• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 21 مورد از بهترین کارها در میکونوس در سال 2023 آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۲/۶/۱   تعداد بازدید : 469   گروه مطلب : ایده های سفر


با 21 مورد از بهترین کارها در میکونوس در سال 2023 آشنا شوید

وقتی نوبت به مکان‌ های دیدنی در یونان می‌ رسد، جزیره میکونوس در صدر فهرست اکثر مسافران قرار دارد.
این جزیره که به‌ خاطر خانه‌ های سفید با سقف های آبی اش معروف است، به شهرت جهانی رسیده و به محلی برای جت سواری روی آب، مسافران ماه عسل و مهمانی‌ ها تبدیل شده است.
حدود 200 جزیره در سیکلادیک وجود دارد که میکونوس یکی از محبوب ترین آنها است.
در جزیره میکونوس چیزی برای همه وجود دارد و (اگر بخواهید) قطعا می توانید از شلوغی و مهمانی ها فرار کنید. در واقع، در این لیست از کارهایی که باید در میکونوس انجام دهید، فقط یک مورد مربوط به مهمانی را خواهید یافت!
روستاهای سراسر این جزیره سیکلادیک هزارتویی از خیابان ها و کوچه های باریک هستند که به عنوان راهی برای سردرگمی دزدان دریایی استفاده می شدند.
خط ساحلی خیره‌ کننده آن برای نوشیدن در حین تماشای غروب طلایی خورشید عالی است و مناظر صخره‌ ای و جاده‌ های کوهستانی آن برای سفر با موتورهای چهار چرخ عالی هستند. میکونوس یکی از بهترین جزایر برای بازدید در یونان است و در این راهنما، 21 مورد از بهترین کارهایی که در میکونوس انجام می شود و نباید از دست بدهید را معرفی می کنم.

1. از آسیاب های بادی دیدن کنید
این آسیاب‌ های بادی سفید و قهوه‌ ای در ساحلی درست خارج از محله ونیز کوچک در شهر میکونوس قرار دارند.
در طول تاریخ، میکونوس به دلیل تولید گندم در سراسر یونان شناخته شده بود. در کل جزیره بیش از 20 آسیاب بادی پخش شده بود که هر یک برای تولید و اقتصاد جزیره حیاتی بودند.
امروزه تنها هفت آسیاب بادی باقی مانده است و این بقایای گذشته ای نه چندان دور به یکی از نمادین ترین مکان های جزیره تبدیل شده است.
بهترین چیز در مورد این آسیاب های بادی این است که بازدید از آنها رایگان است، برای عکس گرفتن عالی هستند و یکی از مکان های مورد علاقه من برای تماشای غروب خورشید هستند. 
آدرس: Mpaoumi، Mikonos 846 00، Greece.

1. از آسیاب های بادی دیدن کنید


2. سفر یک روزه به دلوس (Delos)
این جزیره کوچک نه تنها دیدنی است، بلکه نقشی حیاتی در تاریخ و اساطیر یونان دارد. دلوس، «دلفیِ» جزایر سیکلادیک است و یک مکان مذهبی مهم در یونان باستان بوده است.
در این جزیره پوشیده از گیاه، درخت نخل بزرگی وجود دارد که تنها محل آب شیرین جزیره را نشان می دهد. به علاوه، اینجا جایی است که تایتان لتو، آپولو را به دنیا آورد.
امروزه ویرانه هایی از معابد مختلف بصورت پراکنده در اطراف وجود دارد که طیفی از دوره های مختلف را نشان می دهند. همچنین موزه‌ ای وجود دارد که تعداد زیادی از یافته‌ های گاه‌ شماری و مذهبی را به نمایش می‌ گذارد.
شخصا کار مورد علاقه ام صعود به بالای مرتفع ترین کوه است. این پیاده روی کوتاه (اما دشوار) منظره ای تماشایی از گوشه و کنار دلوس و همچنین منظره ای عالی از دریای اژه و جزایر مجاور را به شما ارائه می دهد.
دلوس تنها 30 دقیقه با کشتی از میکونوس فاصله دارد و آن را به یکی از بهترین سفرهای روزانه تبدیل می کند. 

2. سفر یک روزه به دلوس (Delos)


3. ونیز کوچک را کاوش کنید (یکی از بهترین کارها در میکونوس)
معروف ترین محله در میکونوس معمولا به عنوان ونیز کوچک شناخته می شود.
در شهر میکونوس، چیزی که ونیز کوچک را بسیار جذاب می کند (علاوه بر زیبایی آن) این است که چیزی برای همه در اینجا وجود دارد.
این منطقه برای گرفتن عکس، لذت بردن از وعده‌ های غذایی در رستوران‌ های کوچک صمیمی (که بسیاری از آنها در خانه‌ های کاپیتان‌ های سابق دریا ساخته شده‌ اند)، خرید سوغاتی و نوشیدنی در یکی از بارها بسیار مناسب است.
این قسمت دیدنی از شهر در امتداد بخش جنوب غربی بندر قرار دارد و یکی از بهترین مکان‌ ها برای بازدید در میکونوس است. 

3. ونیز کوچک را کاوش کنید (یکی از بهترین کارها در میکونوس)


4. غواصی در پارادایز ریف (Paradise Reef)
در این جزیره تعداد بسیار بیشتری از تپه های صخره ای و خانه های سفید وجود دارد.
یکی از بهترین کارهایی که در میکونوس به هر ماجراجویی می‌ توان پیشنهاد داد، رفتن به زیر آب و کشف طیف گسترده‌ ای از گیاهان و جانداران دریایی است. در اینجا غواصان می توانند از نزدیک با مناظر باراکودا، اختاپوس، ستاره دریایی، اسفنج دریایی و غیره روبرو شوند. Go Dive Mykonos Dive Center و Mykonos Dive Center گزینه های خوبی هستند و آموزش هایی را ارائه می دهند که از مبتدی تا پیشرفته را شامل می شود.
قیمت ها بسته به فصل و نوع کلاس هایی که می خواهید متفاوت است، اما یک غواصی سرگرم کننده حدود 50 یورو هزینه دارد. همیشه قبل از انتخاب اپراتور غواصی تحقیقات خود را انجام دهید.

4. غواصی در پارادایز ریف (Paradise Reef)


5. غذای محلی بخورید
یکی از چیزهایی که تحت الشعاع زیبایی میکونوس قرار می گیرد، غذاهای محلی است. غذا خوردن در اینجا یکی از برترین فعالیت های قابل انجام در میکونوس است.
این جزیره تعداد زیادی رستوران عالی و غذاهای خاص دارد که باید امتحان کنید.  توصیه من این است که رستورانی پیدا کنید که غذاهای محلی را با منظره های باورنکردنی دریای اژه ادغام کند.
غذا در میکونوس کمی گرانتر از جزایر کمتر توریستی مانند ناکسوس، خیوس و کفالونیا است. با این حال، شما هنوز هم می توانید یک وعده غذایی خوب را با 10 تا 15 یورو دریافت کنید.
غذا خوردن یکی از بهترین کارهایی است که در تمام یونان انجام می شود، بنابراین غذاهای خوشمزه محلی اینجا را از دست ندهید.   
چند مورد از ضروری ترین غذاهای جزیره که باید امتحان کنید عبارتند از: کوپانیستی، پنیر تند و تازه فوق العاده، کسینوتیتی، پنیر ترش معروف جزیره و لوزا، که گوشت خوک تند با برش نازک است.
همچنین باید به شما هشدار دهم که غذاهایی که یونانی‌ ها آن را «ادویه‌ دار» می‌ نامند، در واقع آنقدرها هم تند نیستند.
غداهای یونانی تندی بسیار کمی دارند. این یک خبر عالی برای افرادی است که نمی توانند غذاهای تند را تحمل کنند، اما برای افرادی که هوس غذای تند دارند (مثل من!) عالی نیست.
از دیگر غذاهایی که باید امتحان کنید سالادهای تازه، غذاهای دریایی تازه و باقلوای آغشته به عسل برای دسر است.  اگر اهل غذا خوردن هستید، غذا خوردن یکی از کارهای مورد علاقه شما در میکونوس خواهد بود.

5. غذای محلی بخورید


6. مهمانی در ساحل پارادایز (Paradise Beach)
برای کسانی که برای تفریح شبانه به میکونوس می روند، نقطه اصلی توریستی ساحل پارادایز است.
در سراسر شهرها و سواحل، انواع کافه ها و کلوپ های شبانه وجود دارد که نوشیدنی های ویژه، مهمانی های ساحلی و موسیقی را ارائه می دهند.
در ماه‌ های تابستان، باشگاه‌ های خاصی حتی توجه دی‌ جی‌ های کلاس جهانی را به خود جلب می‌کنند. شاید شناخته شده ترین باشگاه در ساحل پارادایز، کاوو پارادیزو (Cavo Paradiso) باشد که اغلب در طول فصل پربازدید مملو از هزاران نفر می شود.
لازم به ذکر است که به دلیل ازدحام زیاد مهمانان و علاقه مندان به موسیقی، باید از قبل میز رزرو کنید.
این منطقه در بین همه مسافران محبوب است، اما انتظار فضای محلی یا قیمت‌ های پایین را نداشته باشید. 

6. مهمانی در ساحل پارادایز (Paradise Beach)


7. از موزه دریایی دیدن کنید
هزاران سال است که یونانیان رابطه عمیقی با دریا داشته اند. حتی امروزه این کشور به شدت به کشتی های عظیم برای حمل و نقل کالاها، خدمات، مردم محلی و گردشگران در اطراف جزایر متکی است.
یکی از بهترین راه ها برای آشنایی با این تاریخ، بازدید از موزه دریایی اژه است.
در اینجا می‌ توانید آثار و ماکت هایی را ببینید که قدمت آنها به دوران پیش از تاریخ و یونان باستان و همچنین دنیای مدرن می‌ رسد. چیزهای جالبی مانند نقشه ها، سکه ها و مجسمه ها برای دیدن وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخی از اساسی ترین بخش های تاریخ این کشور ارزش دیدن را دارد. این موزه از آوریل تا اکتبر، 7 روز در هفته از ساعت 10:30 صبح تا 1:00 بعد از ظهر و دوباره از 6:30 بعد از ظهر تا 9:00 شب باز است. هزینه ورودی 4 یورو است.
آدرس: Enoplon Dinameon 10, Mikonos 846 00, Greece

7. از موزه دریایی دیدن کنید


8. به یک تور دوچرخه سواری بروید
من همیشه فکر می کنم دوچرخه یکی از بهترین راه ها برای کاوش در یک منطقه جدید است و دوچرخه سواری در اطراف میکونوس هم از این قاعده مستثنی نیست.
میکونوس یک جزیره کوهستانی است، بنابراین عاقلانه است که توری را رزرو کنید که با انواع مسیرهای اطراف جزیره آشنا باشد. یکی از شرکت‌ هایی که باید بررسی کنید Yummy Pedals است.
آنها مسیرهای مختلفی دارند که تمام سطوح مهارتی را پوشش می‌ دهند و شما از برخی مکان‌ ها، سواحل، چشم‌ اندازها و کلیساها دیدن خواهید کرد. اگر می‌ خواهید بدانید در میکونوس برای ورزش کردن چه کاری می توانید انجام دهید، این یک گزینه عالی است.
و اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن توسط زوج ها در میکونوس هستید، باید سفر با دوچرخه را که شامل یک پیک نیک خصوصی عاشقانه در ساحل است امتحان کنید. 

8. به یک تور دوچرخه سواری بروید


9. در سواحل خیره کننده استراحت کنید
سواحل یونان زیبا هستند، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از جذابیت های اصلی میکونوس مجموعه ای از سواحل متنوع است که در سراسر جزیره گسترده شده اند.
شاید زیباترین ساحل، پاراگا باشد که دارای آب های خیره کننده، ماسه های نرم و بارهای کنار ساحل است. متاسفانه، این همه زیبایی بهایی دارد چرا که یکی از شلوغ ترین سواحل جزیره است.
یکی دیگر از سواحل معروف ساحل پسارو (Psarou) است که به دلیل آب نیلگون، خلیج باورنکردنی و فعالیت هایی مانند غواصی با و بدون تجهیزات ارزش دیدن را دارد.
به خاطر داشته باشید که این ساحل را با بسیاری از افراد محلی و مسافران به اشتراک خواهید گذاشت.
ساحل الیا طولانی‌ ترین ساحل جزیره است و کمتر شلوغ است، اگرچه در میان موج‌ سواران محبوب است. در طول تابستان، این ساحل دی جی ها و مهمانی های بزرگ را به الیا می کشاند. یکی از مزایای رفتن به الیا این است که دسترسی به آن با اتوبوس محلی آسان است.
اگر با خانواده سفر می کنید، به ساحل اورنوس (Ornos) بروید که کمتر از سه و نیم کیلومتری جنوب شهر میکونوس است. این ساحل از خانواده ها پذیرایی می کند و تعداد زیادی میخانه با غذاهای دریایی تازه و تورهای سرگرم کننده در منطقه دارد.

9. در سواحل خیره کننده استراحت کنید


10. از یک مزرعه ارگانیک دیدن کنید
اگر شما هم مانند من عاشق غذا هستید و به دنبال مکانی منحصر به فرد برای بازدید هستید، به دنبال یک مزرعه ارگانیک نباشید.  اینجا پناهگاهی برای محصولات سنتی مانند پنیر، ژامبون، سوخاری و البته نوشیدنی است.
چشم انداز اینجا زیباست!
از مناظر فوق العاده تپه ها و تاکستان هایی که شما را احاطه کرده اند لذت ببرید. حتی اگر در مکانی مرکزی تر در جزیره اقامت دارید، ارزش این را دارد که به اینجا سفر کنید تا با غذاهای سنتی آشنا شوید و مزرعه را کشف کنید.
این مزرعه یک تجربه استثنایی را ارائه می دهد که تجربه شما از حضور در میکونوس را لذت بخش تر می کند. مزرعه ارگانیک درست خارج از روستای آنو مرا (Ano Mera) قرار دارد.
اگر ماشین کرایه کرده اید، می توانید خودتان از اینجا دیدن کنید. اما اگر قصد دارید حمل و نقل و برنامه سفر از قبل برای شما مرتب شده باشد، حتما نگاهی به برنامه سفرهای سرگرم کننده به مزرعه ارگانیک بیندازید. این سفر شامل کلاس آشپزی، بررسی مزرعه، تعامل با حیوانات، نوشیدنی و غیره است.

10. از یک مزرعه ارگانیک دیدن کنید


11. سفر یک روزه به جزیره رنیا (Rhenia Island)
یکی دیگر از راه های عالی برای دیدن بیشتر مناطق اطراف میکونوس، شروع یک تور یک روزه به جزیره رنیا است.
آب در اینجا زلال و بکر است که آن را به مکانی عالی برای شنا و استراحت تبدیل کرده است. رسیدن به اینجا شامل یک روز مفرح از قایقرانی، ملاقات با دوستان جدید و تماشای زیبایی جزایر سیکلادیک است.
تورهای یک روزه زیادی وجود دارد که شما را به دلوس و رنیا می برد و قیمت آنها معمولا حدود 125 دلار است. این تور حدود 6-7 ساعت طول می کشد و شامل یک وعده غذای کامل یونانی است. این تور یک سفر سرگرم کننده و یک فعالیت برتر در میکونوس است. 

11. سفر یک روزه به جزیره رنیا (Rhenia Island)


 بهترین جزایر یونان برای تمام مسافرین



12. به خرید بروید
میکونوس فقط در مورد سواحل، کلوپ های شبانه و آسیاب های بادی نیست. اینجا همچنین یک مقصد خرید عالی برای کسانی است که به دنبال سوغاتی های دست ساز، برندهای بین المللی و هنر هستند. بهترین مکان برای خرید ماتوجیانی (Matogianni) است.
ماتوجیانی یک کوچه کوچک و طویل مملو از مغازه‌ های محلی و لوکس و همچنین کافه‌ها و میخانه‌ هایی است که برای غذا خوردن و نوشیدن قهوه مناسب است.
در حالی که خرید در این کوچه کار مورد علاقه من نیست (شوخی می کنم!) من این خیابان را دوست دارم زیرا معماری باورنکردنی جزایر سیکلادیک را به نمایش می گذارد.
آدرس: Mikonos 846 00, Greece.

12. به خرید بروید


13. کلیسای پاناگیا پاراپورتیانی (Panagia Paraportiani) را ببینید
در حالی که خانه های سفید رنگ میکونوس در سراسر جهان شناخته شده است، شاید قابل توجه ترین ساختمان آن پاناگیا پاراپورتیانی باشد.
این کلیسا واقع در محله کاسترو یکی از شگفت انگیزترین کلیساهای جهان است. چیزی که آن را بسیار محبوب می کند این است که فقط یک کلیسا نیست.
در واقع، این مجموعه ای از پنج کلیسای کوچک است که در طول چندین قرن تقریبا روی هم ساخته شده اند.
در واقع پاناگیا پاراپورتیانی حتی کلیسای اصلی نیست، بلکه مانند یک گنبد برای پنج کلیسای دیگر عمل می کند. اگر یک اینستاگرمر یا عکاس مشتاق هستید، یا فقط به دنبال یک منظره دوست داشتنی می گردید، این مکانی در میکونوس است که به سادگی نمی توانید آن را از دست بدهید.
آدرس: Χώρα, Mikonos 846 00, Greece. این نماد محلی در چورا (که به عنوان شهر میکونوس هم شناخته می شود) واقع شده است.

13. کلیسای پاناگیا پاراپورتیانی (Panagia Paraportiani) را ببینید


14. از بندر قدیمی دیدن کنید
یکی دیگر از مناطقی که ارزش قدم زدن در اطراف را دارد، بندر قدیمی در شهر میکونوس است.
چیزی که من در مورد این منطقه دوست دارم پیچ و خم کوچه ها، مردم محلی صمیمی و مغازه های خانوادگی است. این منطقه زمانی بندر اصلی جزیره بوده است، اما از زمان افتتاح بندر جدیدتر، این بخش از شهر به فراموشی سپرده شده است.
اکنون بندر قدیمی فقط برای ماهیگیران و قایق های کوچکتر در نظر گرفته شده است.  این مکان عالی برای تماشای مردم است و به شما بینشی از زندگی محلی دور از خیابان های توریستی را می دهد.
آدرس: Unnamed Road, Mikonos 846 00, Greece.

14. از بندر قدیمی دیدن کنید


15. موزه فولکلور را بررسی کنید
پس از گرفتن تمام عکس‌ های اینستاگرامی خود در کلیسای پاراپورتیانی، به موزه فولکلور در نزدیکی آن بروید. این موزه را می توانید در محله کم بازدید کاسترو پیدا کنید.
موزه فولکلور همان چیزی است که انتظارش را دارید، ادای احترام به تاریخ جزیره، چه قدیمی و چه جدید. در داخل موزه قطعاتی را خواهید دید که از نظر سنتی و تاریخی برای میکونوس اهمیت زیادی دارند. 
این موزه موضوعات زیادی را پوشش می دهد و همه چیز را از عکس گرفته تا ابزار باستانی نشان می دهد. این موزه ساعت‌ های کمی باز است به این معنی که بعدازظهرها بسته است. از ساعت 10:30 صبح تا 14:00 و از 17:30 تا 20:30 باز است. هزینه ورود به صورت اهدایی است.
آدرس: Μύκονος 846 00، Greece.

15. موزه فولکلور را بررسی کنید


16. از روستای آنومرا دیدن کنید
آنومرا یکی از قدیمی ترین روستاهای کل جزیره است، بنابراین ممکن است تعجب آور باشد که مسافران دیگر به ندرت از آن بازدید می کنند (به غیر از کسانی که برای عکس گرفتن در صومعه پالوکاسترو در آنجا توقف می کنند).
کمی وقت برای قدم زدن و کاوش در روستا، لذت بردن از آرامش و سکوت و بررسی سایر مکان‌ های این منطقه ارزش دارد.
قدم زدن در اینجا یکی از بهترین کارهایی است که می‌ توانید در میکونوس انجام دهید تا از شلوغی دور شوید. می توانید با اتوبوس یا تاکسی محلی به آنو مرا برسید. یا می‌ توانید به یک سفر یک روزه سرگرم‌ کننده بپیوندید که در آنو مرا و همچنین در سایر نقاط برجسته اطراف میکونوس انجام می‌ شود.

16. از روستای آنومرا دیدن کنید


17. از صومعه پاناگیا تورلیانی (Panagia Tourliani) دیدن کنید
یکی دیگر از مکان های دیدنی در آنو مرا، صومعه پاناگیا تورلیانی با قدمت پانصد سال است. این صومعه که اخیرا بازسازی شده (حداقل از نظر تاریخی) طراحی چشمگیر دارد. آبنمای مرمری که در حیاط بیرونی آن قرار گرفته نیز مکان قابل توجهی است.
داخل صومعه با وجود کارهای چوبی قابل توجه، ناقوس های آتش، لباس های رسمی کشیش ها و موارد دیگر، به همان اندازه چشمگیر است. همه روزه از ساعت 9:00 صبح تا 1:00 بعد از ظهر و از 14:00 تا 7:30 بعد از ظهر باز است.
یک راه عالی برای بازدید از این جاذبه میکونوس که حتما باید آن را ببینید، پیوستن به تور نیم روزه ای است که شامل بازدید از پاناگیا تورلیانی، یک مزرعه زیبا و یک ساحل می شود.
آدرس: Άνω Μέρα 846 00, Greece

17. از صومعه پاناگیا تورلیانی (Panagia Tourliani) دیدن کنید


18. فانوس دریایی آرمنیستیس (Armenistis Lighthouse) را ببینید
یکی از سایت هایی که همه را خوشحال می کند، فانوس دریایی آرمنیستیس است. همانطور که از سایر موارد موجود در این لیست از کارهایی که باید در میکونوس انجام دهید می توانید متوجه شوید، این جزیره دارای تاریخ دریایی غنی است.
این فانوس دریایی به آن تاریخ ادای احترام می کند و بیش از 100 سال پیش در واکنش به غرق شدن یک کشتی در سواحل یونان ساخته شد که در جریان غرق شدن آن 11 نفر جان خود را از دست دادند.
این فانوس دریایی همچنین در نقطه غروب آفتاب در قسمت شمال غربی جزیره، در حدود 6.4 کیلومتر خارج از چورا (شهر میکونوس) ساخته شده است. از این فانوس دریایی می توانید تینوس، برادر کوچکتر میکونوس را تماشا کنید. 
این فانوس دریایی مورد علاقه عکاسان، جویندگان غروب خورشید، زوج ها و مسافران تنها است. مکان مناسبی که هر کسی می تواند از آن بازدید کند. سه راه برای رسیدن به این فانوس دریایی وجود دارد که شامل تاکسی، اتوبوس و پیاده روی است.
آدرس: Northwest, Mikonos 846 00, Greece. 

18. فانوس دریایی آرمنیستیس (Armenistis Lighthouse) را ببینید


19. کایاک سواری در اطراف جزیره
یکی از پرماجراترین کارهایی که در میکونوس باید انجام دهید، دیدن منظره جزیره از روی آب است.
برخی از تورهای کایاک سواری عالی در اطراف میکونوس وجود دارد که شما را به دریا می‌ برد تا برخی از مناظر صعب العبور را تجربه کنید. علاوه بر این، می توانید از نقطه دیدنی متفاوت ( خیره کننده) جزیره لذت ببرید.
"میکونوس کایاک" طیف وسیعی از تورها و سفرهای مختلف را ارائه می دهد. آنها همچنین دفاتری در سراسر جزیره دارند و آب های شفاف دریای اژه برای یک مبتدی عالی است. شروع نرخ تورها از حدود 100 دلار است. 

19. کایاک سواری در اطراف جزیره


20. از تور قایقرانی میکونوس لذت ببرید
=یکی دیگر از کارهای سرگرم کننده در میکونوس این است که به جزایر افسانه ای راین و دلوس سفر کنید. این سفر با کاتاماران را حتما باید در میکونوس انجام دهید.
از یک روز روی آب بودن لذت ببرید و در سواحل بکر برای شنا و غواصی توقف کنید. این تور همچنین شامل صرف نوشیدنی های نامحدود و یک وعده غذای یونانی فوق العاده است.
گزینه دیگر سفر در غروب آفتاب است که یکی از رمانتیک ترین کارهایی است که می توان در میکونوس انجام داد. این سفر شما را از سواحل شلوغ به نقاط دورافتاده جزیره می برد. در سفر غروب خورشید نوشیدنی، غذا، تجهیزات غواصی و غیره گنجانده شده است. 

20. از تور قایقرانی میکونوس لذت ببرید


21. جشنواره های تابستانی را تجربه کنید
اگر زمان بازدید خود را به درستی تعیین کنید، می توانید از سرگرمی های زیادی لذت ببرید. جولای و آگوست ماه‌ های مهمی هستند که میکونوس به یک جشنواره موسیقی بدون وقفه تبدیل می‌ شود. سواحل، کافه‌ ها و کلوپ‌ های شبانه در این ماه‌ ها در حال افزایش هستند.
هوا گرم است و برای نوشیدن خنک در حالی که در ساحل دراز کشیده اید و به موسیقی زنده گوش می دهید عالی است. جشنواره های تابستانی دی جی ها و نوازندگان را از سرتاسر جهان جذب می کنند. اگر مهمانی برای شما مهم است، ماه های تابستان را در میکونوس از دست ندهید.

21. جشنواره های تابستانی را تجربه کنید


فعالیت های بیشتر میکونوس
کارهای سرگرم کننده زیادی در میکونوس وجود دارد که مجبور شدم چند مورد دیگر را به این لیست اضافه کنم.
کلاس آشپزی
این یکی از بهترین کارهایی است که افراد عاشق آشپزی می توانند در میکونوس انجام دهند. اگر پای اسفناج، تزازیکی، پیتا، فلفل دلمه ای و ملاقات با دوستان جدید را دوست دارید، این تجربه مختص شماست.  کلاس آشپزی در واقع در املاک مزرعه برگزار می شود و به آن حسی بی نظیری می دهد.
بهترین کارهایی که باید در میکونوس انجام دهید: سوالات متداول
چند پاسخ به سوالات معمول در مورد سفر به میکونوس.
میکونوس به چه دلیل شناخته شده است؟
شهر میکونوس به دلایل زیادی مشهور شده است: زندگی شبانه پر جنب و جوش، دوستدار افراد با گرایش های مختلف، ساختمان های سفید رنگارنگ شهر میکونوس و خرید.
سانتورینی بهتر است یا میکونوس؟
این کاملا به آنچه از تعطیلات یونانی خود می خواهید بستگی دارد. سانتورینی و میکونوس هر دو دارای ساختمان های سفید و زیبا هستند، اما سانتورینی مناطق دیدنی تری دارد. میکونوس جمعیت جوان‌ تری دارد و به خاطر تفریحات شبانه و مهمانی‌ هایش مشهور است، در حالی که سانتورینی دارای مکانی رمانتیک‌ تر و آرامتر است که در بین زوج‌ ها و مسافران ماه عسل محبوب است.
سواحل در میکونوس بهتر هستند، اما غروب خورشید و مناظر سانتورینی همانند ندارند. هر دو جزیره دارای فرودگاه هستند و هر دو با کشتی از آتن قابل دسترسی هستند (رسیدن به سانتورینی حدود 5-8 ساعت طول می کشد، در حالی که فاصله میکونوس بسته به کشتی 2.5-6 ساعت است).
چگونه به میکونوس برویم
دو راه برای رسیدن به میکونوس وجود دارد، می‌ توانید پرواز کنید (میکونوس فرودگاه دارد)، یا می‌ توانید سوار کشتی شوید. کشتی ارزان تر و راحت تر است. بسته به نوع قایقی که رزرو می کنید، 3 تا 5 ساعت طول می کشد تا از آتن به میکونوس برسید.
سفر با کشتی از سانتورینی به میکونوس بسته به نوع قایق شما بین 1.5 ساعت تا 3.5 ساعت طول می کشد. همچنین می توانید از فرودگاه آتن به میکونوس پرواز کنید که حدود 45 دقیقه طول می کشد.
آیا 3 روز اقامت در میکونوس کافی است؟
3 روز زمان کافی برای دیدن جاذبه های اصلی میکونوس از جمله سواحل زیبا، آسیاب های بادی و تفریحات شبانه در سطح جهانی است. با این حال، اگر برای انجام فعالیت‌ های دیگر در میکونوس (مانند کلاس‌های آشپزی، قایقرانی و غیره) زمان بیشتری بخواهید، می‌ توانید زمان بیشتری را صرف کنید.
آیا میکونوس شهری قابل پیاده روی است؟
مرکز میکونوس قابل پیاده روی است. می توانید به آسیاب های بادی، بندر قدیمی، ونیز کوچک و بسیاری از مغازه ها و رستوران ها بروید. اگر می‌خواهید دورتر بروید، می‌توانید از شرکت Discover Cars یک ماشین کرایه کنید، تاکسی کرایه کنید یا به یک تور بپیوندید.
کدام ماه بهترین زمان برای سفر به میکونوس است؟
برای فرار از شلوغی، بهار و پاییز بهترین ماه‌ ها برای سفر به میکونوس هستند و همچنان آب و هوای خوبی دارند. ماه های تابستان با مهمانی ها، جشنواره ها و تعطیلات بسیار شلوغ می شوند، اما هوا خوب و گرم است. بنابراین، بستگی به این دارد که چه نوع حال و هوایی را می خواهید.


منبع: goatsontheroad





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید