• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 15 مقصد گردشگری دیدنی برای سفر در ماه آوریل

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۱/۲۶   تعداد بازدید : 4944   گروه مطلب : ایده های سفر


بهترین مکان های دیدنی در ماه آوریل

اوایل بهار به مسافرت بروید تا از گرمای تابستان و ازدحام جمعیت دور شوید. 
با گرم تر شدن هوا زمان آن رسیده که برنامه سفری هیجان انگیز بچینید. درست قبل از اینکه جمعیت زیادی به این مقاصد گردشگری هجوم بیاورند و قبل از اینکه دمای هوا زیادی گرم شود، ماه آوریل فرصت مناسبی برای گشت و گذار در شهرهای محبوب توریستی و تماشای محله های شهر است که بعد از یک زمستان سرد دوباره جان تازه گرفته اند. 
امسال آوریل قصد داریم تعدادی از مقاصد گردشگری را معرفی کنیم. شما می توانید در جنوب ایتالیا هتل های ارزان پیدا کنید که به ساحل آمالفی (Amalfi Coast) هم نزدیک باشد. در همین حین در گوشه هایی از ویتنام که کمتر شناخته شده است هم سواحل دست نخورده و بکری پیدا می شود که برای گردشگرانی که در جست و جوی ماجراجویی هستند بسیار مناسب است. 
فستیوال های بسیاری در این ماه در شهرهایی همچون نیو اورلئان (New Orleans) و در جزیره های زیبایی مثل کو ساموئی (Koh Samui) و سنت مارتن (St Maarten) برگزار می شود. در هر یک از این مقاصد گردشگری افراد محلی در ماه آوریل به خیابان ها می روند تا تفریحات قدیمی و سنتی خود را انجام دهند، از آب بازی دست جمعی تا موسیقی های جاز محلی در گوشه کنار شهر دیده می شود. 
هر سلیقه ای که داشته باشید، ماه آوریل فرصتی مناسب برای شماست تا گالری های هنری جالب و فستیوال های خیابانی گوناگون را تجربه کنید. در این ماه فرصتی دارید تا در این تفریحات خود را غرق نمایید. در ادامه 15 مقصد گردشگری دیدنی در ماه آوریل را به شما معرفی خواهیم کرد. 

1.کیوتو (Kyoto) در کشور ژاپن
فصل ساکورا (شکوفه درخت گیلاس) تنها چند هفته طول می کشد، معمولا در ابتدای آوریل شروع می شود و زمان مناسبی برای افراد محلی است که شروع بهار را جشن بگیرند. در سراسر کیوتو گل های درخت گیلاس شکوفه می دهند و به همین خاطر فستیوال های زیادی میان این شکوفه ها برگزار می شود. برخی از این فستیوال ها شامل یک پیک نیک غیر رسمی در معبد ریونجی (Ryoanji) یا قدم زدن در مسیر فیلسوف (Philosopher’s Path) می باشد. برای کسب تجربه های لوکس تر یک اتاق در ریتز کارلتون کیوتو (Ritz-Carlton Kyoto) رزرو کنید. در طی ماه آوریل کافی شاپ این هتل نوشیدنی های متنوعی سرو می کند. 

1.کیوتو (Kyoto) در کشور ژاپن


2.بوگوتا (Bogota) در کشور کلمبیا
با کوچه ها و محله های شلوغ و زندگی شبانه پر جنب و جوش، بوگوتا در کلمبیا محل مناسبی برای گذراندن تعطیلات بهاره می باشد. زمانی که در اتاق هتل وی بوگوتا (W Bogota) که یک اسپای کامل، حمام و استخر هم دارد، می توانید به محله های این شهر سر بزنید و در رستوران ها و کافه های آن انواع غذاها و نوشیدنی ها را امتحان کنید. موسیقی سالسا هم در گوشه و کنار شهر به گوش می خورد. 

2.بوگوتا (Bogota) در کشور کلمبیا


3.بالتیمور (Baltimore) در ماریلند (Maryland)
یک جشنواره هنری در ماه آوریل ساحل شرقی را مزین می کند و زمانیکه لایت سیتی (Light City) به بالتیمور می آید، ماریلند پایتخت اتفاقات هیجان انگیز می شود. در طی این دو هفته چارم سیتی (Charm City) میزبان کنسرت های رایگان، نمایشگاه ها و نورهای رنگارنگ و تزیینات زیبا می شود. فایرفلایز (Fireflies) توسط هنرمندی به نام چای گوآ چیانگ (Cai Guo-Qiang) دوباره بازسازی و از 900 فانوس دست ساز ساخته شده که به 27 ریکشای رکابی وصل است و در نتیجه به فرهنگ دوچرخه سواری شهر کمک می کند. در همین حین کنسرت های خاصی توسط هنرمندان و دی جی هایی مثل گرندمستر فلش (Grandmaster Flash)، جی لاو اَند اسپشال ساس (G. Love & Special Sauce) و کیمبرا (Kimbra) در ماه آوریل برگزار می شود.

3.بالتیمور (Baltimore) در ماریلند (Maryland)


4.کلیرواتر (Clearwater) در فلوریدا
اگر به دنبال یک تعطیلات بهاری در فلوریدا هستید و نمی خواهید به میامی بروید، به کلیرواتر سفر کنید. هر سال در ماه آوریل مرکز توریستی فلوریدا که حدودا به اندازه یک ساعت رانندگی تا تامپا فاصله دارد، میزبان فستیوال پیر 60 شوگر سند (Pier 60 Sugar Sand) می باشد که از 13 آوریل تا 22 آوریل ادامه دارد. در این فستیوال 11 نفر از معروف ترین مجسمه سازان شنی دنیا حضور دارند که به مدت 11 روز مسابقه ای با توانایی های هنری شان برگزار می کنند و در آن برج های منحصر به فرد، حیوانات اساطیری و روستاهای کوچکی از شن و ماسه درست می کنند. در همان نزدیکی گردشگران می توانند به ساحل کلیرواتر ویندام گرند (Wyndham Grand) بروند که اخیرا افتتاح شده و در این ساحل کلاس های اختصاصی ساخت مجسمه شنی برای میهمانان برگزار می شود.

4.کلیرواتر (Clearwater) در فلوریدا


5.سورنتو (Sorrento) در کشور ایتالیا
در ماه آوریل در سواحل آمالفی توریست های زیادی به چشم نمی خورد. بنابراین این ماه زمان مناسبی برای سفر به سواحل ایتالیا می باشد. سورنتو در تمام طول سال زیبا است، برخی گردشگران از سمت ناپل (Naples) برای یک وعده ناهار به سورنتو می آیند. اما بازدید از سورنتو و مناظر زیبای اطراف آن قبل از رسیدن گرمای تابستان و ازدحام گردشگران آسان تر است. شما می توانید روستاهای سنگی و کوچک اطراف را بگردید و با آرامش از غذاهای محلی لذت ببرید. همچنین در ماه آوریل هتل ها در مناطقی همچون گرند هتل اکسلسیور ویکتوریا (Grand Hotel Excelsior Vittoria) ارزان تر است و در این ماه از سال برخی اتاق های هتل با 40 درصد تخفیف ارائه می شوند.

5.سورنتو (Sorrento) در کشور ایتالیا


6.پاریس در کشور فرانسه
بهترین زمان از سال برای گشت و گذار در پایتخت لوکس اروپا ماه آوریل است. چه زمانی بهتر از آوریل برای بازدید از یک موزه هنری در پاریس است؟ گالری هنری سالانه پاریس آثاری از هنرمندانی همچون شفرد فیری (Shepard Fairey) و فیلیپ فاویر (Philip Favier) و در کنار آن آثاری از بیش از 20 کشور دنیا را در معرض نمایش قرار می دهد. این آثار در گرند پالایس (Grand Palais)، ساختمانی متعلق به سال 1897، به نمایش در می آید که سقف آن از شیشه و استیل ساخته شده و شباهتی به کاخ کریستال لندن دارد که در زمان مشابهی احداث شده است. 

6.پاریس در کشور فرانسه


7.مندوزا (Mendoza) در کشور آرژانتین
ماه آوریل در آرژانتین به معنای بهار نیست، بلکه مشابه پاییز می باشد. در این ماه صد ها تاکستان به بار می نشینند. هر سال از ماه مارس تا مه این منطقه بیش از 70 هزار گردشگر به خود جذب می کند که به علت تنوع انگورهای آرژانتینی به آن سفر می کنند. در روستای اوکو (Uco Valley) به سمت کازا ده اوکو (Casa de Uco) یک اقامتگاه لوکس و بزرگ وجود دارد که توریست ها می توانند در آنجا مراحل به عمل آمدن انگور را از نزدیک تماشا کنند. البته از آن جایی که شما در تعطیلات هستید زمان بیشتری برای تفریح کردن دارید. تفریحاتی مثل اسب سواری و گشت و گذار در باغ ها و استفاده از مراکز اسپا می تواند برایتان جالب باشد.

7.مندوزا (Mendoza) در کشور آرژانتین


 ارزان ترین شهر ها برای سفر کردن در هر ماه سال



8.جزایر تیلگهمان (Tilghman Islands) در مریلند
آوریل فصل ماهیگیری در جزایر تیلگهمان است. در نیمه راه به سمت بندر چساپیک (Chesapeake) و تقریبا دو ساعت از بالتیمور، هتل ویلدر تیلگهمان (Wylder Hotel Tilghman) قرار گرفته است که به گردشگران امکانات رفاهی ارائه می دهد. در این هتل استخرهای آب شور، محل روشن کردن آتش و امکان ماهیگیری وجود دارد. این هتل به شما کمک می کند که ماهیگیری هم کنید و باید بدانید که فصل ماهیگیری از 22 آوریل شروع می شود. 

8.جزایر تیلگهمان (Tilghman Islands) در مریلند


9.کو ساموئی (Koh Samui) در کشور تایلند
می توان گفت که سونگکران (Songkran) مهم ترین رویداد در تقویم تایلند است. این رویداد به عنوان سال نوی تایلند هم شناخته می شود و در این رویداد پنج روزه  اتفاقات هیجان انگیزی می افتد. امسال از تاریخ 12 آوریل تا 16 آوریل تعطیلات سال نوی تایلند است و در این زمان بازی های آبی هیجان انگیز در خیابان ها برگزار می شود. این بازی ها بخشی از فستیوال سال نو هستند. میهمانانی که به بانیان تری ساموئی (Banyan Tree Samui) می روند فرصت هایی برای لذت بردن از بازی های آبی هیجان انگیزتری خواهند داشت. در این محل مغازه های خیابانی انواع لباس های محلی برای رقص تایلندی را هم می فروشند. 

9.کو ساموئی (Koh Samui) در کشور تایلند


10.پاتاگونیا (Patagonia) در کشور شیلی
ماه آوریل در پاتاگونیا به معنی شروع فصل خزان است و برای کسانی که تا به حال به این مکان سفر نکرده اند، قله های جادویی این منطقه در جنوب شیلی و در مرز آرژانتین بسیار دیدنی خواهد بود. دمای هوا در ماه آوریل معتدل است و گردشگرانی که به این مکان سفر می کنند تعدادشان کم می باشد. برای تجربه هیجان انگیز به سافاری پوما بروید. این سافاری یک سفر 6 روزه است که با یک جیپ و یک راهنما به دیدن یوزپلنگ های آمریکایی می روید. سافاری های هیجان انگیز دیگری در جنوب آمریکا هم وجود دارد. 

10.پاتاگونیا (Patagonia) در کشور شیلی


11.سوژو (Suzhou) در کشور چین
از چای سبز خوشتان می آید؟ اگر از استان جیانگسو (Jiangsu) در چین لذت می برید، خصوصا از کوه دونگتینگ (Dongting Mountain)، به سوژو سفر کنید. در این منطقه یک گونه از چای سبز می روید که بیلوچون (Biluochun) نام دارد و شکوفه دادن و سبز شدن این برگ ها یک فستیوال توریستی مهم در فرهنگ چای سوژو است. این اتفاق در ماه آوریل می افتد و علاوه بر آن می توانید به شهرهای اطراف هم سفر کنید و از مزارع چای آنها هم دیدن نمایید. در این شهرها نمایشگاه های محلی هنر و غذاهای خیابانی به چشم می خورد و گردشگران می توانند برگ چای سبز را از درختان هزار ساله این مکان بچینند. در حقیقت تورهایی به این منطقه برگزار می شود تا کسانی که به جمع کردن برگ های مختلف علاقه دارند هم از آن لذت ببرند. 

11.سوژو (Suzhou) در کشور چین


12.سنت مارتن (St Maarten) در جزایر لیوارد (Leeward Islands)
اگر فکر می کنید که فصل کارناوال ها تمام شده است، دوباره فکر کنید. زمانی که دیگر مکان های ریو و نیو اورلیانز دیگر فستیوال هایشان تمام شده است، کسانی که در جزایر سنت مارتن هستند تازه شروع به برگزاری فستیوال می کنند. در این مکان گردشگران طولانی ترین کارناوال ها و جشن های کارائیب را می بینند. این فستیوال با انواع کیک ها و شیرینی ها، جشن هتل ها و میهمانی های بزرگ خیابانی با موسیقی و رقص محلی تا پاسی از شب ادامه می یابد و در 4 صبح به پایان می رسد. البته تا صبح روز بعد هم ادامه پیدا می کند. 

12.سنت مارتن (St Maarten) در جزایر لیوارد (Leeward Islands)


13.اوجای (Ojai) در کالیفرنیا
بزرگترین رویداد کشاورزی سال در منطقه آفتابی و آرام اوجای برگزار می شود. بیش از یک میلیون سیصد و شصت کیلوگرم نارنگی شیرین و کوچک در این زمان از سال در تمام دنیا برداشت می شود. زمان سفر خود را به ماه آوریل موکول کنید، در این زمان از سال دوره اوج برداشت مرکبات در کالیفرنیا است و همه جای اوجای تپه های بزرگ مرکبات برداشت شده را می بینید. در داخل شهر به آزو (Azu) بروید تا نوشیدنی ها و غذاهای ساخته شده با مرکبات تازه را امتحان کنید. در طول روز به کمپانی روغن زیتون اوجای بروید و در آن تولید روغن زیتون و پخا نان سنتی را از نزدیک تماشا کنید.

13.اوجای (Ojai) در کالیفرنیا


14.نیو اورلئان در لوئیزیانا (Louisiana)
عاشقان موسیقی جاز از سال 1970 تا کنون برای لذت بردن از این موسیقی به نیو اورلئان می آمدند. جورج وین (George Wein) فستیوال جاز نیو اورلئان را از تاریخ 27 آوریل تا 6 می برپا کرد تا از موسیقی دانان جازی که به این شهر می آمدند تشکر کند. اگر توانستید به این فستیوال برسید لازم نیست همه سانس های موسیقی را رزرو کنید زیرا در 12 صحنه، سبک های مختلفی از بلوز تا موسیقی غرب آفریقا روی صحنه اجرا خواهد شد. بنابراین میان چادرها قدم بزنید و از موسیقی های مختلفی که می شنوید لذت ببرید. زمانی که خواستید کمی استراحت کنید به کافی شاپ های معروف شهر بروید. 

14.نیو اورلئان در لوئیزیانا (Louisiana)


15.بندر کام ران (Cam Ranh Bay) در کشور ویتنام 
شهرهایی همچون هانوی (Hanoi)، هو چی مین (Ho Chi Minh) و هوی ان (Hoi An) بیشتر تعطیلات گردشگران را به خود اختصاص می دهد. لذت بردن از آرامش و زیبایی منطقه بکر کام ران برای بیشتر گردشگران یک تعطیلات رویایی می سازد. این بندر زمانی یک پایگاه نظامی برای آمریکا بود اما اکنون بسیاری از مردم برای گذراندن تعطیلات و ماه عسل و لذت بردن از تفریحاتی همچون گلف و موتور سواری به آن سفر می کنند. مسیر موتور سواری به نام وین هی بین تاین (Vinh Hy-Binh Tien Pass)  در این منطقه مناظر بسیار دیدنی دارد.

15.بندر کام ران (Cam Ranh Bay) در کشور ویتنام


منبع: travelandleisure





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید