• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 7 کشور که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۵/۲۸   تعداد بازدید : 1630   گروه مطلب : ایده های سفر


معرفی 7 کشور که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند

چه چیزی روی زمین بهتر از این است که هزینه سفرمان پرداخت شود؟ همه ما اگر سفرمان رایگان باشد یا کسی بتواند از برنامه های سفر ما حمایت کند شگفت زده می شویم. اگر بگوییم پرداخت هزینه سفر برای شما امکان پذیر است، آیا آن را باور خواهید کرد؟ باور نمی کنید درست است؟ اما این حقیقت دارد! کشورهایی هستند که به شما اجازه می دهند در قالب دریافت هدیه، کوپن یا اقامت رایگان از آن ها بازدید کنید! این احتمالا بهترین خبر برای یک مسافر است. کشورهای خاصی وجود دارند که تولید ناخالص داخلی آن ها سهم زیادی از صنعت گردشگری و مهمان یاری را به خود اختصاص می دهد. چنین کشورهایی به این فکر افتاده اند که با پرداخت برخی از هزینه های مسافران، دادن کوپن های مسافرتی و حتی اقامت رایگان برای مسافران، نرخ بازدید از کشور خود را بالا ببرند! ما 7 کشور را فهرست کرده ایم که به منظور ارتقا گردشگری خود، سفر رایگان به بازدیدکنندگان ارائه می دهند.

1. ایتالیا
دلیل ذکر نام ایتالیا در صدر فهرست این است که این کشور شگفت انگیز برای بسیاری از ما یک مقصد رویایی است. کسانی که تا به حال به ایتالیا رفته اند و یا در مورد مکان های دیدنی ایتالیا مطالعه کرده اند، باید از این واقعیت که شهر سیسیل بسیار نفسگیر و زیبا است آگاه باشند. به دلیل پاندمی کرونا، سیسیل از زمان قرنطینه شدن متحمل بیش از 1.09 میلیارد دلار ضرر شده است. برای جبران این خسارات، مقامات گردشگری شهر تصمیم گرفته اند هزینه نیمی از بلیط هواپیما را برای این بازدید از این شهر باشکوه تخفیف دهند و به ازای هر سه شب رزرو، یک شب اقامت رایگان در هتل هدیه می دهند. این اقدام برای ارتقای گردشگری سیسیل و جبران خساراتی است که در سال گذشته به هر فرد وارد شده است. هنگامی که کل جهان قصد داشت محدودیت های قرنطینه را بردارد، ایتالیا مرز خود را برای گردشگری باز کرد. این اقدام تنها به خاطر این واقعیت است که ایتالیا از صنعت گردشگری درآمد بسیار زیادی کسب می کند. دولت ایتالیا حتی به موقع توانست تعداد موارد ابتلا را کاهش داده و از شیوع ویروس کرونا در کشورش بکاهد.

1. ایتالیا کشوری که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند


2. مکزیک
مکزیک یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان است و دارای مقاصد زیبایی مانند کنکون است. به عنوان بخشی از پروژه Cancun 2x1، مقامات این کشور پیشنهادی را به مسافران خود ارائه می دهند که کمتر کسی می تواند به آن نه بگوید. طبق این پروژه، به مسافران پیشنهاد می شود که هزینه دو شب اقامت در کنکون را پرداخت کنند و یک شب اقامت رایگان هدیه بگیرند. حتی در صورت پرداخت هزینه دو روز اقامت، برخی از آژانس ها خدمات اجاره اتومبیل دو روزه رایگان را نیز ارائه می دهند. همه این اقدامات به منظور جلب مسافران بیشتر به کنکون ارائه می شود. شما می توانید در این شهر زیبا واقع در حاشیه سواحل جذاب، از اوقات بسیار خوشی لذت ببرید.

2. مکزیک کشوری که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند


3. کانادا 
نیوبرانزویک به عنوان یکی از استان های اصلی کانادا، مسافران را به بازدید از سرزمین خیره کننده خود فرا می خواند. تحت "برنامه مشوق سفر به نیوبرانزویک"، این استان از مسافرانی که مایل به کشف مناظر زیبای این شهر چند ملیتی هستند، دعوت به بازدید می کند و مقامات آن تخفیف 20 درصدی در هزینه سفر تعطیلات به این استان را ارائه می دهند. شما می توانید به عنوان بخشی از تخفیف 20 درصدی خود تا 1000 دلار از هزینه سفر خود بکاهید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا وب سایت رسمی آن ها را بررسی کرده و جزئیات بیشتر برنامه مشوق سفر به نیوبرانزویک را دریافت کنید. در این برنامه می توانید مکان هایی مانند پارک ملی فاندی و صخره های هوپوِل را ببینید و در سنت آدرس در کنار دریا به تماشای نهنگ بنشینید، و یا از آبشارهای معکوس، باغ کینگزبری، بازار بویس فارمر و سنت جان تاریخی دیدن کنید.

3. کانادا کشوری که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند
4. قبرس
برخلاف بقیه کشورها، دولت قبرس طرح متفاوتی را به بازدیدکنندگان خود پیشنهاد داده است. به منظور افزایش شمار گردشگران دولت موافقت کرده است که هزینه های اقامت، پزشکی، غذا و هر چیز دیگری را برای شخصی که هنگام ورود به قبرس به بیماری کرونا مبتلا می شود را بپردازد. با این حال، هر مسافر باید فرم اظهارنامه ای را ارائه کند که در آن نشان دهد هنگام رسیدن به قبرس به ویروس کرونا آلوده نشده است. با این حال، حتی بدون چنین پیشنهادهایی، قبرس هرگز در جذب مسافران و گردشگران به سرزمین خود دچار مشکل نمی شود. 

4. قبرس کشوری که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند


5. ژاپن
ژاپن از نظر فرهنگی یکی از غنی ترین کشورهای جهان است که می توانید از آن بازدید کنید. صنعت گردشگری در این کشور که پر از رسوم و سنت های قدیمی است، سال گذشته رکود گسترده ای را تجربه کرد. به منظور جبران ضرر و زیان، دولت این ژاپن تصمیم گرفته است به گردشگران خود هدیه، کوپن سفر و تخفیف در هزینه سفر ارائه دهد. بر اساس این طرح، اگر مسافران برنامه سفر خود را مستقیما با آژانس های مسافرتی و هتل های ژاپن رزرو کنند، می توانند تا 35٪ از هزینه های سفر خود را تخفیف بگیرند. در حال حاضر، حدود 100 هزار فروشگاه و آژانس با این طرح در ارتباط هستند. از مهمترین جاذبه های گردشگری ژاپن می توان به شینسکای، اوتارو، کاماکورا، شهر کاگوشیما و کوه تسوروگی و شینجوکو اشاره کرد.

5. ژاپن کشوری که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند


6. بریتانیا
بریتانیا یکی از کشورهایی است که تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار گرفته است. با این حال، بریتانیا خیلی زود کنترل موارد ابتلا و گسترش ویروس کرونا را در جامعه کنترل کرد. برای بالا بردن روحیه سفر در بین بازدیدکنندگان، برنامه "از بریتانیا بازدید کنید" ابتکار عملی در نظر گرفته است که مقدار مشخصی از سرمایه خود را برای مسافرانی کنار بگذارد که انگلستان را به عنوان مقصد سفر خود برای دوران پسا کرونا انتخاب می کنند. این اقدام صرفا برای جلب بیشتر گردشگران به بریتانیا اتخاذ شده است. مکان های زیادی برای گشت و گذار در این کشور وجود دارد از جمله استون هنج، برج لندن، حمام های رومی، موزه بریتانیا، کلیسای جامع کانتربری، پروژه ادن و بسیاری موارد دیگر. تعداد مکان های دیدنی و توریستی بریتانیا به قدری است که به راحتی نمی توان همه آن ها را در اینجا نام برد. 

6. بریتانیا کشوری که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند


7. بلغارستان
ما بهترین مقصد را برای آخرین گزینه نگه داشته ایم. بلغارستان یک مکان بسیار معروف در سراسر جهان است که دارای سواحل زیبا و جذابی می باشد. سواحل بلغارستان در حاشیه دریای سیاه، یکی از مکان های پر بازدید در این کشور است. با در نظر داشتن این موضوع، بلغارستان با چشم پوشی از هزینه های ورودی، تجربه بازدید رایگان از سواحل خود را ارائه می دهد. سایر مکان های توریستی در مناطق سردتر نیز شامل این طرح می شوند. شما می توانید برای تجربه یک سفر جذاب به ساحل، تعطیلات بعدی خود را برای بازدید از بلغارستان برنامه ریزی کنید.

7. بلغارستان کشوری که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند


منبع: easemytrip





نظرها

  • 0 0

    سلام.سفر با بلغارستان چن روز رایگان هس.لطفا توضیح بدین.

  • 0 0

    سلام من یک پسر افغانی هستم و دوست دارم به کشور های خارجی بروم میشه کمکم کنید

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید