• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 16 مورد از خارق العاده ترین مقاصد گردشگری ناشناخته در آسیا

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۵/۲۳   تعداد بازدید : 9052   گروه مطلب : ترین ها


 16 مورد از خارق العاده ترین مقاصد در قاره آسیا

از جزایر و سواحل گرفته تا شهرها و دهکده ها، قاره آسیا میزبان مقصدهای مختلف و فوق العاده خیره کننده ای است که هنور رنگ توریست را به خود ندیده اند. در حالی که برخی از این مکان ها دور و دست نیافتنی هستند، اما برخی هم وجود دارند که به مانند الماسی پنهان از دیدگان گردشگران و توریست ها مخفی مانده اند. برای افرادی که در جستوجوی بهترین نقاط دیدنی در قاره آسیا هستند تا به دور از شلوغی باشد، در این مطلب 16 مقصد نفس گیر که شامل سواحل پنهان، روستاهای ماهیگیری دلربا و حتی جزایر جنگل پوش می شوند گردآوری شده است.


1 - جزیره ﺍﯾﺮﯾﻮﻣﻮﺕ در کشور ژاپن
در جزیره ﺍﯾﺮﯾﻮﻣﻮﺕ در کشور ژاپن، این حس به گردشگران دست خواهد داد که تمام قسمت های این جنگل در اختیار خودشان است. نزدیک به 90 درصد از بخش های این جزیره تا حد زیادی توسعه نیافته است و با مسیر های جنگلی انبوه و جنگل هایی از درختان حرا پوشانده شده تا منظره ای باور نکردنی را در اختیار مسافران خود قرار دهد. به گردشگران این جزیره توصیه می شود که به منظور تماشای محیط با شکوه منطقه، سری به یکی از سواحل این جزیره بزنند و به غواصی بپردازند و یا یک تور قایق سواری را انتخاب کرده و در آن شرکت کنند. 

جزیره ﺍﯾﺮﯾﻮﻣﻮﺕ در کشور ژاپن


2 - جزایر راجا آمپات واقع در کشور اندونزی 
عاشقان فعالیت های اعماق آبی اغلب به جزایر بسیار کم جمعیت راجا آمپات که در نوک قسمت غربی استان پاپواَ واقع در کشور اندونزی و در قلب مثلث کوران واقع شده مراجعه می کنند. این جزیره میزبان سه چهارم از گونه های مختلف مرجانی کل جهان است و همچنین شامل منظره هایی از جنگل ها، سواحلی با شن و ماسه های سفید رنگ، تالاب های پنهان و کلی غار هیجان انگیز می باشد.

جزایر راجا آمپات واقع در کشور اندونزی


3 - استان چامپاساک در کشور لائوس 
گردشگران می توانند به استان چامپاساک در کشور لائوس سفر کنند و بقایایی بجا مانده از پادشاهی که زمانی حکمران این منطقه بود را از میان ساختمان های استعمار شده مشاهده کنند. به دلیل وجود انواع امکانات رفاهی و کلی جاذبه های دیگر نظیر خرابه های وات فو چامپاساک که از دوران انگکور در نزدیکی این محل به جا مانده، باعث می شود این مکان به عنوان یک جایگزین مناسب برای بازدید از شهر شلوغ پاسکا در نظر گرفته شود.

استان چامپاساک در کشور لائوس


4 - جزیره کو آدَنگ در کشور تایلند 
جزیره کو آدَنگ در کشور تایلند از جمله نقاطی است که نسبتاً توانسته از چشم همگان در امان بماند. با وجود اینکه این جزیره گهگاه محلی برای برگزاری تورهای غواصی است، اما سواحل شنی سفید رنگ آن تعداد کمی گردشگر را به خود دیده است. این جزیره  با وسعت 30 کیلومتر مربع در داخل پارک ملی دریایی تاروتائو واقع شده و دیدنی های بسیار باشکوهی نظیر تپه های زیبای سرسبز و صخره های مرجانی را در اختیار دارد.

جزیره کو آدَنگ در کشور تایلند

5 - مجمع الجزایر مرگویی در جنوب کشور میانمار
مجمع الجزایر مِرگویی در جنوبی ترین بخش از کشور میانمار واقع شده است. این مجمع الجزایر که تقریباً از سایر نقاط جدا شده است، در حقیقت خانه بیش از 800 نوع جزیره می باشد که میزبان تعداد بی شماری سواحل بی عیب و نقص برای انتخاب گردشگران خواهد بود. همچنین آب های این مجمع الجزایر به لطف زندگی گونه های متنوع جانواران دریایی برای غواصی ایده آل خواهد بود.

مجمع الجزایر مرگویی در جنوب کشور میانمار


6 - جزیره نیمه گرمسیری یاکوشیما در کشور ژاپن
در حالی که جزیره نیمه گرمسیری یاکوشیما برای مدت های طولانی محبوب ژاپنی ها بوده است، اما تازگی ها توجه گردشگران را نیز به سمت خود جلب کرده است. این جزیره درست در کنار ساحل کیوشوی کشور ژاپن که در لیست میراث جهانی سازمان یونسکو می باشد قرار گرفته است و میزبان جنگل های باتلاقی و پر شده از درختانی است که قدمتشان به هزاران سال گذشته باز می گردد و همینطور کوهستان های قد برافراشته ای را دارد که منتظر پیموده شدن هستند.

 جزیره نیمه گرمسیری یاکوشیما در کشور ژاپن


7 - جزیره سیمیلِن واقع در کشور تایلند
کشور تایلند خانه برخی از خیره کننده ترین مقصدها از جمله جزیره سیمیلِن واقع در دریای آندامان است که از چشمان همگان مخفی مانده است. تمامی این 11 جزیره در پارک ملی موکو سیمیلیان قرار گرفته اند و توسط آب های شفاف و روشن و همینطور صخره های مرجانی پر زرق و برقی احاطه شده اند که آن را به نقطه ای بی نظیر برای غواصی و دریا نوردی تبدیل می کند.

جزیره سیمیلِن واقع در کشور تایلند


8 - ساحل ناکپان در کشور فیلیپین
گردشگران اغلب از طریق سوار شدن بر موتورهای سه چرخ، خود را به ساحل ناکپان نزدیک به شهر اِل نیدو واقع در کشور فیلیپین می رسانند. این ساحل محل قرار گیری کلبه های فروش غذاهای سبکی مثل اسنک، لُژهای اقامتی با امکانات پایه ای و ساده، رستوران های محلی و ارائه کننده غذاهای لذیذ و نیز آسمانی فوق العاده شفاف است که شب ها می توان از تماشای ستارگان آن نهایت لذت را برد. 

ساحل ناکپان در کشور فیلیپین


 16 مورد از خارق العاده ترین مقاصد گردشگری ناشناخته در  آسیا



9 - جزیره هوکایدو در کشور ژاپن
جزیره هوکایدو به عنوان شمالی ترین جزیره کشور ژاپن، به داشتن نمایی از کوه های آتشفشانی، چشمه های طبیعی آب گرم و پیست های حیرت انگیز اسکی شهرت بسیاری دارد. گروه های عاشق وحشت و ماجراجویی به این محل می آیند و از سپری کردن زمان در پارک های ملی پر تعداد و شرکت در فعالیت هایی که شامل تماشای مناظر از بالا و سوار شدن بر بالون های گازی می شود کلی لذت می برند.
 
جزیره هوکایدو در کشور ژاپن


10 - جزیره دور افتاده سومبوآ در کشور اندونزی 
جزیره دور افتاده سومبوآ در کشور اندونزی به صورت پراکنده در دریا قرار گرفته است و به بازدید کنندگان خود چشم اندازی از پشته های آتشفشانی، مزارع برنج در کنار هم قرار گرفته و همچنین بهترین امواج دریایی ممکن را به نمایش می گذارد. این جزیره در میان موج سوارها شهرت بسیاری دارد، در حالی که صخره های مرجانی خیره کننده آن باعث می شود تا برای غواصی کردن هم عالی باشد. از آنجایی که زیر ساخت های گردشگری چندانی در این جزیره وجود ندارد، برای همین به گردشگران اجازه می دهد تا فرهنگ اصیل محلی آن را از نزدیک تجربه کنند.

جزیره دور افتاده سومبوآ در کشور اندونزی


11 - جزیره اَلاندوو در کشور کره جنوبی 
هر چند که جزیره اَلاندوو در کشور کره جنوبی شاهد حضور برخی گردشگران است اما این ارقام هنوز ناچیز است. این جزیره که میزبان صخره های شیب دار و مناظری حیرت انگیز از زمین های آتشفشانی است، در فصول بارندگی به دلیل پوشانده شدن با فرشی از گیاهان سرسبز، بسیار نفس گیرتر و زیباتر از همیشه می شود.

جزیره اَلاندوو در کشور کره جنوبی


12 - شهر کنار رودخانه ای کراتی واقع در کشور کامبوج
مسافرین آگاه برای تماشای دلفین های رود ایراوادی، به دیدار شهر کنار رودخانه ای کراتی واقع در کشور کامبوج می روند. بازدید کنندگان در این شهر آرام می توانند به تماشای سازه هایی بر اساس معماری فرانسوی، غروب خیره کننده آفتاب از کناره گسترده رودخانه و همچنین بتکده های باستانی بروند و آنها را تحسین کنند.

شهر کنار رودخانه ای کراتی واقع در کشور کامبوج


13 - دهکده ماهیگری دور افتاده بای زِپ در کشور ویتنام 
دهکده ماهیگری دور افتاده بای زِپ در امتداد ساحل شن های سفید رنگ نزدیک به منطقه نهون واقع در کشور ویتنام قرار گرفته است. اینجا انتخابی ایده آل برای افرادی است که به دنبال فرار از شلوغی ها و رفت آمدهای شهر هستند چرا که این دهکده بدون خودرو، شامل سواحلی آرامش بخش و کلی غذاهای دریایی تازه می شود. بازدید کنندگان قادر خواهند بود تا قایق های مدور سنتی این دهکده را اجاره کرده، در کلاس های آموزش آشپزی شرکت کنند و از پیاده روی در مسیرهایی که به آبشارها ختم می شود بسیار لذت ببرند.

دهکده ماهیگری دور افتاده بای زِپ در کشور ویتنام


14 - سواحل گرین بول واقع در کشور بالی
به لطف وجود تعداد زیادی پله برای رسیدن به سواحل گرین بول واقع در کشور بالی، کمتر جمعیتی در این محل پیدا می شود. در عوض از بازدید کنندگان این محل با شن های درخشان و دست نخورده و همینطور مناطق مختلفی که امکان شنا با آرامشی کامل در آن ها وجود دارد پذیرایی می شود. در کنار این موارد، غارهای این نزدیکی بخش های سایه دار و آرامش بخشی را ارائه می کنند که هر کسی آرزوی استراحت در کنار آن ها را خواهد داشت.

سواحل گرین بول واقع در کشور بالی


15 - خیلج دور افتاده تای لانگ وان در کشور هنگ کنگ 
با شهرتی زیاد در میان موج سواران، خیلج دور افتاده تای لانگ وان در کشور هنگ کنگ خانه ای برای مناظر زیبای فراگیر، آب های صاف، مسیرهای کوهستانی و همینطور زیباترین موج های دریا است. این امکان وجود دارد که بازدید کنندگان به واسطه پیاده روی به این محل برسند تا از تماشای پناهگاه های بکر و مناظری که در این مسیر وجود دارد لذت ببرند، یا اینکه از طریق قایق های موتوری به اینجا برسند.

خیلج دور افتاده تای لانگ وان در کشور هنگ کنگ


16 - ساحل نبیول در کشور میانمار 
ساحل نَبیول در کشور میانمار و واقع در شمال دهکده مانگمَگان، یکی از محفوظ مانده ترین اسرار این کشور است. این ساحل با ماسه های طلایی رنگ توسط تخته سنگ های عظیم گرانیتی برش خورده است تا زیبایی دو چندانی پیدا کند. انتهای قسمت شمالی این ساحل شامل بتکده هایی واقع در دامنه کوه می شود و محلی است با دسترسی به رستوران های کوچک موجود در همان حوالی. برای همین این امکان فراهم می شود که افراد بتوانند در زمان حضور در این رستوران ها از منظره بی عیب و نقص دریا لذت بسیاری ببرند.

ساحل نبیول در کشور میانمار


منبع: businessinsider




نظرها

  • 1 0

    besyar alli va por baro khandanist.ba tashakor

    • 0 0

      سلام حمید جان، ممنون

  • 1 0

    فوق العاده زيبا و نفس گير است و ضمنا كار شما هم قابل تجليل كه اطلاعات علاقمندان به طبيعت را بيشتر ميكنيد وضمنا باعث لذت بصرى وشادى ما ميشويد . متشكريم

    • 0 0

      سلام، از نظر صمیمانتون بسار سپاسگذاریم

  • 1 0

    تصاویر بسیا دیدنی و زیبا هستند از شما سپاسگزارم.

    • 0 0

      ممنون بهرام جان

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید