• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با تونل های تسخیرشده در جهان آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۶/۵   تعداد بازدید : 13493   گروه مطلب : دیدنی ها


با تونل های تسخیرشده در جهان آشنا شوید

هر چیزی در این دنیا می تواند تسخیر شود اما این مقاله درمورد تونلهای تسخیرشده می باشد. تونلها بدلیل نور کم و رطوبت، به خودی خود وهم آورهستند. این مکانها برای ورود شیطان و تصرف و تسخیر مناسب می باشند. تونلهای مذکور در این بخش که به نحوی تسخیر شده اند توسط افراد محلی که در آن اطراف زندگی می کنند گزارش شده اند. اکنون 10 تونل تسخیر شده در دنیا  که نه تنها در شب بلکه در طول روز نیز ترسناک هستند را نام می بریم.

10- تونل سنسابا (Sensabaugh Tunnel)        
این تونل با داستانهای بسیاری که می تواند روح را از بدن جدا کند یکی از ترسناک ترین ها در دنیاست. این تونل دردهه 1920 در تنسی ساخته شد و ادوارد سنسابا (Edward Sensabaugh) نامیده شد که در واقع  نام مالک آن بود. داستان این تونل که مربوط به مرگ یک دختر بچه است خوفناک می باشد. این دختر از خانه اِد دزدیده شد و در تونل به قتل رسید. افراد محلی بر این باورند که این تونل توسط این دختر تسخیر شده اما مقامات رسمی آن را رد کردند. به هرحال شواهدی وجود دارد که اگر موتور ماشین را در نیمه تونل خاموش کنید دیگر روشن نخواهد شد که این خود بیان کننده مورد عجیبی می باشد.

10- تونل سنسابا (Sensabaugh Tunnel)


9- تونل فریاد (Screaming Tunnel)   
این تونل در سال 1880، در گوشه شمال غربی آبشار نیاگارا دراُنتاریو (Ontario) کانادا ساخته شد. ایده اولیه ساخت این تونل برای کمک به کشاورزان در تخلیه آب از زمینهای کشاورزی خود بود و چون جابجا کردن حیوانات و محصولات از روی ریل قطار بالای تونل خطرناک بود برای حمل و نقل از این تونل استفاده می کردند. محلی ها معتقدند که تونل توسط روح دخترجوانی تسخیرشده است. خیلی ها اذعان دارند که این اتفاق زمانی روی داد که دختری زنده زنده سوزانده شد و مرد. بعدها نیز دختری بطرز وحشیانه ای مورد تجاوز قرارگرفت و در تونل دفن شد. امروزه مردم ساکن اطراف تونل فریاد و ناله های دختر را می شنوند که حتی در طول روز مو برتن راست می کند.

9- تونل فریاد (Screaming Tunnel)


8- تونل هوساک (Hoosac Tunnel)    
تونل هوساک از ماساچوست غربی واقع در رشته کوه هوساک در کوهستان ورمونت گرین (Vermont’s Green Mountain) می باشد که بعنوان دومین تونل بلند در زمان اتمام آن در سال 1875 شناخته شده بود. حتی امروزه بعنوان بلندترین تونل فعال در امر حمل و نقل در شرق کوههای راکی محسوب می شود. داستان غم انگیز پشت این تونل مربوط به کشته شدن 195 نفر بر اثر انفجار و سیل در داخل بدنه تونل می باشد. یکی از سه مهندس تخریب بنام کِلی بر اثر خفگی مرد و حتی مشکوک به قتل بود. اهالی محل حتی امروزه از تسخیر تونل توسط مهندس تخریب به قتل رسیده وحشت دارند. مردم اطراف تونل فریادهایی با درد و رنج شدید از داخل تونل می شنوند. 

8- تونل هوساک (Hoosac Tunnel)


7- تونل بیگ بول (Big Bull Tunnel)  
این تونل در حفرهای منطقه کوهستانی واقع درجنوب غربی ویرجینیا قرار دارد و با خط آهنی در داخل آن بمنظور اتصال سنت پل (St. Paul) به کوبورن (Coeburn) ساخته شد. نکته جذاب این منطقه با محیط اطراف تونل، احاطه آن توسط کوهها و جنگلها می باشد. داستانهای شگفت انگیزی از اتفاقات عجیب در این تونل تاریخی نقل می شود. بیش از 100 سال داستانهای عجیب و غریب و ترسناکی درست از سال 1880وجود دارد. ساخت این تونل در سال 1892 و با تعداد بیشماری از تصادفات ناراحت کننده و مرموز قطار به پایان رسید. اولین مورد اشاره شده از تسخیر تونل مربوط به زمانیست که سوزنبان با وحشت بسمت ورودی تونل شروع به دویدن کرد. او اذعان داشت که صداهای ترسناک و فریادهایی از تونل می شنید، درحالیکه هیچ چیز در داخل آن وجود نداشت. مدیران قطار در زمان ورود قطار به تونل، از وحشت زمزمه ها و فریادهای ارواح، لرزه بر اندامشان می افتاد. 

7- تونل بیگ بول (Big Bull Tunnel)


6- تونل روح آبی (The Blue Ghost Tunnel)     
این تونل که بنام مریتون (Merritton Tunnel) نیز شناخته می شود در ثورولد (Thorold) اُنتاریو قرار دارد. تونل در سال 1876 بمنظور مسیر میانبر در عرض کانال ساخته شد. درحال حاضر این تونل متروکه است و تا سال 1915 زیر نظر آخرین مهندس دولتی، هری ایست وود (Harry Eastwood) استفاده می شد. شواهدی مبنی بر تصادفات مرگبار وجود دارد. در مجموع 107 مرد در این تصادفات کشته شده اند و حقیقتی آشکار است که موردی عجیب و ترسناک پشت این تراژدی مخوف وجود دارد. ساکنین اطراف این تونل شناخته شده در کانادا، پیشنهاد می کنند که در هنگام شب از این مکان بازدید نکنید. بعلاوه نقل می کنند که این مکان توسط دو مهندس خط آهن تسخیر شده که در برخورد دو لوکوموتیو کشته شده اند.

6- تونل روح آبی (The Blue Ghost Tunnel)


 آشنایی با 10 قلعه ترسناک و تسخیر شده در جهان



5- تونل مون ویل (Moonville Tunnel)     
این تونل در شهرستان وینتون (Vinton County) در اُهایو (Ohio) ایالات متحده واقع شده است. بعنوان یکی از شهرهای تسخیرشده در آمریکا و با داستانهایی از ارواح، شناخته شده است. این شهر خود نیز شهر ارواح نامیده می شود. دلیل اصلی ساخت تونل مون ویل، ارتباط اُهایو به سینسیناتی (Cincinnati) بود. این راه ارتباطی، به منظور ایجاد مسیر ارتباطی رایگانی توسط ملاکی بنام ساموئل کو (Samuel Coe) برای تبادل با ویلیام کاتلر (William Cutler) سرمایه دار ساخته شد. ساخت این ریل ارتباطی بطرز وحشتناکی خطرناک بود و همانند تله مرگ بنظر می رسید. این مسیر از زمانی که 5 نفر در زیر قطار کشته شدند، مورد استفاده قرار نمی گیرد. علامتی قبل از ورودی تونل نصب شده تا رانندگان قطار را آگاه سازد که در صورت مشاهده هر چراغی که بسمت آنها می آید توقف نکنند.

5- تونل مون ویل (Moonville Tunnel)


4- تونل شانگهای (Shanghai Tunnel)    
این تونل نیز بعنوان مترو پورتلند قدیم (Portland Old) نیز شناخته شده است و در پورتلند آمریکا قرار دارد. در ابتدا این تونل برای اتصال زیرزمین هتل ها به کناره رودخانه ویلامت (Willamette River) استفاده می شد. داستانهای بحث برانگیزی درباره این هتل وجود دارد که یکی از آنها مربوط  به جنایتی سازمان یافته می باشد. به هرحال شواهد زیادی مبنی بر این جرایم سازمان یافته در تونل شانگهای وجود ندارد. اگرچه واقعا شواهدی دردست نیست اما نقل قولهای موثقی از توریستهای بازدیدکننده این تونل بوده که از صداها و فریادهای عجیب آن ترسیده اند. خیلی از آنها بانویی با لباس سفید را دیده اند که مردم را از مسیر تونل دور می کرد. قاچاق انسان و خودفروشی در این مکان متداول بوده و مردم فکر می کنند که بانوی سفید پوش یکی از همین قربانیان بوده است.

4- تونل شانگهای (Shanghai Tunnel)


3- تونلهای گلد کمپ رُد (Gold Camp Road Tunnels)     
این تونلها در تپه های کولورادو اسپرینگ (Colorado Springs) قرار دارند و بیش از آنچه که تصور می کنید ترسناک هستند. اگرچه برخی از آنها در قالب اتفاقات ماورائی، برای فریب و دست انداختن مردم عنوان می شوند اما با تحقیقات بیشتر می تواند مو برتنتان راست کند. درحال حاضر دو تونل از سه تونل باقی مانده است و از قرار معلوم سومی بطور اتفاقی بر روی اتوبوس مدرسه حامل تعداد زیادی بچه فروریخت. سقف فروریخته تونل بر روی اتوبوس باعث مرگ همه بچه ها و راننده شد. علامتی با هشدار "بیرون بمانید" قبل از ورودی بکار رفته تا مردم را از خطر دور نگهدارد. با این حال افرادی هنوز هم تمایل به تخطی از این هشدار دارند تا هیجان غیرطبیعی را در شب تجربه کنند. این فاجعه در سال 1987 در 56 کیلومتری تونل رخ داد، اگرمقابل ورودی تونل سوم بایستید صدای فریاد کودکان شنیده می شود. مدارک بسیاری گزارش شده که مبنی بر وجود آثار انگشتان کودکان بر روی وسایل نقلیه عبوری از تونل می باشد. بعلاوه مورد عجیب اینست که هیچ خبری از ریزش تونل سوم در سال 1987 وجود نداشته است.

3- تونلهای گلد کمپ رُد (Gold Camp Road Tunnels)


2- تونلهای دوقلو (Twin Tunnels)   
احتمالا به گونه ای حوادث وحشتبار در این تونلها رخ داده که در دسته بندی 10 تونل تسخیر شده دنیا قرار دارد. این تونلها در قسمت پایین خطوط راه آهن در پنسیلوانیا (Pennsylvania) ساخته شده است. در واقع 3  تونل وجود داشته که یکی بعنوان مسیر ارتباطی خودروها استفاده می شد، یکی برای نهرهای کوچک و دیگری متروکه بود. داستان ترسناک درباره این تونل مو را به تنتان راست خواهد کرد. یکی از وحشتناکترین آنها که توسط محلی ها نقل می شود درباره بانویی است که درحالیکه کودکش در آغوشش بوده، خود را حلق آویز کرده و مرده است. سپس وقتی مادر پس از خودکشی دستانش باز می شود کودک به زمین سقوط کرده و می میرد. افراد محلی بر این باورند که این تونل توسط آن زن و کودکش تسخیر شده است. از آنجاییکه اتفاقات عجیبی در این مکان رخ داده توصیه می شود که در هنگام شب بازدید از آن را فراموش کنید. شبها اغلب صدای زمزمه و گریه بچه در اطراف و داخل تونل شنیده می شود.

2- تونلهای دوقلو (Twin Tunnels)


1-تونل چرچ هیل (Church Hill Tunnel)   
این تونل بعنوان خطرناک ترین تونل دنیا با حداکثر تجربیات غیرطبیعی، در نظر گرفته شده است. تونل در اوایل دهه 1870 در ویرجینیا (Virginia) و در حدود 1220 متر زیر چرچ هیل ساخته شد و زمانیکه سقف تونل بر روی قطار کاری فرو ریخت 4 نفر کشته شدند. از آن زمان عملیات امدادی بسیاری انجام شد اما بیهوده بود زیرا تخریب و فرو ریختن تونل ادامه داشت. به همین منظور برای اجتناب از به خطرافتادن جان بقیه، تونل فورا مسدود شد. خیلی از مردم گزارش داده اند که صداهای عجیبی که درخواست کمک دارند از داخل تونل شنیده می شود. داستانهای بیشتری درباره ریچموند (Richmond) خون آشام، ساکن محبوب اطراف قبرستان وجود دارد که به کارگران می چسبید و از خون آنها تغذیه می کرد. به احتمال زیاد مردم صداهای داخل تونل که بارها و بارها شنیده می شود را به خون آشام های منتظر شکار، نسبت می دهند.

1-تونل چرچ هیل (Church Hill Tunnel)


منبع: listamaze





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید