• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


10 منظره رودخانه ای شگفت انگیز در جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۵/۴   تعداد بازدید : 38581   گروه مطلب : دیدنی ها

برخی از رودخانه های جهان از میان زیباترین مناظر طبیعی عبور می کنند، بنابراین وجود تورهای گردشگری و گشت های تفریحی با قایق در این مناطق که امکان مشاهده این مناظر بسیار زیبا را برای بازدید کنندها فراهم می کنند، تعجب آور نیست. به این فهرست نگاهی بیندازید، شاید برخی از این مکان ها در نزدیکی محل زندگی شما باشند.


10. رودخانه لیتِل، ایالات متحده امریکا

رودخانه لیتِل، ایالات متحده امریکا

رودخانه لیتِل، ایالات متحده امریکا

این رودخانه در منطقه ملی حفاظت شده لیتِل ریوِر کَنیون در آلاباما قرار گرفته است و طولانی ترین رودخانه کوهستانی آمریکا می باشد. خوشبختانه این منطقه خوش منظره و پرطرفدار، از دست تاجرانی که قصد داشتند در این منطقه یک پارک تفریحی بسازند در امان مانده است.


9. مسیر پیاده روی رودخانه سَن آنتونیو، ایالات متحده امریکا

مسیر پیاده روی رودخانه سَن آنتونیو، ایالات متحده امریکا

مسیر پیاده روی رودخانه سَن آنتونیو، ایالات متحده امریکا

رودخانه سَن آنتونیو در مرکز شهر سَن آنتونیو ایالت تگزاس، محبوبترین منطقه این شهر است. ساحل این رودخانه مملو از فروشگاه ها، رستوران ها و بارهای متعددی است که منظره زیبا و تحسین برانگیزی را به وجود آورده اند.


8. نامئو، لائوس

رودخانه نامئو، لائوس

رودخانه نامئو، لائوس

نامئو مهمترین رودخانه لائوس است و نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگی و تجاری این کشور ایفا می کند. این رودخانه که طول آن 448 کیلومتر است، منظره شگفت انگیزی دارد و غارها و مجسمه های بودا در کرانه آن به چشم می خورند.


7. رودخانه آمازون

رودخانه آمازون

رودخانه آمازون

این رودخانه محافظت از یکی از مهمترین و پیچیده ترین زیست بوم های جهان یعنی جنگل بارانی آمازون را بر عهده دارد. آمازون از لحاظ میزان آب موجود در آن، بزرگترین رودخانه جهان به حساب می آید. تورهای گردشگری و گشت های تفریحی با قایق، امکان تماشای این طبیعت دیدنی و تحسین برانگیز و گونه های جانوری آن را برای بازدید کنندگان فراهم می کنند.


6. رودخانه لوئیس، ایالات متحده امریکا

رودخانه لوئیس، ایالات متحده امریکا

رودخانه لوئیس، ایالات متحده امریکا

این رودخانه در ایالت واشنگتن قرار دارد و طبیعتی بکر و دست نخورده آن را احاطه کرده است. معروفترین بخش این رودخانه، آبشارهای آن است که می توان با پیاده روی از پارک ایگِل کلیف به آنها دسترسی پیدا کرد و از منظره شگفت انگیزشان لذت برد. 


ده مکانی که مستعد پذیرش مسافران بیشتری هستند



5. سونگ نو کییو، ویتنام 

سونگ نو کییو، ویتنام

سونگ نو کییو، ویتنام

این رودخانه از استان های هاژَنگ و کائوبَنگ و همچنین کشور چین عبور می کند. این ناحیه از ویتنام جمعیت چندانی ندارد، زیرا این منطقه کوهستانی برای کشاورزی مناسب نیست و در نتیجه وجود طبیعت بکر در این منطقه، منظره حیرت انگیزی را به وجود آورده است. 


4. رودخانه نیل

رودخانه نیل

رودخانه نیل

نیل طولانی ترین رودخانه جهان است که تقریباً کل طول قاره آفریقا را طی می کند. در بخش های مختلفی از رودخانه، تورهای گردشگری آبی، خاکی و هوایی برای مشاهده طبیعت حیرت آور و میراث تاریخی این منطقه موجودند. تورهای 9 روزه رویالتی مصر، یک سفر فوق العاده به همراه خدمات کامل است و با قایق تفریحی انجام می شود.


3. رودخانه هیناتوآن، فیلیپین

رودخانه هیناتوآن، فیلیپین

رودخانه هیناتوآن، فیلیپین

این رودخانه یکی از شگفتی های طبیعی جزایر میندانائو است. آب زلال و فیروزه ای رنگ این رودخانه، مردم محلی و گردشگرانی را که به دیدن زیبایی های هیناتوآن و آب تنی در این رود علاقمند هستند را به سوی خود جذب می کند.


2. رودخانه لی، چین

رودخانه لی، چین

رودخانه لی، چین

این رودخانه یکی از زیباترین سفرهای تفریحی با قایق را رقم می زند. صخره های بلند و سرسبز، دره ها، رود لی، دهکده های کوچک و معابد و مجسمه هایی که در گوشه و کنار ساحل به چشم می خورند، منظره بسیار زیبایی را به وجود آورده اند.


1. رود یانگ تِسِه، چین

رود یانگ تِسِه، چین

رود یانگ تِسِه، چین

یانگ تِسِه مهمترین، معروفترین و طولانی ترین رودخانه چین و سومین رودخانه طولانی در جهان است. وجود تورهای تفریحی با قایق در منطقه تری گورجِز رودخانه یانگ تِسِه و عبور از میان مناطقی با چشم اندازهای خیره کننده، روز به روز گردشگران بیشتری را به این ناحیه جذب می کند.

منبع: placestoseeinyourlifetime





نظرها

  • 0 0

    خیلی قشنگ بود متنوع ادامه داشته باشد بهتر است

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید