• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


شش دلیل مهم برای کشف اوکراین

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۳/۸   تعداد بازدید : 2923   گروه مطلب : ایده های سفر


شش دلیل مهم برای کشف اوکراین

می خواهید برنامه ریزی برای تعطیلات خود داشته باشید اما هیچ ایده ای ندارید؟ کجا بروید که شما را غافلگیر کند؟ بیشتر از این جستجو نکنید، اوکراین مقصد بسیار ناشناخته ای با مناظر باورنکردنی، فعالیتها و تاریخ است. بخصوص که بازدید از اوکراین تابحال به این راحتی نبوده است. مسافران می توانند ویزای این کشور را پس از تکمیل فرمی با اطلاعات شخصی، بصورت آنلاین دریافت کنند. این اجازه ورود از طریق ایمیل فرستاده می شود و تا 30 روز اعتبار دارد. اوکراین کشوریست پهناور که از سال 32000 قبل از میلاد مسیح مسکونی بوده است. در قرون وسطا، فرهنگ اسلاوی عامل مهمی در توسعه هویت اوکراین  بوده است. بازدیدکنندگان از تنوع آن، مهربانی و آزادی اوکراینی ها بسیار شگفت زده خواهند شد.

چرا بازدید از اوکراین؟ اوکراین شهرهای استثنایی دارد، از شهر مدرن کیو گرفته تا شهر آفتابی ادسا (Odessa) و شهرها و دهکده های جذاب دیگر. این کشور مکان کوههای خارق العاده کارپتیانز (Carpathians) و عجایب طبیعی دیگری می باشد. بیشتر بخوانید تا دلایل بازدید از اوکراین را بیشتر بدانید.

1- سنت سوفیا (Saint Sophia) در کیو   
کلیسای سنت سوفیا در اوکراین نمادی از قسطنطنیه جدید می باشد. یک بنای معماری تاریخی خارق العاده و یکی از مهمترین چشم اندازهای کیو. این کلیسا به همراه صومعه وپچرسک لاورا (Pechersk Lavra)، که خانقاه تاریخی مسیحیان ارتودوکس می باشد در سازمان یونسکو بعنوان میراث جهانی ثبت شده است. اگرچه هر دوی آنها بعنوان یک مجموعه شناخته شده اند اما در واقع توسط دو تشکیلات متفاوت اداره می شدند. همچنین هر دو با نقاشیهای دیواری قرون وسطا و نمای سبک باروک مزین گردیده اند.

1- سنت سوفیا (Saint Sophia) در کیو


2- غذاهای لذیذ اوکراین     
غذاهای اوکراینی هم مقرون به صرفه هستند هم خوش طعم و لذیذ. در هنگام بازدید از اوکراین، باید وارنیکی (varenyky) سنتی آنرا امتحان کنید که یک خمیر شکم پر اروپای شرقی است. همچنین بدون خوردن بُرش (Borshch) یا همان سوپ چغندر نمی توان این کشور را ترک کرد. اگر بدنبال یک میان وعده انرژی زا برای گشت و گذار در شهر هستید، پرپیچکا (perepichka) که سوسیس در خمیر رول و سرخ شده است را امتحان کنید. 

2- غذاهای لذیذ اوکراین


3- شناخت زیستگاه کازاک (Cossack)
اگر از اوکراین بازدید می کنید به فکر رفتن به مجموعه تاریخی و فرهنگی زاپوریژیا (Zaporizhia) باشید که کازاک قدیمی نوسازی شده است. سیلوهای کشاورزی، کلیساها و خانه های کپی شده از آنچه کازاک ها در قرن 15 می ساختند. یک نمایش اسب دوانی با شبیه سازی جنگ، دوئل و مبارزات وجود دارد.

3- شناخت زیستگاه کازاک (Cossack)


 سفر زمینی به جاذبه های دیدنی و جذاب اوکراین



4- لویو (Lviv)  
افسونگری لویو مثل هیچ شهر دیگری در اوکراین نیست. با خیابانهای سنگ فرش شده و قهوه خانه های جالب، لویو یک مکان دلرباست که فعالیتهای انجام دادنی زیادی دارد. در زمان بازدید از این شهر، به قلعه های هیل (High Castle Hill) و موزه آپتکا (Apteka) سری بزنید. این شهر همچنین مجموعه بهترین هتلها و آژانسهای مسافرتی را دارد. اطلاعات بیشماری به زبان انگلیسی نیز خواهید یافت.

4- لویو (Lviv)


5- رشته کوه کارپاتیانز (The Carpathians)   
کارپاتیانزی بزرگ، در گوشه جنوب غربی اوکراین قرار دارد. این منطقه پر از تپه و رودخانه و همچنین قلمرو هاتسالز (Hutsuls)، یک فرهنگ متناسب و بر اساس رنگ می باشد. بازدیدکنندگان، روستاهای کوچکی در گستره دره پیدا خواهند کرد. قله های این رشته کوه توسط کوهنوردان و اسکی بازان بازدید می شود و پارک ملی کارپاتیان نیز یافت خواهد شد.

5- رشته کوه کارپاتیانز (The Carpathians)


6- کامیانتس- پودیلسکیی (Kamyanets-Podilsky)
یک شهر شگفت انگیز بروی رودخانه اسمورتریچ (Smotrych River) در بخش غربی اوکراین. گوناگونی فرهنگها و مردمی که در این شهر زندگی می کردند، آداب و رسوم و معماری خاص خود را بوجود آورده است. در هنگام بازدید از شهر، قلعه قدیمی و تعداد زیادی از جاذبه های مرکز شهر را مثل کلیسا مقدس ترینیتی (Holy Trinity) و کلیسای سنت پیتر و پل (Saints Peter and Paul) را از دست ندهید. بخاطر وجود کانیون، بالون سواری و بازیهای عجیب و جشنواره های متعددی نیز در اینجا وجود دارند.
بیاد داشته باشید که تمام ضرورتهای ورود را در زمان گرفتن ویزا بررسی کنید.

6- کامیانتس- پودیلسکیی (Kamyanets-Podilsky)


منبع: wowtravel





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید