• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


نفس گیرترین عکس ها از دیدنی ترین پارک های ملی

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۶/۲۳   تعداد بازدید : 13126   گروه مطلب : دیدنی ها


نفس گیرترین عکس ها از دیدنی ترین پارک های ملی

خدمات پارک ملی در تاریخ بیست و پنجم آگوست سال 2016 به 100 تبدیل شد. سازمان حفاظت و نگهداری از جنگل ها، کوه ها، باغ ها، دریاچه ها، حیات وحش و رودخانه های پارک های ملی سراسر آمریکا را حفاظت می کند. برخی از افراد تولد بهترین ایده در آمریکا را با بازدید از 59 پارک ملی در 52 هفته در جریان هوا جشن می گیرند. با توجه به تحقیقات علمی بازدید از سرزمین های غیرمسکونی و رام نشده و سپری کردن اوقات در این طبیعت بکر راهی بسیار مناسب برای مقابله با استرس و افزایش احساس شادی و اعتماد به نفس می شود و با گذراندن چندین هفته دیدگاه های معنوی و الهام بخش افراد تقویت خواهد شد. ورودی پارک ها  از تاریخ بیست و پنجم تا بیست و هشتم آگوست، روز زمین های عمومی ملی در تاریخ بیست و چهارم سپتامبر و روز سربازان کهنه در تاریخ یازدهم نوامبر رایگان خواهد بود.

پارک ملی گرند تی تِن (Grand Teton National Park)
پارک ملی با شکوه گرند تی تِن یکی از منحصر به فرد ترین چشم اندازهای عاطفی را ارائه می دهد. چشم انداز نفس گیر غروب آفتاب در قسمت خمیدگی رودخانه اِسنِیک (Snake River) یا قله رشته کوه های سیگنال (Signal Mountain) از ویژگی های منحصر به فرد و برجسته این پارک می باشد. امتداد قله تی تِن یکی از نقاط برجسته این پارک است. در محدوده این پارک شگفت انگیز زیبایی های بی نظیر و مسحور کننده ای مانند دریاچه های کوهستانی باشکوه و چشم انداز خیره کننده قله های سنگی افسانه ای را کشف نمایید. بهترین زمان برای بازدید از این پارک دلفریب بین ماه جولای و سپتامبر خواهد بود، زمانیکه می توانید گل های متنوع رنگارنگ و حیات وحش را از نزدیک نظاره گر باشید. همچنین کمپ های متعددی در امتداد طول 59.5 کیلومتری برای استراحت بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

پارک ملی گرند تی تِن (Grand Teton National Park)
 

پارک ملی یِلو اِستون
یِلو استون یکی از اولین پارک های ملی در جهان و یکی از معروف ترین مناطق تفریحی در ایالت متحده می باشد. این پارک 5632 کیلومتری از وایومینگ به مانتونا کشیده شده و منطقه آیداهو آن دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده است. در این مکان تجربه ای به یاد ماندنی از تماشای بزرگترین چشمه آبگرم فعال و مشهورترین چشمه آبگرم جهان همراه با خرس های گریزلی در زیستگاه های طبیعی شان را برای خود رقم زنید. تماشای یک گاوچران در این منطقه همراه با منظره آب های خروشان طبیعی بسیار شگفت انگیز خواهد بود. از منطقه چشمه آبگرم پارک یلو اِستون به عنوان یکی از خطرناکترین مکان ها در تمام پارک های ملی یاد می شود. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پارک می توان به منطقه بسیار وسیع انجام فعالیت های گرمابی در چشمه آبگرم شگفت انگیز آن اشاره کرد. فوران جریان آب با صدای شِلپ شِلپ، فواره های قطرات الماسی را تا ارتفاع 30 تا 70 متری در هوا در حالیکه امواج آبشار در سطح پایین تری در حال حرکتند، منتشر می کند.

پارک ملی یِلو اِستون


پارک ملی کَنییِن لَندز (Canyonlands National Park)
پارک ملی کَنییِن لَندز یک چشم انداز رنگارنگ از دره های ماسه های سنگ رسوبی در دره های بی شمار، تخت تپه و تپه ها که توسط رودخانه کُلُرادو (Colorado River) و شاخه های فرعی آن تشکیل شده اند، را ارائه می دهد. این پارک یک بیابان سنگی همراه با دور افتاده ترین زمین ها در 48 ایالت می باشد. این مکان انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان به انجام فعالیت های ماجراجوی برای کشف پیچ و خم های متعدد دره ها خواهد بود، اما مواظب باشید در اینجا گم نشوید و همیشه نقشه، گوشی شارژ دار، جی پی اِس و قطب نما همراه خود داشته باشید. دره ها به یک جاده واقعاً پر پیچ و خم متصل می شوند.

پارک ملی کَنییِن لَندز (Canyonlands National Park)


پارک ملی آرچِز (Arches National Park)
از ماه مارس تا آوریل شلوغ ترین فصل در آرچِز می باشد. رنگ های متضاد تنها یکی از دلایلی است که مردم را به زیبایی های این پارک جذب می کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد برای جذب گردشگر به این مکان می توان به بیش از 2000 نوع سنگ های طبیعی که همانند آنها در هیچ جای جهان یافت نمی شود، اشاره کرد. بازدیدکنندگان عاشق حرکت کردن در مسیر 4.8 کیلومتری سخت به طاق ظریف (Delicate Arch) و راهرو کوره ای آتشین (Fiery Furnace Walks) هستند. اگر می خواهید تصویر طاق واقعی را تجربه کنید در فصل زمستان به این مکان بروید. آیا تا به حال یک طاق با سنگ های قرمز که برف ها و یخ های درخشان و متضاد با رنگ آبی آسمان بر روی آن نشسته اند را دیده اید؟ این پدیده طبیعی در خیلی از مکان ها اتفاق نمی افتد. بسیاری از مسیرهای پیاده روی در تمام طول سال باز هستند. 

پارک ملی آرچِز (Arches National Park)


پارک ملی گریت اسموکی مَونتِینز (Great Smoky Mountains National Park)
این پارک 12875 کیلومتری که نامش به معنی کوه های بزرگ دودی است، با مسیرهای پیاده روی متعدد، چشم اندازهای خیره کننده و نهر 3380 کیلومتری یکی از پر بازدیدکننده ترین مکان ها در ایالات متحده می باشد. نمایش  خیره کننده و چشم انداز  جذاب این مکان آن را به منطقه ای بسیار مناسب برای پیاده روی تبدیل کرده است. این پارک یکی از بهترین پارک ها برای کمپینگ نیز می باشد و منطقه اردوگاه در کنار نهر عمیق آن محلی بسیار مناسب برای اقامت در مدت چند روز را ارائه می دهد. این اردوگاه 92 سایتی با ارائه فعالیت های و ورزش های آبی انتخاب بسیار مناسبی برای افراد ماجراجو خواهد بود. در زمستان با انتخاب این مکان تجربه ای به یاد ماندنی را برای خود رقم زنید و از انجام فعالیت های مهیجی مانند سوارکاری و تماشای چشم انداز به یاد ماندنی کوه های پوشیده شده از برف در فضایی کاملاً آرامش بخش و بی سر و صدا لذت ببرید. به طور کلی حیات وحش و زیبایی های طبیعی به صورت وافر در این مکان دیده می شوند.

پارک ملی گریت اسموکی مَونتِینز (Great Smoky Mountains National Park)


پارک ملی اِورگِلِیدز (Everglades National Park)
پارک ملی اِورگلیدز موفق به کسب عنوان چهارم برترین پارک های ملی در رتبه بندی جهانی امسال شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مکان حیات وحش باورنکردنی آن می باشد. با انتخاب تور گردشگری با قایق تجربه ای فراموش نشدنی را امتحان کنید و از نزدیک با گونه های تمساح ها و دلفین ها آشنا شوید و با پیاده روی فرصت تماشای لاک پشت ها و تمساح ها را برای خود فراهم سازید. همچنین فعالیت های بسیار متعددی برای انجام دادن در یکی از بزرگترین بیابان های نیمه گرمسیری ایالات متحده وجود دارد. با سوار شدن بر روی قایق پارویی مکان های بسیار خاصی را از نزدیک مشاهده کنید. همچنین عکس های پر زرق و برق از حیات وحشی که تا به حال مانند آن را ندیده اید و کودکانتان از تماشای آنها لذت می برند را تهیه نمایید.

پارک ملی اِورگِلِیدز (Everglades National Park)


پارک ملی نظامی هورس شو بِند (Horseshoe Bend National Military Park)
پارک ملی نظامی هورس شو یک نبرد تاریخی حماسی را حفظ کرده و با جلب توجهات ملی به سمت اَندرو جکسون کمک شایانی به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور در سال 1828 کرده است. نقطه شروع مسیر برای انجام یک پیاده روی راحت در خارج از شهر پِیج، آریزونا (Page, Arizona) می باشد. این مسیر واقعی یکی از تماشایی ترین چشم اندازها به رودخانه کُلُرادو را ارائه می دهد.

پارک ملی نظامی هورس شو بِند (Horseshoe Bend National Military Park)


پارک ملی گِرند کَنییِن (Grand Canyon National Park)
پارک ملی گِرند کَنییِن فعالیت هایی متنوع برای انجام دادن و جاذبه هایی بی شماری برای کشف کردن را ارائه می دهد. برای انجام فعالیت بسیار مهیج و به یاد ماندنی قایق سواری این مکان را انتخاب نمایید. همچنین پارک های کمپینگ، مسیرهای دوچرخه سواری، تورهای گردشگری و مسیرهای پیاده روی تابستانی و زمستانی متنوعی را برای استفاده بازدیدکنندگان در نظر گرفته است. بالا رفتن از لبه پایین رودخانه در امتداد برایت اَنجِل تِرِیل (Bright Angel Trail) بسیار وسوسه انگیز خواهد بود، اما توجه داشته باشید قبل از تصمیم به انجام این کار توانایی های خود را در نظر بگیرید. این مسیر در ارتفاع 1335 متری قرار گرفته و گرمای آن طاقت فرساست و به دلیل ایجاد گرمازدگی و کم آبی بازدیدکنندگان، حدوداً 250 عملیات نجات در سال و در این منطقه انجام می شود.

پارک ملی گِرند کَنییِن (Grand Canyon National Park)


پارک ملی شِناندوآ (Shenandoah National Park)
این پارک با مساحت بیش از 200 هزار جریب و ارائه کوه های زیبا، آبشارهای خیره کننده و حیات وحش بسیار غنی مکانی بسیار مناسب برای انتخاب علاقمندان به زیبایی خواهد بود. پیاده روی در یک مسیر شگفت انگیز و در دمای 60 درجه مانند یک رویا خواهد بود. برای کشف زیبایی های بی همتا پارک و دسترسی آسان به فعالیت های ماجراجویی  یک سفر جاده ای در امتداد خط افق آسمان از طریق تنها جاده عمومی را انتخاب نمایید. این مکان به دلیل ارائه ارتفاعات کوه های بلو ریج (Blue Ridge Mountains) مکانی بسیار مناسب برای خیال پردازی و غرق شدن در اوهام می باشد.

پارک ملی شِناندوآ (Shenandoah National Park)


پارک ملی اِکِیدیا (Acadia National Park)
دلایل بسیار متعددی برای اضافه کردن اِکِیدیا به گزینه های انتخابی برای سفر وجود دارد. بیش از 2.5 میلیون نفر هر ساله برای انجام فعالیت های سرگرم کننده متنوعی مانند دوچرخه سواری در مسیرهای عجیب و غریب، قایقرانی در خط ساحلی طبیعی ناهموار و پیاده روی بر رو بلندترین کوه اقیانوس اطلس آمریکا می باشد. همچنین اگر مایل به گذراندن وقت در خارج از پارک هستید، مکان های بسیار متنوعی برای استفاده شما یافت می شود. شلوغ ترین زمان در اِکِیدیا فصل تابستان است اما اواخر پاییز بهترین شرایط و دیدنی ترین چشم اندازها از جمله شاخ و برگ های پر جنب و جوش و طوفان های شدید در امتداد اقیانوس اطلس در این مکان یافت می شود. 

پارک ملی اِکِیدیا (Acadia National Park)


نفس گیرترین عکس ها از دیدنی ترین پارک های ملی



پارک ملی دِت وَلی (Death Valley National Park)
یکی از اصلی ترین دلایل علاقه افراد به این مکان که نامش دره مرگ است به خاطر نشست های خیال پردازی همراه با غرق شدن در اوهام و تماشای ستاره ها می باشد. این پارک دارای 3.4 میلیون جریب از کوه ها و بیایان هاست ، جاییکه می توانید باران شهاب سنگ و پدیده ماه گرفتگی را مشاهده نمایید. این مکان بدون هیچ گونه نور مصنوعی چشم اندازی بسیار جذاب و خیره کننده ای را ارائه می دهد. این پارک به دلیل ارائه آب و هوای خشک و هوای بسیار پاک به عنوان منطقه ای ناهموار و توسعه نیافته موفق به کسب گواهینامه بین المللی طلایی آسمان تاریک شده است. با انتخاب این پارک خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود رقم زنید و از تماشای مرزهای زیبا و تپه های شنی و قله های بی نظیر آن لذت ببرید. و برای تماشای منظره نفس گیر غروب آفتاب به دانتِیز ویو (Dante's View)  و برای تماشای منظره زیبای طلوع آفتاب به زابریسکی پوینت (Zabriskie Point) بروید.

پارک ملی دِت وَلی (Death Valley National Park)


پارک ملی یوسِمِتی (Yosemite National Park)
یوسِمتی موفق به کسب رتبه اول پارک های ملی در رتبه بندی جهانی امسال شده است و در فصل زمستان با ارائه قله های پوشیده از برف، آبشارها و رودخانه های یخی چشم نواز همراه با انجام فعالیت بسیار مهیج اسکی روی یخ انتخاب بسیار مناسبی برای خانواده ها خواهد بود. این پارک ملی که در اراتفاع 2682.24 متری از سطح دریا قرار گرفته به عنوان یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین پارک های ملی در ایالت متحده آمریکا به شمار می رود و یکی از مشخصه های نمادینش هَف دُم (Half Dome)، نیم گنبدی یکپارچه از گرانیت می باشد. با انتخاب این مکان تجربه ای فراموش نشدنی از تماشای نیم گنبدی های فراموش نشدنی در ارتفاع را برای خود رقم زنید. میس تِریل (Mist Trail) گرچه ممکن است خطرناک باشد اما یکی از معروف ترین جاذبه هاست. در این پارک کابل های فولادی به هم چسبیده ای برای صعود کردن و بالا رفتن وجود دارد اما باران و سنگ ها آنها را بسیار لیز کرده است. از تماشای آبشار یوسِمیتی، انجام سوارکاری و صخره نوردی در این مکان لذت ببرید.

پارک ملی یوسِمِتی (Yosemite National Park)


پارک ملی گِلِیسی یِر (Glacier National Park)
جنگل های بکر، دریاچه های خیره کننده و مکان های دیدنی جذاب تنها برخی از عواملی اند که شما را به بازدید از پارک ملی گِلِیسی یِر ترغیب می کند. برای لذت بردن از تماشای آبشاهای زیبا در این پارک پیاده روی کنید، با قایق سواری در امتداد دریاچه بسیار زیبای این پارک ملی شاهد حیات وحش خیره کننده این منطقه باشید و به سمت مسیر گوئینگ تو دِ سان رُد (Going-to-the-Sun Road) حرکت کنید. با یک رانندگی نمایشی به قلب پارک در بالای معبر لاگون (Logan Pass) بروید.

پارک ملی گِلِیسی یِر (Glacier National Park)


پارک ملی راکی مَونتِین (Rocky Mountain National Park)
اگر به دنبال امتحان تجربه ای بی نظیر از یک ماجراجویی در منطقه ای خوش منظره و زیبا هستید، پارک ملی راکی مَونتِین قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. انجام فعالیت هایی مانند اسکی و سورتمه در دره های پنهان این پارک در میان مردم محلی و گردشگران در فصل زمستان بسیار شایع است. از اسکی کردن و تماشای گونه های متفاوت گوزن در این پارک لذت ببرید. همچنین در فصل تابستان ممکن است خرس ها، شغال ها و یوزپلنگ آمریکایی را از نزدیک مشاهده کنید. این پارک پر زرق و برق، خیره کننده ترین و متنوع ترین مناطق کوهستانی ایالات متحده را ارائه می دهد. همچنین دارای یکی از هیجان انگیزترین مسیرهای پیاده روی برای کشف حقایقی بسیار غنی و تجربه احساس به یاد ماندنی در بالاترین نقطه دنیا می باشد.

پارک ملی راکی مَونتِین (Rocky Mountain National Park)


پارک ملی رِد وود (Redwood National Park)
بلندترین درختان دنیا در پارک ملی رِد وود یافت شوند. تال تریز گروو (Tall Trees Grove) مکانی بسیار مناسب برای علاقمندان به پیاده روی می باشد. اما تنها ویژگی و نقطه جذاب این پارک ها درخت هایشان نیستند بلکه مراتع بزرگ، جنگل های بلوط و سواحل چند کیلومتری همگی از عواملی هستند که مانند یک آهنربا در جذب گردشگران به این مکان عمل می کنند.

پارک ملی رِد وود (Redwood National Park)


پارک ملی سِکوئیا (Sequoia National Park)
پارک ملی سِکوئیا یک مسیر پیاده روی استثنایی را ارائه می دهد. در یک سفر ویژه به ژنرال شرمن (General Sherman) بروید، یک درخت سرخ چوب غول پیکر با حجم بیش از 1471 متر مکعب (تقریبا 16 برابر حجم نهنگ آبی، بزرگترین پستاندار جهان) به عنوان بزرگترین درخت در کره زمین مشهور است. ژنرال شرمن هر ساله به اندازه یک درخت معمولی بلند یعنی 18.2 متر رشد می کند. با انتخاب این پارک تجربه ای به یاد ماندنی از سفرهای شبانه بیابانی را برای خود رقم زنید، غرق در زیبایی های جهان طبیعی شوید و با استفاده از تورهای گردشگری غارهای کریستالی زیبایی های دنیای زیرزمینی سکوئیا را کشف کنید.

پارک ملی سِکوئیا (Sequoia National Park)


پارک ملی زایون (Zion National Park)
پارک ملی زایون یک پارک باشکوه و مجلل در تمام طول سال است. بهار زمانی بسیار مناسب برای لذت بردن از تماشای آبشار زایون و تضاد رنگ های سنگ های قرمز و سرسبزی درختان و شاخ و برگ ها می باشد. در این پارک صخره های ماسه ای و سنگی بزرگ، بیابان های باورنکردنی و حیات وحش بی نظیر را نظاره گر باشید. زایون مسیرهای پیاده روی متنوع همراه با دسترسی بسیار آسان را ارائه می دهد. 

پارک ملی زایون (Zion National Park)


پارک ملی بیگ بِند (Big Bend National Park) 
پارک ملی بیگ بِند مکانی بسیار مناسب برای کمپینگ و چادر زدن در زیر نور ستاره ها است. شما می توانید از طریق آسمان صاف این پارک کهکشان آندرومِدا (Andromeda galaxy) که حدود 2 میلیون سال نوری از ما فاصله دارد را مشاهده کنید. این پارک در مرز بین ایالت متحده و مکزیک قرار دارد و آسمان بدون ابر و رطوبت بسیار کم آن، نمایش و چشم اندازهای باورنکردنی از آسمان را ارائه می دهد. از بهترین ویژگی های این پارک می توان به چشم انداز جذاب به مهاجرت پرندگان، گل های وحشی و دره های عمیق و باریک اشاره کرد. طرفداران و علاقمندان به زیبایی های طبیعی فرصت تماشای بیش از 440 گونه از پرندگان را در فصل بهار را دارند. گیاه وحشی، معروف و بسیار نادر تگزاس بولوبونِنت (bluebonnet) تنها در این زمان از سال در این مکان دیده می شود. مسیرهای پیاده روی این پارک شما را به سمت رودخانه ها، کوه ها و بیابان هدایت می کنند.

پارک ملی بیگ بِند (Big Bend National Park)


پارک ملی هاوایی وُلکِینوز (آتشفشان های هاوایی) (Hawaii Volcanoes National Park)
کیلووِاِ (kilauea) یک آتشفشان حفاظ شده فعال و بسیار خطرناک است. خطر آن به خاطر خاکسترهای داغ و گدازه های بسیار نیست بلکه به دلیل انتشار گازهای سمی می باشد. این یکی از آتشفشان های فعال باورنکرنی است که شما می توانید در آن پیاده روی کنید. در سال 1983 فورانی بسیار بزرگ در دهانه پو اُ اُ اُ (Pu'u 'O'o) رخ داد که هنوز هم گدازه های سمی از آن تولید می شود. پیاده روی در کیلووِاِ ایکی تِرِیل (Kīlauea Iki Trail) را امتحان کنید. جاییکه شما را از طریق جنگل های سرسبز به طبقه جامد و متبلور هدایت می کند. اما هنوز هم بخارهای کیلووِاِ ایکی دریاچه گدازه در دهانه را به وجو دمی آورد پس برای رعایت حفظ ایمنی شخصی آب، غذا، کلاه ایمنی و ضد آفتاب به همراه خود داشته باشید.

پارک ملی هاوایی وُلکِینوز (آتشفشان های هاوایی) (Hawaii Volcanoes National Park)


پارک ملی بِرایس کَنییِن (Bryce Canyon National Park)
پارک ملی بِرایس کَنییِن در ایالت یوتا انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان به عکسبرداری می باشد. بیابان ها و سنگ های دگر جهانی آن هر ساله بیش از یک میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. بر اساس نظریه اِن پی اِس این پارک تنها یک دره عمیق و باریک نیست بلکه یک مکان بسیار جذاب و دیدنی و تشکیل شده از بیش از یک دوجین سالن های آمفی تئاتر که هر کدام در عمق 304.8 متری در آهک رنگی فرو رفته اند، می باشد. این پارک مکانی بسیار مناسب برای تجربه خیال پردازی و یک کمپینگ استثنایی است،  مکانی پر زرق و برق و استثنایی خصوصاً در فصل زمستان که دوچرخه سواری در آن بسیار لذت بخش خواهد بود و شما می توانید با انتخاب این فعالیت مهیج تا اراتفاع 2743 متر بالا بروید.

پارک ملی بِرایس کَنییِن (Bryce Canyon National Park)


منبع: theactivetimes




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید