• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


20 مورد از بهترین شهرها برای زندگی جوانان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۵/۵   تعداد بازدید : 22302   گروه مطلب : ترین ها

در مقایسه با بزرگسالان، جوانان ایده های بسیار متنوع و مختلفی درباره مکان های مناسب برای زندگی کردن دارند. برای افراد با سنین 18 تا 35 سال زندگی کردن در مکانی با استانداردهای مناسب کافی و برای آنها ارتباط با افراد با فرهنگ های متفاوت در سراسر دنیا بسیار مهیج و داشتن امکانات لازم برای انجام فعالیت های سرگرمی و ایجاد فرصت برای توسعه و غنی سازی فرهنگی در سطح حرفه ای و شخصی بسیار مهم می باشد. همچنین پیدا کردن مکانی مناسب برای زندگی در جامعه ای آزاد برای نشان دادن استعدادها و قابلیت های شخصیشان بدون ترس، یکی از دغدغه های مهم زندگی آنهاست. در این مقاله بهترین مکان های متناسب با زندگی جوانان ارائه می شود.

20. ریو دو ژانیرو، برزیل

ریو دو ژانیرو، برزیل

چیزی که باعث جذب جوانان بسیاری از سراسر جهان به ریو دو ژانیرو می شود، بدون شک سواحل شهری آن، که یکی از بهترین سواحل در کل دنیاست، می باشد. جاییکه افراد جوان و زیبا با نگرشی بسیار گرم و انسان دوستانه در کنار یکدیگر جمع می شوند. ریو دو ژانیرو واقعاً شگفت انگیز و انتخابی فوق العاده برای تجربه یک تعطیلات بی نظیر و تحقق رویاهای ذهنیتان است.


19. لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالت متحده

لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالت متحده

لس آنجلس و کالیفرنیا نیز مشابه ریو دو ژانیرو با زندگی ساحلی، افراد و جوانان زیادی را به سوی خود جذب می کنند. تفرجگاه ساحلی ونیز و روح و ماهیت جوان، پر احساس و رنگارنگ لس آنجلس می توانند دلایلی مناسب و کافی در انتخاب این شهرها برای جوانان باشند. جاییکه در همه جای آن دوچرخه سواران، اسکیت بورد بازها، بازیکنان والیبال ساحلی و جوانان دیده می شوند.


18: پاریس، فرانسه

پاریس، فرانسه

پاریس نه تنها یک شهر سرشار از عشق است بلکه یک کلان شهر جهانی و مناسب برای اقامت تمام افراد از سراسر دنیا و انتخابی بسیار مناسب برای افرادی که به دنبال یک مکان مناسب برای زندگیند، می باشد. دانشگاه های متعدد، نقاط دیدنی و معروف جهانی و فرهنگ ها و ملیت های متفاوت در شهر پاریس، دلایلی هستند که این شهر را به یکی از محبوب ترین مکان ها برای انتخاب جوانان تبدیل کرده است.


17: آمستردام، هلند

 آمستردام، هلند

آمستردام یکی از بزرگترین کلان شهرهای هلند و یک شهر با صدها چهره معروف و مشهور می باشد. این شهر یکی از آزادترین، دموکراتیک ترین و سخاوتمندترین شهرهای دنیاست، جاییکه در آن به آرامشی بی نظیر از لحاظ روحی و ذهنی دست خواهید یافت. این شهر اروپای غربی نه تنها امکانات بسیار خوبی را برای یادگیری و آموزش و پروش دارد، بلکه با ارائه گزینه های سرگرم کننده بسیار نامحدود تعداد زیادی از جوانان را جذب می کند.


16. اوکلند ، نیوزلند

 اوکلند نیوزلند

اوکلند با داشتن دانشگاه های بسیار بزرگ و زندگی افراد با ملیت ها و فرهنگ های متفاوت با هماهنگی های زیاد گزینه ای بسیار مناسبی برای انتخاب و زندگی جوانان خواهد بود. بزرگترین شهر نیوزلند نمادی از تمام نیازهای جوانان و جامعه ای بسیار مدرن برای دستیابی به همه خواسته های آنها را ارائه می دهد. اکثر افراد بین 18 تا 35 ساله که در اینجا زندگی می کنند، از آینده خود مطمئن هستند. چیزی که دستیابی به آن در بقیه نقاط  دنیا بسیار مشکل است.


15. ملبورن، استرالیا

ملبورن، استرالیا

ملبورن به عنوان دومین کلان شهر استرالیا، یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در دنیاست. این شهر بزرگ، امن و به سرعت در حال توسعه در سال های اخیر موفق به کسب بالاترین رتبه در آموزش و پرورش در جهان است.


14. استکهلم، سوئد

استکهلم، سوئد

استکهلم بزرگترین و پویاترین شهر و پایتخت سوئد می باشد. بسیاری از جوانان جهان از این شهر به عنوان بهترین مکان برای دستیابی به شیوه زندگی بسیار کامل یاد می کنند. این شهر قطعاً ترکیبی از استانداردهای بالای زندگی است و امنیت اجتماعی و شخصی را ارائه می دهد. همچنین ساکنین آن دارای اوقات فراغت بیشتری در مقایسه با ساکنان سایر شهرهای بزرگ اروپاست.


13. هِلسینکی، فنلاند

هِلسینکی، فنلاند

اغلب مردم از هلسینکی پایتخت فنلاند به عنوان لاس وگاس اروپا یاد می کنند. این شهر رستوران های فوق العاده، کلوب های شبانه و فعالیت های سرگرم کننده بسیار جذابی را ارائه می دهد. چیزی که در مورد هلسینکی وجود دارد و زبان از توصیف آن قاصر است، فضای بسیار جذاب و سراسر از احساس آن است که در همان لحظه اول تمام جوانان را عاشق خود می کند.

 
12. لندن، انگلستان

لندن، انگلستان

برای درک معنای واقعی شگفتی و جذابیت لندن کافیست در خیابان های آن قدم زنید. پایتخت بریتانیا گرچه آب و هوای خوبی ندارد، اما به عنوان مرکز فرهنگی و مالی جهانی از آن یاد می شود. این شهر به عنوان دومین شهر جهانی بعد از نیویورک مشهور است. اگر می خواهید اوج جذابیت و رنگ و بوی لندن را حس کنید در ظهر یک روز آفتابی حتماً از سیرک پیکادیلی دیدن نمایید.


11. نیویورک، ایالت متحده

نیویورک، ایالت متحده

نیویورک به عنوان یکی از رنگارنگ ترین و چند فرهنگه ترین شهر در دنیا مشهور است و هر ساله تعداد بسیار زیادی از جوانان را به خود جذب می کند. برای درک و مفهوم این مسئله فقط کافیست نگاهی به میدان تایمز در نیویورک بیندازید. این شهر به درستی به نام مرکز جهان نامگذاری شده، جاییکه در آنجا افراد با ملیت های مختلف و زبان های متفاوت زندگی می کنند.


10. مونیخ، آلمان

مونیخ، آلمان

مونیخ یکی از جذاب ترین مکان های دنیا برای انتخاب افراد با رده سنی 18 تا 35 سال است. مونیخ مانند جواهری در قلب انگشتری آلمان می درخشد و ترکیبی بسیار غنی از احساس و تاریخ را ارائه می دهد. مونیخ توسط ساختمان ها و میدان های قدیمی و بناهای تاریخی قرون وسطا احاطه شده و یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین جوامع قرن بیست و یکم است. روح دموکراتیک این شهر در یک کشور توسعه یافته، توجه جوانان بسیار زیادی را به خود جلب می کند.


 20 مورد از بهترین شهرها برای زندگی جوانان



9. اُسلو، نروژ

اُسلو، نروژ

اسلو پایتخت نروژ بزرگترین جامعه چند فرهنگی را در کل اسکاندنیاوی ارائه می دهد. در تعقیب رویاهای خود برای دستیابی به یک زندگی بهتر افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا و همه قاره ها به این مکان می آیند. جاییکه استانداردهای زندگی بالا، سطح آموزشی با کیفیت، فرصت های کسب و کار عالی و تعامل فرهنگی و قومیتی عواملی هستند که به عنوان یک آهنربا برای جذب جوانان عمل می کنند. این شهر و تاریخ آن فرصت های بسیار زیادی را برای انجام فعالیت های سرگرم کننده و تعامل جوانان با فرهنگ های متفاوت را ارائه می دهد.


8. وین، اتریش

وین، اتریش

گفته می شود، بهترین مکان برای زندگی در کل جهان، وین است، اما توصیف این شهر افسانه ای خیلی فراتر خواهد بود. پایتخت اتریش گرچه بسیار جهانیست اما فضایی بسیار آرام و امن دارد. این شهر یک زندگی فرهنگی بسیار غنی و فرصت های نامحدودی را برای جوانان در برقراری اراتباط با هم سن و سال های خود از سراسر جهان ارائه می دهد.


7. ژنو، سوئیس

ژنو، سوئیس

شهر رنگانگ ژنو همراه با میراث فرهنگی یکی از جذاب ترین شهرهای اروپا و احتمالاً برترین مقصد در سوئیس خواهد بود. بسیاری از جوانان علاقمند به زندگی در یک محیط چند فرهنگی هستند، پس انتخاب ژنو برای این افراد که تمایل به برقراری ارتباط با مردم از فرهنگ و ملیت های مختلف را دارند، اصلاً تعجب آور نیست.


6. سیدنی، استرالیا

سیدنی، استرالیا

برای تمام افراد در تمام رده های سنی به ویژه جوانانی که به دنبال یک مکان مناسب با فرصت های خوب پیشرفت و توسعه همراه با امکانات سرگرم کننده جذاب هستند، سیدنی یک انتخاب دلرباست. این شهر یکی از مراکز آموشی پیشرو در جهان می باشد. زندگی در سیدنی بسیار دوست داشتنیست، بعد از یک روز کاری با قدم زدن در خیابان های یکی از زیباترین شهرهای دنیا نهایت احساس آرامش و زیبایی را درک خواهید کرد.


5. دوبلین، ایرلند

دوبلین، ایرلند

ایرلند یکی از سریعترین کشورهای در حال رشد در جهان بوده و پایتخت آن دوبلین نقطه پیشرفت اقتصادی در بین کشورهای اروپایی می باشد. جوانان از سراسر جهان برای تجربه لذت و سرگرمی، ادامه تحصیل یا کار در کالج های تربیتی به اینجا می آیند. جاییکه بهترین کالج های دنیا در آنجا وجود دارد.


4. کپنهاگ، دانمارک

کپنهاگ، دانمارک

کپنهاگ یک شهر بسیار جذاب و یکی از داغ ترین و محبوب تربن نقاط برای انتخاب جوانان از هر شش قاره می باشد. این شهر یک مکان منحصر به فرد است که شما می توانید در آن با کیفیت ترین آموزش ها را در سطح جهانی و با پایین ترین قیمت دریافت کنید. علاوه بر این آموزش های عالی برای شهروندان دانمارک، اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا به صورت رایگان ارائه می شود.


3. سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالت متحده

سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالت متحده

سان فرانسیسکو با ارائه فرصت های پیشرفت و توسعه شخصی یکی از جذاب ترین مکان ها برای انتخاب جوانان در ایالت متحده است. در مجاورت این شهر برخی از بهترین دانشگاه های دنیا مانند دانشگاه استنفورد قرار گرفته اند، همچنین تعدادی از شرکت های بسیار جذاب مانند گوگل در مَونتِن ویو و فیسبوک در پَلتو آلتو در این شهر فعالیت می کنند. 


2. برلین، آلمان

برلین، آلمان

برلین یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی در جهان می باشد و به طور مداوم جوانان بسیار زیادی از تمام قاره ها جذب این شهرستان مهیج، جوان و رنگارنگ می شوند. زندگی فرهنگی فوق العاده غنی، فرصت های بزرگ برای پیشرفت شخصی و حرفه ای به عنوان یک آهنربا برای جذب جوانان به این شهر عمل می کنند.


1.بارسلونا، اسپانیا

بارسلونا، اسپانیا

شهر بارسلونا با ارائه رنگارنگ ترین، عجیب ترین و مهیج ترین مکان ها، مقصد بسیار جذاب برای تمام جوان ها از هر شش قاره می باشد. معماری منحصر به فرد این شهر، محیط زیست بی نظیرش، فرصت های نامحدود برای ادامه تحصیل و ایجاد کسب، همگی از عوامل جذب جوانان از سراسر جهان می باشند. این شهر بهترین مکان برای ملاقات و دیدارهای بسیار جذاب با افراد جوان از سراسر دنیا است.

منبع: touristmaker





نظرها

  • 10 15

    واقعا مقاله مزخرفی بود. قبل ار اینکه چیزی را ترجمه کنید و چاپ کنید. اون رو بفمید.با این متنی که من خوندم.به شهرهایی که خیلی راحت و در دسترس، میشه هرکاری(فسادی) رو انجام داد و کسی هم کاریت نداره اشاره شده بود و اسمش رو هم گذاشتید شهر جوانان. فقط جالبه که توی این شهرها هیچ شهری از آسیا و آفریقا نبود. این هم مقاله تون رو جهت دار و بی ارزش میکنه.

  • 7 14

    يعني ايران هيچ جاذبه اي نداره واسه جوانها، يعني كشور خودمون واسه پيراس، يعني جوانها دارن اينجا تلف ميشن, يعني اونايي كه نميتونن برن اينجاها خيلي بدبختن.

    • 8 6

      فرانک خانم پس فکر می کنی خوشبختی؟!!!!

  • 7 6

    سلام . فرانک پرسش درستی داشت .باید بگم ایران قشنگترین وجذابترین کشور دنیاست با جاذبه های دیدنی بی نظیرش مثل سواحل قرمز رنگ گواتر در نواحی چابهار و یا سواحل سنگهای رنگی زیبا در نواحی رامسر قشنگترین جنگلهای دنیا را در ناهارخوران گرگان . کویر زیبای یزد ترانشه هایی با ارتفاع حدود150متری از دریا فوقالعاده زیبابا چشماندازی بی نظیر از دریای عمان در مسیر چابهار به بندر گواتر سوار بر ابرها در مسیر گردنه های حیران در آذربایجان وو..متاسفانه اونی که بایدحفظ و نگهداری کنه نیست دنیا حسرت طبیعت ما راداردعزیز

  • 6 2

    عالی خوشم اومد

  • 12 4

    دوستان عزیز، آقای سید جواد و فرانک خانم این مقاله راجع به فرصتهای پیشرفت برای جوانانه نه تفریح آنها! درسته که ایران از نظر زیبایی خیلی غنیه ولی میشه لطفاً یکی از جاهایی که جوانان می تونن توش به یه دانشگاه خوب برن و بعدش کار خوبی پیدا کنن و در همون زمینه به پیشرفت برسن رو نام ببرید؟؟؟

    • 4 3

      دانشگاه خوب / کار خوب و پیشرفت اینها مفاهیمی نسبی اند و به تعداد انسانها از آنها معنا و برداشت وجود داره. انسان موفق همه چیز را برای خودش میسازه و منتظر نمیشینه که امکانات مورد نیازش را دیگران براش فراهم کنن

    • 4 4

      آفرين به هادي آقا... انسانهاي موفق و شخصيتهاي بزرگ جهان معمولا افرادي بودند كه در سختي به بزرگي رسيده اند انسان براي رسيدن به بزرگي و سعادت چه اين جهاني و چه آن جهاني بايد تلاش كند و نبايد منتظر امكانات ديگران باشد!!!!!!

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید