• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۹/۲۵   تعداد بازدید : 5284   گروه مطلب : دیدنی ها


آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

پل معلق کریک اِ رید (Carrick-a-Rede) مشهور در بالینتوی (Ballintoy) شهرستان انتریم (County Antrim)، ایرلند شمالی نزدیک به گذرگاه ساحلی جاینت (Giant’s Causeway) واقع شده است. این پل که طولش کمی بیشتر از 18 متر می باشد قسمت اصلی این سرزمین را به جزیره کوچک کریک اِ رید متصل می کند و در ارتفاع تقریبی 30 متری بالای آب های زمردی و صخره های زیرش قرار گرفته است. 
این پل برای بسیاری ترسناک است و برخی از گردشگران فقط به کسانیکه جرات عبور از آن را دارند خیره می شوند، درحالیکه برخی دیگر از زیبایی طبیعی خیره کننده آن لذت می برند و با خود در ستیز هستند که با پایین نگاه نکنند. تعداد کمکی هم فقط از آن می گذرند و در می یابند که دل و جرات برگشت را ندارند از این رو با قایق های کوچک به نقطه شروع باز می گردند.
اگر به پایین نگاه کنید احتمالا دلفین ها و یا حتی کوسه های آسوده که در آبهای دریای شمال مکررا در رفت و آمد هستند را خواهید دید. مرغان دریایی نظیر مرغ های باران بدبو، کاکایی صخره نشین و تیغ منقار در این جزیره و در نزدیکی این پل معلق تولید مثل می کنند.       

آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

مسیر پیاده روی ساحلی کوتاهی به این پل منتهی می شود. در طول راه نقاط خارق العاده بسیاری وجود دارد که می توانید برای تماشای آنها توقف کرده و از چشم انداز سراسرنمای نفسگیر این منطقه لذت ببرید. به محض اینکه از پل عبور کنید و به جزیره کریک اِ رید قدم بگذارید نظاره گر زندگی پرندگان گوناگون و منظره ای بی وقفه در سراسر جزیره راتلین (Rathlin Island) و اسکاتلند خواهید بود.

آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟


 پیاده روی شگفت انگیز بر فراز درختان آفریقای جنوبی



آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

پل معلق کریک اِ رید در ایرلند شمالی در اصل فقط یک نرده برای گرفتن دارد که این امر باعث می شود عبور از آن را ترسناک تر کند.

آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

خوشبختانه امروزه امکانات امنیتی بیشتری در این مکان تعبیه شده است اما با این حال عبور از آن تجربه ای ترسناک برای بسیاری می باشد، مخصوصا وقتیکه نرده کنار را ول کرده یا به پایین نگاه کنید.

 منبع: earthporm






نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید