• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


خلاقیت آشپزی در اختراع پیتزا سوشی، پیراشگی، برگر و دیگر غذاهای ترکیبی دیوانه کننده

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۵/۲۷   تعداد بازدید : 16174   گروه مطلب : غذاهای ملل

توهمات و خیال های باطل آشپزی از اینترنت پاک شد و جای خود را به دستورالعمل های طبخ خلاقانه با استفاده از مواد اولیه تازه و سالم که توسط سرآشپزان خلاق گردآوری شده، داد. این دستورالعمل ها شامل طبخ پیتزا سوشی، همبرگر سوشی، تاکوس سوشی و بلاخره پیراشکی دیوانه کننده سوشی می باشد.


برگر سوشی

خلاقیت در آشپزی ، برگر سوشی

اخیراً سوشی به یک تنقلات و میان وعده لذیذ و پرطرفدار تبدیل شده است. برگر سوشی یکی از این تنقلات وسوسه انگیز می باشد که ترکیبات آن در داخل یک رول خوشمزه و شبیه به همبرگر قرار گرفته است. 


پیتزا سوشی

خلاقیت در آشپزی ، پیتزا سوشی

خانم سَم هنرمند استرالیایی و خلاق در عرصه آشپزی برای اولین بار پیتزا سوشی را با الهام از دستورالعمل طبخ سوشی تهیه کرد و بعد از آن یک پُست جذاب راجع به تهیه پیراشکی سوشی در اینترنت گذاشت. پستی بسیار وسوسه انگیز که حتی نگاه کردن به آن باعث می شود بزاق دهنتان شروع به ترشح کند.


پیتزا ساشامی

خلاقیت در آشپزی ، پیتزا ساشامی

پیتزا سوشی با ظاهری وسوسه انگیز و فوق العاده برای اولین بار توسط فورک سیتی در اینترنت گذاشته شد. مواد اصلی این پیتزا شامل ترکیبات ساشیمی و تکه های آووکادو می باشد. این غذای خلاقانه بسیار ریزبینانه با دیگر غذاهایی که از ماهی و برنج تهیه شده اند، مقایسه می شود.


تاکوس خرچنگ سوشی

خلاقیت در آشپزی ، تاکوس خرچنگ سوشی

طرز تهیه این سوشی دیوانه کننده توسط آقای کِرَبز برای اولین بار ارائه شد، غذایی که از خرچنگ و جلبک دریایی تهیه شده و تصمیم گیری در مورد چگونگی خوردن آن بسیار مشکل است.


تغذیه سالم

خلاقیت در آشپزی ، تغذیه سالم

غذاهای خلاقانه ای مانند برگر، پیتزا و تاکوس که از سوشی تهیه شده اند، همگی بسیار جذاب و وسوسه انگیزند. اما یکی از بزرگترین و خلاقانه ترین غذاهای ترکیبی سوشی دونات است که توسط سو بیوتیفول را ارائه شد. هدف ارائه دهنده این محصول گردآوری یک غذای وسوسه انگیز و منحصر به فرد با رعایت اصول سلامتی است.


خلاقیت آشپزی در  اختراع پیتزا سوشی، پیراشگی، برگر و دیگر غذاهای ترکیبی دیوانه کننده



دونات سوشی

خلاقیت در آشپزی ، دونات سوشی

اغلب افراد دارای توانایی های و تمایلات ذهنی بی شماری هستند. ذهن های شکفت انگیز و خلاق همیشه می توانند یک راه و یا شیوه خاصی از غذا خوردن را برای خود پیدا کنند.


روند رشد

خلاقیت در آشپزی ، روند رشد

دونات به عنوان یک شیرینی در اینستگرام پخش شد. اما سرآشپزان و متخصصان تغذیه معتقدند که اگر سوشی و شیرینی با هم ترکیب شوند یک ماده غذایی پر کالری را ایجاد می کنند، که افراد قادر به خوردن آن تا حد تمایل و به مقدار زیاد نیستند.


رفتن به جریان اصلی

خلاقیت در آشپزی ،رفتن به جریان اصلی

دونات های سوشی مسیر اصلی خود را پیدا کرده اند و به عنوان یک غذای کامل در اینترنت ارائه شده اند. این غذای وسوسه انگیز از قرار دادن ماهی قزل آلا، آووکادو و ماهی تن در وسط برنج قهوه ای و پوشش دادن سطح برنج با واسابی مایو و دانه های کنجد تهیه شده است.


توهمات دیداری

خلاقیت در آشپزی ، توهمات دیداری

این آشپز دوناتی ترکیبی و به ظاهر شیرین را در اینستاگرام به نمایش گذاشته، که در نگاه اول دونات های دانکین به صورت سرخ شده و شیرین به نظر می آیند و زمانیکه سرو می شوند درخواهید یافت که فقط یک اشتباه دیداری بوده است.


سوشی ها با شکل دونات

خلاقیت در آشپزی ، سوشی ها با شکل دونات

کمپانی دونات یک شرکت پیشرو در راستای مسیر و اهداف خود می باشد. اما علاقمندان به دونات همیشه در آرزوی صرف این غذای خوشمزه بدون استرس از چاقی و اضافه وزن بوده اند، دونات سوشی این آرزوی آنها را به واقعیت تبدیل کرده و آنها می توانند بدون کمترین احساس استرس تا هر جایی که دوست دارند، دونات بخورند.


منبع: allday.com




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید