• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با تازه ترین هتل های افتتاح شده در این ماه آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۴/۲۹   تعداد بازدید : 10539   گروه مطلب : ترین ها

هتل لِروک، پاریس، فرانسه

هتل لِروک، پاریس، فرانسه

لِروک اقامتگاهی تازه در منطقه یکم شهر پاریس می باشد که در گوشه ای از خیابان رو سَن اُونوره قرار گرفته است. این هتل به لطف طراحی برازنده و فوق العاده جالبی که توسط خانم سارا لاوُینه (که در حال حاضر هم به عنوان عضوی در مجموعه دیزاین هتلز فعال است) در آن انجام شده، به خوبی از پس رقابت با سایر هتل های مشهور این منطقه از پاریس بر خواهد آمد. سنگ های مرمر کارارایی از کشور ایتالیا، کف پوش گردویی رنگ، رنگ و لعابی به شکل مدادهای پاستل و کاغذ دیواری های زیبایی که ارزش فراوانی از لحاظ مد دارند، همگی دلایلی برای این موضوع می باشند. در این هتل تنها 32 اتاق وجود دارد و همراه با آن، یک رستوران در حال رشد که توسط سرآشپز مشهور آقای آرنو فِی در حال اداره شدن است. همینطور یک مرکز اسپا و نیز یک استخر شنای سرپوشده از جمله سایر ویژگی های این هتل به شمار می روند. 


هتل سینگیتا لِمومبو لُژ، آفریقای جنوبی

هتل سینگیتا لِمومبو لُژ، آفریقای جنوبی

پس از باز طراحی اخیر هتل سینگیتا اِبونی لُژ واقع در زمین 182 کیلومتر مربعی صحرای حفاظت شده سابی سَندز در جنوب آفریقا، شرکت سیاحتی و بسیار لوکس سازنده آن از این ماه تمام توجه خود را بر روی افتتاح هتل سینگیتا لِمومبو لُژ که در پارک ملی کروگر واقع شده قرار داده است. این هتل آپارتمان قرار است از 13 سوئیت با طراحی باز که بر روی آب های رودخانه اِن وینِتسی معلق هستند تشکیل شود. میهمانان این هتل می توانند از پنجره های تمام قد سوئیت های آن، دید بسیار نزدیکی از حیات وحش احاطه کننده این منطقه داشته باشند که دست کمی از سیاحت آفریقا آن هم از نزدیک نخواهد داشت. ویژگی های تازه ای که به این مجموعه اضافه شده شامل بالکن های چند طبقه و کتابخانه، یک قسمت ناهار خوری بر روی بام هتل، یک بار که ارائه کننده انواع نوشیدنی های اسموتی خوشمزه و همینطور یک استخر شنا با عرض 25 متری می شوند. 


مرکز اسپای تیِرا سَنتا هیلینگ هاوس، هتل فینا میامی بیچ، ایالت فلوریدا

مرکز اسپای تیِرا سَنتا هیلینگ هاوس، هتل فینا میامی بیچ، ایالت فلوریدا

گشایش هتل فینا یکی از مهمترین و داغ ترین افتتاحیه ها در سال گذشته در میامی بود و حالا درهای مرکز اسپای این هتل که همه منتظر آن بودند همین ماه به روی میهمانان باز می شود. مرکز اسپای تیِرا سَنتا هیلینگ هاوس به سبک مراسم های درمانی سنتی جنوب آمریکا، با منویی پر از مواد و ذرات طبیعی که همگی از آمازون تهیه می شوند، به میهمانان خود خدمات رسانی می کند. از جمله این مواد می توان به خاک رس و همینطور درمان هایی به روش شمن اشاره کرد. در طراحی این مرکز اسپا از خانه ساحلی آقای آلِن فینا که در شهر ساحلی پونتا دِل اِسته واقع می باشد الهام گرفته شده است. به همین دلیل کلی نقاشی های دیواری از گل ها، کاغذ دیواری های هنری و تراس های واقع در فضای باز که به اتاق های درمان این مرکز متصل هستند در آن به چشم خواهند خورد. اما فقط مرکز اسپای این مجموعه نیست که از طراحی به سبک جنوب آمریکایی بهره می برد، بلکه رستوران لوس فیوئِگوس این هتل هم با مدل برداری از یک رستوران باربیکیویی آژانتینی به زیبایی طراحی و ساخته شده است.


ژنراتور استکهلم، سوئد

ژنراتور استکهلم، سوئد

گروه هتلداری پوش هوستِل در این چند سال اخیر با سرعت بالایی در حال رشد و گسترش بوده و تازه ترین پروژه افتتاح شده توسط این گروه بزرگ، با استقبال خوبی در شهر آمستردام همراه بود. تازه ترین مجموعه این گروه به همان سبک سنتی خاص که همراه با زیبایی شکیل، هزینه های ارزان برای اقامت و فضاهای باز و بسیار جالب عمومی که شامل ایستگاه های کاری جمعی می شود، طراحی شده است. همچنین یک رستوران مستقل که با الهام از غذا فروشی های خیابانی از میهمانان خود پذیرایی می کند هم از جمله قسمت های دیگر این هتل می باشد. گزینه های اقامتی این مجموعه شامل خوابگاه های مشترک، اتاق خواب های خصوصی و حتی استودیو آپارتمان هایی می شود که مجهز به آشپزخانه ای کامل و مستقل هستند.


هتل گرَن میلیا پالاسیو دِ لوس دوکِس، مادرید، اسپانیا

هتل گرَن میلیا پالاسیو دِ لوس دوکِس، مادرید، اسپانیا

هتل تازه گشایش یافته شهر مادرید در فاصله ای چند دقیقه ای از خانه اپرا و کاخ بسیار زیبا و تاثیر برانگیز رویال پَلِس قرار گرفته است. این هتل در محلی است که پیش از این کاخ و خانه شخصی دوک گرانادا دِ اِگرا و ویاهرمرُسا بوده که البته بعد از آن به جمع آوری کنندگان آثار هنری و تعدادی از افراد طبقه روشن فکر جامعه تعلق داشته است. در حقیقت اتاق های این مجموعه در حد اندازه زندگی شاهانه هستند. طراحی این هتل بیعتی است با آثار هنری آقای وِلازکِز، هنرمند عصر طلایی کشور اسپانیا و همچنین دور تا دور این ملک با آثار هنری جدیدی تزیین و تکمیل شده است. 


هتل فور پوینتز شرایتون، هاوانا، کوبا

هتل فور پوینتز شرایتون، هاوانا، کوبا

گروه هتلداری استاروود هتلز اَند ریزورتز امسال سه عنوان از هتل های خود را در کشور کوبا افتتاح خواهد کرد که اولین مورد از آنها، هتل فور پوینتز شرایتون که همین ماه گشوده می شود خواهد بود. این هتل 186 اتاق خوابه که تا پیش از این با نام کوئینتا آوِنیدا هاوانا شناخته می شد و در منطقه بسیار زیبای میرامار قرار دارد، هنوز هم زرق و برق های قرون وسطایی خود را برای میهمانانش به نمایش می گذارد. کف پوش های مرمر صورتی رنگ، گلدان هایی از درختان سرخس و همان ستون های اصیل که هر چند به زودی قرار است مورد به روزرسانی قرار گیرند از جمله این موارد هستند. این اولین هتل امریکایی است که بعد از انقلاب سال 1959 میلادی تا به امروز از میهمانان کوبایی خود پذیرایی می کند.


هتل آیبِس استایلز لاندِن هیترو ایرپورت، انگلستان

هتل آیبِس استایلز لاندِن هیترو ایرپورت، انگلستان

در مجموعه هتل های فرودگاهی دیگر خبری از طراحی های بد و غذاهای خسته کننده نیست. تازه ترین شعبه از این هتل در فرودگاه هیترو لندن با نام آیبِس استایلز است که دارای فضای های عمومی رنگارنگ، کف پوش های زیگ زاگ، صندلی های قرون وسطایی، کاناپه هایی به رنگ صورتی کم رنگ با ظاهری هواپیما گونه به عنوان مثال میزهای کنار تخت که به شکل چرخ دستی های هواپیماها هستند می باشد. همچنین در این هتل خدمات مهم پیش از پرواز نظیر تحویل سریع اتاق و سرویس شاتل (حمل و نقل) هم ارائه می شوند.


با تازه ترین هتل های افتتاحیه شده در این ماه آشنا شوید



دومز نوروز هانیا، اتوگراف کالِکشِن، کرِت، یونان

دومز نوروز هانیا، اتوگراف کالِکشِن، کرِت، یونان

هتل 83 اتاق خوابه دومز نوروز هانیا از آن دسته از بوتیک هتل هایی است که تنها میهمانان بزرگسال امکان اقامت در آن را داشته و این بوتیک هتل زیبا، در حقیقت متعلق به مجموعه هتل لوکس دومز آو اِلاوندا که آن هم در همین جزیره کرِت قرار دارد می باشد. از جمله زیبایی های شیک این هتل می توان به صندلی های مکزیکی، مبلمان کنار استخر با رنگ روشن و همینطور یک مرکز اسپا (که ارائه کننده محصولات طبیعی تولید شده توسط این جزیره است) و یک بام رستوران که ارائه کننده غذاهای جزیره کرِت است می شود.


هتل اونلی یو، آتوکا، مادرید

هتل اونلی یو، آتوکا، مادرید

خانم لازارو روزا ویولَن طراح داخلی مشهور که طراح شعبه اصلی هتل فوق العاده زیبای اونلی یو است، وظیفه طراحی تازه ترین شعبه از این مجموعه را که در منطقه آتوکا قرار دارد هم بر عهده داشته است. ظاهر این هتل نسبت به شعبه اصلی کمی مردانه تر و شهری تر شده که در مورد این نکته می توان به استفاده از دیوارهای آجری در اتاق های خواب، قسمت لابی با ظاهری به سبک جهانگردی مدرن که در و دیوار آن پر است از نقشه های جهانی و همینطور قفسه های ابزار آلات که به عنوان میز پذیرش از آنها استفاده شده اشاره کرد.


هتل شیپ آن شیپ استریت، کاتس وُلدز، انگلستان

هتل شیپ آن شیپ استریت، کاتس وُلدز، انگلستان

گروه هتل های استو آن دِ وُلد تصمیم گرفته تا هتلی به سبک مدهای مشهور منهتن را در شهر کاتس وُلدز به پا کند. رستوران و بار این هتل با سبک جالب خود قطعاً جمعیت بسیاری را به همراه میهمانان 22 اتاق خواب این مجموعه به سمت خود خواهد کشاند. بار این مجموعه یک منوی خاص از انواع نوشیدنی های خوشمزه را در کنار منویی از غذاهای فصلی که توسط آتشی که از سوختن چوب به وجود می آید آماده و سرو می کند. غذاهای این بار شامل تمامی غذاهای لذیذ سیسیلی نظیر انواع پیتزا و حتی خرچنگ درسته می شود.


هتل اِکسپلورا اِسکِرد وَلی، پرو

هتل اِکسپلورا اِسکِرد وَلی، پرو

گروه هتل اِکسپلورا که به صورت از راه دور به اداره چندین هتل در منطقه آمریکای جنوبی از جمله منطقه پاتاگونیا و بیابان آتاکاما می پردازد، این ماه قرار است یک ملک جدید را بعد از مدت حدوداً 10 سال افتتاح کند. این هتل جدید قرار است در محلی که یک مزرعه قدیمی کشت و زرع ذرت بوده قرار داشته باشد و در حقیقیت در یکی از دور افتاده ترین قسمت های دره اِسکِرد وَلی واقع شده است.


هتل توتِم مادرید، اسپانیا

هتل توتِم مادرید، اسپانیا

آقای پابلو کَرینتگتون که یک هتل دار فوق العاده است و نقش مهمی در اداره اصلی ترین هتل های کشور اسپانیا نظیر هتل کَپ روکات واقع در شهر مایورکا و همینطور هتل یو آر اِس اُ در شهر مادرید ایفا می کند، یک هتل بی نظیر دیگر در شهر مادرید را به کارنامه موفق خود اضافه کرده که نام آن توتِم است. این هتل 67 اتاق خوابه در یکی از محله های مجلل منطقه سالامانکا قرار دارد. در این هتل می توان انتظار کیفیتی در حد اندازه هتل یو آر اِس اُ داشت، یک غذا خوری بی نظیر در این مجموعه وجود دارد که کارکنان آن به بهترین شکل از میهمانان مجموعه پذیرایی خواهند کرد.


هتل سیتیزِن اِم تاور هیل، لندن، انگلستان

هتل سیتیزِن اِم تاور هیل، لندن، انگلستان

گروه هتل های شیک و مقرون به صرفه سیتیزن اِم که هتل دیگر این گروه سیتیزِن اِم لاندِن بَنک ساید نام دارد، هتل دوم خود را به شهر لندن اضافه کرده است. این هتل درست مقابل برج تاوِر آو لاندِن قرار دارد که نمای این برج از بار طبقه هفتم این مجموعه به نام کِلاد بار نمایان خواهد بود. این هتل با در اختیار داشتن نور پردازی های مدرن، تلویزیون های اپل و همینطور امکان ورود به اتاق های هتل به وسیله تلفن های هوشمند، از لحاظ امکانات فناوری حرف اول را می زند.


هتل پرینس گَلِری توکیو کیویچو، لاکچری کالکشن، توکیو

هتل پرینس گَلِری توکیو کیویچو، لاکچری کالکشن، توکیو

هتل پرینس گَلِری توکیو کیویچو تازه ترین هتل شهر توکیو است که در مرکز منطقه چیودا و درست در کنار کاخ تازه بازسازی شده کیتاشیراکاوا قرار گرفته است. این هتل مابین طبقات سی ام تا سی و ششم یک ساختمان چند منظوره به نام توکیو گاردِن تراس قرار دارد که چشم اندازی درخشان و پر نور را از لابی بالاترین طبقه ساختمان در اختیار دارد. همچنین یک استخر سر پوشیده و نیز تعداد چهار رستوران و بار در داخل این مجموعه وجود خواهند داشت.


هتل کانوپی ریکاویک، ایسلند

هتل کانوپی ریکاویک، ایسلند

مجموعه هتل های هیلتون قرار است اولین هتل خود که تحت نام تجاری تازه "لایف استایل" شروع به فعالیت خواهد کرد را در شهر ریکاویک، پایتخت کشور ایسلند به نام هتل کانوپی افتتاح کند. بیشترین تمرکز این هتل بر روی ارائه قیمت های مقرون به صرفه و همینطور آشنایی بیشتر میهمانان با فرهنگ محلی خواهد بود. برای همین از میهمانان این هتل با هدایایی در هنگام ورود که محصول بومی شهری است که هتل در آن قرار گرفته پذیرایی می شود و همچنین نحوه راهنمایی کردن میهمانان از مردم ساکن آن منطقه الهام گرفته شده است. 

منبع : telegraph.co




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید