• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


ارزان ترین و گران ترین نرخ پرواز مربوط به کدام کشورها می باشد؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۵/۱۲   تعداد بازدید : 4884   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


ارزان ترین و گران ترین نرخ پرواز

وب سایت مقایسه پرواز (Kiwi.com) به تازگی فهرستی از قیمت های شاخص حمل و نقل هوایی را برای سال 2017 منتشر کرده تا مشخص بشود که نرخ هزینه های پرواز کشورهای مختلف در مقایسه با یکدیگر چگونه ارزیابی می شود.
این وب سایت با تحلیل هزینه های بیش از یک میلیون پرواز در 80 کشور مختلف، قصد داشته تا تخمین بزند که کدامیک از مقصدها ارائه کننده کم ترین هزینه و همینطور در قیاس با پروازهای داخلی و خارجی، کدامیک ارائه کننده گران ترین پروازها می باشند.
در این تحقیق هم پروازهای ارزان قیمت و هم پروازهای همراه با سرویس های تمام عیار یا سرویس کامل که در فصول پر تردد و کم ترد توسط خطوط های هوایی ارائه می شوند بررسی شدند، هدف این بود تا بتوان میانگین هزینه بلیط را به ازای هر 100 کیلومتر سفر طی شده بدست آورد.
کشور مالزی مشخصاً به لطف ارائه پرواز های بین المللی ارزان خود، با متوسط نرخ هزینه پرواز 4.18 دلاری در هر 100 کیلومتر توانست خود را به عنوان ارزان ترین مورد ممکن معرفی کند. بلغارستان دوم شد و سپس هند، ترکیه و رومانی در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

هواپیمایی کشور مالزی

هواپیمایی کشور بلغارستان

هواپیمایی کشور هند

هواپیمایی کشور ترکیه

کشور بلژیک با مبلغ 54.63 دلار به ازای هر 100 کیلومتر مسافت هوایی طی شده، در مجموع گران ترین کشور برای انجام سفرهای هوایی می باشد. کشور شیلی هم با ارائه پرواز های با خدمات کامل داخلی که در هر 100 کیلومتر 152.01 دلار هزینه در بر دارد، به عنوان گران ترین کشور در ارائه گران ترین پروازهای داخلی انتخاب شد. پس از شیلی قطر نیز با رقم 102.32 دلار جایگاه دوم را بدست آورد.


کارهایی که خدمه پرواز آرزو می کنند تا مسافران انجام ندهند



هواپیمایی کشور بلژیک

هواپیمایی کشور شیلی

وقتی که صحبت از پروازهای بین المللی با ارائه خدمات دهی کامل می شود، این کشور هلند است که با رقم 43.24 دلار بالاترین نرخ هزینه ها را برای مسافرانش در بر دارد و بعد از آن، کشور امارات متحده عربی با 49.13 دلار نفر دوم می باشد.

هواپیمایی کشور هلند

هواپیمایی کشور امارات

این وب سایت در مورد پرواز های داخلی به متوسط هزینه پروازهایی که از طرف پایتخت یک کشور به سمت پنج مورد از شهرهای بزرگ دیگر همان کشور انجام می شود دقت داشته است. همچنین در برخی شرایط که امکان انجام سفرهای داخلی وجود نداشته نیز همین شرایط را در مورد سفر به یکی دیگر از شهرهای بزرگ کشورهای همسایه آن کشور در نظر گرفته است. همینطور هزینه های سفر بین المللی بر اساس پروازهایی که از فرودگاه های بین المللی صورت می گرفته و به سمت فرودگاه های داخلی همان کشور و یا به 5 مورد از قطب های بین المللی انجام می شده است در نظر گرفته شده اند.

خلاصه مطالب این مقاله:
- وب سایت Kiwi.com فهرست قیمت های شاخص حمل و نقل هوایی سال 2017 خود را که شامل ارزان ترین و گران قیمت ترین نرخ های پرواز در جهان می شود را منتشر کرده است.
- در این لیست کشور مالزی با داشتن میانگین هزینه 4.18 دلار به ازای هر 100 کیلومتر مسیر طی شده در پروازها، جایگاه ارزان ترین کشور را بدست آورده است.
- بلژیک با هزینه ای 54.63 دلاری به ازای هر 100 کیلومتر مسیر طی شده در پرواز، به عنوان گران ترین کشور معرفی شده است.
- در وب سایت توریستگاه قیمت تورهای ترکیه مانند تور استانبول درج شده است که می توانید آنلاین رزرو نمایید.

منبع: businessinsider




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید