• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


5 مقصد گردشگری برای عاشقان سفرهای لاکچری

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۰/۱۵   تعداد بازدید : 13479   گروه مطلب : ایده های سفر


5 مقصد گردشگری برای عاشقان سفرهای لاکچری

گاهی همه ماها نیاز داریم تا از واقعیت های زندگی و دشواری های روزمره فاصله بگیریم و کمی به استراحت بپردازیم. چند روز تعطیلی می تواند فرصتی عالی برای خستگی در کردن باشد و به همین دلیل، انتخاب مقصدی که پر از حس لوکس و درجه یک بودن است، عاملی برای هر چه خاطره انگیزتر شدن این چند روز تعطیلی خواهد بود. به همین منظور در این مطلب در مورد 5 مقصد گردشگری مجلل صحبت می کنیم تا بتوانید مقصد سفر خاطره انگیز خود را آسان تر انتخاب نمایید.
1 – کلمبیا
کلمبیا به لطف تعداد زیاد هتل های پنج ستاره خود، به عنوان برترین مقصد گردشگری لاکچری این مطلب انتخاب شده است و فهمیدن علت آن چندان دشوار نیست. این کشور که در ناحیه شمال غربی قاره آمریکای جنوبی قرار گرفته، جاییست پر از تاریخ و فرهنگ غنی و فقط کمی زمان نیاز است تا بتوان تمامی این جاذبه ها را کاوش کرد.
برای عده ای هم که تعریفشان از استراحت کردن همان تفریح کردن است، باید گفت کلی فعالیت سرگرم کننده در اینجا مهیا است. جزایر روزاریو (Rosario Islands) مقصدی ایده آل برای غواصی، کاوش و تحسین زیبایی صخره های مرجانی و زندگی جانوران دریایی است که همگی در دریای کارائیب (Caribbean Sea) حضور دارند. علاوه بر این اگر مرد اکتشاف باشید، سفرهای سیاحتی و گردش های کوتاه روزانه مختلفی هم در این کشور برای علاقمندان وجود دارد.
 
کلمبیا مقصد گردشگری برای عاشقان سفرهای لاکچری


2 – مالدیو
کشور مالدیو به تجمل گراییش شهرت بسیاری دارد، پس تعجبی نخواهد داشت که در میان این 5 مقصد لوکس حضور داشته باشد. به عنوان مقصدی ایده آل برای یک ماه عسل خاطره انگیز، کشور مالدیو از تعداد بیش از 1000 جزیره مرجانی تشکیل شده که تمامی این جزایر در میان اقیانوس هند پخش و پلا شده اند.
غذاهای مالدیو هم درست به اندازه خود کشورش لوکس و متفاوت است. آشپزخانه غذاهای این کشور شامل مخلوطی از غذاهای نفوذ کرده از سایر کشورها مثل غذاهای عربی، سریلانکایی، هندی و دیگر مناطق شرقی کره زمین می شود. همچنین نارگیل جزء اصلی و جدا نشدنی غذاهای این کشور است و به صورت رنده شده، به عنوان روغن و یا شیر برای میهمانان سرو می شد. در مجموع نارگیلک کی غذای گرمسیری دوست داشتنی است که در اکثر بشقاب های آشپزخانه این کشور حضور دارد.

مالدیو مقصد گردشگری برای عاشقان سفرهای لاکچری


5 مقصد گردشگری برای عاشقان سفرهای لاکچری
  


3 – سنگاپور
سنگاپور تنها جزیره جهان است که برای خودش ایالت به حساب می آید و بر اساس نتایج یک تحقیق، به عنوان سومین مقصد گردشگری لوکس جهان رتبه بندی شده است. هتل های لوکس و بوتیک هتل های فراوانی در این جزیره وجود دارند که تعطیلات میهمانان خود را به شکلی امروزی و خاطره انگیز رقم خواهند زد. با وجود شهرت بسیار در امر تجارت و سرمایه گذاری، به جرات می توان گفت که فعالیت های تفریحی بی شماری را می توان در آن پیدا کرد. اگر اهل گشت و گذار باشید می توانید یک سفر به باغ های اطراف خلیج (Gardens by the Bay) بروید. این پارک طبیعی 101 هکتاری درست در مرکز کشور سنگاپور قرار گرفته و شامل تعداد سه اسکله باغ مانند می شود. تمامی این فضاهای سبز به هدف بهبود کیفیت زندگی از راه ارتقای فضای سبز طبیعی بنا شده اند.
اگر اهل استراحت مطلق و کسب آرامش بیشتر هستید، مراکز اسپای رو به رشد و پر تعدادی وجود دارند که با برترین و لوکس ترین روش های مراقبت و درمانی از میهمانان خود پذیرایی می کنند. غذاهای ویژه سنگاپور نیز فوق العاده خوشمزه بوده و ترکیبی از غذاها و فرهنگ های گوناگون دیگری می باشند. این ترکیب معمولاً شامل غذاهای محلی مالزیایی، چینی، هندی، غذاهای اندونزیایی و چندین کشور دیگر می شود.

سنگاپور مقصد گردشگری برای عاشقان سفرهای لاکچری


4 – امارات متحده عربی
اگر صحبت از مقصدی لوکس به میان بیاید، امارات متحده عربی یکی از کلیدی ترین کشورهایی است که به ذهن همه خطور می کند. با در اختیار داشتن شهرهای لوکسی مثل ابوظبی و دبی، امارات کشوری است که پادشاه آرامش و لاکچری بودن است. می توانید سری به یکی از هزاران مراکز اسپای این کشور بزنید و بدن خود را با کرم طلای 24 عیار برای صورت و یا یک حمام ترکی جلا دهید.
همچنین می توانید غذاهای خوشمزه ای که به اندازه خود این کشور تنوع و گوناگونی دارند را امتحان کنید. غذاهای این کشور مخلوطی از غذاهای عربی و اروپایی می باشد و در مورد برخی از ویژه ترین عناوین آنها می توان به گوشت بره، بز، گوشت گاو، برنج و ماهی اشاره نمود.
اگر مایل به تجربه سفری لوکس می باشید، بهترین قیمت های تور دبی را مشاهده و آنلاین رزرو نمایید.

امارات متحده عربی مقصد گردشگری برای عاشقان سفرهای لاکچری


5 – نیوزلند
کشور نیوزلند در ترکیبی از سواحل باشکوه و چشم اندازهای نفس گیر تعریف می شود. چه هدف از سفر به چنین کشوری کسب آرامش در کنار سواحل و یا تنفس هوای تازه ای که توسط مناظر طبیعی احاطه شده باشد، نیوزلند هر آنچه که تولید آرامش را کامل می کند در اختیار میهمانان خود می گذارد.
پرنده های کیوی عاشق غذاهای نیوزلندی خود هستند و تازه بودن، صفت کلیدی غذاهای آشپزخانه این کشور به حساب می آید. در اینجا غذاهای دریایی قسمت جدا نشدنی اکثر غذاهای دیگر هستند و با بیش از 14 هزار کیلومتر خط ساحلی، اصلاً جای تعجب ندارد که غنی ترین فراورده های غذایی این کشور به واسطه دریا و غذاهای دریایی تامین می شود.

نیوزلند مقصد گردشگری برای عاشقان سفرهای لاکچری


بسیاری از افراد لاکچری بودن را در یک هتل پنج ستاره تعریف می کنند، ولی عده بیشتری آن را وابسته به حس و تجربه ای که یک محل به انسان می دهد می دانند. اما هر چه باشد، شکی در این نیست که پیدا کردن یک مقصد گردشگری بی نقص، براستی یک انتخاب کاملاً شخصی است. برای همین هر کسی می تواند با کمی جستجو، مقصدی که بهترین انتخاب برای وی است را پیدا کند.
اما هر کجا که سفر کنید، اگر مقصد شما یکی از 5 مکان معرفی شده در این مطلب بوده باشد، قطعاً تعطیلات پر باری را پیش رو خواهید داشت.


منبع: lifehack





نظرها

  • 0 0

    عالي بود.تشكر

    • 0 0

      ممنون علیرضا جان

  • 0 0

    مرسى مطالب تان بسيار جالب ومفيد است سپاسگزاريم

    • 0 0

      مرسی، از رضایت شما بسیار خوشحالیم

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید