• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین جزایر یونان برای تمام مسافرین

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۵/۲۴   تعداد بازدید : 13543   گروه مطلب : ترین ها


بهترین جزایر یونان برای تمام مسافرین

یونان با ارائه 6000 جزیره مقصد بسیار مناسبی برای تمام مسافرین از نقاط مختلف دنیا می باشد. این جزایر خیره کننده و زیبا انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان به حیات وحش، خانواده ها و افرادی که همیشه در جست و جوی مکانی آرامش بخش برای استراحت بوده اند، می باشد. هر یک از این جزایر زیبایی و جذابیت منحصر به فرد خود را دارند، طوریکه انتخاب آن برای تعطیلات بعدی کاری بسیار دشوار و سخت خواهد بود. در اینجا بهترین جزیره یونانی متناسب با سلیقه تمام مسافرین همراه با راهنمای گردشگری یونان ارائه می شود و تمام ویژگی های جذاب ازغذاهای بسیار لذیذ محلی تا طبیعت بکر و دست نخورده آکاریا به شما معرفی خواهد شد. 


بهترین انتخاب برای علاقمندان به هنر: هیدرا

هیدرا بهترین انتخاب برای علاقمندان به هنر

هیدرا انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان به هنر و زیبایی است، جاییکه در آن سالن های بسیار مشهور و گالری های خیابانی بسیاری در سراسر جزیره یافت می شود. کلکسیونرهای آثار هنری و هنرمندان بسیاری در اینجا جمع می شوند تا از راهروهای فضاهای محبوبی نظیر پروژه کشتارگاه که توسط موسسه دِستِ، متعلق به داکِس جونااُو، میلیاردر یونانی تبار قبرس و کلکسیونر آثار هنری به یک نمایشگاه تبدیل گشته است، لذت ببرند.


بهترین انتخاب برای میهمانی ها: ای یوژ

ای یوژ بهترین انتخاب برای میهمانی ها

ای یوژ مکانی بسیار شناخته شده و شلوغ می باشد که توسط مجموعه ای وسیع از بارها و کلوب های نزدیک به هم احاطه شده است. شب زیبای خود را با سپری کردن اوقاتی خوش در کلوب ساحلی میلوپوتاس که در امتداد خط خیابان های جزیره قرار گرفته، آغاز نمایید.


بهترین انتخاب برای موج سواری: پاروس

پاروس بهترین انتخاب برای موج سواری

آب و هوای بسیار معتدل و دلنشین پاروس همراه با سواحل متعدد برای انجام فعالیت های ورزشی این منطقه را به مقصدی بسیار مناسب برای علاقمندان به موج سواری تبدیل کرده است. این جزیره میزبان موج سواران بسیار حرفه ای و صاحب جوایز چندین سال اخیر و محل برگزاری مسابقات متعدد موج سواری در تابستان می باشد.


بهترین انتخاب برای زوجین: سانتورینی

سانتورینی بهترین انتخاب برای زوجین

سانتورینی مکانی پرگردشگر و شلوغ می باشد، اما صخره های گسترده و مناظر نفس گیرش آن را به مکانی بسیار رمانتیک برای گذراندن لحظاتی سرشار از عشق تبدیل کرده است. غروب نفس گیر و چشم انداز جذاب تپه های شهر سنتی اُیا که مشرف به دریا و مجموعه ای از هتل های بسیار لوکس هستند، همگی از عواملی می باشند که سانتورینی را به مکانی بسیار رمانتیک و مملو از عشق تبدیل کرده است.


بهترین سواحل: میلوس

میلوس بهترین سواحل

در حالیکه مجموعه ای بسیار وسیعی از سواحل در سراسر یونان وجود دارند، اما از سواحل میلوس به اندازه سواحل متنوع و فراوان یونان است. میلوس بیش از 80 ساحل را ارائه می دهد که تعدادی از آنها دارای ماسه های سیاه و تعدادی دیگر دارای صخره های قرمز و غارهای پنهان می باشند.


بهترین انتخاب برای علاقه مندان به غذا: کریت

کریت بهترین انتخاب برای علاقه مندان به غذا

اگر از علاقمندان به صرف غذا هستید، به این جزیره بروید و از صرف بهترین و خاص ترین غذاهای محلی مانند داکوس که از نان جوی خشک با گوجه فرنگی، پنیر خامه ای و روغن زیتون تهیه شده، لذت ببرید. این جزیره به ارائه برترین روغن های زیتون در سراسر دنیا مشهور است، جاییکه در آن خانه های روستایی فوق العاده تازه ترین گوشت ها، پنیر و روغن زیتون های خانگی را تهیه می کنند. با انتخاب این مکان تجربه ای به یاد ماندنی از صرف بهترین غذاهای تهیه شده به کمک گیاهان برداشت شده از دامنه های کوه های اطراف را برای خود رقم زنید و تجربه ای ناب از صرف غذا در رستوران های ساحلی را امتحان کنید.


بهترین جزایر یونان برای تمام مسافرین



بهترین مکان برای کاوش طبیعت: آکاریا

 آکاریا بهترین مکان برای کاوش طبیعت

آکاریا با ارائه جنگل های سرسبز و با طراوت، سواحل پنهان و صخره های گسترده نفس گیر هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند. در این مکان فعالیت هایی مانند کوه نوردی، پیاده روی و دوچرخه سواری، به لطف مسیرهای کوهستانی که توسط مزارع باشکوه، دریاچه ها و جنگل احاطه شده است، بسیار محبوب می باشند. 


بهترین انتخاب برای علاقمندان به خرید: مِیکونوس

مِیکونوس بهترین انتخاب برای علاقمندان به خرید

هر چند که سانتورینی و آتن فروشگاه های باکیفیتی را ارائه می دهد، اما مِیکونوس دارای فروشگاه های بسیار شیک همراه با لباس های متنوع می باشند، فروشگاه هایی که تا دیر وقت بازند و به طور منظم در تابستان خدمت رسانی می کنند. جاییکه بازدید کنندگان می توانند تمام مایحتاج خود از پارچه های دست بافت و برندهای بسیار معروف و معتبر گرفته تا سوغات و قطعات طلا و جواهر را تهیه کنند.


بهترین انتخاب برای یک گریز خصوصی: آستایپالایا

 آستایپالایا بهترین انتخاب برای یک گریز خصوصی

از آنجاییکه آستایپالایا صنعت گردشگری کمی دارد، مقصدی بسیار ایده آل برای کسانی خواهد بود که علاقمند به مکان های خلوت هستند. به کشف بندر خوش منظره جزیره بپردازید که بروی سنگی که از دریا بیرون آمده است قرار دارد و یا به تحسین مناظر خیره کننده سواحل ناهموار و کوهستانی بنشینید.


بهترین انتخاب برای علاقمندان به تاریخ: رودز

رودز بهترین انتخاب برای علاقمندان به تاریخ

رودز به مانند جزایر دلوس، کورفو و آتن انتخابی بسیار محبوب برای علاقمندان به تاریخ خواهد بود. این جزیره به عنوان یک مرکز تجاری برجسته در شرق مدیترانه ساختمان های مختلف قرون وسطای، سنگرها، دیوارها، دروازه ها و کاخ های خیره کننده و تحسین برانگیزی را به نمایش می گذارد.


بهترین نقطه برای علاقمندان به حیات وحش: تایلوس

تایلوس بهترین نقطه برای علاقمندان به حیات وحش

جزیره تایلوس زیستگاه صدها گونه از گل های وحشی و پرندگان نادر و مقصدی بسیار مناسب برای علاقمندان به حیات وحش و پرندگان می باشد. از قدم زدن در امتداد مراتع و دره های بسیار جذاب آن لذت ببرید و خودتان را در سواحل جذاب دریا در کنار لاک پشت های دریایی پیدا کنید.


بهترین انتخاب برای خانواده ها: ناکساس

ناکساس بهترین انتخاب برای خانواده ها

دامنه سواحل کم عمق ناکساس مقصدی بسیار محبوب برای خانواده هایی است که در جست و جوی مکانی بیش از یک مجتمع اقامتی عظیم و گسترده می باشند. این جزیره از ترکیب سواحل و معابد قابل توجهی تشکیل شده، که مکانی مطمئن برای تجربه یک سفر لذت بخش برای کودکان نوپا و والدین را ارائه می دهد. 

منبع: businessinsider





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید