• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


15 فستیوال باور نکردنی در سراسر جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۴/۲۷   تعداد بازدید : 14137   گروه مطلب : ایده های سفر

اگر قصد سفر دارید، مقصد و مکانی را که باید از آن دیدن کنید چگونه انتخاب می کنید؟ در این مقاله پانزده فستیوال باور نکردنی که ارزش سفر کردن دارند، معرفی شده اند.

فستیوال لا توماتینا در اسپانیا

فستیوال لا توماتینا در اسپانیا

بونیول اسپانیا محل برگزاری فستیوال گوجه فرنگی موسوم به لا توماتینا است. بله، در این جشن که برگزاری آن، از نسل های گذشته تا امروز ادامه داشته است، مردم به سوی یکدیگر گوجه فرنگی پرتاب می کنند. این فستیوال یک نبرد غذایی است که قطعاً دلتان نمی خواهد آن را از دست بدهید.

فستیوال بین المللی برف و یخ در هاربین چین

فستیوال بین المللی برف و یخ در هاربین چین

بیش از شانزده سال است که استان هِیلونگ جیانگ چین میزبان فستیوال بین المللی برف و یخ هاربین است. در اینجا می توانید لوژ سواری کنید و البته به سورتمه احتیاجی نخواهید داشت. بله، گذراندن تعطیلات در این مکان، حتی برای یک بار در طول زندگیتان هم که شده، ارزشش را دارد.

کارناوال ریو دو ژانیرو، برزیل

کارناوال ریو دو ژانیرو، برزیل

کارناوال ریو یکی از بزرگترین رژه های نمایشی در جهان است و در طول دو شب در ریو دو ژانیرو برگزار می شود. آتش بازی، رقص و حرکت ارابه های بزرگ شگفت انگیز بخشی از کارناوال ریو می باشد. این یک جشن بزرگ است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

فستیوال عروسک های میکونی در ژاپن

فستیوال عروسک های میکونی در ژاپن

ستاره های این فستیوال که در ماه می برگزار می شود، کودکان ژاپنی هستند. مردم در لباس های سنتی ژاپنی، عروسک های شش متری که شمایل تاریخی ژاپنی دارند را به وسیله گاری حمل می کنند. برای لذت بردن از این فستیوال بسیار شگفت انگیز باید آن را از نزدیک تجربه کنید.

فستیوال دیوالی در هند

فستیوال دیوالی در هند

دیوالی یا فستیوال نور و روشنایی، هر ساله در  فصل پاییز (نیمکره شمالی) یا بهار (نیمکره جنوبی) برگزار می شود. در این فستیوال بسیار زیبا، غلبه روشنایی بر تاریکی، آگاهی بر جهل، خوبی بر بدی و امید بر یأس، جشن گرفته می شود.




15 فستیوال باور نکردنی در سراسر جهان




فستیوال بورایئونگ ماد در سئول، کره جنوبی

فستیوال بورایئونگ ماد در سئول، کره جنوبی

بیش از هجده سال است که فستیوال گِل بورائیونگ در ساحل دائیکِئون، افراد را به استفاده از گِل برای مراقبت از پوست تشویق می کند (البته به تقویت گردشگری منطقه نیز کمک می کند). این جشن لذت بخش تابستانی، در اواسط ماه جولای برگزار می شود.

فستیوال شب های سپید در روسیه 

فستیوال شب های سپید در روسیه

جشن بادبان های سرخ، یکی از رویدادهای محبوب در فستیوال شب های سپید است. این فستیوال در شهر سن پترزبورگ در کشور روسیه برگزار می شود و بیش از یک میلیون نفر در آن شرکت می کنند. می توانید ارزان ترین قیمت تور سن پترزبورگ برای سفر در فصل تابستان را در سایت توریستگاه مشاهده نموده و انلاین خرید نمایید.

روز مردگان در مکزیک

روز مردگان در مکزیک

روز مردگان که از 31 اکتبر آغاز می شود و در 2 نوامبر به پایان می رسد، یک گرامیداشت برای ... بله درست حدس زدید... مردگان است، اما به هیچ وجه مراسم غم انگیزی نیست، بلکه سرشار از شادی و سرگرمی نیز می باشد.

گاوبازی در اسپانیا

گاوبازی در اسپانیا

فستیوال یک هفته ای سان فِرمین در پامپلونای اسپانیا، در ماه جولای برگزار می شود. در این فستیوال هزاران نفر در طول خیابانی که به داخل یک ورزشگاه ختم می شود از دست گاوهای خشمگین می گریزند. شاید نام این فستیوال را در کتاب "خورشید نیز طلوع می کند" اثر ارنست هِمینگوِی شنیده باشید. 
اگرچه این فستیوال از نظر سازمان پیتا (بزرگترین سازمان های حمایت از حقوق حیوانات) وحشیانه تلقی می شود، اما برای مردم اسپانیا مراسمی بسیار سنتی و برای گردشگرانی که از نقاط مختلف جهان در آن شرکت می کنند بسیار سرگرم کننده است.

فستیوال آتش سَاوئین در اسکاتلند

فستیوال آتش سَاوئین در اسکاتلند

سَاوئین یک فستیوال اسکاتلندی است که در پایان ماه اکتبر برگزار می شود. این فستیوال که برگرفته از یک افسانه سِلتی درباره سرنگونی تابستان به دست زمستان است، آغاز فصل زمستان را نوید می دهد.

هولی در هند

هولی در هند

هولی یکی از فستیوال های مذهبی در آیین هندو است. شب قبل از مراسم به جشن آتش بازی هولیکا اختصاص دارد و صبح روز بعد غوغای رنگ ها به پا می شود. مردم با شادی به سوی هم پودرهای رنگی می پاشند و گروه هایی نیز به پایکوبی و اجرای موسیقی می پردازند.

فستیوال آب سونکرِن در تایلند

فستیوال آب سونکرِن در تایلند

فستیوال آب سونکرِن یک نبرد آبی در سرتاسر شهر است و بخشی از جشن سال نو تایلند در اواسط ماه آوریل به حساب می آید. پاشیدن آب در این فستیوال، نماد احترام و آرزوهای خوب است.

جشن فول مون در تایلند

جشن فول مون در تایلند

برگزاری جشن فول مون یا ماه کامل از اواخر سال 1988 در تایلند آغاز شد. این جشن مأمنی برای مسافران کوله پشتی به دوش است. مگر کسی پیدا می شود که عاشق جشن شبانه در کنار ساحل نباشد؟

جنگ پرتقال در ایتالیا

جنگ پرتقال در ایتالیا

جنگ پرتقال بخشی از کارناوالی است که در ایوریا در نزدیکی تورین برگزار می شود و نمادی از قیام مردم در برابر فرمانروایان ستمگر این شهر در قرون وسطی است. البته این فستیوال منبع آبمیوه تازه نیز می باشد.

کارناوال وِنیز

کارناوال وِنیز

در این کارناوال افرادی با لباس ها و نقاب های پر زرق و برق شرکت می کنند. این فستیوال بزرگ در ماه فوریه و در سراسر خیابان ها و کانال های زیبای شهر ونیز برگزار می شود.

منبع : allday




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید