• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


مکان های بی نظیری که به علت تغییرات آب و هوایی اخیر در خطر ویرانی قرار دارند

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۲/۴   تعداد بازدید : 8703   گروه مطلب : ایده های سفر


مکان های بی نظیری که در معرض خطر ویرانی قرار دارند

انتظار می رود که تاثیر تغییرات آب و هوایی بر بسیاری از مقاصد محبوب تعطیلات در چند دهه اخیر باعث ویرانی آنها برای همیشه شود، پس قبل از اینکه خیلی دیر شود به این مکان مراجعه و از آنها بازدید کنید زیرا ممکن است در آینده دیگر هرگز این فرصت برایتان فراهم نشود.
لس آنجلس، کالیفرنیا Los Angeles, California
لس آنجلس هر سال با خشکی و گرمای بیشتری مواجه می شود، آتش سوزی های ناشی از این شرایط گرم و خشک باعث تخریب جنگل های اطراف خواهد شد. انتظار می رود این آتش سوزی ها در آینده بزرگ و بزرگ تر شوند تا جاییکه خط ساحلی لس آنجلس کاملاٌ ناپدید گردد.

لس آنجلس، کالیفرنیا Los Angeles, California


دیواره بزرگ مرجانی
دیواره بزرگ مرجانی استرالیا، یکی از صخره های مرجانی است که انتظار می ود بر اساس تغییرات آب و هوایی نابود شود. رنگ فوق العاده این صخره ها رو به نابودی و سفید شدند تا جایی که می توانید اثراتش را روی سواحل استرالیا نیز ببینید. به زودی رنگ این صخره های زیبا کاملاً از بین خواهد رفت.

دیواره بزرگ مرجانی


نیو اورلینز، لوئیزیانا New Orleans, Louisiana
نیاز نیست کسی به یاد نیوراورلینز باشد، نیوزیلانا در زیر سطح دریا قرار گرفته و بالا آمدن سطح آب، بستر جاری شدن سیل های بیشتری را در بیگ ایزی (نام مستعار اورلینز) در آینده ای بسیار نزدیک فراهم خواهد کرد.

نیو اورلینز، نیوزیلانا New Orleans, Louisiana


هونولولو، هاوایی (Honolulu, Hawaii)
می توان از هونولولو به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی در چند دهه اخیر نام برد، سرزمینی بکر و نقطه ای محبوب در هاوایی که پیش بینی شده در سال های آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد. دماهای بالاتر آسیب های بیشتری را ایجاد خواهند کرد و چنانچه الگوهای بارش طبیعی مختل شود، امکان بروز سیل و خشکسالی بالاتر می رود.

هونولولو، هاوایی (Honolulu, Hawaii)


کوه های آلپ سوئیس (Swiss Alps)
کارشناسان آب و هوا معتقدند که یخچال های طبیعی کوه های آلپ در بازه زمانی بین سال های 2030 تا 2050 به طور کامل ذوب خواهند شد. این اتفاق تلخ به معنای از بین رفتن فعالیت های زمستانی کوه های آلپ برای همیشه خواهد بود.

کوه های آلپ سوئیس (Swiss Alps)


فینیکس، آریزونا (Phoenix, Arizona)
فینیکس به دلیل داشتن آفتابی گرم و با شکوه و زمین های گلف سرسبز مشهور است. اما زندگی این سرزمین بکر مختل شده، دمای هوا در حال افزایش است و خشکسالی بیداد می کند. آب رودخانه کلرادو (Colorado Rive) که آب نیمی از شهر را تامین می کند به شدت رو به کاهش است.

فینیکس، آریزونا (Phoenix, Arizona)


 با 5 مقصد برتر برای مهاجران آمریکایی آشنا شوید



نیویورک، نیویورک (New York, New York)
آیا طوفان سوپر سندی را به خاطر دارید؟ این طوفان تنها یک گوشه بسیار کوچک از طوفانی ست که پیش بینی شده در آینده اتفاق خواهد افتاد، طوفانی سهمگین که به سواحلی شرقی آسیب های جبران ناپذیری وارد خواهد کرد و باعث می شود مترو نیویورک کاملاً به زیر سیل رود و زیر ساخت های شهر متحمل آسیب های بسیار جدی شود. به بیانی با بروز این طوفان شهر زنده نیویورک به خوابی عمیق فرو خواهد رفت.

نیویورک، نیویورک (New York, New York)


لوییویل، کنتاکی (Louisville, Kentucky)
اگر همیشه به دنبال فرصتی مناسب برای تماشای دربی کنتاکی بوده اید، همین الان بروید. افزایش درجه حرارت و گرمای هوا در شهر لوییویل بسیار سریع تر از فینیکس اتفاق می افتد، تا جایی که ممکن است به زودی مسابقات در روزی سوزان برگزار شوند.

لوییویل، کنتاکی (Louisville, Kentucky)


مالدیو (The Maldives)
مالدیو کم ارتفاع ترین کشور جهان است و به همین دلیل در معرض بیشترین تغییرات آب و هوایی می باشد. سواحل سفید رویایی، مرجان های رنگارنگ و تقریباً همه چیز در این جزایر رویایی با بالا آمدن سطح آب شسته می شوند و از بین خواهند رفت. همین الان تا مالدیو هنوز وجود دارد و برای همیشه از بین نرفته، این جزیره مسحور کننده را برای تعطیلات انتخاب و رزرو نمایید.

مالدیو (The Maldives)


میامی، فلوریدا (Miami, Florida)
به نظر می رسد این منطقه محبوب بازنشستگان نفس های آخر خود را می کشد. میامی در حال حاضر با طوفان هایی قوی و بسیار شدید مواجه گردیده و در آینده پیش بینی شده با بالا آمدن سطح دریا سیستم فاضلاب این شهر زیبا تخریب شده و ساحل جنوبی آن کاملاً به زیر آب خواهد رفت.

میامی، فلوریدا (Miami, Florida)


بوستون، ماساچوسِت (Boston, Massachusetts)
به لطف افزایش سطح آب دریا و طوفان مهیب ساحل شرقی تکان داده شد و بوستون بیش از حد معمول دچار آب گرفتگی شده است.

بوستون، ماساچوسِت (Boston, Massachusetts)


ساحل ویرجینیا (Virginia Beach)
احتمال می رود خط ساحلی باشکوه ویرجینیا در 50 سال آینده کاملاً ناپدید شود. پس از نیواورلینز، ویرجینیا حساس ترین منطقه نسبت به بالا آمدن سطح دریا در ایالت متحده است.

ساحل ویرجینیا (Virginia Beach)


منبع: allday





نظرها

  • 1 0

    مناسب است

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید