• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 5 مورد از ارزان‌ ترین مقاصد برای کوچ نشینان دیجیتالی

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۲/۹/۲۱   تعداد بازدید : 343   گروه مطلب : ترین ها


معرفی 5 مورد از ارزان‌ ترین مقاصد برای کوچ نشینان دیجیتالی

پدیده کوچ نشینی دیجیتالی جهان را در برگرفته است و به یکی از سریع ترین روندهای در حال رشد در صنعت سفر تبدیل شده است.
با داشتن یک لپ‌ تاپ و عطش ماجراجویی، کوچ نشینان مدرن دائما به دنبال مقصد بعدی خود هستند تا بتوانند سبک زندگی‌ شان را به بهترین شکل حفظ کنند، مکانی که از نظر بصری جذاب، از نظر فرهنگی غنی و مهمتر از همه، مقرون‌ به‌ صرفه باشد. 
بر اساس گزارشی که اخیرا با مقایسه 50 کشوری انجام شده است که در حال حاضر ویزای کوچ نشینی دیجیتال ارائه می‌ دهند، این 5 کشور ارزان‌ ترین مقصد برای افراد دورکار هستند:

5. اندونزی
این مجمع الجزایر باشکوه قلب هزاران کوچ نشین دیجیتالی را با هزینه های زندگی مقرون به صرفه و مجموعه ای غنی از مناظر و تجربیات جذاب تسخیر کرده است. چه بخواهید در میان هیاهوی شهری جاکارتا تپش قلب خود را بیشتر احساس کنید یا به سادگی رویای دراز کشیدن و آفتاب گرفتن در سواحل آرام بالی را تجربه کنید، اندونزی بهترین نقطه برای شما خواهد بود.
فقط با 750 دلار در ماه، می توانید خود را در فرهنگی غوطه ور کنید که واقعا بی نظیر است. بنابراین، اوقات فراغت خود را عاقلانه بگذرانید و فراموش نکنید که منطقه باشکوه بوروبودور را کاوش کنید، شاهد شگفتی های فرهنگی اوبود باشید، یا در مدت اقامت خود در اندونزی با پیاده روی در کوه برومو، شادابی و سرزندگی را به خود هدیه دهید.

5. اندونزی یکی از ارزان‌ ترین مقاصد برای کوچ نشینان دیجیتالی


4. مقدونیه
کشور محصور در خشکی مقدونیه در قلب بالکان، واقعا یک جواهر پنهان برای افراد دورکار است که به دنبال مقصدی مقرون به صرفه هستند. فقط با کمی بیش از 700 دلار در ماه، این کشور کوچک و در عین حال از نظر جغرافیایی متنوع، همه چیزهایی که در یک محل کوچ نشینی دیجیتالی نیاز دارید و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌ دهد.
مناظر الهام‌ بخش دریاچه پرسپا و دریاچه اوهرید (یکی از قدیمی‌ ترین و عمیق‌ ترین دریاچه‌ های اروپا) ممکن است تنها چیزی باشد که برای گذراندن یک روز کاری شلوغ به آن نیاز دارید. مقدونیه با برقراری تعادل بین سنت‌ های چند صد ساله و پیشرفت‌ های مدرن که با در نظر گرفتن نیاز افراد دورکار حرفه‌ ای ایجاد شده‌ اند، فضای مناسبی را برای کسانی که به دنبال تجربه‌ اصیل بالکان در طول سفر خود هستند، ارائه می‌ دهد.
اگرچه در طول تابستان دسترسی مستقیم به سواحل یونان، آلبانی یا کرواسی نخواهید داشت، مزیت اصلی قرار گرفتن در کشور محصور در خشکی مانند مقدونیه این است که به خوبی با همه کشورهای همسایه ارتباط برقرار خواهید کرد. بنابراین، اگر فرصتی یافتید که در این کشور زیبای بالکان باشید، فرصت سفر به اطراف را از دست ندهید (بلیت های اتوبوس رفت و برگشت برای سفرهای بین المللی از 15 دلار شروع می شود).

4. مقدونیه یکی از ارزان‌ ترین مقاصد برای کوچ نشینان دیجیتالی


 ارزان ترین شهر ها برای سفر کردن در هر ماه سال



3. کلمبیا
در حالی که کلمبیا از قیمت‌ های واقعا مقرون به صرفه برخوردار است (هزینه‌ های ماهانه مشابه مقدونیه و چیزی بیش از 700 دلار است)، افزایش بی‌ سابقه محبوبیت آن در میان کوچ نشینان دیجیتالی دلایلی بیش از این دارد. زمانی که صحبت از هزینه می شود، یافتن کشور دیگری که بتوانید جنگل‌ های بارانی سرسبز آمازون، کوه‌ های باشکوه آند و سواحل کارائیب در کلاس جهانی را با این قیمت پایین تجربه کنید، سخت خواهد بود. 
اگر به دنبال کاوش در فضای باز نیستید، شهرهایی مانند مدلین را دوست خواهید داشت. این شهر همیشه بهار با داشتن آب و هوای بی نظیر، طیف گسترده ای از فضاهای همکاری و جامعه مهاجران پر جنب و جوش، از افراد دورکار با آغوش باز استقبال می کند.

3. کلمبیا یکی از ارزان‌ ترین مقاصد برای کوچ نشینان دیجیتالی


2. آرژانتین
وقتی صحبت از کشوری می شود که به اندازه آرژانتین دارای فرهنگ و تاریخ است، ممکن است تصور کنید که گذراندن چند ماه یا سال در اینجا حتی از بالاترین سقف بودجه شما نیز فراتر خواهد رفت. خوشبختانه برای کوچ نشینان دیجیتال در سراسر جهان، این مورد صدق نمی کند.
مهاجرانی که در سرزمین پرشور تانگو زندگی می کنند، می توانند انتظار داشته باشند که حدود 728 دلار برای تامین هزینه های ماهانه خود بپردازند. بوینس آیرس، پایتخت پرجنب‌ و جوش، یکی از بزرگترین نقاط کوچ نشینی دیجیتالی در این کشور است.
این شهر دارای مجموعه ای از فضاهای زندگی مشترک و مراکز همکاری مشترک است و همچنین ترکیبی از فرهنگ پر جنب و جوش آرژانتین و نوع جذابیتی را که از شهرهای قدیمی اروپایی انتظار دارید ارائه می دهد.

2. آرژانتین یکی از ارزان‌ ترین مقاصد برای کوچ نشینان دیجیتالی


1. سریلانکا
هزینه یک ماه زندگی در سریلانکا به بیش از 600 دلار در ماه می رسد که این کشور خیره کننده جنوب آسیا را در صدر فهرست ما قرار می دهد. قطره اشک هند نه تنها یکی از ارزان‌ ترین مکان‌ ها برای اقامت کوچ نشینان دیجیتالی است، بلکه هزینه های آن بسیار مقرون به صرفه هستند.
سریلانکا در میان سواحل آرام، معابد باستانی و مزارع سرسبز چای خود آنقدر فرهنگ و جذابیت طبیعی دارد که هر دلاری که برای این تجربه بپردازید کاملا ارزشش را دارد. جذابیت تاریخی این جزیره تنها با مهمان نوازی صمیمی و دوستانه ای که مردم محلی اینجا بیشتر به آن شهرت دارند، تحت شعاع قرار می گیرد.
زندگی در سریلانکا طیف وسیعی از انتخاب ها را نیز در اختیار شما قرار می دهد. از شهرهای شلوغی مانند کلمبو گرفته تا شهرهای آرامی مانند میریسا، مطمئنا مقصدی را پیدا خواهید کرد که نه تنها با بودجه شما، بلکه با سبک زندگی شما نیز مطابقت داشته باشد.

1. سریلانکا یکی از ارزان‌ ترین مقاصد برای کوچ نشینان دیجیتالی


منبع: traveloffpath





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید