• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


مکان هایی در هند که قبل از 30 سالگی باید از آن ها بازدید کنید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۵/۱۸   تعداد بازدید : 3725   گروه مطلب : ایده های سفر


مکان هایی در هند که قبل از 30 سالگی باید از آن ها بازدید کنید

هندی ها هر ساله پول زیادی برای گردشگری هزینه می کنند. هند مقاصد توریستی نامحدودی برای مسافران دارد و شما می توانید از کوه های سر به فلک کشیده، مناظر دیدنی، آبشارهای بلورین، سواحل عجیب، شهرهای شلوغ و بناهای تاریخی این کشور لذت ببرید. گردشگران می توانند با دوستان، خانواده یا بصورت انفرادی تعطیلات خود برای سفر به هند برنامه ریزی کنند. ما 10 مقصد برتر گردشگری در هند را فهرست کرده ایم که هر مسافر باید قبل از 30 سالگی از آن ها بازدید کند.

کشمیر (Kashmir)
امیرخسرو زمانی سعی کرد آرامش و زیبایی کشمیر را در سخنان خود نشان دهد و گفت "بهشت روی زمین است؛ همین است و همین است و همین است". این یعنی اگر بهشتی روی زمین است، در کشمیر است. به این ترتیب زیبایی کاریزماتیک کشمیر جهان را مجذوب خود کرده است. این یکی از مکان های هند است که باید قبل از 30 سالگی از آن دیدن کنید. مهم نیست که در حال برنامه ریزی برای تعطیلات خود با خانواده و دوستان خود هستید یا به دنبال یک سفر انفرادی می باشید. کشمیر مکانی مناسب برای هر نوع برنامه ریزی سفر است. شما با رودخانه های خروشان، آبشارهای زیبا، گل های ارکیده، دره های زیبا و جنگل های سرسبز مسحور خواهید شد. در هنگام اقامت در کشمیر، یک کاری که باید انجام دهید این است که از قایق سواری شیکارا در دریاچه دال که در باغ مغول قرار دارد و از قدم زدن در دره های "بتاآب" و "آرو" لذت ببرید.

کشمیر (Kashmir)


له (Leh)
له مکانی است که قطعا در لیست مکان های محبوب علاقه مندان به سفر قرار دارد. له که در سرزمین زیبای لاداخ واقع شده، زیبایی های بی نظیرش مسافران را جذب آن می کند. اگر در حال تهیه لیستی از مکان هایی در هند هستید که باید قبل از 30 سالگی از آن ها بازدید کنید، له باید در آن فهرست باشد. در له می توانید از یک سری فعالیت های هیجان انگیز و پرماجرا از جمله کوهنوردی، پیاده روی، دوچرخه سواری، تور جیپ و رفتینگ لذت ببرید. این مکان حد و مرزی ندارد. می توانید به جاده های پر پیچ و خم بروید، شب را در کنار مردم محلی بخوابید و برخی غذاهای سنتی آن ها را امتحان کنید.

له (Leh)


کورگ (Coorg)
کورگ مکانی مناسب برای افرادی است که مایلند مدتی را دور از هیاهوی شهرها و در میان سرسبزی و طبیعت سپری کنند. کورگ که در کوه های کارناتاکا واقع شده است به دلیل ایستگاه سرسبز تپه ای زیبا و تولید قهوه بی نظیر خود معروف است. این مکان مناسب برای دوری از هیاهوی بنگلور و تفریح آخر هفته است. زمانی که در کورگ باشید، نباید بازدید از مکان هایی مانند آبشارهای اَبی، کاخ نالکاند، رودخانه باراپول، قله براهماگیری، آبشارهای ایروپو و پارک ملی ناگارهول را از دست بدهید. قبل از 30 سالگی باید همراه خانواده و دوستان خود به کورگ بروید.

کورگ (Coorg)
گوکارنا (Gokarna)
گوکارنا مکانی نامتعارف است که در بین برنامه های اصلی گردشگری محبوبیت چندانی ندارد. افرادی که کاوش و تجربه سفر به یک مکان ناشناخته را دوست دارند، همیشه می توانند برای برنامه سفر بعدی خود به گوکارنا بروند. این مرکز تازه کشف شده برای کسانی است که حوصله رفتن به گوآ را ندارند و به دنبال کشف مکان های جدید هستند. گوکارنا در کارناتاکا است و همچنین به عنوان یک شهر زیارتی هندو در حال ظهور است.

گوکارنا (Gokarna)


کوچ (Kutch)
کوچ یکی از بهترین مکان های هند است که باید قبل از 30 سالگی از آن دیدن کنید. کوچ یکی از بهترین جشنواره های هند به نام ران اوتساو (Rann Utsav) را با شور و نشاط بسیار در ماه دسامبر برگزار می کند که در فوریه پایان می یابد. می توانید با خانواده به اینجا بیایید و از یک تجربه بی نظیر در میان کویر نمک سفید در کوچ لذت ببرید. این یک مکان غنی فرهنگی است که تمام ویژگی های هند را در خود جای داده است. پراگ محل، موزه کوچ، موزه باستان شناسی، ساحل ماندوی، آینا محل و کالو دونگر از مهمترین جاذبه های کوچ است که باید از آن ها بازدید کنید.

کوچ (Kutch)


آسام (Assam)
آسام یکی از بهترین مناطق در هند است که تعداد قابل توجهی از گردشگران را جذب زیبایی بکر و دست نخورده خود می کند. علاوه بر برنامه های منظم سفر خود به کوه یا ساحل این منطقه، می توانید وقت خود را صرف لذت بردن از آرامش و فضای معنوی آسام کنید. آسام ادغام فرهنگ، تاریخ و طبیعت در هند است. اینجا محل بسیاری از پناهگاه های حیات وحش است که اتفاقا محل زندگی یک کرگدن شاخدار نیز می باشد. طبق ادعاهای مردم محلی، معبد کاماخیا در آسام قدیمی ترین معبد در تاریخ هند است.

آسام (Assam)


دره تیرتان (Tirthan Valley)
دره تیرتان یکی از مکان هایی است که علیرغم تجربه سرگرم کننده و مهیجی که به شما ارائه می دهد، واقعا ناشناخته مانده است. دره تیرتان در منطقه کولو هیماچال پرادش واقع شده است و در حدود 3 کیلومتری پارک ملی بزرگ هیمالیا قرار دارد. شما می توانید از برخی از فعالیت های ماجراجویی واقعا هیجان انگیز در دره تیرتان مانند عبور از رودخانه که یک فعالیت تفریحی چالش برانگیز است لذت ببرید. برای احساس هیجان واقعی، هنگام اقامت در دره باید از پارک ملی گریت هیمالیا بازدید کنید و به صخره نوردی بروید.

دره تیرتان (Tirthan Valley)


مانالی (Manali)
مانالی محلی است که باید در لیست مکان های محبوب خود قرار دهید. مانالی با رودخانه خروشان بیس، کوه های باشکوه اطراف، آب و هوای دلپذیر و زیبایی بی انتهای خود، قطعا قلب بازدیدکنندگان را بدست می آورد. افرادی که قصد دارند اولین سفر خود را با دوستان تجربه کنند و یا یک سفر انفرادی داشته باشند، باید به مانالی بیایند و سفری خاطره انگیز را ثبت کنند. جاذبه های معنوی، تاریخی و فرهنگی مانالی، آن را به مکانی واجب برای بازدید تبدیل کرده است. مانالی یکی از بهترین مکان های هند است که باید برای تعطیلات بعدی خود در دامان طبیعت از آن دیدن کنید.

مانالی (Manali)


جیسالمر (Jaisalmer)
اگر فکر می کنید بهترین سفر زندگی خود را بدون بازدید از جیسالمر تجربه کرده اید، سخت در اشتباهید. جیسالمر یکی از شهرهای بی نظیر راجستان در نوع خود است که تجربه های جادویی را به شما ارائه می دهد. جیسالمر یکی از مهمترین مقاصد گردشگری راجستان است که مسافران را به بازدید از قلعه های شگفت انگیز و معابد باشکوه خود دعوت می کند. این شهر یک ماشین زمان است که شما را به دیدن برخی از آثار عظیم حکام بزرگ خود می برد. 

جیسالمر (Jaisalmer)


منبع: easemytrip





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید