• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در ماه اوت 2018

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۵/۱۴   تعداد بازدید : 4296   گروه مطلب : ایده های سفر


مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018

آیا تصمیم گرفته اید امسال به سفرهای بیشتری بروید، ولی در انتخاب مقصد دچار مشکل هستید و نمی دانید کجا را انتخاب کنید. قطعا راه هایی آسان تر از جستجوی طولانی مدت در مجله ها و کتاب های راهنمای سفر وجود دارد، درست است؟ اینجا جایی است که اطلاعات کاملا به روز و بسیار روان را ارائه می شود و شما می توانید به راحتی مقصد مناسب خود را برای سفر پیدا کنید، مکان هایی با آب و هوای دلپذیر، تفریحات فراوان و آثار فاخر زیادی برای بازدید.
در ماه اوت هوای کشورهای اروپایی گرم است. اگر به سفر علاقمندید و دوست دارید آبشار ویکتوریا در زیمباوه را ببینید، به ایرلند سفر کنید و یا از طریق جاده ترسناک کوکادا به پاپائو در گینه نو بروید، شما را به خواندن این مقاله به عنوان راهنمای سفر در ماه اوت دعوت می کنیم.

1. اسلوونی
در مقایسه با کشورهایی که به طور گسترده میزبان جهان گردان هستند، اسلوونی کشوری تازه کشف شده در زمینه گردشگری در اروپاست. این کشور زیبا و کوچک به تازگی توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب کرده، از آب های فیروزه ای دریاچه بلد، تا مناظر غروب سرخ رنگ، همه و همه لذت بخش و دیدنی خواهد بود، در حقیقت اسلوونی، با مناظر طبیعی حیرت انگیزش، بهشت گردشگران است.
در فصل تابستان و با افزایش دما، شما می توانید در سواحل خلوت اسلوونی آفتاب بگیرید و ریلکس کنید، در حالی که سواحل ایتالیا و کرواسی بسیار شلوغ و پر سر و صداست. همچنین می توانید با رفتن به قسمت های آلپی شمال غربی و قدم زدن و یا کوه نوردی در آن منطقه، از گرما فرار کنید و یا در رودخانه زیبای سوچا قایق رانی کرده و از آب زلال آن لذت ببرید.

1. اسلوونی یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


2. تانزانیا
این کشور همچون الماسی در شرق آفریقاست که با فرهنگ بومی جالب، سواحلی بکر با شن های سفید، چشم اندازهای طبیعی خارق العاده و حیات وحش باورنکردنی خود شما را محسور خواهد کرد. آماده شوید تا با سافاری به اطراف آتشفشان گرون گرو بروید و در آنجا از گونه های نادر کرگردن های سیاه دیدن کنید و یا از فروشگاه میگوبرو (Mwigobero) در کنار دریاچه ویکتوریا صنایع دستی محلی بخرید.
اوت بهترین زمان صعود به قله کلیمانجاروست، بلندترین قله آتشفشانی آزاد در دنیا و مرتفع ترین کوه آفریقا. برای رسیدن به قله مسیرهای متفاوتی با توجه به قیمت و سهولت وجود دارد، مسیر مارانگو که تنها مسیر دارای کلبه و استراحتگاه می باشد، مسیر ماچامه (Machame) که معروف ترین مسیر برای صعود بوده و یا مسیر رانگای (Rongai) که ساده ترین مسیر است. کدام راه را انتخاب می کنید؟

2. تانزانیا یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


3. آرژانتین
وقتی که حرف آرژانتین به میان می آید، ذهن ما به سمت ازدحام و شلوغی بوینس آیرس پایتخت می رود، اما بازدید از گورستان ریکولتا، گردش در محله رنگارنگ لابوکا، قدم زدن بر روی پل لا مو هر و طیفی وسیع از غذاهای گوناگون از جاذبه های این شهر است، علاوه بر این فراموش نکنید که بونس آیرس زادگاه تانگوست و در ماه اوت، یک فستیوال دو هفته ای رقص در این شهر برپا می شود.
این شهر تنها شهر جذاب آرژانتین نیست، بلکه می توانید از تاکستان های زیبای مندوزا، یخچال های طبیعی پاتاگونیا و یا آبشارهای دیدنی ایگواسو لذت ببرید، پایین بودن آب در این ماه باعث می شود بتوانید سنگ های زیر آبشار را نیز ببینید و از زیبایی آن بهره مند شوید. توصیه می شود که دست کم دو روز در نزدیکی این آبشارها باشید و از این شگفتی جهانی لذت ببرید.

3. آرژانتین یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


4. مالزی
مالزی کشوری است با فرهنگ های متفاوت، از چینی و اندونزیایی گرفته تا تایلندی و هندی و همین موضوع تنوع فرهنگی باعث جذب گردشگران زیادی به این کشور شده است. برای مثال شما می توانید تاریخچه هندوها را در معبد ماهاماریمان ببینید، از معماری مدرن مسجد ملی شگفت زده شوید و در آخر در یک رستوران چینی غذا بخورید.
در ماه اوت هوای مالزی کمی مختلط و بارش باران های موسمی استوایی امری طبیعی است، اما در سواحل شرقی روزها طولانی و آفتابی بوده و شرایط برای یک غواصی بی عیب و نقص مهیاست. "هالی مرداکا" روز استقلال مالزی بوده و در سی و یکم اوت جشن گرفته می شود و شما نیز می توانید به همراه بومیان به جشن و پایکوبی بپردازید، شهرها با پرچم تزئین شده و یک رژه باشکوه در مقابل شاه مالزی در کوالالامپور برگزار می شود.
برای سفر به مالزی و بازدید از زیبایی های این کشور همین حالا تور کوالالامپور را در سایت توریستگاه به صورت آنلاین مشاهده و خرید نمایید.

4. مالزی یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


5. ایرلند
جزیره زمرد، با طبیعیتی زیبا و شگفت انگیز، نوشیدنی های خنک، تاریخی قابل تامل، محلی های جذاب و موسیقی سنتی گوش نواز که بخاطر آب و هوای غیرقابل اعتمادش معروف است، مقصدی مناسب برای گردش و استراحت در ماه های گرم تابستان است. خودتان را برای ساعت ها قدم زدن در ساحل شنی خلوت و لذت بردن از هوای تازه آماده کنید.
اگر شما به سریال جنگ ستارگان علاقمند هستید، حتما به کری (Kerry) سفر کنید، این مکان با صخره های سنگی، خلیج های منزوی و جزایر خالی از سکنه و ترسناک، محل فیلم برداری اپیزودهایی از این شاهکار معروف جهانی بوده است. به اسلی هد بروید و از چشم انداز شگفت انگیز آن به دریا و بازدید از خانه های کوچک کشت زنبور عسل لذت ببرید. رانندگی در مسیر Connor Pas نیز به شما منظره ای فوق العاده را نشان می دهد که تنها نظیر آن را می توانید در نیوزلند بیابید.

5. ایرلند یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


 بهترین مکان ها برای بازدید در سفر به هند در ماه اوت



6. زامبیا
سفر به زامبیا قطعا دوست داران حیوانات را سر ذوق می آورد، کروکودیل، فیل و پلنگ های گربه سان را می توانید در پارک های ملی این کشور ببینید و از دیدن رودهای پر شده از اسب آبی در منطقه لوانگوای جنوبی هیجان زده شوید. ماه اوت، ماهی بدون بارندگی همراه با آسمانی صاف، روزهای گرم و شب های خنک است، که همین موضوع باعث می شود زمان مناسبی برای سفر به شمار آید.
علاوه بر حیات وحش شگفت انگیز زامبیا، آبشار های ویکتوریا نیز شما را شگفت زده خواهد کرد، این آبشارها بعضا به عنوان "دودی که غرش می کند" نیز شناخته می شوند، چرا که افشانه های آن ها را از فاصله چهل و هشت کیلومتری نیز می توان دید. در کنار این جاذبه ها، این کشور آفریقایی چیزهای بیشتری برای ارائه دارد، از خرید یادبوها و صنایع دستی بومیان گرفته تا ملاقات با جوامع ایزوله شده ای که سعی دارند فرهنگ و حکمت را در قرن حاضر گسترش دهند.

6. زامبیا یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


7. نروژ
اگر می خواهید تعطیلات تابستانی خود را در دل طبیعت بگذرانید، قطعا نروژ همراه با طبیعت و منظره های خارق العاده اش، بهترین گزینه به عنوان مقصد است. جزیره های دور افتاده، فلات های عمیق، سواحل سنگی، کوه های مرتفع، یخچال های طبیعی درخشان و نور شمالی از جمله شگفتی های طبیعی این کشور است. علاوه بر این شما می توانید تفریحات مختلفی را تجربه کنید، از قدم زدن در مسیر های خالی و خلوت گرفته تا رفتینگ هیجان انگیز.
سفر به نروژ در ماه اوت شاید از نظر اقتصادی به صرفه نباشد ولی قطعا ارزش این را دارد که در بهترین ماه سال از فلات های غربی دیدن کنید. این دره های پر شده از آب دریا به رنگ آبی بوده و با صخره های صاف و صیقلی احاطه شدند و یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی بر روی کره زمین را ساختند. شما می توانید در جنگل ها قدم بزنید و رویا بافی کنید و یا در یکی از مسیرهای معروف این ناحیه گردش کنید.

7. نروژ یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


8. پاپائو در گینه نو
ماه ژوئن تا سپتامبر، ماه های خشک پاپائوست که در آن روزها گرمای مطبوعی دارند و میزان بارندگی بسیار کم است. بنابراین اگر به پیاده روی در جاده کوکادا علاقمند هستید، اوت بهترین زمان ممکن خواهد بود، این جاده از نظر تاریخی بسیار ارزشمند است چرا که در جریان جنگ جهانی دوم، میدان جنگی برای ژاپن و متحدانش بوده است. توجه داشته باشید که پیاده روی در مسیر کوکادا تصمیمی نیست که به راحتی گرفته شود، این مسیر 96 کیلومتر است و به جنگل های وسیع و مه آلود ختم می شود. شما بر ردپای سربازانی که در بندر مورزبی جنگیند، قدم می نهید و داستان های زیادی از رشادت های آن ها می شنوید. همچنین می توانید در مراسم های یادبود کوهستانی جالب شرکت کنید و با افراد محلی مهربان آن منطقه که در روستاهای دور افتاده ای زندگی می کنند، آشنا شوید. خود را آماده کنید تا برخی از مرزهای روحی و جسمی خود را در این سفر جابجا کنید.

8. پاپائو در گینه نو یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


9. تبت
بسیاری از مسافران تبت، برای آرامش معنوی به این منطقه سفر می کنند، برای بازدید از معبدهای سنگی بودایی، شنیدن آوازهای روحانی راهبان و یا آرامش یافتن در صومعه های مجلل و بزرگ. همچنین تبت چشم اندازی زیبا و متفاوت از اورست می دهد و شما می توانید جاده های مرتفع و بلندترین مسیر ریلی جهان که جاده ای به سمت لهاساست را در تبت ببینید.
اوت زمان برگزاری فستیوال ها و جشن ها در تبت است، به طور مثال فستیوال مسابقات اسب سواری ناچو در مزارع شمالی کشور برگزار می شود، در این فستیوال می بینید که محلیان با لباس های سنتی در مسیر چادرهایی برپا کرده، خرید و فروش می کنند، می رقصند و آواز می خوانند. علاوه بر این فستیوال شوتون (به معنای ضیافت شیر شور) نیز برگزار می شود که پایان مراسم مراقبه راهبان را جشن می گیرد. در این فستیوال مردم نوعی ماست سنتی میخورند، به تماشای اپراهای محلی نشسته و خود را با مراسم های مذهبی مشغول می کنند.

9. تبت یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


10. ترکیه
شاید فکر کنید که سفر به ترکیه در گرمای اوت ایده احمقانه ایست، اما این بهترین زمان برای گردش در استانبول و کاپادوکیاست در حالی که بیشتر مسافران به کشورهای ساحلی هجوم برده اند. اگر دوست دارید چند روز رویایی در کنار دریا داشته باشید، کاش (Kaş) مکان مناسبی برای شماست، آب شفاف و زلال آن شما را به یک غواصی رویایی و یا یک قایق رانی هیجان انگیز در شهر غرق شده، دعوت می کند.
زیبایی و چشم انداز کاپادوکیا شما را به وجد می آورد، در شهرهای زیرزمینی پرسه بزنید و از دودکش پری ها و یا بالون سواری در غروب خورشید را تجربه کنید. سپس به استانبول رفته و در بازار ادویه بگردید، از مجسد ایا صوفیه دیدن کنید و از طعم غذاهای خوشمزه ترکی لذت ببرید.
برای سفر به ترکیه و بازدید از شهر های تماشایی این کشور همین حالا تور استانبول، تور کوش آداسی یا تور آنتالیا را به صورت آنلاین در سایت توریستگاه مشاهده و رزرو نمایید.

10. ترکیه یکی از مقاصد گردشگری برتر در ماه اوت 2018


منبع: intrepidtravel





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید