• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


7 دلیل برای سفر کردن به سنگاپور

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۴/۳   تعداد بازدید : 22990   گروه مطلب : ایده های سفر


نمایی زیبا از جزیره سنتوس در سنگاپور

اگر یک شهر وجود داشته باشد که ارزش بارها و بارها دیده شدن را داشته باشد آن شهر قطعاً سنگاپور است. سرعت تغییرات این شهر به قدری سریع است که در هر چهار سال، شکل شمایل یک محلی تازه را به خود می گیرد. به زبان دیگر باید گفت که اگر هر چهار یا پنج سال به سنگاپور سفر کنید، چراکه باز هم یک بهانه خوب برای بازگشت به این شهر و تجربه کردن دوباره آن خواهید داشت.
سنگاپور شهری شگفت انگیز همراه با موقعیتی ایده آل و دیدنی های بی شمار است و مهمتر از همه این ها، یکی از زیباترین نقاط روی کره زمین است. حتی پرواز به این کشور هم یک تجربه منحصر به فرد است چرا که فرودگاه چانگی سنگاپور، به عنوان بهترین فرودگاه جهان شناخته می شود. اگر قرار به گفتن حقیقت باشد، باید گفت که دلایل بی شماری برای سفر به این شهر وجود دارد، اما در این مطلب به 7 مورد از برترین دلایل برای سفر به این شهر صحبت می شود.

1- شب زنده دار بزرگ
به مانند اکثر شهرهای بزرگ جهان، شب زنده داری در سنگاپور در قسمت مرکزی شهر قرار دارد. اگر مایلید که زمان های خوشی را سپری کنید، لایِن سیتی دیدنی های بی شماری برای ارائه کردن به شما دارد. آن دسته از افرادی که مایل هستند که تا پاسی از شب به شادی و پای کوبی بپردازند، کلوبی در این محل با نام زوک وجود دارد که اگر کمی خوش شانس باشید، می توانید شاهد اجراهای بهترین دی جی ها از جمله دیوید گتا و یا کمیکال برادرز در این مکان باشید.
اگر هم علاقمند به تماشای محل هایی با چشم انداز زیبا هستید، حتماً از شنیدن این نکته که بارهایی بی شماری در پشت بام ساختمان های سنگاپور وجود دارند خوش حال خواهید شد. سر زدن به این بارها بسیار توصیه می شود. همینطور اگر از اقامت در نزدیکی دریا لذت می برید، منطقه مارینا بِی سَندز و اسکله کلارک کی از جمله مکان هایی هستند که قطعاً باید از آنها دیدن کنید.

نمایی زیبا از شبهای شهر سنگاپور

2- مکان های شگفت انگیز برای غذا خوردن
آن دسته از افرادی که عاشق میل کردن وعده های غذایی ویژه هستند و نیز افرادی که شیفته امتحان کردن بیشترین تعداد از غذاهای متنوع آشپزخانه های بین المللی می باشند، سنگاپور جایی است که در آن آرزوی های آنان به واقعیت تبدیل می شود. در لایِن سیتی یک ماجراجویی شکمی در انتظار میهمانان این شهر است و برای نزدیک بودن به بوفه های فراوان از غذاهای لذیذ ایتالیایی، بهتر است به باسیلیکو مراجعه کنید. آن دسته از افرادی هم که غذاهای آسیایی را ترجیح می دهند، رستوران لایم بهترین انتخاب برایشان است و اگر هم غذاهای ژاپنی مد نظرتان باشد، می توانید به رستورانی به نام ایکوی مراجعه نمایید. البته این احتمال هم وجود دارد که از بابت غذای دلخواه خود مطمئن نباشید، در این صورت سری به کاروسل بزنید. این رستوران ارائه کننده انواع غذاهای فرانسوی، ژاپنی، آسیایی و سایر وعده های غذایی است که میهمانان می توانند طبق سلیقه خود هر کدام را که بیشتر دوست دارند انتخاب نمایند.

خوردن غذا در رستوران های شهر سنگاپور

3- می توانید زندگی تازه ای را آغاز کنید
سنگاپور جایی است که در آن فرهنگ های متفاوتی کنار هم قرار گرفته اند و به همین دلیل، با هر فرهنگی که دارید می توانید در این جا کاملاً خود را تطبیق بدهید. تمامی افراد در این جا مورد استقبال قرار می گیرند و اقتصاد سنگاپور زمین حاصلخیزی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید حوزه کاری خود را شروع کنید. پس اگر در نظر دارید تا تغییر مکان داده و زندگی تازه ای را شروع کنید، این جا یکی از بهترین شهرها برای شما خواهد بود. چهره این شهر مدام در حال تغییر است و برای همین چشم انداز و منظره آن به هیچ عنوان خسته کننده نخواهد شد. به محض اینکه به اینجا نقل مکان کنید دیگر تمایلی به رفتن نخواهید داشت. این شهر محلی است که یکی از آزادترین اقتصادها را در میان سایر کشورهای جهان داشته و می توان گفت که داستان موفقیت شما در اینجا منتظر آغاز شدن است.

لاین سیتی در شهر سنگاپور

4- کلی ورزش های متفاوت
اگر یک قهرمان ورزشی هستید و علاقه بسیاری به تمرین کردن دارید، پس باید گفت که سنگاپور مقصد رویاهای شماست. هر آنچه که نیاز خواهید داشت در اینجا پیدا می شود، از ورزش فوتبال گرفته تا بسکتبال، راگبی، شنا، کریکت، بدمینتون و حتی دوچرخه سواری. حتی می توانید در یکی از شاخه های ورزش های آبی مانند قایق سواری، غواصی، اسکی روی آب و کایاک به فعالت بپردازید. یا می توانید یکی از ورزش های جدید و در حال رشد مانند موج سواری با پارو را اتنخاب کنید که از جمله ورزش هایی است که برای سلامتی شما بسیار مفید خواهد بود. از آنجایی که سنگاپور یک شهر بزرگ و غنی است، بسیاری از رویدادهای مهم ورزشی در اینجا برگزار می شوند. از این موارد می توان به مسابقات اتومبیل رانی فرمول وان اشاره کرد، از این رو می توان گفت که اگر عاشق دیدن مسابقات ورزشی هستید، در بهشت واقعی روی زمین خواهید بود.

انجام فعالیت های ورزشی در شهر سنگاپور



نکاتی برای استایل فشن مردان



5- فضای سبز الهام بخش
اگر صحبت از جاذبه های گردشگری سازگار با محیط در میان باشد این شهر یک نمونه کامل است. باغ های بوتانیک گاردن، مارینا بِی، جنگل های پولا یوبین و البته باغ وحش سنگاپور از جمله این جاذبه ها هستند. افرادی که علاقه بسیاری به گیاهان و جانوارن دارند از دیدن این همه مکان دیدنی متحیر کننده به وجد خواهند آمد. در یک کلام باید گفت اگر دوست دارید سبز باشید بهتر است در سنگاپور باشید.

باغهای طبیعت زیبا در شهر سنگاپور

6- گالری ها
برای به گردش افتادن جریان خلاقیت در وجود خود و الهام گرفتن برای هنرتان، حتماً زمانی را برای سرزدن به موزه آرت سایِنس و گیلمن باراکس در نظر بگیرید. موزه آرت ساینس ساختمانی به شکل گل نیلوفر آبی داشته و دارای کلکسیونی از آثار هنری است. گیلمن باراکس هم که در گذشته پایگاه ارتش استعماری بوده، امروزه به جایگاهی برای آثار هنری تبدیل شده است. یکی دیگر از این نقاط مهم، گالری ملی سنگاپور است چرا که بزرگترین مجموعه از آثار هنری هنرمندان جنوب شرق آسیا را در خود گنجانده است. این محل در میانه های سال 2015 میزبان یک فستیوال بزرگ 10 روزه بوده است.

موزه آرت ساینس  در شهر سنگاپور

7- هتل های فوق العاده
در انتها باید گفت که اگر در نظر دارید تا در هتلی لوکس با امکانات و دکوراسیونی مدرن اقامت داشته باشید، سنگاپور تمامی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. می توانید در هتل سوفیتل سُو سینگاپور یا در هتلی به نام وانگز که هر دو بازخوردهای مثبتی را از طرف مشتریان خود دریافت کرده و خدمات دهی باور نکردنی را به میهمانان خود ارائه می کنند انتخاب نمایید. هتل جِن اورچیرد گت وی یکی دیگر از هتل های خوبی است که درست در کنار ایستگاه مترو قرار داشته و تنها 4 کیلومتر تا باغ های بوتانیک گاردن و مارینا بِی فاصله دارد. امیدواریم فرصت سفر به این شهر بی نظیر را پیدا کنید و با خطوط هواپیمایی شگفت انگیز به آن پرواز کرده و در هتل های این شهر اقامت بی نظیری داشته باشید. حتماً شب زنده داری های لایِن سیتی را تجربه کرده و از غذاهای لذیذ رستوران های آن نوش جان کنید. از بناهای تاریخی و گالری های هنری نیز بازدید کرده و به انجام ورزش های مختلف بپردازید. سنگاپور مکانی نشاط آور می باشد که بهتر است  به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

هتل مارینا بی سندز  در شهر سنگاپور





نظرها

  • 0 0

    To whom it may concern, I am a PhD student in the S.B. University (Iran). To participate in the PME41 conference (Singapore, 17 – 22 July, 2017), I need the visa. Unfortunately, Singapore does not have an embassy in Iran. I am looking for a sensible solution. I am thankful with your guidance. Best regards, Younes

    • 0 0

      Dear Fardinpoor, Since we do not work on this matter, we recommend you to call travel agencies to solve this problem

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید