• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


پنج بهشت گرمسیری که زوج ها حتما باید به آنها سفر کنند

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۶/۲۰   تعداد بازدید : 3401   گروه مطلب : ایده های سفر


پنج بهشت گرمسیری که زوج ها حتما باید به آنها سفر کنند

در دنیا هیچی بهتر از این نیست که کار و مسئولیت های خود را ولو برای یک هفته و یا حتی یک سال رها کردیه و به همراه شریک و همپای خود، شبانه عزم سفری ماجراجویانه و رمانتیک کنید.
اگر به دنبال بندری زیبا و گرمسیری می گردید که زیبایی آن با شن های طلایی و آفتاب تابیده ساحلش، نخل های خرمای خمیده اش و آبهای فیروزه فامش دو چندان شده اند، جای خوبی آمده اید. در اینجا، پنج مورد از بهترین مکان های مسافرتی برای زوج های در حال جستجوی مناطق زیبای گرمسیری گردآوری شده است. 
بنابراین اگر شما یکی از مشتاقان طبیعت هستید یا آن دسته از زوج هایی هستید که در جستجوی استراحت و آرامشند یا در پی یک ماجراجویی جدید می باشید، این مطالب تمام این موضوعات را در برگرفته است. این مطالب انگیزه شما را برای سفر بیشتر می کنند، طوری که باعث می شوند از خوشحالی و ذوق سفر خیلی زودتر چمدان های خود را ببندید و منتظر روز حرکت باشید.

1. باربادوس: برای زوج های ماجراجو
باربادوس که به سبب آبهای نیلگون و زلالش و ساحلی با شن های سفید و پودری مانندش بسیار معروف و مشهور است، به واقع بندری گرمسیری برای زوج هاست. اگر از آن دسته از افرادی هستید که عاشق ماجراجویی اند، باربادوس مقصدی کاملا مناسب است. انجام هر ورزش آبی که دلتان بخواهد از موج سواری گرفته تا غواصی و جت اسکی سواری، در باربادوس امکان پذیر می باشد.
زوج هایی که عاشق تفریحات آبی هستند حتما از فرصت شنا با لاک پشت ها، جستجوی لاشه های کشتی های مرموز و یا حتی شرکت در یک تور با زیردریایی لذت می برند. کمی به سمت خشکی بروید و در مسیرهای جنگلی گرمسیری پیاده روی کنید، به تور سافاری جزیره بپیوندید تا میمون ها را ملاقات کنید یا از غار هریسون، شبکه ای از غارهای زیرزمینی عظیم که حاوی سنگ های استالکتیت، استالاگمیت و حتی آبشارها و دریاچه ها، دیدن کنید.
بعد از اتمام ماجراجویی یک روز طولانی در ساحل باژان زیبا، می توانید در محیطی آرام یک شام رمانتیک در فضایی آزاد میل کنید. اگر سبد پیک نیک خود را از محصولات محلی عجیب و غریب پر کرده اید و با خود آورده اید یا می خواهید در یکی از رستوران عالی غذا بخورید، حتما غذاهای بسیار خوشمزه کارئیبی را امتحان کنید.

1. باربادوس: برای زوج های ماجراجو


2. کاستاریکا: برای جویندگان حیات وحش
اگر شما و شخص مهم همراه شما می خواهید تمام وقت سفر خود را صرف جستجوی حیات وحش کنید، آن گاه عاشق بهشتی گرمسیری به نام کاستاریکا خواهید شد.
گوناگونی زیستی این کشور کوچک اما قدرتمند آمریکای مرکزی کاملا خارق العاده است. مناظری بسیار متنوع از سواحل زرین و جنگل های گرمسیری مرطوب گرفته تا آتشفشان های عظیم و دره های مه آلود، مامنی را برای انواع گیاهان زیبا فراهم آورده است.
ماجراجویی جنگل های بارانی خود را بسازید و در یک تور کانوپی یا پیاده روی طبیعت گردی ثبت نام کنید. خوب چشمان خود را باز کنید، دقت کنید و حتما زمانی که قورباغه های درختی، میمون های کاپوچین، تنبل های کند رو، طوطی های مَکو قرمز و تایپرها را ببینید، از شگفتی فریاد خوشحالی می کشید.
حتی خارج از کرانه ساحلی بی شمار ساحل زیبای کاستاریکا می توانید حیات وحش بکر و طبیعی بیشتری ببینید. می توانید در جستجوی خرچنگ ها و ماهیان رنگارنگ به سمت دریاچه های جزر و مدی حرکت کنید یا یک ماسک و کپسول اکسیژن بردارید و در آبهای گرم به غواصی رفته تا دنیای زیر آب را از نزدیک مشاهده کنید، در این حین آب های شفاف و زلال آرام به انگشتانتان می خورد. چه در آبهای کم عمق شنا کنید یا در کنار صخره های مرجانی به غواصی بپردازید، این آبها به طرز عجیبی شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. اگر عمیق تر غواصی کنید ممکن است حتی لاک پشت های دریایی، وال کوسه های غول پیکر اما آرام و پرتو ماهی های مانتا را از نزدیک ببینید.

نکته: زمانی که برای تفریحات دریایی رفتید، حتما یک دوربین ضدآب با خودتان ببرید تا بعضی از لحظات فوق العاده زیبا را ثبت کنید، لحظاتی که هیچ وقت فراموش نخواهید کرد.

2. کاستاریکا: برای جویندگان حیات وحش


 ارزان ترین مقاصد تعطیلات برای زوج ها در جهان



3. بالی، جزیره ای برای عاشق و معشوق ها
این جزیره مسحور کننده در اندونزی، بندری زیبا و گرمسیری و مخصوص زوج های عاشق است. اگر به دنبال مقصد نهایی ماه عسل هستید یا فقط می خواهید با همراه خود از دست تمام جهان فرار کنید، بالی دقیقا همان جایی است که به دنبالش می گردید. در اینجا، امواج پر تلاطم و سرکش، غارهای شخصی، آبهای گرم و دلپذیر و سواحل گرم آفتابی را پیدا خواهید کرد.
قصرهای عجیب و غریب و معابد باستانی در پشت پس زمینه های طبیعی و فوق العاده زیبا قرار گرفته اند و مناظر زیبایی را به وجود آورده اند که در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. این جزیره دقیقا جاییست که باید با زوج خود به آنجا سفر کنید. آیا واقعا صحنه ای رمانتیک تر از تماشای غروبی با شکوه در کنار دریا و معبدی باستانی وجود دارد؟
چه بخواهید در یک استراحتگاه لوکس مانند استراحتگاه پادما اوبود اقامت و یا پیوندی مجدد با طبیعت داشته باشید و در خلوتگاهی آرام در کنار ساحل و نزدیک باغ های مرجانی و امواج آرام استراحت کنید، بالی برای هر نوع ذائقه زوج های عاشق، امکاناتی را فراهم آورده است.

3. بالی، جزیره ای برای عاشق و معشوق ها


4. فیجی: مناسب برای عاشقان طبیعت
به علاوه سواحل دست نخورده و آبهای آبی و خیره کننده که می توانید صخره های رنگارنگ و زندگی هیجان انگیز زیر دریا را ببینید، سرزمین های داخلی 330 جزیره گرمسیری فیجی نیز بسیار روح بخش و بکر هستند.
فیجی با داشتن جنگل های گرمسیری سرسبز و پر شاخ و برگ و با سر و صدا و هیاهوی حیات وحش، جویبارهای فریبنده و دلربا، آتشفشان های خاموش و آبشارهای زیبا، بهشتی برای دوستداران و عاشقان طبیعت است. و چه بهتر که به جای این که در جنگل های وحشی و باغ های آرام و با صفایش پرسه بزنید، خودتان با این جزیره ها آشنا شوید و این تجربه زیبا را با فرد مورد علاقه تان سهیم شوید.
مکان های زیادی برای پیاده روی در فیجی وجود دارد که یکی از محبوب ترین ها باغ اسلیپینگ جایِنت است. این باغ که در دامنه رشته کوه سابِتو و در ویتی لِوو، بزرگترین شهر جزیره، قرار دارد، پر از ارکیده های زیبا و برکه های آرام و باصفاست.
اگر می خواهید احساس عمیق تری نسبت به طبیعت پیدا کنید، پس پیش به سوی تاوِئونی، بندری گرمسیری برای عاشقان طبیعت. در اینجا می توانید پیاده روی فوق العاده ای در مسیرهای جنگلی داشته باشید، در دریاچه های طبیعی و آبشارهای خیره کننده تاوورو شنا کنید یا با سوار بر کلک های بامبو بر روی جریان های آرام رودخانه ها در حرکت باشید.

4. فیجی: مناسب برای عاشقان طبیعت


5. ناکسوس: مناسب برای وسوسه مندان فرهنگ
اگر به دنبال راه گریزی عاشقانه هستید پس نمی توانید به یکی از جزایر اشتباه یونان سفر کنید.
تنها موضوع این است که یونان از هزاران جزیره پراکنده در سرتاسر دریاهای اژه و ایونیا تشکیل شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، در نتیجه، چگونه می خواهید تصمیم بگیرید که به کدام جزیره سفر کنید؟
اگر چه جزایری نظیر سنتورینی یا میکونوس تبدیل به مقصدهایی برای سفر گردشگران شده اند اما بجای آن ناکسوس جزیره ای آرام و از لحاظ فرهنگ بسیار غنی است که بیشتر مردم آنجا را به بقیه گردشگران توصیه می کنند.
ناکسوس با غرق شدن در هزاران سال تاریخ خیره کننده، از خیابان های سنگفرش شده روستاهای کوهستانی آرام و باصفا گرفته تا کاخ های وِنِتیان و کلیساهای قدیمی کشور و معماری سایکلادیک باستانی، مکان های زیادی را برای جستجو دارد.
در میان این مکاشفه و جستجو، می توانید در سواحل زیبای شنی استراحت کنید، غروب آفتاب را بر روی دریای اژه به تماشا بنشینید و با محصولات محلی و فراوان نظیر زیتون، پنیر، انجیر و غذاهای بسیار خوشمزه دریایی زندگی کنید. مطمئن باشید، عاشق ناکسوس می شوید.
این بنادر گرمسیری هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و برای هرکدام از زوج هایی که به دنبال بخشی از بهشت خود هستند، چیزهای زیادی را ارائه می کنند.
بنابراین، منتظر چه هستید؟ بلیط هواپیما بخرید و از سفری رمانتیک برای هر دویتان لذت ببرید. سفری که هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.

5. ناکسوس: مناسب برای وسوسه مندان فرهنگ


منبع: travelanddestinations





نظرها

  • 0 0

    آخ که دلم آب افتاد ولی کو پول به زوج بیچاره نمی تونیم یه کادوی ساده بدیم چه برسه به این سفرها زندگی درایران زنده زنده سوختنه

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید