• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


پنج قطار فوق العاده لوکس و بی نظیر برای سفر در جهان را بشناسید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۱/۹   تعداد بازدید : 6650   گروه مطلب : دیدنی ها


پنج قطار لوکس برای سوار شدن

امروزه سفر یک امر سریع السیر است، اگر به دنبال کم کردن این سرعت و بازبینی ظرافت دنیای قدیمی درطول سفرهستید، آن مورگان اسکالی (Anne Morgan Scully) رییس شرکت مک کیب ورلد تراول (McCabe world travel)، پیشنهاد سفر با قطار را دارد. او می گوید سفر با قطار به واقع در راس قرار دارد. او اضافه می کند این شکل از سفر به مسافران فرصت شیرجه ای عمیق به عمق یک منطقه را می دهد و همچنین اجازه کشف آن، برایتان بیشتر مهیا می شود. در اینگونه سفرها گروههای تور در جامعه کوچکتری هستند و ممکن است برای مسافران تنها، ایده ال باشد. بر یکی از این 5 قطار لوکس سوار شوید و یک کشور را از دریچه جدیدی ببینید.

بلموند رویال اسکاتسمن  Belmond Royal Scotsman
بهترینهای اسکاتلند را کشف کنید سفری عجیب و خوش منظره به غرب. اسکالی (Scully) چهار شب را به کشف هایلندز (Highlands) در قطار گذرانده است و می گوید که سفر به او فرصت دسترسی و آشناییهای فوق العاده ای مثل ملاقات صاحبان یک قلعه و تعامل با تک تک آنها را داده است. این قطار همچنین غذاهای محلی را پیشنهاد می کند و غذاهای دریای فصلی و سالمون وحشی پیشنهاد همیشگی منو می باشد. اسکالی کیفیت غذاها را ظریف و ارزشمند همانند رستورانهای 5 ستاره توصیف می کند.
مسافران همچنین می توانند در مرکز سلامتی استراحت کنند، جایی که اسکالی میگوید بهترین ماساژ صورت خود را داشته است و البته این امر برای قطار در حال حرکت بسیار چشمگیر می باشد. البته قطار شبها حرکت نمی کند و به مسافران فرصت خواب آرام و راحت را می دهد.

بلموند رویال اسکاتسمن  Belmond Royal Scotsman


راکی مانتینرRocky Mountaineer 
کوههای راکی که همیشه غیرقابل دسترس بنظر می رسند را با این قطار کشف کنید. پنجره های گنبدی بسیار بزرگ باعث می شوند که مسافران حتی یک لحظه، جنگلهای سبز براق، دریاچه های یخچالی فیروزه ای رنگ، کوههای برج مانند و حیات وحش آن را از دست ندهند. آلیسون استوارت (Alison Stewart) مدیر ارشد بخش میهمانپذیر می گوید این سفر مجموعه ای از فعالیتها را ارائه می دهد که شامل تماشای شهر ویکتوریا و نهنگ های آبهای اطراف آن، تور پرواز با هلیکوپتر، ماجراجویی مناظر دیدنی بنف (Banff) تا کلگری (Calgary) و تور پارک ملی جسپر (Jasper National Park) می باشد. همچنین مسافران می توانند سفر دریایی آلاسکا را به برنامه خود اضافه کنند. مزایای سوار شدن بر این قطار، تجربه لذت غذاهای تهیه شده از محصولات زمین های اطراف و دیدن مناظر متنوع می باشد. استوارت اضافه می کند، در طول سفر، میهمانان ما با وعده های غذایی درجه یک و سطح بالا، با سرویس بی نقص و داستان سرایی گروه میزبانان پذیرایی می شوند.
اسکالی می گوید سفر با قطار یک روش عالی برای ملاقات دیگر مسافران است همانطور که استوارت در سفر با راکی مانتینر اظهار می کند.

راکی مانتینرRocky Mountaineer


 ترسناک ترین و هیجان انگیز ترین تجربه های قطار سواری در دنیا



قطار سریع السیر ونیز سیمپلون   Venice Simplon Orient Express
می خواهید بدانید بهترین گزینه های اروپا چیست؟ اسکالی پیشنهاد می کند سفری را با این قطار سریع السیر با کابینهای بازسازی شده به سبک دهه 1920 شروع کنید. گزینه های سفر شامل ماجراجویی از ونیز به پاریس یا ورونا و یا لندن است که به میهمانان این اجازه را می دهد تا از مناظر متفاوت به اضافه، نمونه و مجموعه غذاهای محلی را تجربه کنند. مسافران می توانند روز خود را با جشن صبحانه آغاز کنند و احتمالا این جشن را در بار ادامه دهند.

قطار سریع السیر ونیز سیمپلون   Venice Simplon Orient Express


بلموند گراند هایبرنین Belmond Grand Hibernian
نام واگنهای غرور آفرین، از شهرهای ایرلندی و سبک آن از معماری سنتی جورجیای دوبلین برگرفته شده است. این قطار مسافران را به سفری از میان ایرلند می برد. چگونگی کشف این کشور را انتخاب کنید، تور بزرگ ایرلند بهترین ها را در تمام کشور ارائه می دهد که سفر افسانه ای به سرزمین الماسهای پنهان در جزیره یاقوت، یکی از آنهاست. میهمانان می توانند در اتاقهای مخصوص با سالن گرم و کلاسیک و موزیک زنده با قصه گویی با روح استراحت کنند. این نوع از لمس ظرافت دنیای قدیمی همان است که اسکالی در سفر با قطار پیشنهاد می کند.

بلموند گراند هایبرنین Belmond Grand Hibernian


رووس ریل Rovos Rail 
کیپ تاون، آبشارهای ویکتوریا و بیشتر از همه، آفریقا را با سوار شدن به رووس ریل کشف کنید. تهویه هوای قطار، نکته قابل عرض آن است و سالنهای نشیمن با پنجره های باز این فرصت را به مسافران می دهد که آفریقا را با صداها، مناظر و بوهایش کشف کنند. میهمانان با میزبانانی که برا ی سرویس دهی به اتاقها در هر زمان قابل دسترس می باشند پذیرایی می شوند. سفر با قطار به میهمانان امکان ورود به عمق یک مکان را می دهد و با رووس ریل این امکان مهیا می شود.

رووس ریل Rovos Rail


منبع: forbes





نظرها

  • 0 0

    besiyar alee, lotf konid etelaat hazine ro elam be farmaeyd, sepas

    • 0 0

      سلام امیر جان، هزینه ها به صورت تقریبی برای یک تور دو شبه از نفری 2،300 پوند شروع می شود به بالا.

  • 0 0

    بسیار زیبا است امیدوارم بتوانیم استفاده کنیم

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید