• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 7 هتل بسیار زیبا با اتاق های شیشه ای حیرت انگیز آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۹/۴/۴   تعداد بازدید : 8644   گروه مطلب : دیدنی ها


با 7 هتل بسیار زیبا با اتاق های شیشه ای حیرت انگیز آشنا شوید

هتل ها مدت هاست مانند پیله های کرم ابریشم طراحی شده اند و ما را از عناصر دنیای خارج محافظت می کنند. با این حال، تعدادی از خانه های روستایی در سراسر جهان اخیرا این مدل را کنار گذاشته اند و اتاق های خود را برای ارتباط بهتر با طبیعت طراحی کرده اند. در اینجا هفت مکان وجود دارد که هیجان اردو زدن را با راحتی خوابیدن در داخل خانه، همه را با گذاشتن تختخواب های خود در پشت دیوارهای شیشه ای ترکیب می کنند. 
 
1. کلبه شیشه ای تمام نما - ایسلند
سه اتاقک شفاف که در کنار یکدیگر به نام کلبه شیشه ای تمام نما شناخته می شوند، در صحراهای ناهموار غرب و جنوب ایسلند قرار گرفته اند. فاصله آن ها از ریکیاویک (Reykjavik) کمتر از دو ساعت است و از درون آن ها می توانید دنیای بیرون را از پشت پنل های شیشه ای که نمای آتشفشان یا فیورد (آبدره) را آشکار می کنند، مشاهده کنید. بزرگترین تصمیم شما این خواهد بود که آفتاب نیمه شب را از درون رختخواب، یا از درون وان گرم خصوصی که در آن نزدیکی است دنبال کنید.

1. کلبه شیشه ای تمام نما - ایسلند


2. تفرجگاه قطب شمال کاکسلوتنن (Kakslauttanen) - فنلاند
همه می خواهند شفق های قطبی را ببینند، اما هیچ کس هم نمی خواهد ساعت ها در دمای زیر صفر منتظر بماند تا این اتفاق رخ دهد. به همین دلیل تفرجگاه قطبی کاکسلوتنن در لاپلند فنلاند یک راه حل ارائه می دهد، کلبه های اسکیموی شیشه ای. در زیر پتوی خود دراز بکشید و رقص شفق های درخشان سبز و زرد قطبی را در یک آسمان پاک تماشا کنید. در روز، می توانید برای تجربه یک سونای دودی برهنه شوید و یا با چوپان گله های بومی گوزن شمالی سامی که این منطقه را خانه خود می دانند، همراه شوید.

2. تفرجگاه قطب شمال کاکسلوتنن (Kakslauttanen) - فنلاند


3. پیورپادز (PurePods) - نیوزیلند
شش پیورپادز پراکنده در سرزمین های بکر و ناهموار جزیره جنوبی نیوزیلند ساخته شده اند و از کف تا سقف، تقریبا کاملا شفاف و شیشه ای هستند. برای اطمینان از حفظ حداکثر حریم شخصی هنگام دوش گرفتن پشت دیواره های شیشه ای و خوابیدن در زیر دریایی از ستاره ها، دستیابی به هر کابین نیاز به یک قدم زدن سریع در میان بوته ها (به طور معمول ۱۰-۱۵ دقیقه) دارد. همه این ها با غرق شدن در بیابان افسانه ای فرودو (Frodo) کامل می شود.

3. پیورپادز (PurePods) - نیوزیلند


 اقامت در هتل 5 میلیارد ستاره شگفت انگیز



4. سوئیت های ماجراجویی اسکای لاج (Skylodge) - پرو
کمی سختی باعث می شود در پایان راه پاداش بیشتری به دست آوریم. حداقل به نظر می رسد این شعاریست که پشت اسکای لاج باشد، یک کپسول شفاف سرگیجه آور که از صخره ای در دره مقدس پرو آویزان است. برای دستیابی به این اتاقک های تقویت شده و لذت بردن از چشم اندازهای زیبا، ابتدا باید از یک مسیر فراتا تا ارتفاع 400 متری صعود کنید. راه برگشت چیست؟ یا از زیپلاین استفاده کنید یا راپل (یک روش پایین آمدن به کمک طناب).

4. سوئیت های ماجراجویی اسکای لاج (Skylodge) - پرو


5. هتل درختی (Treehotel) - سوئد
لازم نیست برای تقدیر از هنر شینرین یوکو (حمام کردن در جنگل) به ژاپن بروید. هتل درختی رویایی سوئد شما را درست در وسط یک درخت کاج قرار می دهد، جایی که می توانید بدون ترک اتاق خود، با استفاده از قدرت سلامتی بخش طبیعت مدیتیشن کنید. این تفرجگاه فوق العاده در نزدیکی پایتخت منطقه ای لولئا (Luleå) دارای کابین های جداگانه ای مانند مکعب های شیشه ای است. یک خانه درختی ساده که به لطف دیوارهای منعکس کننده اش در محیط خود ناپدید می شود. اتاق دیگری به نام اتاق 7 وجود دارد که از کف تا سقف آن را پنجره تشکیل می دهد و یک تراس مرکزی با کف پوش خالص دارد. 

5. هتل درختی (Treehotel) - سوئد


6. پورو ویک (Puro Vik) - شیلی
پورو ویک نام یکی از 50 تاکستان برتر جهان در سال 2019 است که معماری عجیب و غریب، هنر با کیفیت گالری و پیاده روی های چالش برانگیز را در یک تجربه حماسی ترکیب می کند. در محل پورو ویک، می توانید در مجموعه ای از هفت ویلای شیشه ای که از تپه ای در دامنه کوه ساحلی شیلی آویزان هستند، بخوابید. هر یک از این ویلاها دارای دیوارهای شفاف و وان هایی در محیط باز است که مشرف به غروب آفتاب در دره وحشی میلاهو (Millahue) هستند.

6. پورو ویک (Puro Vik) - شیلی


7. موراکا (Muraka) - مالدیو
معمولا برای دیدن مناظر زیبای زیر آب در موراکا، که یک سوئیت مجلل در جزیره کنراد رانگالی مالدیو (Conrad Maldives Rangali Island) است، باید از تجهیزات غواصی استفاده کنید. به این دلیل که اتاق خواب آن در زیر یک گنبد پلاستیکی خمیده 5 متری در اقیانوس هند قرار دارد. همچنین می توانید در همان نزدیکی یعنی در اولین رستوران زیردریایی جهان، ایتا (Ithaa)، که در آن یک منظره پانوراما از مرجان های شگفت انگیز منتظر شما است، غذا بخورید.

7. موراکا (Muraka) - مالدیو


منبع: lonelyplanet





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید