• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


هفت وسیله نقلیه عجیب و جالب برای ترانسفر به هتل

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۲/۲۸   تعداد بازدید : 4571   گروه مطلب : دیدنی ها


وسایل نقلیه عجیب برای رفتن به هتل

سوار شدن به تاکسی یا اتوبوس برای رفتن به هتل را فراموش کنید. هیجان واقعی وقتی شروع می ‌شود که با یکی از این هفت وسیله نقلیه تا هتل بروید. 

1. یکی از سریع‌ ترین قطارهای دنیا در کشور چین
ماگلو یکی از سریع‌ ترین قطارهای دنیا می‌ باشد که سرعت آن به ۴۳۰ کیلومتر بر ساعت می ‌رسد. چه چیزی بهتر از این می ‌تواند باشد که شما را با سرعت زیاد از فرودگاه بین المللی پودانگ (Pudong) به مرکز شهر برساند؟ یک سرعت سنج در دید مسافران وجود دارد و شما می ‌توانید ببینید که چقدر تا مرکز شانگهای فاصله دارید. این سفر تنها ۷ دقیقه طول می‌ کشد ولی با تاکسی نیم ساعت را باید در مسیر باشید.

چطور با این قطار سفر کنیم: متخصص سفرهای آسیایی در تراول لوکال (TravelLocal) می‌ گوید شما می ‌توانید این قطار سریع السیر را در همه سفرهایش سوار شوید که شامل اپیک چاینا (Epic China)، چاینای خانوادگی (China for families) و کلاسیک چاینا می‌ باشد. همچنین شما می ‌توانید از وب سایت رسمی ماگلو اطلاعات مربوط به بلیط و قیمت را مشاهده کنید و بلیط آن را خریداری کنید. 

1. یکی از سریع‌ ترین قطارهای دنیا در کشور چین


2. با تراکتور ترسکو (Tresco) سفر کنید، بریتانیا
رسیدن به جزیره کوچک ترسکو در بریتانیا به تنهایی یک ماجراجویی می ‌باشد. شما ابتدا با هواپیما به جزیره همسایه ترسکو می ‌روید که سنت ماری (St. Mary’s) نام دارد، این جزیره تنها فرودگاه مجمع الجزایر سیلی (Scilly Isles) است. سپس از آن فرودگاه توسط نگهبان، دلوین تامسون (Delwin Thompson) راهنمایی می‌ شوید و او به شما یک راهنمایی کلی درباره جزیره می ‌دهد و بعد از آن به سمت قایق هدایت می شوید. در نهایت پس از ۱۵ دقیقه به جزیره مورد نظر می ‌رسید و در آنجا وسیله نقلیه متفاوتی به دنبال شما می‌ آید که آن چیزی نیست جز یک تراکتور که توسط آن به هتل خواهید رفت. سوار شدن این تراکتور تنها مقدمه ای بر شروع یک سفر آرام و دلچسب می ‌باشد. 

چطور با تراکتور ترسکو سفر کنیم: شما باید ابتدا در وب سایت رسمی ترسکو نام نویسی کنید و درباره جزییات سفر اطلاعات بدست آورید.

2. با تراکتور ترسکو (Tresco) سفر کنید، بریتانیا

 
3. یک اتوبوس سنتی برمه در برمه (Burma) و یا همان میانمار
در دوره پسا استعمار برمه پس از دهه ۱۹۴۰ میلادی، اتوبوس‌ ها اغلب با صنایع دستی و چوبی تزیین می ‌شدند. اما مدت ‌ها می ‌شود که این اتوبوس ‌ها دیگر در جاده ‌ها به چشم نمی ‌خورند. اما شما می ‌توانید برای سفر از فرودگاه به هتل یکی از این اتوبوس‌ ها را کرایه کنید و از حس و حال قدیمی آن لذت ببرید. 

چطور با اتوبوس سنتی برمه سفر کنیم: سلکتیو آسیا (Selective Asia) به عنوان بخشی از سفر هواییتان به برمه، می ‌تواند بلیط سفر با این اتوبوس ‌ها را هم برایتان تهیه کند و باید بدانید که در هر خودرو ۸ نفر جای می گیرند. اگر قصد دارید با این خودروها سفرهای طولانی ‌تری داشته باشید با شرکت آسیا الفنت کوچ (Asia Elephant Coach Company) تماس بگیرید و آنها می ‌توانند برای شما سفری از فرودگاه به یانگون (Yangon) و حتی دورتر نیز ترتیب دهند.

3. یک اتوبوس سنتی برمه در برمه (Burma) و یا همان میانمار


 7 مورد از شگفتی های خیره کننده طبیعی در قاره آسیا



4. سورتمه سواری با هاسکی در کشور سوئد
اگر سفر به هتل یخی (ICEHOTEL) برایتان به اندازه کافی جادویی نیست، می ‌توانید از فرودگاه تا هتل با یک سورتمه بروید که هاسکی ‌ها آن را می ‌کشند. در مسیرتان از میان جنگل ‌های برفی زیبا عبور می‌ کنید و به روستای یوکاسیاروی (Jukkasjärvi) می‌ رسید. سالانه هزاران تن یخ به این هتل آورده می ‌شود. این سفر تقریبا ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌ کشد و سورتمه ‌ها توسط ۱۰ الی ۱۴ سگ هاسکی کشیده می‌ شوند.

چطور سورتمه سواری با هاسکی را تجربه کنیم: شما می ‌توانید از طریق دیسکاور دی وورلد (Discover the World) از این هتل یخی اتاق رزرو کنید. این هتل تنها از ماه دسامبر الی آوریل میهمان می ‌پذیرد و در بهار یخ‌ هایش آب می ‌شوند. 

4. سورتمه سواری با هاسکی در کشور سوئد


5. به جنوب جزیره سر بخورید، نیوزلند
در لبه برکه واکاتیپو (Wakatipu)، بندر بلنکت (Blanket) که شبیه به منطقه آلپ می ‌باشد یک منطقه لوکس و آرام برای سفر وجود دارد. طرفداران ماجراجویی دوست دارند که از روش ‌های غیر معمول به این هتل بروند. برای اینکه به سبک جیمز باند به این هتل برسید ابتدا چمدان ‌هایتان را از فرودگاه به هتل بفرستید و سپس چوب اسکی‌ هایتان را آماده کنید و با اسکی دقیقا به جلوی درب ورودی هتل می‌ رسید. 

چطور این کار هیجان انگیز را انجام دهیم: برای اطلاع از جزییات و راهنمای سفر به نیوزلند با بندر بلنکت تماس بگیرید. 

5. به جنوب جزیره سر بخورید در کشور نیوزلند


6. از طریق آب‌های خروشان به هتل بروید، کاستاریکا (Costa Rica)
حمل و نقل تا هتل نمی‌ تواند بیشتر از مسیر بین سیکوئیرس (Siquirres) تا پاکوآر در کاستاریکا هیجانی باشد. میهمانان با استفاده از قایق پاروزنی به هتل می ‌رسند. در طی سفر یک ساعت و نیم تا هتل شما از دیدن مناظر جنگلی اطرافتان لذت خواهید برد. چمدان‌ هایتان هم توسط قایق و درون کیف‌ های خشک به هتل منتقل می‌ شوند.

چطور این کار هیجان انگیز را تجربه کنیم: بسیاری از تورها شما را به پاکوآر لاج می ‌برند و شما می ‌توانید ترتیب سفر با قایق را هم از همین طریق هماهنگ کنید. همچنین شما می‌ توانید مستقیما با هتل تماس بگیرید و اتاق رزرو کنید. 

6. از طریق آب‌های خروشان به هتل بروید، کاستاریکا (Costa Rica)


7. سفر با موتور چهارچرخ از روی نمکزارها در کشور بوتسوانا (Botswana)
به محض ورودتان به باند فرودگاه سان کمپ (San Camp) سفر در زمین‌ های نمکی بوتسوانا را تجربه می ‌کنید. با یک موتور چهار چرخ شما در طول مسیرتان از مناظر زیبای درخت‌ های نخل و افق زیبای خورشید لذت دو چندان خواهید برد. در فرودگاه یک راهنما شما را به این سفر ۴۵ دقیقه ای راهنمایی خواهد کرد. این زمین‌ های نمکی در دنیا بی نظیر هستند و در حقیقت شما یکی از بزرگترین دریاچه ‌های دنیا یعنی ماکگادیکگادی (Makgadikgadi) را خواهید دید که هزاران سال قبل خشک شده است. 

چطور این ماجراجویی متفاوت را تجربه کنیم: با شرکت لاکچری سافاری (Luxury Safari Company) تماس بگیرید تا از جزییات بیشتر مطلع شوید.

7. سفر با موتور چهارچرخ از روی نمکزارها در کشور بوتسوانا (Botswana)


منبع: wanderlust.co





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید