• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین مقاصد دنیا برای غواصی با لوله تنفسی

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۶/۷   تعداد بازدید : 3350   گروه مطلب : ترین ها


 بهترین مقاصد دنیا برای غواصی با لوله تنفسی

یکی از لذت بخش ترین راه های گذراندن زمان در طول تعطیلات غواصی با لوله تنفسی است. اینکار به شما اجازه می دهد که از زیبایی طبیعی آب و تمام زندگی دذیایی لذت ببرید. غواصی با لوله تنفسی راهی جالب برای سپری کردن زمان می باشد و انجام آن باعث می شود مادامی که در سفر هستید دچار اضافه وزن نشوید. 
 
1- صخره نورمان (Norman Reef)، استرالیا
دیواره بزرگ مرجانی به عنوان مقصد نهایی غواصی با لوله تنفسی در دنیاست. صخره نورمان به طور یقین دیدنی ترین بخش از کل دیواره بزرگ مرجانی می باشد. این صخره پر از زیباترین ماهی های گرمسیری و همچنین صدف دوکفه ای غول پیکر است.

1- صخره نورمان (Norman Reef)، استرالیا


2- جزایر سی شل (Seychelles Islands)
این 100 جزیره که در ساحل کنیا جا خوش کرده اند پر از شگفت انگیزترین نقاط غواصی با لوله تنفسی بر روی این کره خاکیست. صخره های مرجانی این منطقه پر از زندگی دریایی و قطعا جذاب می باشد. بهترین راه برای کشف جزایر سی شل اجاره یک قایق و استخدام یک راهنماست تا شما را به بهترین نقاط اطراف جزیره برای غواصی ببرد. 

2- جزایر سی شل (Seychelles Islands)

  
3- سافاجا (Safaga)، مصر
اغلب غواصان دریای سرخ را در لیست سفر خود دارند. مکان های بینظیری برای غواصی با لوله تنفسی در دریای سرخ وجود دارد، ولی هیچ کدام به خوبی سافاجا نیست. اینجا یکی از خلوت ترین تفرجگاه ها با امکانات لازم برای غواصی در سواحل دریای سرخ را ارائه می دهد. به عنوان یک امتیاز می توان به این نکته اشاره کرد که فقط چند ساعت کوتاه از سافجا به اقصر خانه مشهورترین اهرام مصر و همچنین ابولهول است.

3- سافاجا (Safaga)، مصر

 
4- بونیر (Bonaire)
وقتی پای جزایر کارائیب به میان می آید، بونیر گزینه دوم است، اما خانه ای برای موقعیت های باشکوه غواصی با لوله تنفسی می باشد. مرجان این منطقه بسیار سالم است و خانه ای برای ماهی های گرمسیری فراوانی می باشد.

4- بونیر (Bonaire)

  
5- سن بلاس (San Blas)
سن بلاس شامل مجمع الجزایری متشکل از 360 جزیره است. دو مورد از بزرگترین جزایر جزو کلمبیا و مابقی متعلق به پاناما می باشد. هر دوی این کشورها راهی برای رسیدن به این جزایر را ارائه می دهند. حتی سن بلاس دارای یک فرودگاه است. آب این نقطه وضوح بینظیری دارد و برخی از واضح ترین نقاط برای غواصی بر روی زمین را ارائه می دهد.  

5- سن بلاس (San Blas)


 پنج اشتباه در ورزش غواصی که باید از آن ها دوری کنید



6- هواهین (Huahine)
تمام جزایر پلی نزی فرانسه مکان های خوبی برای غواصی با لوله تنفسی ارائه می دهند، اما هواهین بسیار زیباست. در اینجا هم صخره های مرجانی و هم تالاب هایی برای کشف در اطراف جزیره وجود دارد. لازم به ذکر است که این جزیره نسبت به دیگر جزایر پلی نزی فرانسه خلوت تر بوده و توریست های کمتری به آن سفر می کنند. 

6- هواهین (Huahine)


7- صخره دریایی نینگالو (Ningaloo Reef)، استرالیا
اگرچه دیواره بزرگ مرجانی تمام ستایش ها را از آن خود می کند ولی صخره دریایی نینگالو در سواحل شمالی استرالیا در حد خود دیدنیست. این صخره در قسمتی خلوت و کاملا دور افتاده استرالیا واقع شده که باعث می شود رسیدن به آن را کمی سخت کند. با این حال این بدین معنیست که غواصان قادر خواهند بود فضایی به دور از شلوغی را داشته باشند و بر صخره های باشکوه آفتاب بگیرند.

7- صخره دریایی نینگالو (Ningaloo Reef)، استرالیا

    
8- خلیج کالاككوا (Kealakekua Bay)
هیچوقت برای رفتن به هاوایی برای غواصی با لوله تنفسی دیر نیست. اینجا مکانی عالی برای غواصی در کل جزایر است. خلیج کالاككوا در بزرگترین جزیره هاوایی واقع شده و احتمالا بهترین مکان برای غواصی در بین این جزایر می باشد. این خلیج دورافتاده است و رسیدن به آن مستلزم داشتن یک قایق کایاک و یا پیاده روی می باشد. با این حال به محض رسیدن به آن با حیوانات دریایی بزرگ زیادی نطیر لاک پشت دریایی، وال و دلفین مواجه خواهید شد.

8- خلیج کالاككوا (Kealakekua Bay)


9- جزایر فیجی (Fiji Islands)
خیلی سخت است که در جزایر فیجی نقطه اشتباهی را برای غواصی با لوله تنفسی بیابید. ژان میشل کوستو ریزورت به بازدیدکنندگان شانس داشتن سفری به بهترین نقاط برای غواصی در فیجی را به همراه راهنما در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین شانس تجربه غواصی در شب نیز یکی از ماجراجویی های ارائه شده خواهد بود.

9- جزایر فیجی (Fiji Islands)


10- ساحل لا جولا (La Jolla Cove)، ایالات متحده
در سواحل سان دیگو غواصان شاهد هیچگونه ماهی گرمسیری نیستند، بلکه می توانند مجموعه ای متنوع از زندگی دریایی را نظاره گر باشند.  

10- ساحل لا جولا (La Jolla Cove)، ایالات متحده


منبع: escapehere




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید