• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


الهام بخش ترین خوابگاه هایی که می توان در ژاپن یافت

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۲/۲۴   تعداد بازدید : 15343   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


الهام بخش ترین خوابگاه هایی که می توان در ژاپن یافت

از دید بسیاری کشور ژاپن می تواند مقصدی گران قیمت برای سفر باشد و صد البته یکی از هزینه بر ترین قسمت های سفر، بعد از پرداخت هزینه بلیط، موضوع جا برای اقامت است.
امروزه جمعیت زیادی از مسافران به خوابگاه هایی می روند که امکان کم کردن هزینه را برایشان مقدور می سازند. اما اگر خوابگاه خوبی را برای اقامت انتخاب نکرده باشید قطعاً با مشکلاتی جدی روبه رو خواهید شد!
هیچ کس دوست ندارد چند روزی را در جایی سپری کند که از دیگر میهمانان حاضر در آن خوابگاه وحشت داشته و هر بار با نوک پنجه هایش از کنارشان رد شود. همچنین اقامت در جایی که ترس از ساس های موجود در تخت خواب هایش استراحت را از آدم می گیرد هم اصلاً خوشایند نیست. اما این را همه می دانیم که بدترین توهینی که یک خوابگاه به میهمانانش می کند، ایجاد یک جو بد است.
برای همین در ادامه منتخبی از الهام بخش ترین خوابگاه های قابل اقامت در ژاپن را مطالعه می کنید. این مکان ها خیلی فراتر از یک جای خواب برای گذراندن شب خواهند بود.

1 – خوابگاه بوک اَند بِد (Book and Bed)، توکیو (Tokyo) و کیوتو (Kyoto)
این خوابگاه یکی از محبوب ترین موارد در کل این لیست است. کتاب های دوست داشتنی و محیطی که بی اندازه راحت و خودمانی می باشد از ویژگی های آن هستند. این خوابگاه حالا دو شعبه دارد که یکی در شهر توکیو و دیگر در کیوتو قرار دارد. با وجود اینکه تعداد زیادی از کتاب هایشان به زبان ژاپنی است، اما باز هم در حال جمع آوری کتاب های انگلیسی هستند. نویسنده این مطلب هم اهل مطالعه بوده و خودش معمولاً یک کتاب را در سفرها به همراه می برد تا در مواقعی مثل سفرهای اتوبوسی و یا پروازهای طولانی مدت از آن استفاده نماید. سپری کردن یک بعد از ظهر بر روی نیمکتی راحت می تواند آدم را کلی در خواندن کتاب جلو بیاندازد. اتفاق خوبی که ممکن است در خوابگاهی که به پذیرایی از عاشقان کتاب خوانی می پردازد رخ بدهد، این است که مطمئن هستید در اینجا با آدم های جالب و باهوشی روبه رو خواهید شد و شب را کنار آنها خواهید گذراند.

خوابگاه بوک اَند بِد (Book and Bed)

خوابگاه بوک اَند بِد (Book and Bed)

خوابگاه بوک اَند بِد (Book and Bed)


2 – خوابگاه گِست هاوس هیتوجی آن (Guest House Hitsuji-An)، کیوتو
این خوابگاه در شهر کیوتو قرار داشته و صادقاً باید گفت که رقیب سر سختی برای انتخاب شدن در رقابت با خوابگاه بوک اُند بِد می باشد. خوابگاه هیتوجی آن تمامی اصالت و راحتی خانه های سنتی ژاپنی را برداشته و آن را با هر آنچه که در مورد یک میهمانسرا می توان دوست داشت مخلوط کرده است. برخی از این موارد شامل شانس آشنایی با دیگر مسافران و همینطور اقامتگاهی که هزینه ای فوق العاده مقرون به صرفه را در بر خواهد داشت می شوند. اگر اهل شلوغ بازی باشید، این خوابگاه چندان مناسب حال شما نیست چرا که محیطی فوق العاده آرام و کمی خشک دارد. اما اگر به دنبال مکانی برای انجام بخشی از کارهای مهم و یا حتی استراحت کردن و تجدید قوا هستید، اینجا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. همچنین این خوابگاه درست در نزدیکی امپریال پلِس (Imperial Palace) و دیگر جاذبه های دیدنی شهر قرار گرفته و از لحاظ موقعیت نیز بی رقیب محسوب می شود.

2 – خوابگاه گِست هاوس هیتوجی آن

2 – خوابگاه گِست هاوس هیتوجی آن


عجایب کشور ژاپن: آشنایی با سه باغ عظیم در ژاپن



3 – خوابگاه کِیز هاوس مَونت فوجی (K’s House Mt. Fuji)، یاماناشی (Yamanashi)
اگر تا به حال فکر می کردید که بازدید از کوه فوجی نمی تواند بیش تر از اینها الهام بخش باشد، باید بگوییم که در اشتباه بوده اید! این مهمانسرا و خوابگاه در هنگام عصر به طور مداوم به برگزاری کلاس هایی می پردازد تا شما چیزهای بیشتر و جالب تری را در سفرتان به کشور ژاپن تجربه کنید. درست حدس زدید، اگر تا به حال قصد داشتید که نحوه ساخت اوریگامی یا خطاطی و یا هر کدام از دیگر هنرهای ژاپنی را بیاموزید، پس این مکان را به هیچ عنوان نباید از دست بدهید. حتی بعضی شب ها در اینجا کلاس های آموزش آشپزی هم برگزار می شود تا در هنگام بازگشت به خانه، بتوانید دوستانتان را با پختن سوپ میسو (miso soup) و آماده کرده تِمپورای سبزیجات (tempura) تحت تاثیر قرار بدهید. حتی این اقامتگاه تور ارزان قیمتی را برای بازدید از دریاچه های اطراف کوه فوجی برگزار می کند تا در مجموع، بیشترین استفاده را از زمان خود برده باشید.

3 – خوابگاه کِیز هاوس مَونت فوجی

3 – خوابگاه کِیز هاوس مَونت فوجی

3 – خوابگاه کِیز هاوس مَونت فوجی


4 – خوابگاه جِی هاپِرز اوزاکا گِست هاوس (J-Hoppers Osaka Guesthouse)، اوزاکا 
این خوابگاه که در شهر اوزاکا واقع شده است، مکانی مناسب برای گردشگرانی است که کوله بار سفر خود را بسته و قصد دارند چندین روز را به فعالیت های متنوع بگذرانند. مکان های دیدنی بسیاری وجود دارد که برای بازدید در طول روز می توان در نظر گرفتشان، همینطور این خوابگاه برای شب میهمانان خود نیز تعدادی برنامه و رویداد متفاوت را برنامه ریزی می کند. برای مورد آخر می توان به به میهمانی ساندِی ایزاکایا (Sunday izakaya) (بار به سبک ژاپنی) اشاره نمود. کارکنان این مهمانسرا هم می توانند پیشنهادهای خوبی برای بازدید کردن به شما بدهند. این مکان ها عمدتاً در همین شهر اوزاکا قرار دارند و شامل رستوران های شهری ارائه کننده غذاهای لذیذ و بسیاری موارد دیگر می شوند. خلاصه تجربه کردن زمان های خاطره انگیز در این خوابگاه تضمین شده است.

4 – خوابگاه جِی هاپِرز اوزاکا گِست هاوس

4 – خوابگاه جِی هاپِرز اوزاکا گِست هاوس


5 – خوابگاه گِست هاوس روکو (Guest House Roku)، هیروشیما (Hiroshima)
این خوابگاه که در شهر هیروشیما واقع شده است، یکی از مواردیست که به اکثر جویندگان اقامتگاه های ارزان قیمت توصیه می شود. این مکان یک قسمت بار بی نظیر داشته و جالب ترین نکته در مورد این بار، این است که حتی مردمان بومی شهر نیز برای میل کردن نوشیدنی هایشان به این بار مراجعه می کنند. برای همین شانس آشنایی با مردمانی که جدای گردشگران هستند هم برای شما وجود خواهد داشت. در کنار مورد بالا، ارائه خدمات کرایه دوچرخه از سوی این مهمانسرا یک فرصت مناسب برای بازدید از نواحی احاطه کننده چنین خوابگاهی خواهد بود. دوچرخه سواری در یک سفر دلبخواهی و گردش در شهر هیروشیما یکی از موارد بسیار ویژه محسوب می شود. در مجموع باید گفت که این مکان محبوبیت زیادی دارد و نباید در رزرو کردن آن شک کرد.

5 – خوابگاه گِست هاوس روکو (Guest House Roku)

5 – خوابگاه گِست هاوس روکو (Guest House Roku)


ژاپن کشوری زیبا و الهام بخش برای سفر و بازدید است و اگر این سفر با اقامت در یک مهمانسرا توام شود، باید گفت که اینکار دلیل مضاعفی برای افزوده شدن به تجربه مواجهه با فرهنگ این کشور خواهد شد. برای همین توصیه می شود که شما نیز هر زمان فرصت کردید برای یک بار هم که شده در چنین مکان هایی جا رزرو کنید.


منبع: placestoseeinyourlifetime




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید