• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


کشورهای زیبایی که زوج های تازه ازدواج کرده را به سمت خود فرا می خوانند

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۸/۱۳   تعداد بازدید : 8129   گروه مطلب : ایده های سفر


کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند

در سراسر جهان کشورهای مختلفی با ویژگی هایی منحصر به فرد وجود دارند. برخی از این کشورها مدرن هستند، برخی توسعه نیافته، برخی نه چندان زیبا و بسیاری هم خارق العاده اند. زیبایی های دنیا کم نیست اما زیبایی طبیعی به بقیه ارجعیت دارد. برخی از کشورها زیبایی های طبیعی را با زیبایی ساخته دست انسان تلفیق کرده اند و مکان هایی بی نظیری به وجود آورده اند که هر کسی آرزو دارد به آنها سفر کند. در این مقاله قصد داریم تا 10 کشور زیبا را برای زوج های جوانی که می خواهند به سفر بروند معرفی کنیم.

10. اندونزی
در کشور اندونزی تعدادی جزیره آتشفشانی وجود دارد. این کشور زیبا دارای تنوع و گستردگی زیادی است، بطوریکه چندین قومیت با زبان ها و آداب مختلف در آن زندگی می کنند. علاوه بر همه این ها اندونزی، جنگل، سواحل شگفت انگیز و حیواناتی همچون ببر، اژدهای کومودو و فیل را در خود جای داده که تماشای آنها از نزدیک می تواند تجربه ای تکرار نشدنی در زندگی شما باشد. مناظر خیره کننده، معابد، دنیای زیردریا و دیگر دیدنی هایی که در این کشور وجود دارند اندونزی را به یک قطب گردشگری عالی تبدیل کرده اند. 

 اندونزی یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


9. ژاپن
ژاپن یک کشور توسعه یافته است که سرشار از زیبایی های طبیعی می باشد. در ژاپن کوه های چشم نواز، دریای زیبا، رودخانه، برکه های خیره کننده و درختان با شکوهی وجود دارد که حتماً از آنها لذت خواهید برد. تلفیق این زیبایی های طبیعی با امکانات مدرن، ژاپن را به یک مقصد عالی برای ماه عسل تبدیل کرده است. گردشگران در طول تابستان روز خود را در سواحل بی شمار ژاپن می گذارنند. مناطق تاریخی و موزه ها هم همان چیزی است که سفر شما را کامل می کند.

 ژاپن یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


8. سوئیس
سوئیس یک کشور فوق العاده است. شما می توانید ترکیب منحصر به فردی از فرهنگ های فرانسه، ایتالیا و آلمان را در سوئیس مشاهده کنید. مردم این کشور بسیار خونگرم هستند و برخورد مناسبی با گردشگران دارند. در سوئیس برکه های زیبا، روستاهای تاریخی و بسیاری نقاط دیگر وجود دارد که می توان از آنها لذت برد. 

سوئیس یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


7. ایالات متحده آمریکا
ایالات متحده آمریکا یک کشور رویایی است که با زیبایی های طبیعی محصور شده است. تالاب های زیبا، آب گرم، آبشارهای جذاب و کوه های خیره کننده تنها بخشی از جاذبه های گردشگری طبیعی ایالات متحده آمریکا هستند. در این کشور نقاط دیدنی زیادی وجود دارد و به عنوان یک توریست هرگز از دیدن آنها خسته نخواهید شد. 

 آمریکا یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


6. فرانسه
فرانسه مملو از جاذبه های گردشگری دیدنی است. تنها دلیل معروفیت این کشور به علت صنعت مد آن نیست بلکه باید بدانید این کشور به خاطر داشتن مکان های دیدنی بسیار زیادی که دارد محبوب است. پاریس به عنوان پایتخت کشور فرانسه جذابیت های زیاد و فرهنگ منحصر به فردی دارد. اغلب مردم دنیا این کشور را به علت غذا، سینما، صنعت گردشگری و حتی تیم های فوتبالش می شناسند. پیشنهاد می کنم تجربه سفر به این کشور را از دست ندهید.

فرانسه یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


رویایی ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز



5. آفریقای جنوبی
آفریقای جنوبی یک مقصد گردشگری حیرت انگیز است. زوج های جوان زیادی برای گذراندن ماه عسل به این کشور خارق العاده سفر می کنند. آفریقای جنوبی طبیعت زیبا و معماری چشم نوازی دارد. حیات وحش شگفت انگیز، آبشارهای خیره کننده و نهنگ ها در کنار آثار تاریخی و ساختمان های چشمگیرش این کشور را به یک مقصد گردشگری بی همتا تبدیل کرده است.

آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


4. اسکاتلند
اسکاتلند بخش زیبایی از بریتانیا است و یک سوم شمال جزیره بریتانیا را شامل می شود. در این کشور منظره های جادویی زیادی برای دیدن وجود دارند. سواحل خروشان، حوضچه های عمیق و خیره کننده، مناظر نفس گیر و قلعه های تاریخی و عظیم هر گردشگری را به وسوسه می اندازد که سفری هیجان انگیز به آن داشته باشند.

اسکاتلند یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


3. نیوزلند
نیوزلند از دو جزیره اصلی تشکیل شده است که هر دوی آنها به واسطه یخچال ها و آتشفشان هایشان شناخته شده هستند. این کشور اسرار آمیز رودخانه ها و برکه ها، گیاهان وحشی، جنگل های کهن، آب گرم، مزارع خیره کننده، تپه های سبز مخملی و جاذبه های بی شمار دیدنی دیگری نیز دارد.

نیوزلند یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


2. استرالیا
استرالیا با زیبایی های طبیعی همچون حیات وحش، پارک های ملی و مکان های ثبت شده در میراث جهانی محصور شده است. زوج های جوان می توانند اوقات خوشی در استرلیا داشته باشند. آنها می توانند به یکی از بی شمار سواحل زیبا، جنگل ها و یا کوه های شگفت انگیز استرالیا سفر کنند و خاطرات فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند.

 استرالیا یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


 1. ایتالیا
ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای جهان است که با گنجینه های فرهنگی، شهرهای رویایی و مناظر با شکوه احاطه شده است. در کشور ایتالیا شما می توانید چشم اندازهای زیبا به رشته کوه های دولومیت (Dolomite) داشته باشید که بخشی از کوه های آلپ محسوب می شود. بی شک ایتالیا تعدادی از زیباترین کوهستان های دنیا را دارد. شهرهای زیبایی همچون ونیز، رم و فلورانس می توانند یک ماه عسل رویایی برای شما رقم بزنند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به این کشور را دارید، سفر خود را برای فصول کم گردشگر سال برنامه ریزی کنید تا بتوانید، لذت کافی را از سفر به ایتالیا ببرید.

ایتالیا یکی از کشورهایی ی که زوج های جوان  را به سمت خود فرا می خوانند


منبع: top10for





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید