• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با گران ترین اتاق های هتل در جهان برای افراد ثروتمند آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۸/۳   تعداد بازدید : 1285   گروه مطلب : ترین ها


با گران ترین اتاق های هتل در جهان برای افراد ثروتمند آشنا شوید

چقدر می توانید برای اقامت خود در یک هتل هزینه کنید؟ اگر شما از آن دسته مسافرانی هستید که می توانند مبلغ هنگفتی را صرف لذت بردن از مزایای مجلل اقامت خود کنند، پس باید گران ترین اتاق و سوئیت های هتل های جهان را کاوش کنید. این اتاق های هتل دنج، پر از تجملات هستند و با مبلمان های شیک تزئین شده اند. اگرچه قیمت آن ها شما را خوشحال نمی کند، اما امکانات آن ها برای راحتی مهمانان سلطنتی تدارک دیده شده است. برای تأمین تمام نیازهای چنین مسافران لوکسی، اتاق هتل های گران قیمت بسیار زیادی در جهان موجود است. برای کسب جزئیات بیشتر در مورد آن ها، با ما همراه باشید.
 
1. لا ویلا دو کومته، هتل 13، ماکائو (La Villa DU COMTE, The 13, Macau) 
هتل 13 در ماکائو احتمالاً گران ترین هتلی است که تا به حال در جهان ساخته شده است. هزینه یک شب اقامت در این هتل حدود 7 میلیون دلار برای هر اتاق است. کوچکترین اتاق هتل حدود ۱۸۶ متر مربع است که به معنای ارائه تجربه اقامتی مجلل به مهمانان است. 

1. لا ویلا دو کومته، هتل 13، ماکائو (La Villa DU COMTE, The 13, Macau)


2. امپریال سوئیت، پارک حیات پاریس، پاریس (Imperial Suite, Park Hyatt Paris, Paris) 
سوئیت مجلل بژ امپریال با مساحت ۲۱۰ متر مربع، مکانی کلاسیک برای احساس لوکس بودن و لذت بردن از ظرافت و زیاده خواهی است. این سوئیت که در طبقه دوم هتل واقع شده است شامل یک اتاق نشیمن، سالن غذاخوری، آشپزخانه، اتاق رختکن، اسپای داخل سوئیت با آب گرم و بسیاری امکانات رفاهی دیگر است.
هزینه یک شب اقامت حدود 10104 پوند است

2. امپریال سوئیت، پارک حیات پاریس، پاریس


3. سوئیت رویال، برج العرب جمیرا، دبی (Royal Suite, Burj Al Arab Jumeirah, Dubai) 
هنگام رفتن به طبقه 25 ام برج العرب، نمی توان انتظاری جز تجمل گرایی از رویال سوئیت داشت. در این ساختمان یک لابی باشکوه مملو از پله های مرمر و طلا وجود دارد که دارای سینمای خصوصی، اتاق خوراکی با ورودی مخصوص کارکنان، کتابخانه (با آیمکس) و دو اتاق خواب نیز می باشد. امکانات اینجا ممکن است شما را خوشحال کند اما قیمت آن تقریباً می تواند باعث حمله قلبی برای شما شود. 
هزینه یک شب اقامت حدود 12000 پوند است

3. سوئیت رویال، برج العرب جمیرا، دبی


4. سوئیت پرزیدنشال، هتل پرینسیپ دی ساوویا، میلان (Presidential Suite, Hotel Principe Di Savoia, Milan) 
سوئیت پرزیدنشال در هتل پرینسیپ دی ساوویا دارای استخر شنای خود به عنوان بخشی از اسپای اختصاصی 100 متر مربعی به سبک پومپی است. این سوئیت که یک اقامت سلطنتی عالی را ارائه می دهد، با مخمل های به رنگ الماس و نقاشی های چشمگیر خود، بسیار مجلل تر هم به نظر می رسد. اقامت در این محل دنج امپراتوری باعث می شود احساس کنید در بهشت هستید.
هزینه یک شب اقامت حدود 12249 پوند است

4. سوئیت پرزیدنشال، هتل پرینسیپ دی ساوویا، میلان


5. سوئیت مانور هاوس، رزوود لندن (Manor House Suite, Rosewood London) 
تعداد کمی از اتاق های هتل در جهان وجود دارد که ادعا می کنند دارای کدپستی مخصوص به خود هستند. سوئیت مانور هاوس در رزوود لندن یکی از اتاق های هتل عجیب و غریب در این فهرست است که به شما این امکان را می دهد حریم خصوصی مطلق را تجربه کنید. این سوئیت دارای 5 اتاق متصل بهم است که آن را به مکانی عالی برای اقامت تبدیل می کند. 
هزینه یک شب اقامت حدود 12600 پوند است

5. سوئیت مانور هاوس، رزوود لندن


 با 10 مورد از گران ترین شهر های جهان برای بازدید آشنا شوید



6. ویلا لا کوپولا، وستین اکسلسیور، رم (Villa La Cupola, The Westin Excelsior, Rome) 
ویلا لا کوپولا در طبقات 5 و 6 وستین اکسلسیور در رم قرار دارد و بزرگترین سوئیت هتل در سراسر ایتالیا است. این مکان عالی برای تجربه اقامت در میان مجموعه ای از تجملات مدرن است. این سوئیت همچنین شامل یک اتاق نشیمن با سقف گنبدی دارای نقاشی است که بدون شک بهترین نقطه در این مجموعه می باشد. استخری نیز به سبک پومپی وجود دارد که دارای هفت تراس است و در پشت سوئیت قرار دارد.
هزینه یک شب اقامت حدود 14280 پوند است

6. ویلا لا کوپولا، وستین اکسلسیور، رم


7. سوئیت رویال آرملدر، لا ریچموند، ژنو (Royal Armleder Suite, Le Richemond Geneva) 
سوئیت رویال آرملدر در هتل لا ریچموند مکانی است که نه تنها یک اقامت باورنکردنی را در ازای پرداخت هزینه ای گزاف برای شما فراهم می کند، بلکه مناظر خیره کننده ای را نیز ارائه می دهد. در میان همه تجملات مدرن، از تراس می توانید از چشم اندازهای وسیع شهر، از جمله دریاچه ژنو، شهر قدیمی، جاذبه های مختلف و کوه های آلپ لذت ببرید. این سوئیت دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
هزینه یک شب اقامت حدود 14556 پوند است

7. سوئیت رویال آرملدر، لا ریچموند، ژنو


8. سوئیت پل، هتل آتلانتیس، باهاماس (Bridge Suite, The Atlantis Resort, Bahamas) 
سوئیت پل در پلی که دو برج تفرجگاه آتلانتیس باهاماس را به هم متصل می کند قرار دارد و دارای 10 اتاق است. این سوئیت همچنین دارای یک پیانوی زیبا، دو منطقه تفریحی و پنجره های بزرگ است و یک تیم 7 نفره از کارکنان خصوصی را ارائه می دهد. علاوه بر تجملات این سوئیت مجلل، این اقامتگاه همچنین فرصتی را برای لذت بردن از سه ساحل اختصاصی، 11 استخر، 18 سرسره آبی و 14 تالاب فراهم می کند. 
هزینه یک شب اقامت حدود 15685 پوند است 

8. سوئیت پل، هتل آتلانتیس، باهاماس


9. سوئیت های شامپاین و جواهر، قصر نیویورک، نیویورک (Champagne and Jewel Suites, New York Palace, New York) 
سوئیت شامپاین آنچه را که از نامش پیداست ارائه می دهد. این تنها مجموعه مملو از دام پرینجان، در هتلی در نیویورک ض است. سوئیت جواهر نیز دارای تزیینات جواهر نشان است. هر دو سوئیت به معنای واقعی کلمه لوکس هستند و اقامت سلطنتی را برای مهمانان خود فراهم می کنند. 
هزینه یک شب اقامت حدود 15895 پوند است

9. سوئیت های شامپاین و جواهر، قصر نیویورک، نیویورک


10. سوئیت شاه محل، کاخ راج، جیپور (Shahi Mahal Suite, The Raj Palace, Jaipur)
سوئیت شاه محل، اقامت لوکس و بی نظیری را در قدیمی ترین عمارت جیپور هندوستان ارائه می دهد. سوئیت شاه محل با ویژگی های سلطنتی راجستان، جذابیت بی نظیر و عظمت باورنکردنی خود، مجموعه ای از وسایل عتیقه، اسلحه و جواهرات را به نمایش می گذارد و با مبلمان عتیقه هندی ارزشمندی تزئین شده است. اقامت در این سوئیت شما را به دوران باشکوه سلطنتی راجستان می برد.
هزینه یک شب اقامت حدود 28595 پوند است

10. سوئیت شاه محل، کاخ راج، جیپور


منبع: easemytrip





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید