• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین مکان های جهان برای برگزاری جشن سال نو

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۰/۸   تعداد بازدید : 10401   گروه مطلب : ایده های سفر


بهترین مکان های جهان برای برگزاری جشن سال نو

با توجه به اینکه تا فرا رسیدن سال جدید فقط چند روز باقیست، مردم در سراسر جهان در حال تکاپو و تصمیم گیری برای انتخاب مقصدی مناسب برای سفر و انجام، کارهایی مهیج برای برگزاری این جشن مهم می باشند. حال اگر شما هم به دنبال دستیابی به این هدف هستید، این مقاله را مطالعه نمایید تا با بررسی مقاصد برتر و انتخاب آنها این شب خاطره انگیز را که فقط یک بار در طول سال رخ می دهد به بهترین شکل ممکن برگزار نمایید و جشن بگیرید.


روسیه Russia
به جرات می توان گفت شب سال نو بزرگترین جشن سال در روسیه است که با برگزاری میهمانی همراه با هدیه ها و نوشیدنی اجرا می شود. شرکت اِم آی آر روسیه (MIR Corporation) سفرهایی بسیار خاص را در روسیه تنظیم می کند که از منحصر به فردترین آنها می توان به تور جشن سال نو که در روز سال نو در سراسر شهر با شکوه سن پترزبورگ (St. Petersburg) برگزار می شود، اشاره کرد. این کمپانی همچنین برنامه سفر شادمانی با مسکو همراه با بازدید از شهر سوزدال (Suzdal) با قدمت بیش از 12 قرن را ارائه می دهد. برای خرید آنلاین تور سن پترزبورگ با بهترین قیمت اینجا را کلیک نمایید.

شب سال نو بزرگترین جشن سال در روسیه


ریو دوژانیرو Rio de Janeiro
شب سال نو یکی از بزرگترین مناسبت ها در ریو دوژانیرو می باشد. اگر می خواهید در بزرگترین جشن سال نو در جهان شرکت کنید، به ساحل کوپاکابانا (Copacabana) بروید و خاطره ای به یاد ماندنی از این شب ناب را برای خود رقم زنید. در این ساحل فستیوال های بسیار بزرگی همراه با اجرای برنامه های موسیقی توسط دی جی های مجرب برگزار می شود که شرکت در تمام آنها به صورت رایگان خواهد بود، پس این فستیوال های باشکوه را به هیچ وجه از دست ندهید. در هنگام نیمه شب بعد از برگزاری یک نمایش آتش بازی 20 دقیقه ای آغاز سال نو اعلام می شود.

شب سال نو یکی از بزرگترین مناسبت ها در ریو دوژانیروست


سیدنی Sydney
بندر سیدنی یکی از اصلی ترین جاذبه ها برای انتخاب افراد جویای هیجان و برگزاری جشن شب سال نو است. سالانه بیش از 2 میلیون نفر در اینجا آغاز سال نو میلادی را جشن می گیرند. این نقاط بندری بدون شک یکی از بزرگترین نمایش های آتش بازی جهان را در این شب خاطره انگیز ارائه می دهد. حدوداً 55 مقصد بندری برای برگزاری این جشن در سیدنی وجود دارد که از محبوب ترین آنها می توان به بندر گِلِیدزوِل (Gladesville) اشاره کرد. نمایش های آتش بازی شامل رژه نور با 50 کشتی روشن شده و پوشیده شده با نورهای فستیوال می باشد.

بندر سیدنی یکی از اصلی ترین جاذبه های برگزاری جشن شب سال نو


میامی (Miami)
لباس های زمستانیتان را در خانه بگذارید و برای برگزاری جشن سال نو به میامی بروید. پیش به سوی میامی برای خوشگذارنی در بارها، نوشیدن بهترین کوکتل ها و رقص و پایکوبی تا نیمه های شب، تماشای نمایش آتش بازی باورنکردنی و شمارش معکوس برای آغاز سال نو، یا شرکت در یک میهمانی اختصاصی برای برگزاری این شب خاطره انگیز.

برای برگزاری جشن سال نو به میامی بروید


قطب جنوب Antarctica
اگر از علاقمندان و دوستداران حیات وحش و طبیعت هستید، به قطب جنوب بروید و جشن سال نو خود را متفاوت تر و در میان پنگوئن ها، فیل ها و خوک های آبی جشن بگیرید. در نوسان کامل تابستان و زمانیکه پنگوئن های مادر و پدر به دنبال به دست آوردن غذا برای بزرگ کردن فرزندانشان هستند، به دلیل تعدد عبور پنگوئن ها، شلوغی و ازدحام در میان صخره ها و ساحل که معبر عبور آنهاست، به وجود می آید. در اثر این ترددها و انعکاس سر و صدا یخ های این یخچال های طبیعی شکسته می شوند و با باز شدن آبراه ها پنگوئن ها در بدن نهنگ های درون آب شکاف و زخم ایجاد می نمایند و از این طریق، تغذیه خود و کودکانشان را فراهم می آورند. منطقه البروج فرصت حرکت کردن و گردشگری در دریا با تماشای نهنگ ها در میان کوه های یخ طبیعی را برای شما ایجاد خواهد کرد. هنگام نیمه شب قدرت خورشید، انفجاری از زندگی است. ادونچر لایف راهی جدید برای تجربه ای فراموش نشدنی از شروع سال جدید را برایتان به ارمغان می آورد.

اگر از علاقمندان حیات وحش و طبیعت هستید، به قطب جنوب بروید


لاس وگاس Las Vegas
اگر به دنبال امتحان هیجان انگیزترین تجربه سال نو در طول عمرتان هستید، مقصدی بهتر از لاس وگاس را نخواهید یافت. در این شهر رویایی سراسر پیست و محل برگزاری جشن بسته می شود و یک میهمانی باشکوه و بزرگ برگزار خواهد شد. در هنگام نیمه شب نوبت به اجرای بزرگ نمایش آتش بازی می رسد، نمایشی که مشاهده آن شما را مدهوش می کند. تعدادی از جشن های سال نو که احتمالاً راغب به شرکت در آن هستید شامل جشن اِسکای لاین (Skyline Celebration)، میهمانی اِستار گِیز (Stargaze Party) و جشن سال نو در پل بَش (Bridge Bash) می باشند.

هیجان انگیزترین تجربه سال نو در لاس وگاس


سرزمین والت دیزنی Walt Disney World
آخرین روز سال 2016 و اولین روز از سال 2017 را در این سرزمین عجایب جادویی سپری کنید. سرزمین والت دیزنی جشن سال نو خود را در سالن فَنتَزیا (Fantasia Ballroom) و فاَنتَزی این دِ اِسکای (Fantasy in the Sky) همراه با اجرای برنامه شگفت انگیز آتش بازی و غرق نور کرن پارک مجیک کینگدام (Magic Kingdom Park) برگزار می کند. اگر شما به دنبال امتحان تجربیاتی متفاوت هستید، والت دیزنی تجربیاتی را برایتان به ارمغان می آورد که مانند آنها را تا به حال امتحان نکرده اید.

اگر شما به دنبال امتحان تجربیاتی متفاوت هستید به والت دیزنی بروید


آمستردام Amsterdam
سالانه افراد زیادی از سراسر جهان برای برگزاری جشن سال نو و شرکت در فستیوال ها به آمستردام سفر می کنند. در آمستردام نقاطی محبوب مانند کلوب های شبانه و سالن هایی متفاوت برای برگزاری این فستیوال ها و جشن ها وجود دارد. اکثر مراسم سنتی در اُستِرداک (Oosterdok) جاییکه می توانید تماشاگر نمایش های آتش بازی بسیار دیدنی و جذاب باشید، برگزار می شود.

برگزاری جشن سال نو در آمستردام






بانکوک Bangkok
بانگکوک برای تصویر رویایی شب هایش بسیار مشهور می باشد، جاییکه قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای برگزاری جشن سال نو خواهد بود. پیش به سوی آزیاتیکو (Asiatique)، یک منطقه کنار رودخانه ای بی نظیر برای برگزاری نمایش های آتش بازی. سال نو خود را بر روی یکی از بارهای روی پشت بام و رستوران های بانگوک جشن بگیرید و با انرژی وافر به رقص و پایکوبی شبانه در یکی از کلوب های خیابان رویال سیتی بپردازید.

بانگکوک برای تصویر رویایی شب هایش بسیار مشهور می باشد


جزایر قناری Canary Islands
برای کسانیکه واقعاً می خواهند به مسیری طولانی و آرام بروند و با دوچرخه اغلب مکان های اروپا را کشف کنند، پیشنهاد می شود که از جزایر قناری شروع کنند. جزایر قناری به عنوان یک عضو رسمی سایت میراث جهانی یونسکو به دلیل داشتن شبکه های جاده ای بسیار عالی و آب و هوایی دلنواز و محیطی شگفت انگیز انتخاب بسیار مناسبی برای انجام دوچرخه سواری و علاقمندان به این فعالیت مهیج خواهد بود. شرکت کیسلیسمو کِلاسیکو  Ciclismo Classico تورهای گردشگری شگفت انگیزی را برای کشف زیبایی های مناظر متنوع طبیعی این جزیره رویایی مانند دریا، جنگل های سرسبز، بیابان ها، دره ها و کوه های آتشقشانی را ارائه می دهد.

برگزاری جشن سال نو در جزایر قناری


شهر نیویورک، نیویورک New York City, New York
شاید ایستادن در هوای بسیار سرد برای همه خوشایند نباشد، اما قطعاً تماشای نمایش معروف سقوط توپ 3.5 متری در میدان تایمز (Times Square) تجربه ای شگفت انگیز خواهد بود و ارزش تحمل این سرما را خواهد داشت. از تمام این مسائل بگذریم، نیویورک شهری است همیشه بیدار که می توان از آن به عنوان مقصدی بسیار مناسب برای برگزاری جشن سال نو یاد کرد. این مراسم شگفت انگیز در تمام طول شب انجام می شود و شامل برنامه هایی مهیج مانند برگزاری کنسرت، اجرای برنامه های آتش بازی رایگان در پارک پِرایپِکت می باشد. در این شهر رویایی برنامه دو نیمه شب در جاده دوندگان نیویورک به نماد پیروی از سبک زندگی سالم در سال جدید برگزار می شود.  

تماشای نمایش معروف سقوط توپ 3.5 متری در میدان تایمز


لندن London
در لندن و در شب سال نو هیچ راهی جذاب تر از گوش نواختن به انعکاس صدای سِنج در بیگ بِن هنگام نیمه شب نیست. با آغاز شدن سال نو، شهر منفجر می شود و جشن بزرگی برپا خواهد شد. پیش به سوی لندن برای برگزاری جشن سال نو، تماشای نمایش های آتش بازی بسیار شگفت انگیز و رقص و شرکت در پارتی های معروف نظیر الکتریک مایندز (Electric Minds)، جشن سال نو و میهمانی سال نو وایت هِرت ((White Heat NYE Party و رقص و پایکوبی در دیسکوهای معروف مانند هورس میت (Horse Meat).

در لندن و در شب سال نو شهر منفجر می شود


برلین، آلمان Berlin, Germany
برلین در حال حاضر شهری بسیار محبوب و مشهور برای برگزاری جشن های محبوب و ملی در طول سال می باشد. این شهر شگفت انگیز به ارائه برترین جشن ها و میهمانی های سراسر جهان مفتخر است. بزرگترین جشن فضای سرپوشیده در ساختمان 3 طبقه کاسموز برلین (Kosmos Berlin) با چشم انداز 360 درجه به فضای بیرونی برگزار می شود. پیش به سوی کینو اینترنشنال (Kino International) برای شرکت در درخشان ترین و رنگارنگ ترین جشن سال نو. حال اگر می خواهید در مهیج ترین و پر انرژی ترین جشن سال نو در برلین شرکت کنید، به الکساندرپلاتز (Alexanderplatz) بروید و از رقص و پایکوبی در شش طبقه لذت ببرید.

برلین شهری بسیار محبوب برای برگزاری جشن های ملی


ریکیاویک، ایسلند Reykjavik, Iceland
هر چند معمولاٌ از ریکیاویک به عنوان یک شهر رسمی برای پشتیبانی جشن سال نو یاد نمی شود، اما در این شهر افسانه ای ترین جشن ها برگزار می شود. در این شهر شب سال نو بسیار خاطره انگیز خواهد بود، تمام مردم بسیار پرانرژی و با نشاط در میهمانی های خصوصی و سراسر شهر این شب به یاد ماندنی را جشن خواهند گرفت. از شاخص ترین مراسم برگزاری سال نو در این شهر می توان به گردشگری با کشتی همراه با برنامه آتش بازی، شام و جشن و پایکوبی در تور گردشگری بونفایِر (Bonfire) اشاره کرد.

در شهر ریکیاویک ایسلند افسانه ای ترین جشن ها برگزار می شود


وین، اتریش Vienna, Austria
سال نو خود را در وین و یکی از شگفت انگیزترین نقاط روی کره زمین آغاز نمایید. از میدان هال (Hall Square) دیدن نمایید و خود را برای شرکت در یک جشن شگفت انگیز آماده کنید و با شرکت در جشن سال نو گالا Gala، مشهورترین جشن سال نو در اتریش شبی خاطره انگیز را تجربه کنید و از تماشای اجرای هنرمندان بین المللی و گوش نواختن به هنرمندی گروه ارکستر ویانِر هوفتبال (Weiner Hoftball Orchester) لذت ببرید.

سال نو خود را در وین و یکی از شگفت انگیزترین نقاط روی کره زمین آغاز نمایید


هنگ کنگ Hong Kong
بازدیدکنندگان معتقدند بهترین ایده برای جشن سال نو شرکت در میهمانی های خلیج کُزوِی (Causeway Bay)، منطقه مرکزی و منطقه سیم شا سویی (Tsim Sha Tsui) می باشد. تماشای سقوط توپ ها در مراکز خرید میدان تایمز Times Square، نمایش آتش بازی در بندرگاه ویکتوریا و گردشگری با کشتی در بندرگاه و شمارش معکوس تا فرا رسیدن سال نو در این شی خاطره انگیز بسیار هیجان انگیز خواهد بود. 

شرکت در میهمانی های خلیج کُزوِی


آبشار نیاگارا، کانادا Niagara Falls, Canada
زمانیکه از آبشار نیاگارا صحبت می شود، شاید در ذهنتان تصویر سه آبشار که مرز بین آمریکا و کانادا را به هم متصل می کند، مجسم شود، اما حقیقتاً نیاگارا بسیار فراتر از یک مقصد زیبا و محبوب برای گردشگری می باشد. این آبشار شگفت انگیز جایگاه برگزاری جشن هایی باشکوه نظیر کنسرت های رایگان در پارک کوئین ویکتوریا (Queen Victoria Park) و اجرای برنامه های موسیقی لذت بخش توسط های وَلی High Valley، گروه موسیقی سَن رابرتز (San Roberts) و سِرِنا رایدِر Serena Ryder می باشد. پیش به سوی نیاگارا برای خوردن، نوشیدن، پایکوبی و آماده شدن برای سال جدید همراه تجربه لذتی وافر از تماشای نمایش آتش بازی در تنگه آبشار نیاگارا و هنگام نیمه شب.

نیاگارا بسیار فراتر از یک مقصد زیبا و محبوب برای گردشگری


منبع: theactivetimes





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید