• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بزرگ ترین حلقه ترن هوایی دنیا در شهربازی ایالت ایلینوی افتتاح خواهد شد

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۰/۱۲   تعداد بازدید : 12622   گروه مطلب : اخبار


بزرگ ترین حلقه ترن هوایی دنیا

نشستن در ارتفاع 30 متری با چندین دور چرخش و رکورد بیشترین زمان آویزان شدن در ترن هوایی شهربازی سیکس فلگز گریت امریکا (Six Flags Great America) هیجان انگیز ترین تجربه را برای شما پدید خواهد آورد که در هر جایی نمی توانید آن را تجربه کنید.

  1. بزرگ ترین حلقه ترن هوایی دنیا

سیکس فلگز گریت آمریکا که دارای بزرگ ترین حلقه ترن هوایی دنیا است در فصل بهار سال 2018 میلادی در بزرگترین شهربازی ایالت ایلینوی افتتاح خواهد شد.
مطمئنا سوار شدن بر روی ترن هوایی شهربازی سیکس فلگز گریت امریکا برای کسانی که مبتلا به سرگیجه هستند توصیه نمی شود. حلقه ای که در مسیر این ترن هوایی قرار دارد در حدود 30 متر ارتفاع داشته و کسانی که سوار بر آن هستند پیش از آویزان شدن در حلقه بطور کامل نیروی وارد در اثر حرکت جلو و عقب ترن را احساس خواهند کرد. ترن، آنها را در ابتدا کاملا به سمت عقب می برد و در بالای حلقه برای مدتی آویزان نگه می دارد که این حرکت هیجان زیادی را منتقل می کند و سپس ترن با سرعتی زیاد در جهت مخالف شروع به حرکت خواهد کرد.


بزرگ ترین حلقه ترن هوایی دنیا



ترن هوایی شهربازی سیکس فلگز گریت امریکا دارای 32 صندلی بوده که بصورت فیس-آف (face-off) طراحی و مرتب شده اند. در این سبک از قرارگیری صندلی ها هر فرد در پشت سر فرد دیگر نشسته است و همچنین فرد دیگری نیز در رو به روی او قرار خواهد داشت. در این صورت هر کدام از افرادی که بر روی ترن نشسته اند می توانند تغییر چهره دیگر افراد در اثر حرکات پر سرعت ترن را نگاه کنند و همچنین در هنگام چرخش ها دید 360 درجه ای به اطراف داشته باشند.

بزرگ ترین حلقه ترن هوایی دنیا

هانک سالمی (Hank Salemi) مدیر این شهربازی می گوید:
تجربه حس وارونگی در ارتفاع 30 متری به همراه چندین مسیر پیچ در پیچ چیزی است که میهمانان ما نمی توانند آن را در هیچ مکان دیگر در این سیاره تجربه کنند. ترن هوایی شهربازی سیکس فلگز گریت امریکا در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین جاذبه های تفریحی می باشد. جالب است بدانید که این ترن هوایی شانزدهمین ترن در شهربازی سیکس فلگز گریت امریکا بوده و از لحاظ تعداد ترن های هوایی در یک شهربازی رتبه پنجم در سراسر جهان را در اختیار دارد.
همچنین در ماه اوت سال 2017 در شهربازی سیکس فلگز گریت امریکا یک ترن هوایی دیگر به نام جوکر فری فلای کوستر  (THE JOKER Free Fly Coaster) نیز راه اندازی شد که دارای نمادهای ابرترسناک دی ‌سی کامیکس (DC Comics super villain) بود. اما ترن هوایی جوکر فری فلای کوستر بصورت چهار بعدی با چرخش های غیر قابل پیش بینی در جهات مختلف است که هیجان بی نظیری را به افرادی که سوار بر آن هستند منتقل می کند.
این شهربازی در حدود یک ساعت با مرکز شهر شیکاگو فاصله داشته و بطور دقیق تر در روستای گارنی (Gurnee) واقع شده است. همانطورکه پیش تر هم گفته شد شهربازی سیکس فلگز گریت امریکا 16 ترن هوایی را در خود جای داده و لازم به ذکر است که در این پارک فضایی به مساحت 20 هکتار را به پارک آبی اختصاص داده اند. همچنین از دیگر امکانات تفریحی این شهربازی مجهز می توان به 4 بخش مخصوص کودکان و بیش از 30 دستگاه بازی سوار شدنی اشاره کرد.

بزرگ ترین حلقه ترن هوایی دنیا


منبع: thetravelmagazine





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید