• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آشنایی با جنگل های مخوف و ماورایی در جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۶/۱۸   تعداد بازدید : 9919   گروه مطلب : دیدنی ها




به لطف داستان های افسانه ای و اسطوره های فیلم جادوگر بلر می توان از جنگل های متراکم و تاریک احساس وحشت و ترس را به خوبی دریافت نمود. در جهان هستی نقاطی یافت می شود که داستان هایی مستند و بسیار وحشتناکی را با خود حمل می کنند، داستان هایی رعب انگیز که اعصابتان را به مخاطره می اندازد و پیامدهایی نظیر خنده های عصبی را برایتان به دنبال دارد. جنگل هایی مخوف که ماورایی بودنشان دلایل متفاوتی دارد. از یکی فریادهایی رعب انگیز به گوش می رسد و دیگری در زیر درختان درهم تنیده اش از صدها جسدی که به صورت وحشیانه به قتل رسیده اند میزبانی می کند. شاید دیدن و حتی شنیدن درباره این مناطق برای قلبتان زیاد خوشایند نباشد و شما را بهراساند. 


اوپینگ فورست (Epping Forest)، اسکس (Essex)، انگلستان
اندازه و تراکم اوپینگ فورست آن را به پناهگاهی محبوب برای خلافکاران و دفن و پنهان نمودن اجساد تبدیل نموده است. دیک توربین راهزن و سارق بسیار بدنام در اوایل دهه 1700 در آن مخفی شده بود و بیش از ده ها قربانی قتل ها و جنایت ها که در میان درخت های آن از سال های 1960 پنهان شده بودند، کشف شد. با وجود چنین ادعاهایی در مورد این جنگل شنیده شدن صداهای شبح و تجسم ارواح نظیر روح توپلین چندان دور از انتظار نیست. برخی معتقدند که در صورت رانندگی به سمت هنگ مَنز هیل (Hangman's Hill) و پارک اتومبیل در محلی بی طرف، اتومبیلتان به آرامی به سمت بالا حرکت می کند. حتی اگر به افسانه ها و داستان های خرافی هم اعتقاد ندارید، باز هم بازدید از این جنگل شما را حیرت زده می کند و هوش را از سرتان می پراند. درخت های این جنگل از اواخر دهه 1800 هرس نشده اند از این رو بیش از حد رشد نموده اند و چنان سر به فلک کشیده اند که دیگر هیچ جا به درستی دیده نمی شوند.

اوپینگ فورست (Epping Forest)، اسکس (Essex)، انگلستان


جنگل الفین (Elfin Forest)، کالیفورنیا
به نظر می رسد جنگل الفین به دنیای تالکین تعلق دارد، حتی با وجود اینکه در جنوب غربی اسکاندیدو در بخش سن دیگو قرار گرفته. جنگلی مخوف که از افسانه ها و داستان های روح های سرگردان و اجنه پر شده، افسانه هایی که در پی اشغال این جنگل ها در اوایل قرن نوزدهم توسط کولی ها به وجود آمده اند، کولی هایی که توسط شهروندان مناطق اطراف به بیرون رانده شده و کشته شدند. گفته می شود این سرزمین و تمام مناطق اطرافش مورد نفرین و لعنت کولی ها قرار گرفته از این رو روح هایی سرگردان با ظاهرهایی عجیب نظیر یک زن معلق در هوا با لباسی سفید رنگ، روح های نامرئی سوار بر اسب های سیاه و دیگر پدیده های مرموز در آن به چشم می خورند. 

جنگل الفین (Elfin Forest)، کالیفورنیا


جنگل دو هیل (Dow Hill Forest)، هندوستان
مدرسه پسرانه دو هیل ویکتوریا (Dow Hill Victoria Boys’ School) در ایالت غربی کورسئونگ (Kurseong) قرار گرفته و از آن به عنوان یکی از خوفناک ترین مکان های هندوستان یاد می شود. مردم محلی معتقدند که در هنگام تعطیلی مدرسه از ماه دسامبر تا مارس در سالن های آن صداهایی خوفناک به گوش می رسد. اما خوفناک تر از مدرسه جنگل های اطراف آن می باشد که بیشتر جلب توجه می کند. جنگل هایی انبوه که محل وقوع جرم ها و جنایت های متعددی بوده است. گفته می شود جنگل بانی در این مکان روحی سرگردان در غالب پسر بچه ای بی سر را دیده، روحی که در حال حرکت در مسیر مابین مدرسه و جنگل در حال حرکت بوده است. مسیری که از آن به عنوان جاده مرگ یاد می شود. 

جنگل دو هیل (Dow Hill Forest)، هندوستان


جنگل آئوکیگاهارا معروف به جنگل خودکشی (Aokigahara Forest)، ژاپن
این جنگل های آرام بر روی پاهای باصلابت رشته کوه های فوجی آرمیده، جنگل هایی مرموز که از آنها به عنوان جنگل خودکشی نیز یاد می شود و بعد از پل گلدن گیت محبوب ترین مکان برای خودکشی به شمار می رود. جنگلی خوفناک با آمار خودکشی بسیار بالا که تنها در سال 2010، 247 نفر اقدام به گرفتن جانشان در آن محل نمودند که از این تعداد تنها 54 نفر موفق بودند. برخی این اتفاقات را به وجود شیاطین اساطیری ژاپنی در این جنگل مرتبط می دانند. برخی دیگر وجود درختان متراکم در آن را دلیل مرموز بودنش می دانند، درختانی سربه فلک کشیده و در هم تنیده که صدا در میان آنها محو می شود و به راحتی می توان در آن گم شد. علاقمندان به پیاده روی در هنگام کاوش در این جنگل مسیر رفت را با نشانه هایی علامت گذاری می کنند تا بتوانند به راحتی مسیر برگشتشان را بیابند. نشانه هایی نظیر نامه و لباس که در مسیرهای پر پیچ و خم این جنگل رها شدند و حال و هوایی خاص را به آن بخشیده اند. 

جنگل آئوکیگاهارا معروف به جنگل خودکشی (Aokigahara Forest)، ژاپن


دویلز ترمپینگ گراند (Devil’s Tramping Ground)، کارولینای شمالی
در اعماق جنگل های شمال کارولینا، در فاصله حدودا 8 کیلومتر تا جنوب گرینزبورو، دایره ای مرموز به چشم می خورد که در آن هیچ گیاه و درختی رشد نمی کند و هیچ حیوانی از مسیر آن عبور نمی نماید. دلیل این موضوع در این مسیر 12 متری عبور شیطان از آن و رقص شبانه ای است که در آن مسیر انجام می دهد. این منطقه چنان خوفناک و وحشتناک می باشد که برخی معتقدند در شب هنگام چشم هایی درخشان پدیدار می شود. همچنین چنانچه وسایلتان را در هنگام غروب آفتاب در این منطقه قرار دهید امکان ندارد تا صبح روز بعد آنها را بیابید. زیرا شیطان در شب هنگام پیست رقص خود را خالی می کند و این وسایل را از آنجا برمی دارد. 

دویلز ترمپینگ گراند (Devil’s Tramping Ground)، کارولینای شمالی


 اسرار آمیز ترین جنگل های دنیا



جنگل سیاه، آلمان
جنگل سیاه تا حدی متراکم است و درختانش سر به فلک کشیده و در هم تنیده اند که روزنه هایی بسیار کوچک از نور به سختی از آن منعکس می شوند. افسانه هایی متعدد درباره این جنگل نقل می شود، افسانه هایی شگرف و بسیار عجیب تر از داستان های ماورایی. افسانه ای که داستان یک سوارکار بی سر بر روی اسب سفید را روایت می کند، پادشاهی که اقدام به ربودن زنان و بردن آنها به لانه زیرزمینی نمود و در آن لانه در کنار حوری های زیبا، کوتوله های مهربان و گرگینه ها زندگی می کرد. با این تفاسیر جای تعجب نسیت که برادران گریم بسیاری از افسانه هایشان را در اینجا تنظیم نموده اند. 

جنگل سیاه، آلمان


پاین بِرِنس (Pine Barrens)، نیوجرسی
این جنگل های متراکم با مساحتی بیش از یک میلیون هکتاری در هفت بخش در نیوجرسی گسترانیده شده اند. این منطقه در طی دوران استعمار با رشد قابل توجهی روبرو شده و میزبان کارخانه های چوب بری، کاغذ بری و دیگر صنایع می باشد. همزمان با کشف زغال سنگ از غرب پنسیلوانیا ساکنین این منطقه و روستاهای اطرافش آن را ترک گزیدند و با ارواحی سرگردان تنها گذاشتند. بدون شک شیطان جیرسی (Jersey Devil) معروف ترین ساکن این منطقه به شمار می رود. بر اساس افسانه ها این موجود به عنوان فرزند سیزدهم مادر لیدز در سال 1735 متولد شد. موجودی عجیب با سری شبیه به بز و بال های چرمی و سم. این موجود که زاییده ذهن ساکنین نیوجرسی است از زمان تولدش تا کنون تعداد بسیار زیادی از چارپایان را کشته است. 

پاین بِرِنس (Pine Barrens)، نیوجرسی


جنگل هویا باچو (Hoia-Baciu Forest)، رومانی
از لحظه ای که یک تکنسین فنی موفق به ثبت عکسی از شی ای ناشناس و معلق در هوا و جنگل در سال 1968 نمود، هویا باچو به یک مکان ماورایی در کل جهان مشهور شد. این منطقه را مثلث برمودای ترانسیلوانیا نیز می نامند، نامی که به دلیل ناپدید شدن بازدیدکنندگاشان به آن اعطا گردید. بر اساس گزارشات گفته می شود افرادی که از این جنگل عبور کرده اند دچار حالت تهوع، خارش و اضطراب می شوند. 

جنگل هویا باچو (Hoia-Baciu Forest)، رومانی


جنگل فری تاون فال ریور استیت (Freetown-Fall River State Forest)، ماساچوست
جنگل فری تاون فال ریور استیت در مثلث بریج واتر (Bridgewater Triangle) قرار گرفته، منطقه ای در جنوب شرقی ماساچوست که شاهد فعالیت هایی ماورایی نظیر برخوردهای غیر معمول یوفو، گردش ارواح سرگردان و ردپاهایی از پاگنده می باشند. برخی معتقدند که تاریخچه و قدمت این جنگل های متروکه به دوران استعمار، زمانیکه مهاجرین آن را از قیبله وامپِنواِگ (Wampanoag Tribe) خریداری کردند، باز می گردد. معمامله ای که چیزی جز لعن و نفرین برای این سرزمین نداشت و از آن زمان به جایگاه برگزاری مراسم های پیروان آئین شیطان پرستی و قتل و جنایات متعدد در دهه 1970 تا 80 تبدیل گردید. اخیرا این منطقه میزبان روح های سرگردان بی آزار شده و نشانه هایی از عبور شهاب سنگ در آن مشاهده گردیده.

جنگل فری تاون فال ریور استیت (Freetown-Fall River State Forest)، ماساچوست


جنگل درینگ (Dering Woods)، اِسماردن، انگلستان
جنگل درینگ که از آن به عنوان جنگل فریادزن نیز یاد می شود مکانی بسیار عالی و مقصدی مناسب برای سفر بعدی خانوادگیتان خواهد بود. بازدیدکنندگان از آن معتقدند در هنگام شب فریادهایی وحشتناک از اعماق جنگل همراه با ردپاهایی مرموز به گوش می رسد. در روزهای مه آلود نیز فضای آن با نجواهایی آرام پر می شود، زمزمه هایی خوفناک و عجیب. گفته می شود این فریادها صدای راهزنی است که در قرن هجدهم توسط روستاییان دستگیر شد و به قتل رسید. برخی دیگر معتقدند که این فریادها از دل قتل عامی فجیع که در سال 1984 رخ داد، بیرون می آیند. قتل عامی که با پیدا شدن جسد 20 نفر در صبح روز اول نوامبر به پایان رسید. ساکنین معتقدند از درون این جنگل نورهای عجیبی در شب های هالوین به چشم می خورد. کالبد شکافان هنوز هم نتوانستند علت واقعی مرگ این افراد را بیابند و قتل آنها در هاله ای از ابهام باقی مانده است. 

جنگل درینگ (Dering Woods)، اِسماردن، انگلستان


منبع: cntraveler





نظرها

  • 0 0

    سلام بنظر من این کاملا واقعی است و من خودم به چیز ها و هر چیز غیر ممکن و افسانه ای باور دارم و با کمک خداوند یکتا می‌توان به آنها دست یافت لطفا بیشتر راجب این جنگل ها و مکان های اسرار آمیز خوب و عجیب و... یا آب ها یا شعله هایی که انسان یا هر موجودی دیگر را زنده می‌کند و یا شفا می‌دهد ویا قدرت ماورایی می بخشد و... لطفا ادامه دهید

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید