• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 10 مقصد گردشگری گرم برای سفر در آخرین ماه زمستان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۲/۱۶   تعداد بازدید : 10348   گروه مطلب : ایده های سفر


مقاصد گردشگری برای لذت بردن از آفتاب آخرین ماه زمستان

هنوز برای برنامه ریزی سفر ماه مارس دیر نیست، در زیر ده مقصد گردشگری به مناطق گرم زمستانی معرفی شده اما می ‌توان مقاصد بیشتری هم معرفی کرد. در توریستگاه به گردشگران کمک می‌ کنیم که برای سفرهایشان برنامه ریزی کنند.

19 الی 24 درجه سانتی گراد
1. گران کاناریا (Gran Canaria)
با وجودیکه گران کاناریا تحت تاثیر سرمای تنریف (Tenerife) در غربش است، اما باید بدانید که دمای هوای این مکان در ماه مارس به ۲۰ درجه می ‌رسد و بر خلاف اکثر کشورهای اروپایی در ماه مارس سردتان نخواهد شد. در حقیقت گران کاناریا سومین جزیره بزرگ از جزایر قناری می‌ باشد و یک مقصد گردشگری عالی است. پایتخت این مکان یعنی لاس پالماس (Las Palmas) فرهنگ فوق العاده‌ ای دارد که در موزه مرکز آتلانتیکو دی آرت مدرنو  (Centro Atlantico de Arte Moderno) قابل مشاهده است. اما فراموش نکنید که بهترین قسمت تعطیلاتتان در ساحل خواهد بود که باید گفت در ساحل پلایا د لاس کانتراس (Playa de las Canteras) خدمات تفریحی و رفاهی خوبی ارائه می ‌شود. 

1. گران کاناریا (Gran Canaria)


2. صویره (Essaourira)
در گذشته گردشگران خارجی مراکش را به علت بازارهای سنتی‌ اش می ‌شناختند اما امروزه شهرهایی همچون فاس (Fes)، اگادیر (Agadir)، طنجه (Tangier) و صویره مورد توجه گردشگران قرار گرفته اند. شهر صویره به سواحل اقیانوس اطلس متصل می‌ باشد و 177 کیلومتر ساحل به سمت غرب مراکش دارد. در این شهر همه چیز از غذای محلی تا بازارهای شلوغ را می‌ توان یافت و البته در کنار همه اینها سواحل زیبای این شهر برای گشت و گذار بسیار مناسب هستند.

2. صویره (Essaourira)


3. لاس وگاس
فرقی نمی ‌کند که چه زمانی از سال به لاس وگاس سفر کنید. البته بهتر است در ماه مارس به بهترین شهر ایالت نوادا (Nevada) سفر نمایید. در ماه مارس لاس وگاس نه زیاد گرم و نه زیاد سرد است. یک پرواز به آریزونا هم می ‌تواند برایتان مناسب باشد. شما می ‌توانید یک سفر کوتاه به آریزونا داشته باشید تا سری به گرند کنیون (Grand Canyon) بزنید. در ماه مارس گرند کنیون کمی برفی و سرد است. 

3. لاس وگاس


25 الی 29 درجه سانتی گراد
4. آدلاید (Adelaide)
آدلاید که پایتخت استرالیای جنوبی است شاید به خوبی ملبورن (Mellbourne) و سیدنی (Sydney) نباشد و سواحل و دیدنی ‌هایش جذابیت این دو شهر را نداشته باشد اما ارزش سفر را دارند. اسکله منطقه گلنلگ (Glenelg) و سمافور (Semaphore)، حیات وحش جزیره کانگورو و امواج آرام شبه جزیره یورک (Yorke) گردشگران زیادی را به این مکان می‌ کشاند. در ماه مارس این مناطق دمایی حول و حوش 25 درجه سانتی گراد دارند.

4. آدلاید (Adelaide)


5. دبی
برخی مواقع تصور دبی دشوار است زیرا تا صد سال پیش هیچ شباهتی به امروزش نداشت و بیشتر مانند یک روستا برای ماهیگیری در سواحل خلیج فارس بود. امروز این کلان شهر توریست‌ های زیادی را به سمت خود می‌ کشاند. آتلانتیس د پالم (Atlantis The Palm) و برج العرب (Burj Al Arab) دو مرکز اقامتی و تفریحی محبوب گردشگران در دبی هستند. اگر برای داشتن سفری لوکس و هوای خوب زمستانه به دنبال یک مقصد گردشگری هستید، دبی انتخاب مناسبی است. 

5. دبی


 چشم اندازهای زمستانی بسیار زیبا در سراسر دنیا



6. فلوریدا
وقتی به فلوریدا فکر می ‌کنید عبارت ایالت آفتابی به ذهن بسیاری خطور می ‌کند و برای همین فلوریدا به عنوان یک مقصد گردشگری زمستانی همیشه مورد توجه بوده است. فلوریدا در همه ماه ‌های سال برای سفر مناسب است و 2170 کیلومتر ساحل شنی آن دلیل اصلی سفر به آنجا می ‌باشد. سواحل فلوریدا طولانی ‌ترین سواحل آمریکا بعد از آلاسکا هستند. همچنین مقاومت در برابر اورلاندو (Orlando) نیز دشوار است چراکه در تعطیلات خدمات رفاهی هتل‌ ها و پارک‌ های اورلاندو مسافران زیادی را به این مکان می ‌کشاند.

6. فلوریدا


7. کوبا 
با وجود تمام مشکلاتی که این کشور در قرن 20 میلادی داشت، کوبا یک کشور بزرگ است. در حقیقت بزرگترین جزیره کارائیب، کوبا می ‌باشد که از شهر پینار دل ریو (Pinar del Rio) در غرب به سمت شهر تاریخی سانتاگو (Santiago) در جنوب شرق کشیده شده است. گشت و گذار را از کجای این کشور 110 هزار کیلومتری شروع کنیم؟ قطعا از پایتخت زیبا و شلوغ آن، هاوانا (Havana) و سپس به سواحل شمالی آن در وارادرو (Varadero) بروید. 

7. کوبا


بیش از 30 درجه سانتی گراد
8. موزامبیک 
آبشارهای زیبا و حیات وحش آن به خوبی نشان دهنده آفریقا می ‌باشند. موزامبیک همچنان بکر و دست نخورده است. اگر دلیل بیشتر برای سفر به موزامبیک می‌ خواهید به یک تور طبیعت گردی در پارک ملی گورونگوسا (Gorongosa) فکر کنید که میراث به جای مانده از استعمار پرتغال در جزایر ایبو (Ibo) است و یک ساحل به طول تقریبا 2500 کیلومتر دارد. 

8. موزامبیک


9. لنکاوی (Langkawi)
کشور مالزی می‌ تواند ادعا کند که بخشی از بزرگترین جزیره آسیا یعنی جزیره سرسبز بورنئو (Borneo) را دارد. از طرف دیگر هم بخشی از مجمع الجزایر لنکاوی، با 140 جزیره کوچک در دریای آندامان (Andaman) هم در مالزی واقع شده است. در هتل ‌های این منطقه هیچ چیز درجه دویی ارائه نمی ‌شود و به لحاظ لوکس بودن و آب و هوای آن بسیار مناسب برای سفر کردن می ‌باشد.

9. لنکاوی (Langkawi)


10. جامائیکا
هتل ‌ها و اقامتگاه ‌های شمال جامائیکا در شهر مونتگو بِی (Montego Bay) و اوچو ریوس (Ocho Rios) به شما امکانات خوب و آب و هوای گرم زمستانی ارائه می ‌کند در حالی که این موقع از سال اکثر مکان‌ ها سرد می ‌باشند. یک بعد از ظهر را در ساحل سون مایل (Seven Mile Beach) در شهر نگریل (Negril) بگذرانید که در سواحل غربی کشور قرار دارد و سرمای زمستان را به کل فراموش کنید.

10. جامائیکا


منبع: telegraph.co





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید