• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 10 مورد از زیباترین شهرهای کوچک استرالیا آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۲/۵/۱۴   تعداد بازدید : 559   گروه مطلب : ترین ها


با 10 مورد از زیباترین شهرهای کوچک استرالیا آشنا شوید

مقاصد شگفت انگیز زیادی در استرالیا وجود دارد که ارزش دیدن دارند. در حالی که شهرهای زیبای این کشور از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، این کشور شهرهای کوچک بسیاری نیز دارد که همه چیز لازم برای ورود به رقابت را دارند. شهرهای استرالیا دارای مناظر طبیعی شگفت انگیزی هستند و پر از امکانات فراوان از رستوران ها گرفته تا هتل ها، کافه ها و موزه ها هستند. آنها همچنین ازدحام کمتری دارند که به این معنی است که مجبور نیستید سواحل و جاذبه های شلوغی را که معمولا در شهرهای محبوب استرالیا دیده می شود، تحمل کنید. برویم سر اصل مطلب، در اینجا زیباترین شهرهای استرالیا هستند که شما را مجبور می کنند از دیگر شهرها بگذرید.

10.استراهان (Strahan)، تاسمانی
شهر بندری کوچک استراهان با سواحل زیبا و مناطق جنگلی انبوه خود شناخته می شود. این شهر دورافتاده است و برای کسانی که می خواهند از زندگی شهری فرار کنند و از آرامش لذت ببرند عالی است. استراهان علاوه بر سواحل زیبا و جنگل های انبوه، رودخانه ای نیز دارد که برای گشت و گذار بسیار مناسب است و همچنین مسیرهایی که از میان جنگل های زیبا می گذرد و به آبشارهای زیبا منتهی می شود.

10.استراهان (Strahan)، تاسمانی


9. خلیج بایرون (Byron Bay)، نیو ساوت ولز
دوستداران طبیعت، خلیج بایرون را دوست خواهند داشت زیرا به دلیل سواحل زیبا، جنگل های بارانی سرسبز و صخره های خیره کننده شناخته می شود. این شهر یکی از بهترین مکان ها برای موج سواری در استرالیا است. این شهر دارای رستوران‌ ها، هتل‌ های لوکس ساحلی است. علاوه بر این در این شهر، بازدیدکنندگان سواحل زیبای زیادی برای انتخاب خواهند داشت و هر کدام چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارند.  این شهر همچنین فعالیت های هیجان انگیزی مانند ماهیگیری، تماشای نهنگ و کایاک سواری را ارائه می دهد. خلیج بایرون دارای مسیرهای پیاده‌ روی است که از مناطق جنگلی عبور می‌ کنند و همچنین یک فانوس دریایی محبوب در شهر وجود دارد که از آنجا می‌ توان منظره‌ های باورنکردنی از دریا را مشاهده کرد.

9. خلیج بایرون (Byron Bay)، نیو ساوت ولز


8. کوئینزتاون (Queenstown)، تاسمانی
نیوزلند تنها جایی نیست که کوئینزتاون دارد. استرالیا نیز یکی از این شهرها را دارد و مکانی عالی برای تعطیلات است زیرا دارای زیرساخت های توریستی و جاذبه های گردشگری هیجان انگیز است. این شهر به دلیل کوه های سرسبز و سر به فلک کشیده اش شناخته می شود و دارای موزه ها، رستوران ها و هتل است. این شهر طیف وسیعی از فعالیت‌ ها از رفتینگ در رودخانه گرفته تا سواری با قطار و پیاده‌ روی در کوه را ارائه می‌دهد. در حالی که کوئینزتاون چیزهای هیجان‌ انگیزی برای ارائه دارد، هیجان‌ انگیزترین تجربه‌ ای که در این شهر می توانید به دست آورید، رانندگی به داخل شهر است که از میان چشمگیرترین مناظر تاسمانی می‌ گذرد.

8. کوئینزتاون (Queenstown)، تاسمانی


7. بلینگن (Bellingen)، نیو ساوت ولز
زیبایی باورنکردنی بلینگن را نمی توان به طور کامل با کلمات توصیف کرد. کل شهر مملو از درختان زیبا و مزارع سرسبز است و شهر دارای پس‌ زمینه کوهستانی زیبایی است که آن را عالی جلوه می‌دهد. در حالی که جذابیت اصلی در مناظر طبیعی آن است، این شهر در ولز جنوبی نیز چیزهای زیادی برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان دارد. یکی از این جاذبه ها رودخانه بلینگن است که برای کایاک سواری، رفتینگ در آب های سفید و شنا عالی است. بلینگن دارای میخانه ها، کلبه ها، سازه های تاریخی و بسیاری از جاذبه های طبیعی باورنکردنی مانند برکه ها و آبشارها است.

7. بلینگن (Bellingen)، نیو ساوت ولز


6. آلیس اسپرینگز (Alice Springs)، قلمرو شمالی
آلیس اسپرینگز دارای چیزی متفاوت است. در اینجا، با مناظر زیبای صحرا و فرهنگ غنی بومی روبرو خواهید شد. این شهر در یک بیابان باستانی واقع شده است که در آن دره ها و رودخانه های بیابانی خیره کننده وجود دارد.
آلیس اسپرینگز دارای گالری‌ های هنری، پناهگاه‌ های حیوانات، پارک‌ ها و موزه‌ ها است. اینجا مکانی عالی برای تجربه شترسواری، بالون سواری و دوچرخه سواری در کوهستان است.

6. آلیس اسپرینگز (Alice Springs)، قلمرو شمالی


 تصاویر جذاب از مناطق زیبا و دور افتاده استرالیا



5. لورن (Lorne)، ویکتوریا
سواحل ماسه ای سفید با آب های فیروزه ای، صخره های خیره کننده و جنگل های انبوه بارانی از جمله ویژگی هایی هستند که لورن را بسیار زیبا و هیجان انگیز می کنند. این شهر یکی از مکان‌ های باورنکردنی متعددی است که در امتداد جاده اقیانوس بزرگ است و قرار گرفتن آن در یک منطقه ساحلی آن را به مکانی عالی برای شنا، موج‌ سواری، ماهیگیری و کمپینگ تبدیل کرده است. این شهر دارای چندین کافه‌، بوتیک‌، رستوران‌ و هتل‌ است تا بازدیدکنندگان در اینجا اوقاتی به یاد ماندنی را سپری کنند. در طول تابستان، رویدادهای زیادی در شهر برگزار می شود و این شهر همچنین دارای جنگل های دیدنی با حیات وحش غنی، برکه های شنا و آبشار است.

5. لورن (Lorne)، ویکتوریا


4. رودخانه مارگارت (Margaret River)، استرالیای غربی
این شهر در دره رودخانه مارگارت قرار گرفته و به طور طبیعی جذاب است. این شهر دارای سواحل زیبا، جنگل ها و بسیاری از صخره های طبیعی خیره کننده است. این شهر علاوه بر جذابیت طبیعی خود، تجربه های شگفت انگیزی از غذا و نوشیدنی را نیز ارائه می دهد و جاذبه های متعددی دارد که گردشگران از کاوش کردن آنها لذت خواهند برد. فعالیت هایی که باید در رودخانه مارگارت انجام دهید عبارتند از موج سواری، پیاده روی، کایاک سواری و کاوش در غارهای منحصر به فرد.

4. رودخانه مارگارت (Margaret River)، استرالیای غربی


3. برایت (Bright)، ویکتوریا
برایت شهری است که مناظر طبیعی را با فرصت های زیادی برای ماجراجویی ترکیب می کند. اولین چیزی که بازدیدکنندگان در مورد این شهر متوجه می شوند، فراوانی گیاه و جنگل هایی است که آن را احاطه کرده اند. این یکی از دلایلی است که اینجا بسیار زیباست، به خصوص در پاییز که گیاهان و درختان به رنگ های زیبای قرمز، زرد و نارنجی تبدیل می شوند.
وقتی صحبت از ماجراجویی به میان می آید، این شهر دارای برخی از هیجان انگیزترین فرصت ها برای ماجراجویی در کشور است. در تمام طول سال، اینجا کاری برای انجام دادن وجود دارد. این شهر در فصل زمستان امکان اسکی کردن را ارائه می دهد و در تابستان نیز به محلی ایده آل برای دوچرخه سواری و سایر فعالیت های مختص هوای گرم تبدیل می شود. علاوه بر این، تعداد زیادی رستوران و کافه و پارک های فضای باز هیجان انگیز دارد.

3. برایت (Bright)، ویکتوریا


2. مریمبولا (Merimbula)، نیو ساوت ولز
سواحل و جنگل‌ ها ویژگی‌ هایی هستند که مریمبولا را بسیار جذاب می‌ کنند، چرا که این شهر دارای تعداد زیادی از آنها است. این شهر در ساحل یاقوت کبود قرار دارد و فرصت هایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا از فعالیت هایی مانند شنا و موج سواری لذت ببرند. دیگر مزیت این شهر کوچک آرام بودن آن است زیرا اغلب کمتر شلوغ می شود.
مریمبولا دارای موزه، پارک‌ های طبیعی و مسیرهای پیاده‌ روی است که در آنها می‌ توان به پیاده‌ روی رفت و همچنین از آب‌ هایی لذت برد که امکان سوار شدن به کشتی، کایاک سواری یا ماهیگیری را فراهم می کند. همچنین دارای تعداد کمی از هتل ها و رستوران های لوکس است که تجربه غذاخوری عالی را ارائه می دهند.

2. مریمبولا (Merimbula)، نیو ساوت ولز


1. روب (Robe)، استرالیای جنوبی
روب شهری است که دارای مناظر طبیعی باورنکردنی و فرصت‌ هایی برای طیف وسیعی از فعالیت‌ ها است. این شهر که در ساحل آهک واقع شده است، سواحل بسیار زیبا، جنگل‌ های فراوان و مکان‌ های تاریخی را ارائه می‌ کند. پیاده روی، ماهیگیری، موج سواری، شنا و قایق سواری از جمله فعالیت هایی است که گردشگران می توانند در این شهر از آن لذت ببرند.
روب همچنین دارای تعداد زیادی هتل، مغازه و رستوران مجلل است که غذاهای دریایی شگفت انگیز و سایر غذاهای خوشمزه را ارائه می دهند. دوچرخه سواری در کوهستان، گلف و سواری با موتورهای 4 چرخ از دیگر فعالیت محبوبی هستند که می توانید در این شهر انجام دهید.

1. روب (Robe)، استرالیای جنوبی

 
منبع: thetravel





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید