• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


غارهایی در سراسر جهان که می توان در آنها اقامت کرد

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۶/۱۴   تعداد بازدید : 9969   گروه مطلب : ایده های سفر


غارهایی در سراسر جهان که می توان  در آنها اقامت کرد

بسیاری از گردشگران با اقامت در هتل های منحصر به فرد همراه با چشم انداز خیره کننده، به راحتی می توانند رویای خود را به واقعیت تبدیل نمایند. امکانات و محل قرار گرفتن این هتل ها میهمانان را حیرت زده خواهد کرد. اگر جزو علاقمندان به هیجان هستید و اقامت در یک چهار دیواری خسته کننده با یک تخت بزرگ با یخچال کوچک برای شما قابل قبول است ولی هیجان انگیز نیست، کمی از قدرت خلاقیت خود استفاده نمایید و یک غار بی نظیر را برای اقامت خود انتخاب نمایید. برخی از این غارها بسیار لوکس و برخی دیگر از آنها دارای پایه و اساس بسیار محکمی می باشند، اما تمام آنها تاریخ، رمز و رموز و شگفتی های منحصر به فرد خود را دارند.

کورت سن پیِرو، ایتالیا
کورت سن پیرو یک محله کوچک با حیاط می باشد که در آن اتاق ها و سوئیت ها در خارج از سنگ توفا قرار گرفته اند. این مکان همه امکانات رفاهی مورد نیاز مانند وان حمام دو نفره برای تجربه اقامتی صمیمی و رسمی را ارائه می دهد و توسط یک زوج رمانتیک به صورت پنج اتاق و به کمک دیواره های سنگی طراحی شده و دارای امکاناتی مانند شمع، تخت های بزرگ، تلویزیون های صفحه تخت و دسترس به اینترنت می باشد. همچنین خدمات ماساژ و نگهداری از کودک نیز در صورت درخواست در این مکان ارائه خواهد شد. انجام فرآیند سنگ تراشی بر روی سنگ توفا، درب های قدیمی و طاقچه های بی نظیر همگی از ویژگی های برجسته ساختار تاریخی این مکان می باشند. هزینه اقامت در یک اتاق استاندارد برای دو نفر در این مکان 250 یورو (275 دلار) است.

کورت سن پیِرو، ایتالیا


غارهای گرند کَنیون، آریزونا
چرا در بزرگترین، عمیق ترین، تاریک ترین، قدیمی ترین و کم صداترین اتاق در دنیا و یا حداقل در آمریکا اقامت نمی کنید؟ غارهای گرند کنیون با ابعاد 60 متر در 122 متر و سقف 21 متری (اصلاً در این مکان احساس تنگی نفس نخواهید کرد) و با قدمت بیش از 65 میلیون سال در عمق 67 متری از سطح زمین تشکیل شده است. هزینه اقامت در این غار زیرزمینی برای هر دو نفر 800 دلار خواهد بود. تمام اتاق هایی که در این غار در نظر گرفته شده اند مجهز به امکانات رفاهی فوق العاده مانند دو تخت، مبل، آشپزخانه، حمام، میز و صندلی می باشند. همچنین آب توسط کارمندان این مکان به قسمت پایین منتقل می شود. احتمالاً بهترین بخش این اقامت زیرزمینی کشف زیبایی های غارهای کم جمعیت و آرام از نزدیک می باشد.

غارهای گرند کَنیون، آریزونا


هتل دِزِرت کِیو، استرالیا
در حالیکه گزینه های بسیار زیادی برای اقامت بر روی زمین وجود دارد، اما شما می توانید زیبایی های زیرزمین را با اقامت در این هتل های زیرزمینی مجهز به تمام امکانات رفاهی از اتاق، فروشگاه تا بار را کشف نمایید و تجربه ای منحصر به فرد از اقامت در مکانی تاریک و خنک را برای خود رقم رنید. این هتل در فاصله 15.5 متری زیر سطح دریا و در بالای دریاچه اِیِر قرار گرفته و هزینه اقامت در این اتاق های زیزمینی شبی 160 دلار می باشد.

هتل دِزِرت کِیو، استرالیا


هتل های کِپادوشِن کِیوز، ترکیه
کِپادوشیا یک منطقه نیمه خشک در مرکز ترکیه می باشد که به دلیل ارائه صخره های عجیب و غریب در دره های راهب بسیار مشهور می باشد. گردشگران بسیار متعددی برای کشف و آشنایی با خانه های دیوار برنز و انجام فعالیت های متعددی مانند پیاده روی، اسب سواری، گردشگری با بالون هوای گرم، تورهای دوچرخه سواری و دیگر گزینه های گردشگری بسیار محبوب در غار گومه این مکان را انتخاب می کنند. این هتل به دلیل دکوراسیون بسیار زیبا به کمک صنایع دستی و اتاق های رنگارنگش بسیار معروف می باشد و 33 اتاق ارائه می دهد که تعدادی از آنها دارای جکوزی هستند. هزینه یک شب اقامت در این هتل حدوداً 100 دلار خواهد بود. برای سفر به ترکیه می توانید به صورت آنلاین تور کوش آداسی را برای فصل تابستان رزرو نمایید.

هتل های کِپادوشِن کِیوز، ترکیه


سالا سیلوِرمان، سوئد
سالا سیلورمان با قرار گرفتن در عمق 152 متری در زیرزمین به عنوان عمیق ترین هتل در دنیا مشهور بوده و از طریق یک آسانسور در محور زیرزمین قابل دسترسی می باشد. در اتاق های این هتل تمام امکانات رفاهی را که تصورش می کنید به جز یک تخت خواب مجلل نقره دو نفره و سینی نوشیدنی ارائه می شود. این اتاق ممکن است کمی سرد و مرطوب باشد اما کاملاً پر زرق و برق خواهد بود. نام این هتل از نام یک معدن که در گذشته حدود سه تن نقره به صورت سالیانه برای تولید سکه از آن برداشت می شد، گرفته شده است. هزینه اقامت در این مجموعه عجیب و غریب برای یک شب در حدود 500 دلار می باشد.

سالا سیلوِرمان، سوئد


غارهایی در سراسر جهان که می توان  در آنها اقامت کرد



کوئِوِز آله گینداس، اسپانیا
استان آلمریا در جنوب شرقی اسپانیا و فاصله 386 کیلومتری مادرید دارای 26 غار متروکه در پنج سطح می باشد  که این غارها در طول دوران نقره ای قابل سکونت بوده اند. این غارها در بین سال های 1900 و 1300 پیش از میلاد ساخته شده اند و جزو اولین محل سکونت انسان های ماقبل تاریخ به حساب می آمده اند. بسیاری از این غارها به دلیل فرسایش از بین رفته اند، اما برخی از آنها به مسافرخانه و خانه های توریستی تبدیل شده اند. این غارها در نزدیکی کوئِوِز دِل آلمَنسورا که دارای یک باشگاه گلف بسیار لوکس می باشد، قرار گرفته است. کوئِوِز آله گینداس شامل سه غار مجهز به آشپزخانه، تراس سنگی و یک تراس استخر است و نرخ اقامت در آن برای هر دو نفر شبی 75 دلار می باشد.

کوئِوِز آله گینداس، اسپانیا


هتل مارهالا، تونس
طرفداران و علاقمندان به جنگ ستارگان عاشق رفتن به هتل مارهالا می باشند. بسیاری از صحنه های قسمت چهارم در این هتل برداشت شده است. اتاق های این هتل در داخل زمین و بقایای یک شهر زیرزمینی که قدمت آن به قرن چهام باز می گردد، قرار گرفته اند. این اتاق ها با ارائه امکانات رفاهی ساده و تخت از شما پذیرایی می کنند. همه آنها بسیار ساکت و اساسی طراحی شده اند و دارای حمام مشترک، بار و دسترسی به اینترنت بیسیم در لابی می باشند. 

هتل مارهالا، تونس


کلبه غار نهر بکهام، آرکانزاس
هزینه اقامت در این هتل منحصر به فرد، باورنکردنی و گران قیمت برای هر نفر شبی 1600 دلار می باشد. کلبه غار نهر بکهام با اندازه 557 متر مربع و مجهز به امکانات رفاهی بسیار مدرن در حالیکه توسط غارهای طبیعی احاطه شده اند، از شما پذیرایی می کند. این هتل های غاری در کوه های اوزارک و فاصله چند دقیقه ای تا رودخانه ملی بوفالو قرار گرفته اند و تمام آنها دارای دیوارهای سنگی و یک آبشار طبیعی در مرکز اتاق اصلی می باشند.

کلبه غار نهر بکهام، آرکانزاس


کوکوپِلیز کِیو بد اَند بِرِکفِست (صبحانه و تخت)، نیومکزیکو
کلبه غار کوکوپِلیز در عمق حدود 21 متری از سطح زمین و بر روی صخره های عمودی قرار گرفته و با چشم انداز بسیار جذاب به دره رودخانه لاپلاتا انتخابی بسیار مناسب برای لذت بردن از تماشای منظره چشم نواز و نفس گیر طلوع و غروب آفتاب می باشد. این مکان دارای منظره چشم نواز چهار گوشه جهان یعنی آریزونا، نیومکزیکو، یوتا و کُلرادو می باشد. مراجعه کنندگان می توانند از طریق یک مسیر پیاده رو شیب دار که توسط یک سنگ ماسه ای قطع شده، به غار دسترسی پیدا کنند. این غار ساخته دست بشر با امکاناتی فوق العاده مانند حمام مجهز به دوش و جکوزی، آشپزخانه، محل عبادت، اتاق نشیمن و اتاق خواب تجهیز شده اند و هزینه اقامت در آن برای هر شب و برای یک یا دو نفر 280 دلار می باشد.

کوکوپِلیز کِیو بد اَند بِرِکفِست (صبحانه و تخت)، نیومکزیکو


غار لاوا، یونان
اگر به دنبال امتحان تجربه ای بی نظیر از گذراندن یک تعطیلات رویایی هستید و یا اینکه علاقمند به ماجراجویی و اقامت در خانه های غاری می باشید، جزیره سانتورینی در دریای اژه گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب شما خواهد بود. هزینه اقامت در این مکان برای هر شب حدوداً 350 دلار خواهد بود. سوئیت های غار لاوا دارای دیوارهای سفید مرواریدی می باشند و در فاصله چند دقیقه ای تا قلعه های قدیمی قرار گرفته اند و برای آنها امکاناتی مانند یک اتاق خواب راحت، اتاق نشیمن، آشپزخانه، ایوان خصوصی، جکوزی و چشم انداز فوق العاده به دهانه ناهوار آتشفشان در نظر گرفته شده است.

غار لاوا، یونان


منبع: theactivetimes




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید