• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بی نظیر ترین و غیر متعارف ترین اتاق ها و سوئیت ها در جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۶/۱۳   تعداد بازدید : 4241   گروه مطلب : ترین ها


بی نظیرترین و غیرمتعارف ترین اتاق ها و سوئیت ها در جهان

اغلب هتل های جهان مردم را با برندهای لوکس و طراحی مدرن خود جذب می کنند. اما بیشتر مردم نمی دانند که قرار است چه چیزهایی در آنها ببینند. در این هتل ها اتاق های لوکس بسیاری موجود است ولی تنها برخی از آنها می توانند شما را با طراحی و جزئیات منحصر به فردشان مجذوب خود کنند.

1- اتاق شکلات
کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld) این قطعه هنری عجیب را برای هتل لا رزرو (La Reserve Hotel) طراحی کرده است. حتی نمی توانید تصور کنید که چه مقدار شکلات برای تهیه این اتاق استفاده شده است! 10.5 تن! هر آنچه که در اتاق می بینید از شکلات درست شده است. دیوارها، اسباب و اثاثیه و باپتیسته گیابیکونی (Baptiste Giabiconi) روی تخت از شکلات تراشیده شده.

1- اتاق شکلات


2- سوئیت جیمز باند
هتل سون (The Hotel Seven) در پاریس سوئیت جیمز باند را به شما ارائه می دهد. این سوئیت ترکیبی از طراحی بینظیر قدیمی و شیک آینده می باشد که فقط مخصوص کاراگاه های خصوصیست. در آنها گاوصندوق الکترونیکی وجود دارد، جاییکه می توانید در آن وسایل با ارزش خود را پنهان کنید.

2- سوئیت جیمز باند


3- اتاق هایدی
آیا داستانی که درباره دختری زیبا به نام هایدی بود را به خاطر می آورید؟ خالق اتاق شماره 409 هتل فاکس (Hotel Fox) در کپنهاگ آن را بیادتان می آورد. وی به این داستان بسیار علاقه داشت و به همین خاطر تمام شور و اشتیاق خود را در این اتاق بسیار عجیب اما دوست داشتنی تحقق بخشیده است. در اینجا یک تخت کاج، هایدی، بزهایش و دیگر مناظر آلپ بر روی دیوار به تصویر کشیده شده اند. اگر از دوستداران این داستان هستید حتما از این اتاق خوشتان خواهد آمد. 

3- اتاق هایدی


4- گوی های روح رها (Free Spirit Spheres) 
کوالیکوم بیچ (The Qualicum Beach) بسیار خرسند است که به شما نشان دهد چگونه می توان فقط با طبیعت به آرامش رسید. در اینجا تعدادی اتاق وجود دارد که گوی های روح رها نامیده می شوند، جاییکه قادر خواهید بود حریم خصوصی متلق خود را با انرژی خلاقتان احساس کنید. در کودکی همه ما رویای داشتن یک خانه درختی را در سر پرورانده ایم. اکنون می توانید آن را رزرو کنید. در اینجا همه چیز از چوب ساخته شده است و فقط خودتان، روحتان و طبیعت وجود دارد.

4- گوی های روح رها (Free Spirit Spheres)
5- ایگلو (The Igloo)
تا به حال چیزی شبیه به این در هیچ کجا ندیده اید. این بهترین نمایش نور طبیعیست. ایگلو از شیشه های حرارتی ساخته شده و سرمازده نخواهید شد ولی شفق شمالی شگفت انگیز را از تمام پنجرهای اتاقتان خواهید دید. فینیش لپلند (Finnish Lapland) مفتخر است تا پذیرای شما از ماه دسامبر تا آوریل در ایگلو ویلیج کاکسلاتِن (Igloo Village Kakslauttanen) باشد. 

5- ایگلو (The Igloo)


6- سوئیت دهه 1950
اگر تحت تاثیر اجناس قدیمی قرار می گیرید و همه چیز درباره کادیلاک را دوست دارید، حتما از دیدن این سوئیت حیرت آور غافلگیر خواهید شد. در اینجا شاهد تخت خواب کادیلاک، جکوزی و کاپوت ماشین به همراه یک سینک در سرویس بهداشتی اش خواهید بود. صفحه نمایش بزرگی به همراه ویدئو پروژکتور به شما کمک خواهد کرد تا از دیدن فیلمهای دوست داشتنی لذت ببرید.
روشنایی های نئونی خاطراتی فراموشش نشدنی را برایتان خواهند ساخت. شما می توانید این سوئیت را در هتل ویکتوریا منشن (Victoria Mansion Hotel) در لس آلاموس (Los Alamos) کالیفرنیا رزرو کنید. همچنین این هتل 5 اتاق دیگر به نام های سوئیت فرانسوی، سوئیت رومی، سوئیت جیپسی یا کولی و سوئیت دزد دریایی موجود می باشد.  

6- سوئیت دهه 1950


7- سوئیت ونیز
آیا تا به حال به ونیز سفر کرده اید؟ آیا می خواهید مثلا آتن، تایلند و یا کنگو را ببینید؟ اگر توانایی پرداخت هزینه سفر به آنها را ندارید، ناراحت نباشید. در آیداهو فالز (Idiho Falls) مکانی شگفت انگیز به نام دیستینِیشن این (The Destination Inn) وجود دارد. شما می توانید یکی از 14 مکان در دنیا را که می خواهید در آن زندگی کنید انتخاب نمایید. اگر می خواهید در ونیز باشید، سوئیت ونیز را انتخاب کنید. در این سوئیت ظرافت ونیزی را احساس خواهید کرد. یک پل طارمی، گوندولا، نقاشی های دیواری با تصویرهایی از شهر، ستون ها و بسیاری دیگر. حتما عاشقش خواهید شد.  

7- سوئیت ونیز


8- سوئیت ناتیلوس (The Nautilus Suite)
آیا تا به حال رویای زندگی در زیر آب را داشته اید؟ پوزیدون آندرسی ریزورت (The Poseidon Undersea Resort) می تواند به هر آنچه که می خواهید تحقق ببخشد. البته که هزینه این سوئیت ها بسیار زیاد است (شبی 30 هزار دلار) اما شما در سوئیتی عظیم با پنجره های بسیار بزرگ اقامت خواهید داشت. زندگی لاکچری زیر دریا به شما حس فوق العاده ای خواهد داد. اولین چیزی که پس از برخاستن از خواب مشاهده خواهید کرد باغ مرجانی زیبا و ماهی های رنگارنگ می باشد که حتی می توانید به آنها غذا دهید. همچنین در اینجا یک وسیله نقلیه یک طرفه به نام زیردریایی تریتون وجود دارد.

8- سوئیت ناتیلوس (The Nautilus Suite)


9- اتاق غارنشین (The Caveman Room)
آیا کارتن عصر حجر را دوست دارید؟ اگر جوابتان مثبت است می بایست نگاهی به یکی از اتاق های مدونا این (The Madonna Inn) که کیومن نامیده می شوند، بیندازید. این مکان حیرت انگیز در سان لوئیس اوبیسپو (San Luis Obispo) کالیفرنیا واقع شده است. در این هتل اتاق های بسیاری با ایده های خاص خودشان قرار دارند. در اینجا جای پای حیوانات بسیاری و حتی یک آبگیر سنگی وجود دارد. شما می توانید در یک حمام به سبک غار دوش بگیرید و یا بر روی تخت پادشاه بخوابید. پس این اینجا بهترین مکانیست که از سنگ تراشیده شده است. اگر واقعا از این سبک خوشتان می آید حتما اقامت در آن را امتحان کنید.

9- اتاق غارنشین (The Caveman Room)

پس اگر می خواهید چیز خارق العاده ای به سفر خود اضافه کنید پیشنهاد می کنیم به یکی از این اتاق های عجیب سری بزنید. مطمئن باشید که هیچگاه آن مکان را فراموش نخواهید کرد.

منبعtravel.amerikanki





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید