشد. این تجربه باورنکردنی با نوشیدن نوشیدنی آب سیب داغ به پایان می رسد. 

مشعل درخشان و شگفت انگیز جَک اُ لانتِرن – کوروتون آن هادسون، نیویورک


هورس مَنز هالو (یک شخصیت خیالی) - تَری تاون، نیویورک (Horseman’s Hollow - Tarrytown, NY)
چه چیزی می تواند جالب تر از تماشای ساخت یکی از ترسناک ترین و شناخته شده ترین داستان های آمریکا باشد؟ داستان دِ لِجِند آو اسلیپی هالو (The Legend of Sleepy Hollow). مانوری تاریخی و فلسفی که در محیطی خالی از سکنه که میزبان یک سوار کار بی سر برای اجرای نمایش می باشد.

هورس مَنز هالو (یک شخصیت خیالی) - تَری تاون، نیویورک


ماجراجویی ریچاردسون در مزرعه پر پیچ و خم ذرت- اسپرینگ گرُو، ایالت ایلینوی (Richardson Adventure Farm Corn Maze - Spring Grove, IL)
از دست خود برای هدایت و راهنمایی در بزرگترین مزرعه پر پیچ و خم ذرت در جهان استفاده کنید. تم و موضوع امسال، جشن سالگرد 50 ساله استار تِرَک (Star Trek) می باشد. 

ماجراجویی ریچاردسون در مزرعه پر پیچ و خم ذرت- اسپرینگ گرُو، ایالت ایلینوی


فستیوال جادوگران مرده- سِیلِم، ماساچوسِت (Festival of the dead witches ball- salem, MA)
در حالیکه امکان قرار دادن طلسم و جادوی واقعی در سِیلِم وجود ندارد، ماساچاسوت به دوران 1600 بازگشته است. زمان سیاه در تاریخ روان شناسی آمریکا قطعاً شما را بیش از هر زمانی مجذوب خواهد کرد. فستیوال جادوگران مرده نسخه پر رنگ تر و جالب تر از هفته کامل جادوگری است که شامل یک نمایشگاه جادو، جلسات احضار روح، قبرستان فولیکس و تجربه صرف غذا با مردگان می باشد.

فستیوال جادوگران مرده- سِیلِم، ماساچوسِت


بندرگاه دِ کوئین مِریز دارک، ساحل لانگ، کالیفرنیا (The Queen Mary’s Dark Harbor - Long Beach, CA)
در حالیکه ممکن است مقاومت در برابر خواندن آواز "من بر روی قایق هستم" هنگامیکه بر روی این کشتی لوکس هستید، مشکل باشد، اما به محض اینکه متوجه شوید کل این کشتی تسخیر شده است فریاد کشان می خواهید که پیاده شوید.

بندرگاه دِ کوئین مِریز دارک، ساحل لانگ، کالیفورنیا


11 مکانی که در هالووین باید از آنها دیدن کرد



جشنواره کدو تنبل و هنر خلیج هاف مون، خلیج هاف مون، کالیفرنیا (Half Moon Bay Art & Pumpkin Festival - Half Moon Bay, CA)
خلیج هاف مون یکی از مشهورترین پایگاه های کدو تنبل در دنیا می باشد. بنابراین انتخاب این مکان برای میزبانی رقابت ها و جشنواره های کدو تنبل تعجب آور نیست. در این مکان فرصت بازدید از کدو تنبل های غول پیکر که توسط استادان بسیار ماهر تراشیده شده اند، برایتان فراهم خواهد شد.

جشنواره کدو تنبل و هنر خلیج هاف مون، خلیج هاف مون، کالیفورنیا


وحشت در پشت دیوار، فیلادِلفیا (Terror Behind The Walls- Philadelphia, PA)
ساختمان های متروکه و خانه های خالی از سکنه ممکن است از زندان مخوف تر و ترسناک تر باشند. برنامه وحشت پشت دیوار از ترکیب هر سه آنها تشکیل شده. این جشنواره ترس سالیانه در ایالت شرقی آمریکا برگزار می شود و شامل شش تجربه مختلف مانند فرار از زندان، ساحل قرنطینه و قیام خلاقانه می باشد. این یک توفقگاه برای مساحل مخوف روح و شبه خواهد بود.

وحشت در پشت دیوار، فیلادِلفیا


رژه کِروو آو بو - نیو اورلینز، لُس آنجلس (Krewe of Boo Parade – New Orleans, LA)
این ررژه و راهپیمایی هالووین توسط افرادی که ماردی گِراس (Mardi Gras) را آورده اند، اجرا شده و همراه با شبح های جادویی سیاه در اطراف دریاچه در زمان هالووین انجام می شود.

رژه کِروو آو بو - نیو اورلینز، لُس آنجلس


جشنواره وودو اِکسپِریِنس – نیو اورلینز، لس آنجلس (Voodoo Experience Festivall- New Orleans, LA)
اگر شما از علاقمندان رژه های با شکوه کِرِو آو بو و موسیقی راک هستید، حتماً انتخاب این فستیوال موسیقی برایتان هیجان انگیز خواهد بود. در گذشته اسطوره های موسیقی راک مانند آزی آزبون (ozzy osbourne) و فو فایتِرز (foo fighters ) که یگ گروه موسیقی راک مشهور آمریکایی بودند، در این برنامه حضور داشتند و هنرنمایی می کردند اما در فستیوال امسال علاوه بر این برنامه ها آتش بازی و ابزار تعطیلات آخر هفته نیز ارائه می شود.

جشنواره وودو اِکسپِریِنس – نیو اورلینز، لوس آنجلس


رژه دهکده هالووین- نیویورک (Village Halloween parade-NYC)
با توجه به توصیفات و اطلاعات وب سایت در چند دهه اخیر جشن های هالووین با حضور صدها هنرمند پاپ و 53 گروه موسیقی متنوع، رقصنده ها، هنرمندان و هزاران فرد نیویورکی که با پوشیدن لباس های خلاقانه خود به این جشن می آیند، برگزار می شود.

رژه دهکده هالووین- نیویورک


هالووین باغ وحش ل لوئی وِل، لوئی وِل، کِنتاکی (Lousville Zoo Halloween- Louisville, KY)
اگر از علاقمندان به حیوانات هستید، باغ وحش لوئی وِل با ارائه بزرگترین جشن هالووین جهان قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای شما در هالووین خواهد بود. در حالیکه این روز مخوف در این مکان به کودکان کوچک اختصاص داده می شود، اما چه کسی فرصت رویارویی با یک ببر عظیم الجثه را در حالیکه لباس مخصوص ببری را به تن دارد، از دست می دهد.

هالووین باغ وحش ل لوئی وِل، لوئی وِل، کِنتاکی


منبع: foodandwine




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید